ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем с перките

Производство: (2002-)

Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Проблем с перките

Мнение от gerol » 07 авг 2018, 22:41

Здр.колеги от няколко месеца забелязах че ми загрява колата ц8 2200 хди 128 кончета някои поизморени врче :ne_taka: та смениха ми термостата сега включват перките преди да стигне до 105 градус сега някъде преди 90 градуса но сега забелязах че перките работят само на първа степен някои можели да каже как да се излекува тази болешка :close: :know: :know:

Потребителски аватар

гмм
 
 
Мнения: 1928
Регистриран: 15 мар 2009, 20:10
Кара: xsara комби 1.6 16v бензин 108кс 01г
Местоположение: София

Мнение от гмм » 07 авг 2018, 23:03

viewtopic.php -това беше при мен,колата е ситроен ксара с две перки.


marea-ta
Нов потребител
Мнения: 40
Регистриран: 23 окт 2014, 17:23
Пол: мъж
Кара: peugeot 807 2.2 hdi 2006
Местоположение: ямбол

Мнение от marea-ta » 10 авг 2018, 21:46

Ако включват на 90 гр. и охлаждат както е редно как очакваш да ги чуеш на 2-ра степен която е след 105гр. и нагоре.


Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Мнение от gerol » 11 авг 2018, 10:30

Забелязах че след като смениха термостата включват след 90 95 градуса и двете но когато карам в града загрява до нат 115 и не се включват на втора степен и се налага да пускам парното за да охлади.някои знаели кафе се намират релетата и бушоните


marea-ta
Нов потребител
Мнения: 40
Регистриран: 23 окт 2014, 17:23
Пол: мъж
Кара: peugeot 807 2.2 hdi 2006
Местоположение: ямбол

Мнение от marea-ta » 11 авг 2018, 21:28

BSI-то ти е до едната пробка на радиатора вътре има релета, но вземи си провери темп. датчика/зеления/ да не те лъже. Няма логика да смениш термостат и да промениш темп. на вкл. на перките.


Автор на темата
gerol
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 29 фев 2016, 16:27
Пол: мъж
Кара: C8 2200 HDI
Местоположение: Plovdiv

Мнение от gerol » 26 сеп 2018, 21:55

Мерси Колега. преди седмица ми смениха релето на перките което ми струваше 60 лева но работиха два дена нормално или поне аз така си мисля и пак иде наложи да сменим релето само че с 70 ампера а не с 45 и пак го стопи пак 50 лева и сега майстора търси защо ги топи явно има някакво натоварване но незнае какво ако не го оправи и този път ще го закарам на ситроен пловдив ако имате идеи дамите нещо :hmm: :ochki: :tupo:

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “C8”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост