ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Съвет при смяна на съединител.

масла, гуми, свещи, филтри, накладки ....

Модератор: DeMonev

Потребителски аватар

Автор на темата
Joro83
 
 
Мнения: 120
Регистриран: 02 май 2016, 11:18
Пол: мъж
Кара: Citroen xsara picasso 1.6 бензин - 95 hp
Местоположение: София - Люлин

Съвет при смяна на съединител.

Мнение от Joro83 » 10 апр 2017, 16:51

Колеги, трябва ми спешно мение. Значи дойде време за съединителя. Купил съм оригинален от старс-94. Вътре е на sachs. Момчето от магазина ми обясни, че е хубаво и да си сменя и втулката киято се явява водач на лагета или нещо такова. Даде ми някаква с марка Кортеко. Колко е читава не знам. Другото което е ми даде и вилка на Сасик с уговорка ако мойта си е читава да я върна. Писъветвайте ме дали да я сменям тази вилка. Мисълта ми е, че оригиналната е до някаква степен износена. Ако я заменя с тази на Сасик, да не стане да изкара 10-20 000к и да здаде багажа и да се еазглабя наново. Дали ще е достатъчно здрава да изкара до следващата смяна на съединител.

Извинявам се, че и в раздела на ксара пикасо съм питал, но два дена никой не отговаря, а мнението ми трябва. Тези дни ще я карам, само майстора да се исвободи да може да го смени. Основно ме интересува вилката, дали да си я сменя с нова или да оставя старата (можеби оригиналната на 15 години.)

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1661
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Rumen.Georgiev » 10 апр 2017, 22:55

Ако имаш доверие на майстора остави го да прецени какво да смени.
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

Автор на темата
Joro83
 
 
Мнения: 120
Регистриран: 02 май 2016, 11:18
Пол: мъж
Кара: Citroen xsara picasso 1.6 бензин - 95 hp
Местоположение: София - Люлин

Мнение от Joro83 » 11 апр 2017, 00:22

Опасявам се да не се получи като в тази тема на комега от друг фирум:

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=47767

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1661
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Rumen.Georgiev » 11 апр 2017, 06:44

Цитат: "задължително смяна на вилката (освен ако не е Heavy duty изпълнение)"
Въпрос: А това което си купил какво е :)
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

Автор на темата
Joro83
 
 
Мнения: 120
Регистриран: 02 май 2016, 11:18
Пол: мъж
Кара: Citroen xsara picasso 1.6 бензин - 95 hp
Местоположение: София - Люлин

Мнение от Joro83 » 11 апр 2017, 07:46

Това Хеви Дюти, предполагам го пише иронично. Какво ще рече. Някакво подсилено изпълнение ли..? Съмнява ме да има. Тази вилка която съм взел на Сасик ми изглежда читава. Има нещо като месингива пластина с грес по нея преди метала. Явно са го измислили, като се изпили пкастината, да почне да скърца или хрупа. Признак преди да започне да търка в желязото си...поне аз така расъждавам. Ще я сложа пък каквото стане.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1661
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Rumen.Georgiev » 12 апр 2017, 06:25

Слагай и дано да не ти се е паднала най-късата клечка :wink: :drink:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1825
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 12 апр 2017, 15:59

В повечето случаи се троши шарнира, а не вилката.На адски много километри трябва да е за да се случат и двете неща.А за да имаш мек съединител и спокоен сън по-добре си купи една оригинална вилка и нов шарнир(Мисля, че към 50-тина лева с връзваха оригинални).Относно доверието на майстора...е аз точно от доверие сменях два пъти. :bigsmile:
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

Автор на темата
Joro83
 
 
Мнения: 120
Регистриран: 02 май 2016, 11:18
Пол: мъж
Кара: Citroen xsara picasso 1.6 бензин - 95 hp
Местоположение: София - Люлин

Мнение от Joro83 » 12 апр 2017, 23:25

Ами за съжаление шарнира не се усетих да купя. Жилото го смених миналия месец. Относно това дали след късане на жило, следва смяна на съединител - вие преценете:
Изображение

Изображение

Изображение

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Консумативи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост