ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Смяна пистов ремък + ролки

Производство: Mk I (1996-1999), Mk II (2000-2003)

Модератор: vladi118


Автор на темата
alienpro
Редовен
Мнения: 55
Регистриран: 30 юни 2012, 14:45
Пол: мъж
Кара: Citroen Saxo 1.5D
Местоположение: Plovdiv

Смяна пистов ремък + ролки

Мнение от alienpro » 06 окт 2013, 12:37

Привет. Вчера жената докато се прибираше с колата, скъсал се пистовият ремък. Сега не върти алтернатора и няма хидравлика. Кофтито е, че това се случва в едно село на 40 км. от гр.Пловдив. Чудя се дали ще успея сам да се справя с подмяната. Има ли нещо специфично при тази операция. Другото което е, навсякаде ми казват, че ролките били 2 , аз виждам само 1. Някаква схемка някой ако изкара, че не намерих никъде из нета за моята колица. Саксо 1.5 Д, 96-та година.
Поздрави !

Потребителски аватар

suol
 
 
Мнения: 1705
Регистриран: 13 окт 2008, 23:26
Пол: мъж
Кара: За да не върви пеша
Местоположение: Русе

Мнение от suol » 06 окт 2013, 13:59

Здравей , тея дни сменях на същото Саксо въпросния ремък и имаше само една обтяжна ролка . Може да са имали в предвид за ролката на коляновия вал , която е демпферна и върти всичко .
Р 8485 ВА
Може да съм груб , но за сметка на това съм луд !

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1397
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Мнение от SoSo » 06 окт 2013, 14:19

Сигурно имат предвид ангренажния ремък като говорят за две ролки.
Няма нищо сложно по смяната на пистовия. Разхлабваш двата фиксиращи болта на конзолата на ролката, развиваш обтягащия болт, махаш стария ремък, слагаш новия, обтягаш докато при лек натиск в средата на най-дългата част на ремъка при лек натиск с пръст той поддава около половин сантиметър и стягаш фиксиращите болтове.
Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!


Автор на темата
alienpro
Редовен
Мнения: 55
Регистриран: 30 юни 2012, 14:45
Пол: мъж
Кара: Citroen Saxo 1.5D
Местоположение: Plovdiv

Мнение от alienpro » 06 окт 2013, 17:20

Утре ще взема една ролка и един ремък, и след работа ще натискам да видя какво ще направя. Наистина е една ролката, ама върви с една метална планка, и е около 100 кинта... :shock:
Благодаря за бързите включвания.
Поздрави.

Потребителски аватар

kreed18
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 25 юли 2013, 21:25
Пол: мъж
Кара: Ситроен Саксо 1.5D
Местоположение: Sofia

Мнение от kreed18 » 13 мар 2014, 21:43

Здравейте!
Искам да използвам темата. Карам 1.5 D Саксо 00г . От няколко дни взе да скърца пистовия Гейтс. Оказа се че ми предстои и смяна на ангренаж. До тук добре ... звъня на майстор и ми казва: 2 ролки Ина + Пистов Гейтс + Ангеренаж Гейтс + обтяжна ролка 230 лв без труд с труд плюс между 60 и 100 лв :ti ma prebi: Не се живее така ...

Каже те ми това реално ли е ? Преди няколко месеца Накладки , масло , филтри за под 150 смених ... а сега ще си ям ушите до заплата...
Благодаря ви предварително!

София


Автор на темата
alienpro
Редовен
Мнения: 55
Регистриран: 30 юни 2012, 14:45
Пол: мъж
Кара: Citroen Saxo 1.5D
Местоположение: Plovdiv

Мнение от alienpro » 13 мар 2014, 23:55

Напълно нормално е :) Тя само обтяжната на пистовия под 80 кинта е трудно да я намериш.
Няма се плашиш.... в една друга тема съм описал какво съм сменял и какви пари съм давал за смяните.
Саксото си е Jaguar !

Потребителски аватар

suol
 
 
Мнения: 1705
Регистриран: 13 окт 2008, 23:26
Пол: мъж
Кара: За да не върви пеша
Местоположение: Русе

Мнение от suol » 16 мар 2014, 18:01

Вие какво очаквате от колата ? Ремъка да е 2 лв а ролките да са по 10лв ли ? На всички коли са си такива пари . Все пак не се сменят всеки ден и щом са ти много карай докато се скъсат и двата :D
Р 8485 ВА
Може да съм груб , но за сметка на това съм луд !


Pavlin557
Нов потребител
Мнения: 44
Регистриран: 20 мар 2018, 11:54
Пол: мъж
Кара: Ситроен C5 2.0HDi

Мнение от Pavlin557 » 24 юни 2018, 17:34

Здравейте.
Искам да използвам темата, за да попитам как да разбера какво и от къде вие. Дали е ангренажна шайба някъде дали пистова .. Нямам представа. Също така искам да попитам от къде мога да охлабя пистовият ремък, и трябва ли да се сваля гумата. За да мога с въртене на ръка да разбера от къде е приблема. аз си мисля, че виенето идва от ...(не знам как се казва точно), хидравлика, която се върти от пистовият ремък. И все пак имам едно наум, че може и да не е от там, ами още по лошо, някоя от ангренажните ролки..... :(


lawmaker
Четящ
Мнения: 1
Регистриран: 21 сеп 2018, 10:48
Пол: мъж
Кара: Saxo, 1.5d 57hp '98

Мнение от lawmaker » 21 сеп 2018, 10:52

Pavlin557 написа:
24 юни 2018, 17:34
Здравейте.
Искам да използвам темата, за да попитам как да разбера какво и от къде вие. Дали е ангренажна шайба някъде дали пистова .. Нямам представа. Също така искам да попитам от къде мога да охлабя пистовият ремък, и трябва ли да се сваля гумата. За да мога с въртене на ръка да разбера от къде е приблема. аз си мисля, че виенето идва от ...(не знам как се казва точно), хидравлика, която се върти от пистовият ремък. И все пак имам едно наум, че може и да не е от там, ами още по лошо, някоя от ангренажните ролки..... :(
Почти е сигурно, че ти вие от алтернатора.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Saxo”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост