ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

грешка на хидроактив от педала на газта Ксантия


Автор на темата
viner
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 25 авг 2007, 12:24
Кара: citroen xantia 2000 l 16 v 1996 g.
Местоположение: kardjali

грешка на хидроактив от педала на газта Ксантия

Мнение от viner » 12 дек 2019, 19:44

при закачане с Лексията ми дава постоянна грешка педал на газта на Хидроактива.Свалих го ,но при замерване с мултицета си дава нормални стойности,може заради това вози по твърдо.
На път никога да не закъсваш !

Винер

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2608
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: грешка на хидроактив от педала на газта Ксантия

Мнение от lendo » 13 дек 2019, 16:16

Ако все още имаш работеща Хидроактивна система с ел. клапани, напълно е възможно да си през повечето време в "спортен" режим с изолирани от ел. клапаните хидроактивни сфери и за това да вози по-твърдо.

Също така проверка на ЛХМ и проверка на сфери, ако не е правена ще допринесе за по-меко Ситроенско возене :)
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
viner
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 25 авг 2007, 12:24
Кара: citroen xantia 2000 l 16 v 1996 g.
Местоположение: kardjali

Re: грешка на хидроактив от педала на газта Ксантия

Мнение от viner » 13 дек 2019, 22:16

Благодаря за отговора,но сферите и 8те са нови на 3 месеца от Старса ,лхм е в нормата .Посленото закачане преди да ми покаже тази грешка беше преди около 2 седмици .Тогава сменях тръбата на десния цилиндър,беше се цепнал гумения маркуч за високото налягане към него.За да го сменя се наложи да разкачам 2 големи куплунга до разширителния съд ,него също го свалях.След като събрах обратно всичко ,колата не щеше да запали.грешка в имобилаизера.Почистих куплунзите и колата запали.След това на ново я захачих и изчистих грешките на бензиновото ЕКУ,но на ХА2 ЕКУ то нямаше тази грешка за потенциометъра на педала на газта,а сега дава трайна грешка ,която не може да се трие.
На път никога да не закъсваш !

Винер

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта