ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем със студено палене след гасене на газ

За всякакви системи и уредби различни от основните - бензин и дизел.

Модератор: Durchov


cmihailov
Четящ
Мнения: 7
Регистриран: 31 окт 2013, 13:29
Пол: мъж
Кара: Xantia X1 '94 2.0 16V VSX; Peugeot 406 '01 2.0 HDi
Местоположение: Sofia

Re: Проблем със студено палене след гасене на газ

Мнение от cmihailov » 23 сеп 2014, 11:31

Здравейте колеги,
Имам същия проблем със студено палене на бензин, само че ако е по студено въртя 6-7 пъти докато запали. Въртя и прикюфка и така няколко пъти. Като запали държи 500-600 оборота и постепенно се нормализира. След две минути работа на място всичко е наред. Загадката обаче е че не я карам на газ повече от 2000км вече, но проблема остава. ГИ все още е вързана та се чудя възможно ли е от това да е проблема при положение че не я ползвам.

Благодаря на отзовалите се.

Поздрави
Последна промяна от cmihailov на 23 сеп 2014, 22:19, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

Ю.Вълчинов
 
 
Мнения: 735
Регистриран: 08 май 2011, 21:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia '96 1.8 16V
Местоположение: Sofia

Мнение от Ю.Вълчинов » 23 сеп 2014, 19:54

На мен ми го правеше тоя ефект като бензиновата помпа беше сдала багажа, можеш да погледнеш и състоянието на дюзите.


jivky
Нов потребител
Мнения: 44
Регистриран: 08 юни 2014, 10:14
Пол: мъж
Кара: Citroen XSARA Picasso
Местоположение: Стара Загора

Мнение от jivky » 26 сеп 2014, 16:13

Извинявам се че ползвам темата.И при мен го има този проблем само че ми го прави са на бензин без значение дали е топла или студена,на газ нямам никакъв проблем.Колата работи на три цилиндъра на бензин.от какво може да е проблема.Колата е ситроен хсара пикасо 1.8 16V

Потребителски аватар

picasso_man
 
 
Мнения: 109
Регистриран: 04 май 2014, 21:37
Пол: мъж
Кара: Citroen Picasso 1,6 8v(95 к.с. + LPG без OBD контрол) 2001
Местоположение: село Русчукъ

Мнение от picasso_man » 16 окт 2014, 18:41

Имах същия проблем. Сутрин като запаля на бензин колата туфка и изгася. Трябва за задържа педала на газта за да не изгасне и след около 20-30 секунди го отпускам и се нормализират обороти и празен ход на бензин. След това си обръща на газ и всичко е Ок. И ето го и РЕШЕНИЕТО - заредих 10 литра 100 октанов бензин и я изрязках 35-40 километра извънградско със минимална скорост от 100 км и поддържаща между 130-140 км. На следващата сутрин паленето е чакмак и така цяла седмица :dance:


T.Ivanov
Нов потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 сеп 2014, 20:19
Пол: мъж
Кара: ксара пикасо 1.8 i
Местоположение: ловеч

Мнение от T.Ivanov » 19 окт 2014, 18:41

Здравейте колеги и при мен нещата са същите, аз съм с пикасо 1.8 на метан, втория път газаджиите ми казаха, чеса мисложили вече адаптираща се автоматично система, но на студено при палене и колата неработи добре , пали от втория третия път после се управя , сега видях, че пише следното на газовия комп LPG TECH-204, аз неразбирам и възможна ли е да не е автоматично да се адаптира и заради това да имам този проблем, четейки вашите изказвания, ме навя на тази месъл. Дали някой знае този тип уредба дали е такава за която ми я представят.


da4o
 
 
Мнения: 181
Регистриран: 15 ное 2009, 19:30
Кара: xsara 1.6i

Мнение от da4o » 10 ное 2014, 06:34

Колега, LPG TECH 204 е с автоадаптация само по бензиновата карта, серийте от 320 са с OBD корекция и то изрично трябва да е написано на компютъра. Пробвай варианта на picasso_man и ако няма подобрение, при газаджийте и да си оправят бакиите.Аз съм с TECH 324 OBD, монтиран на пежо 206 1.4 2003г., на газ и съм изключително доволен.


EMO-Xantia
 
 
Мнения: 1707
Регистриран: 25 май 2005, 18:08
Кара: Караше :Citroen Xantia 1.6i, Сега кара Пежо 407, 1.8 6FY, 125к.с. 2006г.
Местоположение: ПЛЕВЕН
Контакти:

Мнение от EMO-Xantia » 14 ное 2014, 11:10

Абе ще се научат газаджиите да монтират правилни и качествени газови системи, ама трябва да минат поне още 5-6 години!
Прекрасен автомобил стига да има повече пари за поддръжка :)


borislav.ivanov
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 04 сеп 2014, 08:41
Пол: мъж
Кара: Citroen C5
Местоположение: Sofia

Мнение от borislav.ivanov » 28 май 2015, 10:01

Здравейте аз имам проблема с трудното палене на студено. Може ли да препоръчате газаджия в София?според мен проблема е в настройките.

..::[ Редакция (28 Май 2015, 10:01)

Проблема с трудното палене беше решен след настройка в един сервиз в горубляне. Сместа на газ била много богата, а тази на бензин бедна или нещо от сорта. Сега колата пали без да се замисли. Газовата е Stag 4 plus, колата С5 2001г. 136к.с. Явно трябва да намериш специалист, който разбира какво прави.


turboman
 
 
Мнения: 857
Регистриран: 17 апр 2005, 19:12
Кара: Ксара 1,4 04' & С5 2,0 HDI 02'
Местоположение: Sofia
Контакти:

Мнение от turboman » 09 юни 2015, 13:46

Аз съм с ГИ без ОБД и за сега съм решил въпроса със студеното палене ,като след като запаля веднага задържам газта до 2-2500 оборота за 3-4 сек ,за да продуха твърде богатата смес на бензин и после не гасне
Човек започва да живее праведно едва когато няма пари или сили да живее грешно !


brc_varna
Новак
Мнения: 1
Регистриран: 10 мар 2018, 18:29
Пол: мъж
Кара: 1.4

Мнение от brc_varna » 10 мар 2018, 18:36

Здравейте на всички, виждам, че темата е стара, но съм сигурен, че все още е актуална и че много хора все още имат този проблем или тепърва ще имат. След като прочетох темата осъзнах, че и моят проблем е идентичен на този на автора и единственото решение е прецизна настройка на газовия инжекцион. От Варна съм и ще съм радостен ако някой ми даде съвет или ми даде координатите на човек, който може да ми помогне. Обиколил съм половината газаджия във Варна, но никой не успя да го оправи. Благодаря предварително.


l.petrovv
 
 
Мнения: 255
Регистриран: 14 ное 2013, 11:15
Кара: Citroen C5 II 3.0 V6, Преди това Citroen C5 II 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от l.petrovv » 04 апр 2018, 10:15

Пробвай с Наско от Алфа газ, на околовръстното близо до Военна болница.

Потребителски аватар

marian1
 
 
Мнения: 1401
Регистриран: 02 яну 2008, 22:58
Кара: Xsara 1.6 exclusive- ГИ Кар газ ORGA-8633
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от marian1 » 25 май 2018, 18:15

такаааа и мойте 5 ст за темата.
В резюме - ГИ Кар газ, проблем със сутрешното палене. Монтирана преди около 10 г. Този проблем и е за втори или трети път. За тези 10 г. е видяла и толкова майстори. Без никакво обслужване, освен смяна на филтърчета от моя страна. Доволен като цяло от системата!
Този път излезе - дюзи!
Обадих се в БСМ, питах, кой сега е сервиза за техните уредби - дадоха ми тела на Костадин Кадиев 0887 41 60 50 - намира се срещу Баумакс в бензиностанцията.
Обясних на човека какво ми е - закачи компа - 2 дюзи работеха зле ( много щракаха, аз също ги чувах, но не знаех, че това е проблем) смени 4 буталца, почисти, закачи и изрично подчертавам .... НАСТРОЙКИ НЕ СА ПИПАНИ! колицата вече втори ден върви идеално. При всяко палене спирам музиката и слушам как ще запали... Пали като от магазина! И още нещо - човека е сговорчив, приятен и стана добра приказка с него!
Малко теория за който се чуди защо така - когато буталцата са зацапани и отделно не затварят добре - се впръсква ( прониква) по-голямо количество гориво. Компа записва това и сутринта пали с повече гориво.
За временно закърпване на положението аз палех така: Паля, тя почва да тресе, форсирам 1,2,3 пъти, гася и отново паля - ако пак тресе, гася и отново паля, и колата се стартира нормално.
Това е...дано помогна на някой.
П.С. ако тела и координатите се счетата за реклама - махнете ги, аз ще си ги оставя на тела.

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4513
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 25 май 2018, 19:02

Вече си за нов изпарител. Виж и бутилката дали не е ръждясала. - Моите две стотинки, аз не карам на газ, ама като чувам за бензин две евро литъра в Гърция се замислям. :)
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4413
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 25 май 2018, 22:27

Оня ден беше 1,6. Газта 0,8 евра.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

marian1
 
 
Мнения: 1401
Регистриран: 02 яну 2008, 22:58
Кара: Xsara 1.6 exclusive- ГИ Кар газ ORGA-8633
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от marian1 » 25 май 2018, 23:02

М да... обмислям покупка на нова бутилка... колата много си ме слуша и не ми се сменя... много си свикнах с нея, а и лесно и евтино се поддържа...за редуктор, газаджията каза, че е 6...

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4513
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 25 май 2018, 23:06

Засега само по островите е 2 евро. Сигурно обарват почвата. В Ксанти сигурно ще е колкото в България. Там имам чувство че си държат туби в мазетата и зареждат от тях с тия бензиностанции на тротоара. :)

ПП. И мен си ми харесваше ZX-a, ама като видях Пикасото, особено като му чух двигателя вече го бях спазарил. И излезе под една месечна заплата с четири нови всесезонни гуми и смяна на 10-тина крушки. :)
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


barlog
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 10 ное 2014, 21:14
Пол: мъж
Кара: Пежо 307 2.0i 16V
Местоположение: Пловдив

Мнение от barlog » 10 ное 2018, 18:06

Здравейте колеги ! Мдааааа и аз съмс този проблем с "уж" модерен ГИ. Фобос с OBD е мръсотията. Колата ситроен с3 1.4 75 кс 2007 г.
Едва едва на 7-8 път сутрин пали колата, тресе , клати докато загрее и мине на газ.....а след това и на газ и на бензин си върви та пее...... до следващото изтиване на мотора . Два пъти я карах да я донастройват ....изкара седмица две и пак започне........ побелях....... има ли спасение..... дайте читав газаджия в Пловдив ! :viarnoli:

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Газови, метанови и други алтернативни горивни системи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост