ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

C8 2.2 синхронизация датчици

Производство: (2002-)

Автор на темата
i.krastev
Четящ
Мнения: 5
Регистриран: 25 фев 2018, 12:05
Пол: мъж
Кара: c8 2.2 , 307sw 2.0

C8 2.2 синхронизация датчици

Мнение от i.krastev » 07 мар 2018, 16:49

Здравейте, мотора е 2.2 дизел DW,не знам дали търся съвет или да споделя до тук , синхронизацията на двата датчика колянов вал и разпределителен изчезна забелязах го след много кратни опити за палене на стартер, и накрая се стигна и до дърпане , но колелата направо блокираха, съмнения за въздух в системата от сменена дюза доведе до всичко тези опити. (не питайте защо и как)
Стигна се до ремонт на стартера , отремонтиран стартера и започнах да сменям датчиците , след смяна синхронизацията още я няма, волтажа до датчиците е 4 волта, при опит за въртене стартера се чува че завърта и до там, в екото и инжекторите няма никакви записани грешки, имобилйзера е проверен, бушоните са проверени,
започнах да свалям аксесоарния ремък и стигнах до шайбата на коляновия вал за да мога да сваля капака за ангренажния ремък и тази вечер ще се опитам да стигна до него да проверя зацепването и за прехвърлил зъб (баси ако е само един) :eiii:
Търся насоки къде по скоро да се оглеждам за други проблеми , ако не е там , но тази вечер ще разбера :C2HO5OH:
И няколко въпроса може ли да запали без един от двата датчика КВ или РВ ? Знам че няма да отворят дюзите без синхронизацията ,но няма да попречи да завърти стартера?
Взех да се повтарям , ще изчакам някой коментар :coffee:

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1600
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 07 мар 2018, 19:18

Колега няма да запалиш, след като е дало че няма синхронизация значи няма. Прехвърлила е някой зъб на ангренажа а след като сте я дърпали сте я "дооправили" но щом е затегнала не е добре. Сваляй капаците на ангренажа и отваряй капаците на разпределителните валове ако си късметлия ще се разминеш само с изпочупени кобилица. А за да свалиш капаците трябва и дюзите да извадиш а там пак е въпрос на късмет. Ще следя темата, успех колега.

Изпратено от моят A1-811 с помощта на Tapatalk



Автор на темата
i.krastev
Четящ
Мнения: 5
Регистриран: 25 фев 2018, 12:05
Пол: мъж
Кара: c8 2.2 , 307sw 2.0

Мнение от i.krastev » 10 мар 2018, 01:00

Благодаря колега , но проблема чисто и просто се оказа в акумулатора , който е нов, но без ампераж :po tikvata: ,гледах белези на ремъка с новите ендоскоп камери всичко е ток.
Само ще напиша че колата запали без синхронизация на датчиците и след запалването се появяват,бръмбара в главата ми само датчици датчици. ще кача материал по късно, проблема също идва и от дюзата която се опитах да сложа от друго купе но бях отвивал магнитите от горе :skratch:

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C8”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост