Здравейте,
Вчера ми пропадна педала на съединителя и не можех да включа на скорост. С един приятел издърпахме колата до най-близкия сервиз - HEED AUTO в кв Надежда в София. Днес ми се обадиха с цена за ремонт - съединител 262 лева, вилка на съединителя 53 лева - общо 315 лева. Труд 180 лева - общо тотал 495 лева. Колко нормално е това и какви други варианти могат да се намерят с цел да не се хвърлят грешни пари по тази антика (да се разбира, че колата няма никакви екстри, дори няма серво на волана).
Питането ми е сериозно, моля без надсмешки, Благодаря.
ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран
Съединител за Саксо 1,5 чист дизел 1999 г.
Модератор: vladi118
-
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 05 Мар 2016, 12:29
- Пол: мъж
- Кара: Citroen Xantia 2.0 HDI 110кс, XA 8 сфери
- Местоположение: София
Re: Съединител за Саксо 1,5 чист дизел 1999 г.
Здрасти колега! Струва ми се разумна цената, особено като се сетя колко съм плащал за същото.
-
-
- Мнения: 4182
- Регистриран на: 08 Мар 2006, 19:01
- Пол: мъж
- Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
- Местоположение: София-Фондови жилища
Re: Съединител за Саксо 1,5 чист дизел 1999 г.
Е тя цената на ремонта е колкото струва и колата. Съединителят е ок. 160 лв. в Макскар. Вилката няма цена, но и тя да е 20-30 лв. Трудът преди 6-7 години беше 80 - 100 - 120 лв. Сега може и да е по-скъпо. На мен ми го смениха за 100 лв. през 2012 г. - 1,9 дизел.
Хеед не са от евтините сервизи.
Хеед не са от евтините сервизи.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
-
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 08 Май 2011, 21:29
- Пол: мъж
- Кара: Citroen C4 2.0 HDi '06 VTS Coupe
- Местоположение: София
Re: Съединител за Саксо 1,5 чист дизел 1999 г.
Доста пари за съединител и труд, може да минеш с 300 лева и двете, а вилката се съмнявам да е повече от 30 лв на този двигател. Помисли си за друг сервиз, защото като те хванат в заварено положение си със свалени гащи до долу. От личен опит го знам.
-
-
- Мнения: 4182
- Регистриран на: 08 Мар 2006, 19:01
- Пол: мъж
- Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
- Местоположение: София-Фондови жилища
Re: Съединител за Саксо 1,5 чист дизел 1999 г.
На мен ми замина лагера, но така и така се цепи смених и съединителя (имаше още живот). Но преди да ми пропадне педала я карах доста време с виещ лагер. Колата се включва на скорост и се пали - така се кара. Ама не знам на коя скорост - за дизел предполагам може на втора или трета.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост