ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

разпределител на потоци профилактика филтри и потдръжка


Манката7801
Редовен
Мнения: 68
Регистриран: 19 юли 2014, 15:29
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0i,1993 klima със 7 топки
Местоположение: Враца

Re: разпределител на потоци профилактика филтри и потдръжка

Мнение от Манката7801 » 29 сеп 2014, 21:28

и аз така го мисля и за това ми се ще да се източи системата от някоя ниска точка! поне да остане малко количесво бензин. предполагам,че с времето ще се изпари - а голямото количество останало в системата дали пък няма да разложи някоя гумичка някъде!???!
Като не може да помогнеш,поне недей да пречиш ;)

Потребителски аватар

alex_pro
 
 
Мнения: 631
Регистриран: 29 дек 2006, 23:14
Пол: мъж
Кара: ше BX16TRS ИЗГОРЯ !!! сега с BX19TRS D2C на метан , Peugeot 806 1.9TD
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: разпределител на потоци профилактика филтри и потдръжка

Мнение от alex_pro » 29 сеп 2014, 21:58

Аз си мисля през пробката за обезвъздушаване на предните спирачки, докато не потече чисто зелено.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1378
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: разпределител на потоци профилактика филтри и потдръжка

Мнение от niki721220 » 29 сеп 2014, 22:00

Доколкото знам ЛХМ и Бензина са минерални и следва да няма влияние върху съединения и гумички .До колко помага зависи от състоянето на системата и мръсотиите вътре - може да ги затлачи някъде и да стане по зле.Естествено е задължително да се смени и зеленото. При мен нямаше разлика , но нямаше и проблем просто сменях зеленото и за това промих. Правих го още май или юни 2013г., но предвидливо в топлите месеци за да може да се изпари останалия в системата бензин и по този начин да се отдели от ЛХМ. Ако се прави задължително се изпуска цялото налягане след промиване, като се развива болтчето на конжуктора за да остане минимално количество бензин. Пуска се после и от четирите спирачни супорта от пробките за обезвъздушаване да изтече зелено та да не се е наврял и там бензин. Не е хубаво много да работи на бензин щото няма добри смазващи своиства - аз вдигнахи и салих 10 пъти.Има мнения, че еднокръговите помпи, се скапват след промиване с бенцин защото изчиства смазката от лагерите им.
Има и подробни теми по въпроса във форума със съвети.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта