ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем с маркуча за охлаждане на маслото

Производство: (2002-)

Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Проблем с маркуча за охлаждане на маслото

Мнение от gerol » 01 сеп 2018, 14:34

Здравейте Момчета имам проблем с едно маркуч кото е за охлаждането на маслото излиза малко мат маслени филтър и отива към малкия радиатор кото си мисля че е на интерколер спукан е по средата и ми изтича антифриз бях на няколко майстора и ми казаха или свръзка или нов но гледаха и казаха че трябва да е тръба а не маркуч провериха и не могат да намерят такъв маркуч понеже няма никакъв номер на маркуча.някои имали идея или поне вашите коли с какво е

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2918
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 01 сеп 2018, 14:59

Ако е този кривия под номер 29 цената му в АМК е 17 лева. Надявам се за С8 да е същия като за С5, ако не - може да погледна по VIN номера за твоята кола.
Untitled.jpg
Ego = 1 / knowledge


Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Мнение от gerol » 05 сеп 2018, 15:00

Меси Колега но като гледам схемата малко е по различна от моята. на моята изхода за охлаждане е само един а на тази снимка са два и на едно място ми казаха че е с тръба почти цялата а не с маркуч

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2918
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 06 сеп 2018, 12:22

Да нямаш предвид тая тръба-радиатор която е за подгрева на въздуха при регенерация и сутрин за по бързо затопляне? Тази, която е навинтена на основния радиатор?
Ego = 1 / knowledge


Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Мнение от gerol » 20 сеп 2018, 12:25

Мерси Колега направиха го с така нареченият (БАЙ ПАС) за сега е добре ще видя как е по нататък

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C8”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост