ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

проблем с печката

Производство: (2002-)

Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

проблем с печката

Мнение от gerol » 07 яну 2017, 19:07

здражеите колеги някои знаели кога и как се включжа печката ако някои знее да обясни мери преджарително

Потребителски аватар

dj_art
 
 
Мнения: 412
Регистриран: 06 дек 2011, 00:42
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6i 16V ; Citroen C8 2.2 hdi camper van ; Ford Mondeo sedan V6 - ST package
Местоположение: Pazardjik

Мнение от dj_art » 08 яну 2017, 01:14

Печката се включва под 7-8 градуса. Като загасиш двигателя, продължава да рабо за около минута, ще я чуеш.


murfito
Редовен
Мнения: 75
Регистриран: 25 юли 2011, 19:58
Пол: мъж
Кара: PEUGEOT 406 Coupe 2.2HDI Platinium; PEUGEOT 807 2.2HDI; PEUGEOT 106 1.5D; PEUGEOT 1007 1.4HDI
Местоположение: София

Мнение от murfito » 09 яну 2017, 19:27

Печката се включва м/у 5 и 10С. Моята се включва под 10С. Полезно е да се направи автономно стартиране, особено при много ниски температури. Улеснява стартирането.


Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Мнение от gerol » 26 яну 2017, 16:40

мерси момчета но маиче моята не бачка миналата седмица пеше под 10 градоса и не забелязах да се включжа сигорно нещо нее наред :(


Brumbi
Четящ
Мнения: 9
Регистриран: 12 апр 2014, 20:14
Пол: мъж
Кара: C 8 2.2 HDI
Местоположение: Yambol

Мнение от Brumbi » 26 ное 2018, 20:35

прочети из нета-има доста материал; вероятно твоята е като моята- на шейна под купето; в някой читав сервиз/гараж можеш да я свалиш, връзваш маркучите накъсо с подходяща тръба( нещо меко, за леко извиване, мисля фи18-19мм), изолираш маркучето за гориво(с 1 болтче и скобичка) и буксата за управление-да не влиза гря, и после вадиш печката от шейната(може да свалиш и гор. помпа)и я засилваш по еконт на някой майстор... препоръчвам Веселин Каменов/дженерал сервиз еоод варна-моята я излекува!!!-изпращяла циркулационна помпа и сега пее! а ако имаш кусур другаде(малко вероятно) може да е нужно да идеш там с колата...оториз сервизи са у сф(кожодери) , варна/аланекс/претупаха ме-беше петък...ама им носех пари...А в пловдив не може да нема някой...ПОСЛЕ ВНИМАВАЙ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО!...


pri_valo
Нов потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 сеп 2018, 10:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C8

Мнение от pri_valo » 27 ное 2018, 06:34

Да, и при мен си се включва автоматично - по избор на борд компа.

Но имам въпрос - как мога да направя дистанционно включване, при положение, че нямам допълнително дистанционно?

Особено зимата ми се ще да я пускам 4-5мин. преди да се кача в колата, за да е топло вътре, а и двигателя да е по-топъл и да не вися в колата тези 4-5мин.


marea-ta
Нов потребител
Мнения: 44
Регистриран: 23 окт 2014, 17:23
Пол: мъж
Кара: peugeot 807 2.2 hdi 2006
Местоположение: ямбол

Мнение от marea-ta » 27 ное 2018, 21:35

Проблема се решава моментално с една евтина аларма и малко запояване, ако всичко друго работи коректно разбира се.


pri_valo
Нов потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 сеп 2018, 10:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C8

Мнение от pri_valo » 28 ное 2018, 19:59

Благодаря :) Ще проверя какво трябва да сторя :)


Brumbi
Четящ
Мнения: 9
Регистриран: 12 апр 2014, 20:14
Пол: мъж
Кара: C 8 2.2 HDI
Местоположение: Yambol

Мнение от Brumbi » 28 ное 2018, 20:26

ааа, не е баш тъй! има варианти на вебасто(термо топ з или ц) , при които в комплекта на печката нямаш циркулационна помпа, т.е. без двигателя да върти водата, печката не тръгва(тъй наречения донагревател). хубавото е, че кусурът се решава със купуване на такава помпичка и добавянето и към комплектчето. е, тогава ще си вземеш и пулт с часовник и / или дистанционно тип аларма( помпа 100лв/300, ако печката е на шейна и държиш помпата да е залепена на нея/евтините били с друг фланец,иначе са нови/; иколо 100-150лв пулта и 50-80лв за дистанционното+антената му) има и дистанционни тип gsm, но там ще ти трябва и сим карта-е, обхватът ти ще е...за тия ъпгрейди ще е добре да изровиш човек, дето има инструмент/канал и опит; вероятно ще иска да види колата и как е вързано захранването... обаче си струва! ...я напиши в гугъл " webasto heater thermo tpo c e & z instalation manual" ; phedra 2002 2.0 3.0 b E.pdf" и прочети- четох и се маях как работят хората назапад- имало и екстри-закачат ти и вентилаторите на купето към печлето(аз тва го немам май)и прочее...айде засега толко...


pri_valo
Нов потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 сеп 2018, 10:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C8

Мнение от pri_valo » 29 ное 2018, 07:09

Ихии, то си е приключение :) определено няма да стане до НГ, щото много бачкане ще има. Но за след това ще отделя време и ще си преценя дали ми се занимава :) Благодаря много за инфото :)


marea-ta
Нов потребител
Мнения: 44
Регистриран: 23 окт 2014, 17:23
Пол: мъж
Кара: peugeot 807 2.2 hdi 2006
Местоположение: ямбол

Мнение от marea-ta » 29 ное 2018, 18:26

Brumbi написа:
28 ное 2018, 20:26
ааа, не е баш тъй! има варианти на вебасто(термо топ з или ц) , при които в комплекта на печката нямаш циркулационна помпа, т.е. без двигателя да върти водата, печката не тръгва(тъй наречения донагревател). хубавото е, че кусурът се решава със купуване на такава помпичка и добавянето и към комплектчето. е, тогава ще си вземеш и пулт с часовник и / или дистанционно тип аларма( помпа 100лв/300, ако печката е на шейна и държиш помпата да е залепена на нея/евтините били с друг фланец,иначе са нови/; иколо 100-150лв пулта и 50-80лв за дистанционното+антената му) има и дистанционни тип gsm, но там ще ти трябва и сим карта-е, обхватът ти ще е...за тия ъпгрейди ще е добре да изровиш човек, дето има инструмент/канал и опит; вероятно ще иска да види колата и как е вързано захранването... обаче си струва! ...я напиши в гугъл " webasto heater thermo tpo c e & z instalation manual" ; phedra 2002 2.0 3.0 b E.pdf" и прочети- четох и се маях как работят хората назапад- имало и екстри-закачат ти и вентилаторите на купето към печлето(аз тва го немам май)и прочее...айде засега толко...
1-Печката тръгва но изключва по температура/прегрява/ако не циркулира водата, 2-Водна помпичка втора употреба 20-30лв макс./вчера взех за ремонт на две печки/, 3-пултът е безмислен /за да работиш с него то ти вече си в автомобила на студено/ , остава аларма /от 25лв та до 500лв/, колкото до екстрите един от пиновете от голямата букса ти задействат вентилатора в купето и то само централния и то само на една скорост ама ще ти трябва още един акумолатор. Нещо друго интересува ли те?


pri_valo
Нов потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 сеп 2018, 10:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C8

Мнение от pri_valo » 29 ное 2018, 19:45

Засега няма да се занимавам :) Ако имам мерак по-нататък ще пиша в темата :) Благодаря за инфото :)


Brumbi
Четящ
Мнения: 9
Регистриран: 12 апр 2014, 20:14
Пол: мъж
Кара: C 8 2.2 HDI
Местоположение: Yambol

Мнение от Brumbi » 03 дек 2018, 19:42

не се сърди, но аз се опарих точно от помпа 2 ръка=и то от аланекс варна(оторизиран предст. на вебасто)-смениха ми свещ/горелка с чисто нова, но помпата беше за смяна, и и за да не ми дойде солено(помпа ориг.-330лв) ми пъхнаха стара, която изкара 1 зима. звънях в рея мп/сф, но беше май и те ми развиха теория, че дори за тестване трябвало студено и тестването било 40-80лв, отделно ремонта; та се върнах в аланекса, ама явно е било петък13, щото я пуснаха, тя припуши и спря; след това ми сервираха, че освен помпа имало ВЕРОЯТНО платка за смяна... да съм се оправял сам...с платката...И аз се оправих-при един пишман с канал(иначе щях много да се озоря) разкачихме буксата, горивопровода и водата, вързахме водата накъсо(помниш кое е вх и кое изх), свалихме цялата шейна и като отделих само печката и помпата(вързана за нея с 5см маркуч), ги пуснах по еконта на доктор-както споменах, оказа се само помпа за смяна.тъй, че евтиното понякога излиза скъпо... а за пулта-слагам ръчно в колко ч да тръгне, предварително съм задал колко време да бачка и това е. ако искам на следв ден пак да ми е топло-докато съм в колата отново задавам желания час за вкл.(пултът е 24 часов)


marea-ta
Нов потребител
Мнения: 44
Регистриран: 23 окт 2014, 17:23
Пол: мъж
Кара: peugeot 807 2.2 hdi 2006
Местоположение: ямбол

Мнение от marea-ta » 04 дек 2018, 10:20

Гледам в наши саитове и е пълно с помпи на цени от 170лв в Ибей по 50-60паунда, нещо са те лъхнали с тез 330лв. Пък РЕЯ ако нямат една хлад. камера поне торба лед нямаха ли ебах ги у масторите, те да не са сезонни работници. Колкото до пулта продължавам да твърдя, че е безмислен ако имаш дистанционно, ама като няма риба и рака е риба.


Brumbi
Четящ
Мнения: 9
Регистриран: 12 апр 2014, 20:14
Пол: мъж
Кара: C 8 2.2 HDI
Местоположение: Yambol

Мнение от Brumbi » 07 дек 2018, 17:43

да, де-помпи бол, даже аверчето от варна намери нова за 100лв, обаче понеже при мен всичко е нагъчано на 1 шейна под купето, за да не търся ново място на помпата-дето не опира във въздушния филтър на печката, трябваше да взема помпа със тояно определен фланец-явно от бранша са в час с тая подробност и затова държат такава цифра за тошно тоя начин на поставяне. иначе, ако ти се човърка-нема проблем да вържеш помпата с входа на печката и с по-дълъг маркуч/и кабел...или да изместиш възд филтър малко по-встрани...

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C8”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: emsi69 и 1 гост