ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Най-стария "Ситроен" в България

Когато автомобилите бяха Автомобили

Модератор: DrumVlado


Автор на темата
shevron60
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 03 сеп 2011, 18:29
Пол: мъж
Кара: BMW 318
Местоположение: Bulgaria

Най-стария "Ситроен" в България

Мнение от shevron60 » 04 сеп 2011, 19:29

Пристрастен съм към марката "Ситроен"! Мисля си,че моето семейство е притежавало най-стария автомобил от тази марка в България.
Бил съм на 10 години през 1960 -та. Не помня подробности за колата,но в общи линии е следното: модел който е с дизайна на автомобилите от и след втората световна война-външни калници,на тях фаровете,отзад резервна гума под капак.Вратите се отваряха странно-предната назад,задната напред.Пантите бяха на колоната между тях.
Много бъстрастен съм към марката "Ситроен"! Мисля си,че моето семейство е притежавало най-стария автомобил от тази марка в България.
Много бърз и добре возещ автомобил без хидравлики/тогава ги е нямало/.
Най-впечатляващата особеност беше , тази кола е била закупена от гаража на Генерал Дьо
Гол за смешните сега 600 франка. Имала е спукан и заварен блок поради замръзване.Този дефект не се прояви нито за минута през всичките години на експлоатация.
Проблем се яви след много години некомпетентна намеса на наши монтьори, следствие на което се пръсва скоростната кутия. И след трудните ремонти колата продължи да работи при друг собственик!!!
В момента карам BMW, но винаги съм обръщал поглед след ситроените.Сега си мисля,че идва време да си купя някой икономичен модел.Ще задавам въпроси и не ми се сърдете за невежеството по отношение на съвременните ситроени.

Потребителски аватар

DrumVlado
 
 
Мнения: 926
Регистриран: 04 окт 2004, 12:03
Пол: мъж
Кара: Много Ситроени
Местоположение: Sofia

Мнение от DrumVlado » 04 сеп 2011, 19:32

Здравей. Предполагам че модела е бил Traction Avant, но тъй като и в момента има няколко такива в България не е ясно дали вашият е бил най-старият. Също така този модел се е произвеждал доста дълго и може да е от 34-та, но и от 57-та...
Vladimir Vassilev
GSA Special Break 1984 (_›=Λ=‹_)
2CV6 Club 1981 (.°\\=//°.)
Dyane made in Iran 1975 [◙\/==\/◙]
Acadiane 1985 [◙\/==\/◙]
Visa Special 1986
А сега и C5 2,2HDI 170 2007
общо 364 к.с. !!! :)

Потребителски аватар

M.Gruev
 
 
Мнения: 1015
Регистриран: 12 апр 2010, 11:48
Кара: хидравлично, колкото по-старо - по-добре.
Местоположение: Казанлък

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от M.Gruev » 04 сеп 2011, 19:35

Колега дано пак се върнеш към марката, а защо не и отново с най-стария Ситроен в България. ;)

Потребителски аватар

hydrometalique
 
 
Мнения: 1993
Регистриран: 01 апр 2009, 20:16
Кара: Xantia 2.0 16v SW ; ; CX 25 Turbo Prestige; DSuper ; BX Sport
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от hydrometalique » 04 сеп 2011, 23:47

Още по-интересно е каква е съдбата на този Ситроен, който сте притежавали тогава .
Дали има някаква информация ?
http://www.dsclub-bg.com/

Do you realise, this world is totally fugazi

Where are the prophets, where are the visionaries, where are the poets
To breach the dawn of the sentimental mercenary

Потребителски аватар

Tonin
 
 
Мнения: 3495
Регистриран: 23 ное 2006, 22:19
Кара: Ланча Зета 2.1ТД
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнение от Tonin » 04 сеп 2011, 23:51

Ситроена да не е модела, който Баш Майстора, кара във филма.


Автор на темата
shevron60
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 03 сеп 2011, 18:29
Пол: мъж
Кара: BMW 318
Местоположение: Bulgaria

Мнение от shevron60 » 05 сеп 2011, 12:01

Благодарен съм на всички, които решиха да отделят време и да се занимаят с моето писание!
Това което зная за ситроен-а го написах.Спомням си че скоростния лост беше отпред на таблото /малко аналогично на Трабант/ и имаше двигател 75 конски сили.Авансовата система се местеше с лостче до волана и по време на движение, баща ми коригираше аванса и доста баири изкачвахме без да сменя на по-ниска предавка.
Не мога да кажа понастоящем каква е участта на този автомобил.Сигурно не е бил единствен в България, но на човек първоначално му се иска да е уникален! :-D


petrov_vl
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран: 26 фев 2009, 15:37
Пол: мъж
Кара: Xantia 1.8i
Местоположение: Варна

Мнение от petrov_vl » 22 апр 2012, 21:34

Дано да е при някои съвестен собственик и да продължава да му се радва

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Ретро автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост