ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двигател

Потребителски аватар

Автор на темата
viz69
 
 
Мнения: 777
Регистриран: 20 мар 2008, 21:39
Кара: Xantia 2.0 16v Exclusive 30.03.1993г 152кс ГИ Фобос Форд Транзит Конект 2014г.BMW 318IS Peugeot 306
Местоположение: София

Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двигател

Мнение от viz69 » 23 мар 2014, 10:36

Днес ми се случи нещо странно с Ксантията от профила хидроактив без антисинк.Спирам на бензиностанцията, гася двигателя и колата рязко и с удар пропадна в долно сервизно положение. Заредих, запалих я и веднага се вдигна. По късно я пробвах гасих, палих с и без натисната спирачка, ситроаеробика реагира нормално, вози нормално.Няма течове.Не го направи повече.Не намерих нищо писано с подобни симптоми.

Sent from my GT-P6800 using Tapatalk
They Shoot
Horses, Don't They?

Это свободный форум и тут никто никому ничего не должен!

Потребителски аватар

dhv
 
 
Мнения: 950
Регистриран: 29 апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от dhv » 23 мар 2014, 19:06

Това става при внезапно отваряне на клапана на хидрактива, когато е бил заседнал затворен по някаква причина. Бил си в твърд режим дотогава, и после внезапно е решил да заработи. В централната сфера няма никакво налягане, и резултата е изсипване на задницата.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5612
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Горна Оряховица България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от hristoxm » 23 мар 2014, 20:12

Как така хидрактив без антисинк? Нещо не ми се вързва. Сигурен ли си 100%? :ochki:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.

Потребителски аватар

Автор на темата
viz69
 
 
Мнения: 777
Регистриран: 20 мар 2008, 21:39
Кара: Xantia 2.0 16v Exclusive 30.03.1993г 152кс ГИ Фобос Форд Транзит Конект 2014г.BMW 318IS Peugeot 306
Местоположение: София

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от viz69 » 24 мар 2014, 08:14

dhv като се замисля май е така.Лошото е, че нямам идея кой клапан ми върти номера. Май ще се разделяме с хидроактива, приготвил съм му две предни сфери остана да намеря и задни.
hristoxm написа:Как така хидрактив без антисинк? Нещо не ми се вързва. Сигурен ли си 100%? :ochki:
Абсолютно сигурен.
They Shoot
Horses, Don't They?

Это свободный форум и тут никто никому ничего не должен!

Потребителски аватар

dhv
 
 
Мнения: 950
Регистриран: 29 апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от dhv » 24 мар 2014, 13:42

Има, да. Първите Ксантии нямат антисинк, от 1993-та. И моят ХМ от 1991-ва е хидрактив и без антисинк.

Не е нужно да отписваш веднага хидрактива. Моят беше (уж) умрял, оказа се че само с нов диод за левче клапана си работи вече четвърта година.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Потребителски аватар

Автор на темата
viz69
 
 
Мнения: 777
Регистриран: 20 мар 2008, 21:39
Кара: Xantia 2.0 16v Exclusive 30.03.1993г 152кс ГИ Фобос Форд Транзит Конект 2014г.BMW 318IS Peugeot 306
Местоположение: София

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от viz69 » 24 мар 2014, 19:56

Не са диодите. Иглите не затварят добре.Оттам и по-честото "цъкане", централната сфера е добре.С предния си играхме без дълготраен ефект.
They Shoot
Horses, Don't They?

Это свободный форум и тут никто никому ничего не должен!

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5612
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Горна Оряховица България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от hristoxm » 25 мар 2014, 08:56

:idea: Иглите може да се напаснат чрез притриване, но трябва да се разглоби и хидравличната част на клапана, да се почисти, защото се образуват наклепи и може да задържа и да се сменят “О“ пръстените! Всичко това дава резултат и системата, след такава интервенция, работи без проблем.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Jovani
 
 
Мнения: 3573
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от Jovani » 25 мар 2014, 10:17

Biterman (и не само) не се е оплаквал откакто му ги оправихме viewtopic.php?p=331158#p331158 . Разглобяване, притриване, нова цедка, задължително нови О-пръстени и проба със спазване на полярността
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

Rumen.Georgiev
 
 
Мнения: 1679
Регистриран: 31 дек 2008, 10:11
Кара: CITROEN XANTIA 2.0 HDI 110 h.p. 99`
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от Rumen.Georgiev » 25 мар 2014, 10:31

Бе то и тока може да се е заплеснал някъде и като е треснал вратата на бензиностанциата да се е осъферил :skratch:
Хубаво е да се види на лексия какви грешки има на хидроактива.
Днес карам за втори път!
Ако на всяко кьоше сложиш по един глупак, пак ще останат глупаци без кьошета.

Потребителски аватар

dhv
 
 
Мнения: 950
Регистриран: 29 апр 2008, 22:47
Кара: XM V6 Exclusive; XM 2.1TD; Xantia 1.6i; BX Pallas 1.8TD '93
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: Пропадане в долно сервизно положение след гасене на двиг

Мнение от dhv » 25 мар 2014, 12:13

Има и една букса отдолу под колата, която с течение на времето се превръща в изолатор :amii: . Моята Наско я премахна, както и на много други ХМ-и. Беше станала изцяло зелена, май нямаше останал метал...
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост