ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Ангренажен ремък - разлики...

масла, гуми, свещи, филтри, накладки ....

Модератор: DeMonev

Потребителски аватар

vagabond
 
 
Мнения: 2448
Регистриран: 31 май 2007, 17:10
Пол: мъж
Кара: Бела мачка самальот, с аеродинамика на тухла четворка
Местоположение: Мордор (София)
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Ангренажен ремък - разлики...

Мнение от vagabond » 22 яну 2015, 15:35

За ремъците мога много да пиша, преди години-7-8 мисля в едни комплекти слагаха ремъци Контитех-на Континентал, много хора изреваха.
По отношение на Дайко, такъв ремък няма да си сложа никога повече, един ми се скъса на 25 минута след запалване на колата на място........ без коментар, а Гейтс монтирам от много години по автомобили, всякакви, и до сега нямам един изревал.......но и това не е невъзможно да се случи, просто за мен Гейтс за момента са номер 1 в ремъците.
Моля да не ме апострофирате с неправилен монтаж на оня Дайко дето ми се скъса на моята кола........ не искам да обяснявам от колко години с това се занимавам, и какво знам.
Каква е тая участ бе, народе- какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад.....

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5692
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 22 яну 2015, 20:39

vagabond, винаги има първи път. Онзи ден си купих СИМ карта от БОБ. Телефона ми отказа да я чете, почнаха да ме убеждават, че е кодиран, че идва от Италия и други още небивалици. Най накрая смениха СИМ картата и всичко заспа. После ми се извиниха и казаха, че никога до сега не са имали такъв случай, ами да, ама при мен се случи. Може би това е единствената такава дефектна СИМ карта, но се падна на мен. Та така и с ремъците Дайко. Не съм рекламен агент или нещо друго на Дайко, доста техни ремъци съм монтирал през годините докато работех в България. Не е имало проблем или оплакване от клиент. Понякога може би е въпрос на малшанс, както при теб. Да не забравяме, че Дайко са дъщерна фирма на Пирели и част от производството им отива за първоначално вграждане, даже и при ПСА. :ochki:
P.S. Извинявай, обаче един неправилен монтаж, може да скъси живота на ангр. ремък със 100%, няма нужда на теб да го обяснявам.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


lubitel
 
 
Мнения: 993
Регистриран: 16 май 2005, 13:25
Кара: Citroen xantia 1.9 TD
Местоположение: Sofia

Мнение от lubitel » 23 яну 2015, 11:27

Малко встрани от темата, но ще споделя една случка. При втората смяна на ангренажния ремък на Ксантията, монтьорът извършващ операцията дотича и със смях ми показа демонтирания ангренажен ремък - на него имаше надлъжен прорез около 3-4 см и стърчаха скъсани конци. След първоначалния шок (много добре знам какви са последствията от скъсан ремък), решихме че някое болче се е саморазвило и направило поразията. Обаче, всичко си беше на мястото. И досега нямам обяснение, какво е предизвикало сцепването на ремъка - камъче ли е попаднало под корите или нещо друго? Ще добавя, че докато работехме заедно, само този монтьор е пипал по автомобила ми, при мен се специализира да ремонтира френски автомобили и е единственият, след когото не съм проверявал.
Всичко мога да ремонтирам, стига някой да ми каже как !
Прави, чупи, не бой се.

Потребителски аватар

TheBalls
 
 
Мнения: 434
Регистриран: 04 мар 2008, 22:08
Кара: Opel Astra G
Местоположение: (Конц)Лагера - София

Мнение от TheBalls » 06 юни 2015, 23:36

Да вдигна малко темата. Предстои ми смяна на ангренаж. Ролката ще е INA. Един приятел ползва отстъпки в един магазин за части и ще я взема оттам. Въпросът ми е понеже така и така ще ходя дали да взема и ремъка оттам. Гледам, че имат Hutchinson и Dayco. Или да търся Gates на друго място. В АМК искат 140 лева за водната помпа. Гледам на други места между 60 и 80 лева - Valeo, Ruville, SKF, Dolz, Hepu, Kolbenschmidt. Четох отзиви в стари теми, но може да се е променило качеството оттогава. Кои марки ще препоръчате и кои да избягвам?
LZ1LAG
ex: Xantia 1.8 8V

Потребителски аватар

Ю.Вълчинов
 
 
Мнения: 721
Регистриран: 08 май 2011, 21:29
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia '96 1.8 16V
Местоположение: Sofia

Мнение от Ю.Вълчинов » 06 юни 2015, 23:49

Аз за ангренаж заложих на комплект INA (2 ролки + ремъка), водна помпа Valeo, за аксесоарен на Gates, оптяжна ролка на SNR и паразитна от АМК, че беше най-евтина. Иначе колегата Христо е прав, много е важен кой прави монтажа, за жалост рядко се намират читави монтьори, които са отворили да прочетат техническа литература някога.

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1777
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; Xsara TD Exclusive

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Stuman » 07 юни 2015, 00:37

Аз за ксарата миналата седмица също взех ангренажен комплект INA + водна помпа Valeo испанска. Препоръчаха ми го пред Gates. Да видим... :D

Sent from my P6-U06 using Tapatalk

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1825
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 07 юни 2015, 12:39

Аз на петицата и пикасото(2.0HDI) съм с ролки SKF и ангренажен ремък Continental, ама май трябваше да взема Gates или Hutchinson.
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

vagabond
 
 
Мнения: 2448
Регистриран: 31 май 2007, 17:10
Пол: мъж
Кара: Бела мачка самальот, с аеродинамика на тухла четворка
Местоположение: Мордор (София)
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от vagabond » 11 юни 2015, 15:39

Stuman написа:Аз за ксарата миналата седмица също взех ангренажен комплект INA + водна помпа Valeo испанска. Препоръчаха ми го пред Gates. Да видим... :D

Sent from my P6-U06 using Tapatalk
А някой да ти е споменал че в 90% от случаите в комплектите на INA ремъка е Gates :tupo: интересно колко и какво знае този дето ти го препоръча пред Gates :lol: В общи линии Gates са може би вече, най-големия производител на ремъци за оригинално вграждане, ако ли не са 2 или трети.
Христо, лошия опит с Дайкото за съжаление беше на личния ми хафтомобил.....от там е горчивия вкус в устата :) иначе знам че са OEM, но въпреки всичко си имам едно на ум с тях, не че не съм монтирал доста преди да се случи с моя тая издънка.....
Каква е тая участ бе, народе- какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад.....

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1777
Регистриран: 04 дек 2007, 00:12
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; Xsara TD Exclusive

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Stuman » 11 юни 2015, 19:08

Абе и аз подозирам, че ремъка е на някой друг производител, но на ремъка пишеше INA made in Germany и не успях да разпозная на кого.

Sent from my P6-U06 using Tapatalk

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5692
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 11 юни 2015, 23:22

vagabond написа:....Христо, лошия опит с Дайкото за съжаление беше на личния ми хафтомобил.....от там е горчивия вкус в устата :) иначе знам че са OEM, но въпреки всичко си имам едно на ум с тях, не че не съм монтирал доста преди да се случи с моя тая издънка.....
Малко в страни от темата, но по повод "първият път". Малко преди Нова година сменях всичко по ангрежа, аксесоарният, барабар с прословутото амортисьорче дето му гаси вибрациите. Аксесоарният ремък ми пратиха от Мистер Ауто марка Гейтс. До тук добре, преди седмица и нещо, тръгвам за някъде си и трябваше да завъртя колата в обратна посока, т.е. да натоваря максимално хидропомпата, та при тази маневра се чу, цър пър и ремъка стана на кадаиф, гейтс гейтс ама все пак е от гума и конци. Какво се оказа? Разбира се проблема изобщо не беше в ремъка, скъсан болт на обтяжката с амортисьорчето, по тази причина тя започнала да води ремъка на криво и резултата, това дето писах по горе. Е няма как да обвиня фирмата Гейтс, че са произвели некачествен ремък. Затова винаги аз смятам, че първо трябва да се намери и установи причината, а после да се плюе по производителите и майсторите.
P.S. При смяната на ремъците огледах въпросният болт, защото имаше писано в руският форум за случаи със скъсването му. Видимо нямаше пукнатини и всичко беше ОК, но ето на, скъса се. Какво искам да кажа с тези редове, никой не е застрахован от такива неща, случва се! :amii:
Последна промяна от hristoxm на 12 юни 2015, 09:06, променено общо 1 път.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1661
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Rumen.Georgiev » 12 юни 2015, 07:47

Бе не знам :ochki: Мислих чешах се по лейката и накрая в багажника имам ролки Ина,ремък Гейтс и помпа Долтц, - пък времето ще покаже. Твърдо съм решил сам да си сменям ремъка за да е сигурно че всичко е направено по книга :amii:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

nord_west
 
 
Мнения: 1217
Регистриран: 23 май 2008, 03:56
Пол: мъж
Кара: C5II, 2.0i, 143cv
Местоположение: Враца

Мнение от nord_west » 20 авг 2016, 21:41

Разглеждайки форума, понеже нямаше какво да правя, попаднах на тaзи тема и прочитайки мненията ми направи впечатление, че повечето са с негативен отзив за ремъците DAYCO. Това ме хвърли в смут, понеже аз монтирах такъв на колата си преди две седмици, а не преди да отпътувам за БГ, както писах в една друга тема. Тогава смених само пистовия, също на DAYCO Аржентина, понеже стария се беше нацепил откъм пистите. Ангренажния (на SNR) след преглед, реших че ще издържи още. Беше като нов, надписите все още се виждаха ясно и беше на 66000 км. Смених го на 82000 км пробег и излеждаше също като нов, без напуквания, само надписите се бяха поизтрили и почти не се четяха.
Та искам да попитам. От къде идва лошото мнение за гореспоменатата марка? От лоши спомени или марката си е бъгава?

Моят е от този тип, произведен в Италия:
Изображение
Абсолютно същия като на снимката, но без стрелките и марките. На ролките няма никакви надписи на производител, чисти са, като утринна роса :D

Изображение

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Консумативи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост