ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Полу-реставрация - смяна на шаси на 2cv

Когато автомобилите бяха Автомобили

Модератор: DrumVlado


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Полу-реставрация - смяна на шаси на 2cv

Мнение от sphereholic » 04 юли 2008, 10:34

...
Последна промяна от sphereholic на 02 окт 2012, 12:11, променено общо 6 пъти.

Потребителски аватар

TURBOnufry
 
 
Мнения: 662
Регистриран: 31 юли 2006, 22:21
Кара: CX 25 GTI Turbo, Xantia 2.0i автоматик, а преди и ID 19 P
Местоположение: Хасково, Hamburg
Контакти:

Мнение от TURBOnufry » 04 юли 2008, 10:56

/ да не се обърка някой - порцията е за четирима/
Ко прайм тогава!? :notright:
Като гледам Ванката я е засужил! Аз ако го бях направил това щеше да ти излезе двойно! :drink:
Сега по темата:
Резултата е наистина много добър! Браво на всички! Помисли по въпроса да си го сложиш някъде в хола (ако не писне "шефа"!).


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 04 юли 2008, 11:03

Хапването не е към колата. Това са две независими неща, но неизбежни. Да, може би с пътя до Хасково става двойно :hmm:

:drink:

В хола не влиза вече :( Събитията изпреварват темата във форума, просто досега нямах време да поствам всеки ден.

Потребителски аватар

DrumVlado
 
 
Мнения: 926
Регистриран: 04 окт 2004, 12:03
Пол: мъж
Кара: Много Ситроени
Местоположение: Sofia

Мнение от DrumVlado » 04 юли 2008, 17:02

:dance: КЕЕЕЕФ...
Vladimir Vassilev
GSA Special Break 1984 (_›=Λ=‹_)
2CV6 Club 1981 (.°\\=//°.)
Dyane made in Iran 1975 [◙\/==\/◙]
Acadiane 1985 [◙\/==\/◙]
Visa Special 1986
А сега и C5 2,2HDI 170 2007
общо 364 к.с. !!! :)


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 06 юли 2008, 11:05

...
Последна промяна от sphereholic на 02 окт 2012, 12:11, променено общо 1 път.


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 09 юли 2008, 09:12

...
Последна промяна от sphereholic на 02 окт 2012, 12:11, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

TURBOnufry
 
 
Мнения: 662
Регистриран: 31 юли 2006, 22:21
Кара: CX 25 GTI Turbo, Xantia 2.0i автоматик, а преди и ID 19 P
Местоположение: Хасково, Hamburg
Контакти:

Мнение от TURBOnufry » 09 юли 2008, 09:26

Еее! Супер! Завиждам най благородно! Удоволствието да имаш една перфектна ретро кола може да се мери само с това, да си я направиш сам! Поздрави и за подробноя снимков материал! :bravo: :bravo: :bravo:


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 17 юли 2008, 09:40

...
Последна промяна от sphereholic на 02 окт 2012, 12:12, променено общо 2 пъти.


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 21 авг 2008, 10:24

Ден ЧЕТВЪРТИ

Имаме "количка". Сменени са шенкелните болтове, полуоските, спирачните тръбички, пружините и амортесьорите. Първи тест на мекотата на окачването и еуфорията от напредъка:

видео


milko_kostovski
Новак
Мнения: 8
Регистриран: 27 ное 2009, 18:24
Кара: citroen 2cv 375 kubika 9 konski sili
Местоположение: град Троян

Мнение от milko_kostovski » 26 фев 2010, 19:59

колега трябва да имаш големи нерви за да го направиш на автомобил. виж моят 2цв.тои няма амортисиори,дали несаги сложили или такав е модела ,знаеш ли нещо по този въпрос. ето снимки.
Изображение

Изображение


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 01 мар 2010, 09:58

milko, твоето най-вероятно е с батьори, а не с амортесьори. Батьорите са едни цилиндри зад предните гуми.
Както Владо каза, ще се раздвам да се видим наживо като се стопли малко времето.
Иначе няма нищо чак толкова сложно и скъпо за реставрация по тези автомобили.

Потребителски аватар

Lyubo Lyubenov
 
 
Мнения: 300
Регистриран: 16 юли 2007, 17:38
Кара: Citroen Xsara Picasso 1,8 16V 2001, C4 Picasso 1,6 HDI 2011
Местоположение: София

Мнение от Lyubo Lyubenov » 23 май 2010, 15:43

Не знам дали това го знаете (извинявам се, ако е така) http://www.mehariclub.com/
Long live Rock'n'Roll


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 08 ное 2011, 17:58

Знаем ги всичките ;)

..::[ Редакция (Вто Фев 08, 2011 1:55 pm)

Вижте какво изрових:
http://www.youtube.com/watch?v=zLIW8-KgMuo


..::[ Редакция (Вто Ное 08, 2011 5:58 pm)

малко нови снимки във фейсбук страницата на чудото:

https://www.facebook.com/pages/Citroen- ... 0064899887
Последна промяна от sphereholic на 12 яну 2012, 09:49, променено общо 3 пъти.


illegal
Нов потребител
Мнения: 37
Регистриран: 04 ное 2011, 23:24
Кара: GWM

Мнение от illegal » 08 ное 2011, 18:06

Много е красива колата поздравления.
─██▀▀▀─▀██▀─▀▀██▀▀─▀██▀▀█▄─██▀▀█─▀██▀▀▀█─██──█─Sport
─██─────██────██────██▄▄█▀─██──█──██▄█───██▄─█
─██─────██────██────██▀█▄──██──█──██▀█───██▀▄█
─██▄▄▄─▄██▄───██───▄██──█▄─██▄▄█─▄██▄▄▄█─██──█


vlatko_baba
Нов потребител
Мнения: 18
Регистриран: 24 юни 2010, 19:15
Кара: citroen 2cv 6 1975
Местоположение: Скопје, Македонија

Мнение от vlatko_baba » 07 фев 2012, 14:10

до къде е тази реставрација?


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 04 апр 2012, 13:53

До тук, както е по снимките. След това смених бутала, ризи, сегменти с оригинални от Аржентина. Смених и много други дребни работи под капака. Смених и интериора - един добър дядо тапицер го уши, по моя схема, точно както е оригиналния на Чарлстон - от светло сив немски плюш.
Сега колата се кара в топло и сухо време редовно. Виж снимки в сайта и Фейсбук. За съжаление на съм снимал много от теси процеси, които не са показани тук - може да се види само крайният резултат.
Остава в един слънчев ден да се свали пак купето и да се боядиса както трябва, но това е по-скъпа задача и засега е на изчакване. Боята в момента е оригинална и е доста запазена, с изключение на някои ръжди над задните калници.
Пусни снимки от шасито на този Чарлстон, което си направил.
:merci:

..::[ Редакция (Сря Апр 04, 2012 12:53 pm)

Тази зима свалих и ревизирах основно карбуратора. Почистих го, смених една мембрана, изрязах нови гарнитури от клингерит. На плочката, която е към колектора липсваха гарнитури изобщо, значи е смучело въздух. Отделно кутията на въздушния филтър беше отлепена и от там е смучело въздух. Тези неща бяха коригирани. Всичко изчистено, и монтирано обратно. Резултатът е по-приятно пърпорене на мотора и по-добро вървене.

Отстраних и един друг неприятен проблем, свързан чукане в мотора. Оказа се елементарно - повдигаите на клапаните са почуквали в металните капаци на главите - това става ако са пренатегнати. Тогава се огъват навътре и започват да опират. Решението беше нови /стари/ капаци от мотора на Крум :aliluia: , който стои в сервиза на Наско и Иван. Сега са натегнати "по книга" с 0.5 кг/м' ! Това е малко повече от "на ръка". По гарнитурите, разбира се, victor reinz. И какво - още по-тиха работа на мотора.

В сервиза Иван регулира кормилната рейка, защото беше малко натегната. Сега воланът се изправя почти сам :)

Днес минах ГТП. След реглажа на карбуратора - емисии CO=3.4 /max 3.5 по закон/ и CO2=9.5 />9 по книга/, така че няма и да пипам повече сместа на празен ход.

:drive:


petrov_vl
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран: 26 фев 2009, 15:37
Пол: мъж
Кара: Xantia 1.8i
Местоположение: Варна

Мнение от petrov_vl » 22 апр 2012, 21:27

Браво колега,това коети си направил е наистина чудесно,завиждам ти за возилото :D

Потребителски аватар

krum
 
 
Мнения: 845
Регистриран: 23 ное 2004, 15:51
Кара: 2CV6 Club I fly bleifrei 1987, DS 21 ie Pallas 1971, Grand C4 Picasso
Местоположение: Pfarrkirchen, DE
Контакти:

Мнение от krum » 26 апр 2012, 09:59

sphereholic написа: Решението беше нови /стари/ капаци от мотора на Крум :aliluia: , който стои в сервиза на Наско и Иван.
Ха такаааа....

От миналата седмица имам нов колянов вал, така че скоро ще събирам нов двигател.
Поради тази причина този двигател скоро ще трябва да дойде при мен. Така че трябва да се направи всичко възможно да не остави мазна диря 1400 км по пътя. Моля те вземете мерки и теглилки да запушите всички дупки, които са отворени и от където може да изтече масло.
http://www.clubcitroen.bg/forum/search.php
1) Натисни върху линка отгоре
2) Напиши какво те интересува
3) Натисни Enter
4) Чети


Автор на темата
sphereholic
 
 
Мнения: 1958
Регистриран: 29 юни 2006, 15:37
Кара: ...

Мнение от sphereholic » 26 апр 2012, 10:15

Ще го направим ;) От къде взе вал? Мен малко ме е яд, че изпуснах един за 50Е точно за моя мотор, нов. Ама дали чукането е било от бала, не знам. То почти изчезна вече с твоите капаци. Кажи как да ти ги възстановя. Мисля да регулирам отново клапаните - току виж стане още по-тих. А дали са таймирани правилно валчетата - и това не се знае - трябва да се отвори, за да се види, но пък в момента има доста мощ, както никога досега, така че се съмнявам. Тези коли като цяло са правени от много здрави материали и в повечето случаи всичко се оправя със смазване и реглаж.
А маторя как ще идва при теб - сам, или ще се видим :)

Потребителски аватар

krum
 
 
Мнения: 845
Регистриран: 23 ное 2004, 15:51
Кара: 2CV6 Club I fly bleifrei 1987, DS 21 ie Pallas 1971, Grand C4 Picasso
Местоположение: Pfarrkirchen, DE
Контакти:

Мнение от krum » 26 апр 2012, 10:32

От френско - миналата седмица един тип го извади да го продава и аз го грабнах като топъл хляб с един чифт бутала и ризи.

Ако не успяваш да си регулираш клапаните (т.е. на всеки 200-300 км се разрегулират) свали главите и провери как са повдигачите и капачките към разпределителния вал. При мен единия повдигач беше се разпаднал и капачките бяха износени. Като ефект, колата вървеше като звяр няколко седмици и след това пак почваше да чука и да се дави.

Двигателя мисля да го докарат едни приятели след месец на път за Белгия. Ако не стане, аз ще трябва да го нося като/ако се прибирам с кола...
http://www.clubcitroen.bg/forum/search.php
1) Натисни върху линка отгоре
2) Напиши какво те интересува
3) Натисни Enter
4) Чети

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Ретро автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост