ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Предни и задни хидроцилиндри налягане при различни нива

Потребителски аватар

TURBOnufry
 
 
Мнения: 590
Регистриран: 31 юли 2006, 22:21
Кара: коли с TÜV
Местоположение: Неустановено
Контакти:

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от TURBOnufry » 08 апр 2014, 11:13

Колеги, отчитате ли, че колелата не се движат строго вертикално? Например при повдигане на предницата колелата трябва да се съберат. Това създава доста съпротивление когато колата не се движи. Същото е и със задницата. За да се повдигне се променя междуосовото разстояние. Освен всичко това се променя цялата геометрия отпред и отзад. Имам предвид ъглите на носачите спрямо равнината на пътя (и не само нея, а и съотношението на триъгълника, който се оформя спрямо оста на завъртане, опорната точка на хидроцилиндъра към купето и шарнира на буталото към носача) и от там нужната сила за задържане на системата в баланс и силата за натискане.
Надявам се ми разбрахте мисълта предвид телеграфния пост. :oops:

Потребителски аватар

dhv
 
 
Мнения: 791
Регистриран: 29 апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от dhv » 08 апр 2014, 11:16

Естествено че всичко това се отчита. Това не обяснява аномалното поведение в редица случаи.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1684
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Rumen.Georgiev » 08 апр 2014, 12:10

Колеги така е след всяка намеса за промяна на височината бутнете колата метър два и тогава натискайте :)
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 08 апр 2014, 13:32

Отново да отбележа, че при мен лостовата система на коректорите е приведена в заводско положение няма луфнове и износване , като изключим умората на материала - едва ли има подобно ревизирана на БХ в настоящия момент . Височината е ностроена в заводси параметри , имам си четири отделни положения които са фиксирани и не се променят - винаги са еднакви при преместване на лоста за височината. Затова правя сега замерванията след, като всичко е както трябва тъй, че оставете съмненията за луфтове и др. подобни / по лостовата система на коректорите / за някой други коли.
Аз не оспорвам физиката и не твърдя, че налягането при повдигане на определена тежест на различна височина с хидравлична система се увеличава - да увеличава се само обема на флуида в работния цилиндър нооо.. . Въпроса е комплексен какво е налягането при различните височини на моя БХ , който не е един прост крик, казанче или каквато и да е друга самостоятелна система, вероятно тук играят както се споменева и други сили. Затова в крайна сметка ще се сложи край на спора скоро, след реалното практическо замерване. Както казах ще направя това поне десет двадесет пъти за да отчета всички възможности , ще премествам и колата малко панред назад , ще а подрусам и натискам и отново ще записвам резултатите. Даваите предложения как да направя измерванията за да вярват всички в тях.


:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6368
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Sharo » 08 апр 2014, 17:45

Имаше такава тема навремето. В общи линии има разлика в наляганията, защото при различната височина, цилиндъра е под различен ъгъл спрямо силата (приложена от масата на автомобила), както и носача. За пример само, ясно е че са невъзможни постановки - ако носача е вертикално надолу, цялата маса ще пада в/у него, а на цилиндъра ще се пада 0. Или ако носаче беше толкова дълъг, че цилиндъра да застане хоризонтален - пак щеше да е същото. Дори ако е още по-дълъг - щеше да му трябва вакуум за да го държи :mrgreen:
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5421
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw,черен металик, за жената Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Горна Оряховица, България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от hristoxm » 08 апр 2014, 18:00

Добре, има разлика в налягането или няма такава, това няма да го обсъждам, аз си имам собствено мнение по въпроса. Искам само да попитам, каква е целта на цялото това занятия и има ли практическо приложение, търсим си работа или пък е някакво хоби? :ochki:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Кара ексклузивен ХМ, черен металик 2,5 ТD и за жената едно Picasso 2.0 HDI

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 10 апр 2014, 19:25

Разбира се че е хоби - за мен ситроена ми е основно хоби. Друго хоби ми е да знам :wink:

..::[ Редакция (10 Апр 2014, 18:12)

Днес мерих много пъти. За по лесно ще ще посочвам положенията на колата като 1,2,3 и 4 като 1 е долно сервизно 4 горно сервизно. Обезвъздуших и манометъра, чрез развиване до "просълзяване". Разликата от предните замервания е вероятно поради това, че тогава работих с единия хидроцилиндър само, и той поемаше явно по голяма тежест от крика.

Вързах троиника към цилидъра за да участва и той в работата, както е при реално ползване.



При трето положение налягането е това

учудих се, че налягането при всички смени от 4 на 3, от 2 на 3, и от 1 на 3 по няколко пъти / минимум три/ , както и след, разклащане , въртене на волана в двете крайни положения и преместване на колата е точно и се коригира винаги на 76 бара в покои.

При второ


налягането е 71 с дребни колебания от 2 бара , като при вдигане от 1 на 2 винаги се фиксира на 71, същото е и след раклащане ,преместване и въртене на волана в двете крайни положения.Но след натискане от моята тежест и компенсиране на нивото при последвало връщане в изходна височина на ниво 2 е 69 бара.
Отдавам го на по големия толеранс заложен в лостовата система при положение 2 , за да не реагира толкова остро коректора при нормално каране по неравностите- все пак това е работното положение на автомобила.

Понеже бях сам до колкото успях да засека при положение 2 , след като седна в автомобила и той компенсира височината си и теглото ми налягането е 78 бара почти колкото при положение 3. Това ме води на мисълта, че разликата между наляганията между положения 2 и 3 е приблизителна колкото моето тегло 95кг. което значи между 80 и 100кг. Откъде идва разликата - предполагам, че е от напреженията по окачването и други паразитни такива но е факт че съществува.
Оставих системата вързана така за сега , преди малко отидох да погледна за един час налягането не е мръднало 71бара си стои - явно нямам загуби по хидроцилиндри, коректор и предпазен клапан. :bigsmile:
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Потребителски аватар

Bisser
 
 
Мнения: 727
Регистриран: 16 май 2006, 23:50
Кара: С5 II, 2.0HDI Exclusive
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Bisser » 10 апр 2014, 19:46

Ще чакам коментари от хората, които спориха с мен в Смолян.
Ако натовариш колата с 500 кг., налягането ще е съвсем различно (но пак ще е еднакво при различните височини) и има начин да си сметнеш с колко ще се повиши, но спора беше за еднакви условия - тегло и т.н. За пренебрежимо малките разлики, колегите са писали по-горе.
Когато на кофти човек му е готино, това е чалга, когато на готин човек му е кофти, това е БЛУС....
Писането на български с латиница е като писането на стена с лайно - чете се, ама не е приятно.
Всяка революция се замисля от мъдреци, провежда се от храбреци и се ползва от подлеци. Изображение
LZ1PHC

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 10 апр 2014, 20:07

Голям съм глупендър :tupo: как за час ще ми падне налягането, като не е паднала височината на колата. Просто е ориентировъчно, че нямам големи загуби. Иначе налягането ще падне, чак като опре на тампоните или се поуталожат напреженията по окачването :hmm: .
Но при всички положения мембраната на сферата поема тези примерно 5 бара и зад нея налягането става малко по голямо от където и усещането за по голяма твърдост при натиск с ръка.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1684
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Rumen.Georgiev » 10 апр 2014, 20:13

Ми то си е вярно и физиката си е непоклатима. При сечението на хидроцилиндъра тия няколко атмосфери са си няколко килограма - това спокойно може да са напрежения в окачването и променени ъгли на същото. Уважавам усилията положени от колегата :drink: :bravo:
При това положение бих се замислил да си модифицирал коректорите за да коригират по-бързо и по-точно. И всеки да си направи извод колко е важно правилното монтиране на втулките на носачите и стягането им :ochki:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.


bx 16 tri
 
 
Мнения: 705
Регистриран: 16 авг 2008, 07:32
Пол: мъж
Кара: BX16TRI Benzin ХU5J
Местоположение: Търговище

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от bx 16 tri » 10 апр 2014, 21:47

Зравейте аз също бях писал в една тема и сравних окачването на ситроена с това на велосипеда който е на въздух :)вилката е на въздух шока също, има същите проблеми ако намаля мъртвия ход . Ситроен въпреки че е хидропневматичен с една немска кола на въздушно окачване нещата не са по различни, същите симптоми вдървяване и омекване на окачването се забелязват и при въздушното окачване, разликата е че амортисьора е отделен и не той повдига автомобила а въздуха, ефекта е същия. Едно окачване за да работи е проектирано да работи в едно положение, не при всички, второто ниво е почти крайно положение. За да работи ефективно трябва да има достатъчно ход и в двете посоки :wink: когато влиза в някаква неравност и когато се връща променят ли се тези стойности ефекта е удар в тампон или лошо поемане на неравност. Ситроен са преценили точно колко мм да е хода на окачването и другото нещо е че второто ниво го дават за ниска скорост точно защото окачването се одървя и не работи. Аз съм си направил едно междинно между двете за каране и така се кара с малко по вдигнат клиренс и е по приятно ВХ има място за пилене една обла пиличка и нещата стават като фабрични. Ксантия е с по изразен проблем на второто ниво и там е решено с пилене.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 11 апр 2014, 09:45

Тази сутрин 15 часа след загасването на двигателя манометъра показва 68 бара, извиках комшията моето тегло е точно 7 бара /няколко пъти ставах и сядах/.Като седна на шофьорското място и манометър става от 68 на 75. Значи разликата между двете положения 2 и 3 както писах отговаря на около 100 кг. натиск- не е малко.
Забравих да кажа, че е намалила височината с около 2см. но не е опряла на тампони или друго а е намалила налягането значи трябва да и е олекнало нещо при спадането с 2см. явно се разтоварват напреженията при спадане.
Последна промяна от niki721220 на 11 апр 2014, 11:59, променено общо 1 път.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1684
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Rumen.Georgiev » 11 апр 2014, 10:15

Да но колата при третото положение сигурно не подава при натиск. Ако успееш да направиш третото положение така че колата да остане с някакъв ход на цилиндрите ще отчетеш разликата в усилията в окачването произлизащи от промененото му положение. Направи си експеримент - регулирай на второ положение колата да седи по-ниско(около 3-4 сантиметра) за да има ход на цилиндрите и при 3то положение и тогава гледай каква е разликата в налягането, като имай в предвид че при 2ро втулките на носачите се опитват да я вдигнат(става по-лека) а при 3то обратно да я свалят(става по-тежка).
Иначе казано направи така че нормалното 2ро положение да е по средата на новата центровка - колкото е отдолу при 2ро толкова да е отгоре при трето - ще отчетеш разликата от съпротивлението на окачването.
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6368
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Sharo » 11 апр 2014, 11:01

A на 3-то с човек вътре колко става?
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 12 апр 2014, 15:37

По горе съм писал, че имам всички 4 положения на трето също има ход и не е одървена- потдава на натиск просто се вдига малко и става по твърда /дайте да не си измисляме как ми стои колата/. Днес не съм я палил колата ще пробвам на трето положение с колко бара ме компенсира.

Колега Rumen.Georgiev не мога да разбера за какви нови центровки говориш. Колата съм и регулирал височините по каталог , като се настройва нормалната работна височина - 2ро положение , след което се мерят едни луфтове да отговарят на определени стойности, след това всички други височини си идват както трябва. При БХ има разлика между 4 и 3 то положение, ако това имаш предвид - при мен това е около 3-4 пръста.

Хмм .... сега ще пробвам с лоста на междинни положения преди 2 и преди 3 да видя като отлепи малко предницата колко е - тоест правопропорционално ли се увеличава налягането с височината.

..::[ Редакция (12 Апр 2014, 14:37)

Значи при междинно между 2 и 3 няма промяна но не се и променя височината , много е малко разстоянието което изминава лоста. Между 1 и 2 леко повдигната е 65 бара, като ме компенсира също с 6-7 бара както е при положение 2 - нормално.
При трето положени за моя изненада от 78 ме компенсира на 94-95 бара /не очаквах да има чак толкова голяма разлика :amii: /, тоест 17 бара - повече от колкото при второ положени и междинно между 1 и 2. Според мен извода е, че при увеличаване на височината се увеличават напреженията по окачване и др.
Тоест напреженията при долно сервизно явно са най малки може би и нулеви, като инжинерите в ситроен най вероятно са предвидили, че колата след, като се паркира го заема като изходно, и понеже прекарва повече време в него то тогава са най малки и напреженията. Не случайно не се разрешава да се кара в 4 положение с най големи напрежения, а на положение 3 само за кратко и с не голяма скорост.
Общо взето това е по въпроса , загубих малко зелено но съм доволен от експеримента. Явно всичко си е сметнато и
горе-долу предвидено в БХ а . Устройството с тръбичката си е в мен, някой ако иска да замерим как е при Ксантия или ХМ да се обади /само не знам при тях дали тръбичката за преден хидроцилиндър е със същия накраиник и размер/.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4049
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от liuliu » 12 апр 2014, 16:08

На Ксантия хидропневматик е същия щуцер. Хидрактивната и XM са с дебели тръби.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1684
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Rumen.Georgiev » 12 апр 2014, 19:46

Опитвам се да те накарам да да регулираш колата така,че нормалното положение за каране според фабриката да се окаже по средата на 2ро и 3то след центровката и тогава ще разбереш какво е съпротивлението на окачването защото и в двете положения ще е близо до нормалното(фабрично) :)
Друг е въпроса има ли смисъл :amii:
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 12 апр 2014, 21:37

Ако сменя центровката ще стане по ниска и няма да става за каране - става много мека предницата и опира в тампоните . Пък и вече махнах манометъра. Май ще си сложа едни вентили на сферите и ще си ги пълня с азот от бутилка направо . Естествено преди това ще ги свалям да видя мембраната дали е здрава . Ама това по нататък.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1684
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от Rumen.Georgiev » 14 апр 2014, 12:44

Къде съм написал думата "каране" в смисъл да се движи по пътя :D
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1377
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Хидроцилиндри налягане при различни нива на колата

Мнение от niki721220 » 14 апр 2014, 19:23

Ами не разбрах защо да го правя, след като при трето положение си имам ход на натиск и останах с впечатление да я направя така за постоянно - може и да бъркам :amii: . Иначе може и да си направя междинно положение между 1 и 2 без да променям фабричните настройки, както беше писал някой от колегите - само като си изпиля ново гнездо на шината . Но става прекалено мека , евентуално само за магистрала или гладък път - какъвто в България май няма. Не разбрах и това за настройването на коректорите да реагират по бързо в по горен твои пост. На трето реагират много бързо докато я натисна и почва да вдига но на второ не трябва да е така, иначе на всяка неравност ще отваря или затваря коректора и ще се наруши возията - все пак това не е актива да коригира наклона при завой. :bigsmile:
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост