ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Льоб и Мико съотборници

Само за моторни спортове!

Модератори: zx_zvqr, lendo

Потребителски аватар

Автор на темата
zx_zvqr
prog_moderator
Мнения: 4616
Регистриран: 21 окт 2004, 15:57
Кара: Fiat Brava EL '96, 1,6i 16V 103HP; Ford Focus Ghia '02, 1.6i 16V 100HP
Местоположение: Варна

Льоб и Мико съотборници

Мнение от zx_zvqr » 18 ное 2011, 16:25

Договорът на финландеца е за две години, а самият той е първият пилот в страната си станал и фирмен пилот на отбора на двойния шеврон. По този начин, за пръв път в историята на Citroёn, тимът има двама пилоти - световен рали-шампион и вице-шампион.
Дали работата при французите ще е плюс за Хирвонен, който през последните години не успя да изпревари Льоб, въпреки сериозните си атаки, ще разберем догодина. Няма да е много добре, ако сподели съдбата на досегашните Номер 2 в отбора - Даниел Сордо, избягал в в Mini, и Себастиан Ожие, който също не се помири с ролята си на втори вотбора и развали предсрочно договора си.
Интересно е да видим как ще се развият нещата с Ожие, която най-вероятно ще заеме мястото на Мико във Ford. Засега бъдещето на заводския отбор на Синия овал е под въпрос, защото още не е подписан договор за продължение на работата с M-Sport. Датата на която ще разберем положението е 12 декември, когато изтича срокът за подаване на заявки за участие в сезон 2012-а на WRC на FIA.

Източник: http://www.auto-press.net/

Не е вече толкова интересно ралито, колкото преди години, когато имаше повечко фирмени отбори, но ще видим какво ще се получи следващата година с тези силни пилоти в ситроен :D
Citroen ZX 1.4i - Вече не :P Citroen Berlingo 1.9D (?!?)
С прогресив рок към прогрес!

Потребителски аватар

BX-1.9D-selection
 
 
Мнения: 3270
Регистриран: 26 авг 2006, 23:04
Кара: http://is.gd/uoj41l
Местоположение: sofia

Мнение от BX-1.9D-selection » 28 май 2012, 18:08

Хирвонен взе първи успех със "Ситроен" в епичното рали "Португалия"

Изображение

Финландецът Мико Хирвонен спечели първата си победа за екипа на "Ситроен" в епичното рали "Португалия", белязано от тежки атмосферни условия.

31-годишният пилот беше безгрешен при променливите условия край Алгарве, докато неговите основни съперници Себастиен Льоб и представителите на "Форд" Яри-Мати Латвала и Петер Солберг се препънаха.

След първия ден на четвъртия кръг от Световния рали шампионат (WRC) всичко изглеждаше отлично за "Форд". Льоб напусна състезанието след катастрофа в третия етап заради грешка в комуникацията с навигатора му Даниел Елена, а Латвала и Солберг оглавиха класирането.

Дъждът, мъглата и калта, които посрещнаха пилотите в петък сутрин, обаче отново поставиха Синия овал на колене. Първо лидерът Латвала излетя от пътя, а още в следващия етап го последва и неговият съотборник, който в съответния момент беше поел водачеството.

С краха на трима от заводските пилоти четвъртият Мико Хирвонен излезе начело и за разлика от тях беше перфектен от старта до финала. Така финландецът спечели първата си победа със "Ситроен" и оглави временното класиране при пилотите.

"След всичко, което се случи досега, беше много важно да спечелим това рали", коментира Хирвонен, който след края на сутрешните минавания призна, че никога не е карал толкова бавно.

"Направихме точно това, което се искаше от нас. Взехме ценни точки за мен и за отбора, много съм щастлив от това как се разви състезанието за нас, представихме се наистина силно", добави пилотът на "Ситроен".

Грешките на фаворитите дадоха шанс на двама частници да се качат на подиума. След изпълнения с обрати втори ден Евгени Новиков ("М-Спорт Форд") излезе на втора позиция, но още в началото на третия Мадс Йостберг ("Адапта Форд") му я отне и запази до финала.

Въпреки загубената битка, третото място е най-високото постижение за Новиков във WRC. Два етапа преди края руснакът получи повреда в педала на газта и беше на косъм от това да пропусне най-големия шанс за пробив в кариерата си.

Отмяната на следобедните минавания в петък даде възможност на върналия се по системата "супер рали" Петер Солберг да спаси португалския старт. Още в събота норвежецът прогресира до четвъртото място, но получи повреда в сервото на своя "Форд Фиеста RS WRC", която го върна с една позиция назад. Съпротива от страна на Насер ал Атия ("Катар Ситроен") обаче нямаше и носителят на титлата за 2003 г. с лекота отново си проби път до челната четворка.

Победителят в рали "Дакар 2011" Ал Атия завърши на рекордното за него пето място след истинска драма във финалните два етапа. Катарецът изпусна един от разклоните в предпоследната отсечка, а после не можа да стартира двигателя си. Това позволи на Мартин Прокоп с "Форд Фиеста RS WRC" мина пред него. "Пауърстейджът" обаче позволи на Ал-Атия да се реваншира за пропуска си и той отново се върна на петата позиция.

С шестото място Прокоп също записа най-силното си постижение във WRC, а след него завърши частният пилот на "Форд" Денис Куиперс. Заводският представител на "Фолксваген" Себастиен Ожие се пребори за осмата позиция, въпреки че кара "Шкода Фабия S2000".

Пилотът на "Ситроен Джуниър" Тиери Нювил беше един от много състезатели, които не завършиха петъчния ден от ралито и въпреки това стигна девети до финала. За това до голяма степен му съдейства другият частник на "Ситроен" Петер ван Меркщайн, загубил над две минути и половина в предпоследния етап. Във финалната отсечка холандецът дори позволи на Яри Кетомаа ("Форд Фиеста RS WRC") да му отнеме последната точка.

Големи очаквания имаше към екипа на "Продрайв" след всички промени, които бяха направени по "Мини Джон Купър Уъркс WRC". Те се оправдаха, поне що се отнася до темпото, защото Дани Сордо беше един от най-бързите пилоти в Португалия и дори спечели "пауърстейджа".

Испанецът обаче не намери място в челната десетка, след като в четвъртък вечер остана без челни светлини и не можа да стартира в третия етап, а в предпоследния се завъртя и спука гума. Патрик Сандел пък катастрофира в събота следобед, като преди това се движеше на отличното четвърто място.

С 15-ата си победа в кариерата Хирвонен оглавява временното класиране със 75 точки и 9 аванс пред Льоб. Трети и четвърти са двамата норвежци Петер Солберг (59) и Мадс Йостберг (46), а първата петица допълва Евгени Новиков с 36 точки.

Следващият пети кръг от WRC е издържаното в маратонски стил рали "Аржентина", което ще стартира на 27 април.
:bravo:
Отнеха победата на Хирвонен на рали Португалия

Финландецът Мико Хирвонен, който вчера спечели автомобилното рали Португалия, кръг от световния рали шампионат (WRC), е изваден от класирането заради нередовен съединител.

Техническият делегат на ФИА е открил нередности и е дисквалифицирал пилота на Ситроен. От екипа обжалват решението му, а резултатите ще станат ясни в следващите дни.

На самото състезание Хирвонен финишира на първо място, следван от Матс Осберг и Евгени Новиков. Осемкратният световен шампион Себастиен Льоб се отказа от надпреварата след катастрофа още в първия ден.
:fuck2:
От Ситроен няма да обжалват резултатите от рали Португалия

Ситроен няма да обжалват решението на стюардите на Рали Португалия да изключат Мико Хирвонен от резултатите заради несъответствията между хомологацията на неговия Ситроен DS3 и този, с който завърши надпреварата през изминалата седмица.

Французите твърдяха, че различните съединител и елементи от турбокомпресора не са дали реално отражение върху представянето на колата. Дни по-късно от тима признаха, че са подали апел, за да имат време да анализират ситуацията. След задълбочена преценка са решили да оттеглят жалбата.
:fuck2:
Себастиен Льоб спука гума в края, но спечели и рали "Акрополис"

Изображение
Изображение

28 май 2012

Осемкратният и настоящ световен шампион Себастиен Льоб спечели 58-ото издание на рали "Акрополис". Пилотът на "Ситроен" изпревари своя съотборник Мико Хирвонен с 40 секунди и за трети път в кариерата си триумфира в Гърция.

Французинът спука гума на третия километър от 20-ата отсечка - "Агии Теодори 2". Льоб и неговият навигатор Даниел Елена решиха да сменят гумата, вместо да рискуват повреда в автомобила, тъй като преднината им беше повече от две минути.

"Не знам къде точно стана. Решихме да я сменим веднага, защото щеше да е невъзможно да стигнем финала, без да строшим нещо. След това вдигнахме скоростта, но бяхме наясно, че сме с добър аванс и не е нужно да рискуваме излишно. Точно това и направихме", заяви Льоб.

В крайна сметка авансът на французина беше намален до 40 секунди, но това беше напълно достатъчно за 71-ата му победа в световния рали шампионат WRC и четвърта в шестте старта от началото на сезона.

След този кръг Льоб събра 119 точки и увеличи преднината си пред Хирвонен на 30 точки. Финландецът записа четвъртото си второ място през 2012 г., а "Ситроен" постигнаха трета двойна победа.

Завърналият се след контузия в ключицата Яри-Мати Латвала направи много силно състезание. Той спечели 10 от 22-те отсечки, но в събота спука гума, реши да продължи, повреди сериозно колелото си и загуби шансове за победа. Пилотът на "Форд" завърши на 3:04.8 минути зад Льоб.

Бонус точките от финалния етап отново отидоха при Льоб. Французинът изпревари с 0.6 секунди Латвала и с 1.3 секунди Хирвонен. Следващият кръг от шампионата е рали "Нова Зеландия", което ще се проведе между 22 и 24 юни.
:bravo:
Изображение

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Спорт”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост