ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Теч от казанчето на хидравликата

Потребителски аватар

Автор на темата
lubaka_xsanti
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2011, 20:58
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0 HDi 90 hp
Местоположение: Vratsa, Bulgaria

Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от lubaka_xsanti » 22 яну 2012, 22:15

Колеги, забелязвам че от известно време ми омаслява казанчето на хидравликата, не е много така като гледам но се събира малка локвичка около пръстена с уплътнението, след като ми подмениха маслото с ново зелено, че моето беше почервеняло от много употреба (според майсторите) за това го смених така ме посъветваха и от тогава забелязвам че тече първо по-малко, сега като че ли е повече... Не знам тези минимални течове имат ли значение за поведението на цялата хидравлика с времето щото след време ако намалее количеството какви може да са последствията?
Последния път когато я карах на вдигнато окачване, ми пресветна STOP-a което ме притесни малко? Да не би да не достига масло в сферите при това положение? Виждал съм и на други Ксантий да им е омаслено казанчето, това не знам нормално ли е ?

Потребителски аватар

Tisho777
 
 
Мнения: 371
Регистриран: 17 яну 2011, 12:11
Кара: Citroen Xantia II Estate '99 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от Tisho777 » 22 яну 2012, 23:08

Споко. И аз съм малко омаслен около кръглото уплътнение на казана, и аз преди няколко месеца си смених LHM маслото, и моето старо беше почервеняло. :mrgreen:
Та това сълзене се получава, щото казанчето е препълнено, а това не е проблем. Въоръжи се с парцал и тъй ,рано или късно ще спре. :)

Потребителски аватар

genzlat
 
 
Мнения: 961
Регистриран: 14 фев 2010, 23:33
Кара: караше CX, по милост малкоX1 1996г,1,8 16v антилег
Местоположение: КюстенБил

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от genzlat » 22 яну 2012, 23:19

И с препълнено казанче, това голямото уплътнение не допуска разливи :bigsmile:
Машина на времето
Животът без CX, е възможен, но безсмислен !

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4547
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от PIT » 23 яну 2012, 09:30

Проблема си е точно в уплътнението :wink:
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2588
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от lendo » 23 яну 2012, 13:24

Аз сменях няколко капачки, от горе - ама явно проблема е в самия казан при мен.
Сложил съм едно парцалче да не седи мазно от горе по казана. Изглежда си трябва ново или да попадна на читаво.
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.

На линия
Потребителски аватар

ITEV
 
 
Мнения: 2323
Регистриран: 25 ное 2006, 17:15
Пол: мъж
Кара: С5 2006г комби 2.2 170кс; Ксантия 2001 2.0хди 90
Местоположение: София
Контакти:

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от ITEV » 23 яну 2012, 13:36

И аз съм с парцалче :amii:, но мушнато между казанчето и набора от тръби. Че понякога сълзи и с НЕВЕРОЯТНА :eiii: точност пада точно върху клемата на автоматика ....
А иначе бях чел някъде тук, че е виновен капака на казанчето. Под въздействие на пружината отгоре, той се деформира и ....
Another world is possible, защото когато Парите са всичко, всичко друго е нищо!


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6087
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от Dragonfly » 23 яну 2012, 13:45

Вярно е, че се деформира.
При отваряне на този капак аз измивам гумата обилно с обезмаслител или коресилин. Също така обезмаслявам и ръба на казанчето. Не мога да дам гаранция, че това е лечението, но при мен не прави локва след това.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 3969
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от liuliu » 23 яну 2012, 17:44

Сега, ако някой каже защо уплътнението почервенява :dance: , както в случая е и при мен?Някаква реакция - но нали е маслоустойчиво.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.


ЧефоС
 
 
Мнения: 802
Регистриран: 15 окт 2005, 19:37
Пол: мъж
Кара: Ситроен С4
Местоположение: Белащица, до Пловдив

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от ЧефоС » 23 яну 2012, 18:31

Tisho777 написа: ... преди няколко месеца си смених LHM маслото, и моето старо беше почервеняло. :mrgreen:
. :)
Колеги, хидравличната течност с времето не може да стане червена. По скоро става кафеникава от ръждата в системата. Ако е червена, означава, че е сипвана хидравлична течност за други автомобили. Течността винаги трябва да бъде ярко зелена.

Колеги! За момента спирам да пиша във форума. Поради двата жълти картона. Не искам да съм в тежест на форума с нахалните си съвети.

На линия
Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5358
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw,черен металик, за жената Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Горна Оряховица България

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от hristoxm » 23 яну 2012, 20:32

А най добре е да се смени гуменият уплътнител.Тук в Италия го има на цена 7,45€,предполагам,че в България няма да е по скъп!Препоръчвам смяна защото гумата старее,втвърдява се с течение на времето и естествено започва да пропуска.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Кара ексклузивен ХМ, черен металик 2,5 ТD и за жената едно Picasso 2.0 HDI

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1219
Регистриран: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от Mitko64 » 23 яну 2012, 20:34

С годините казанчето се деформира и хлътва навътре - появата на локвичка в средата е доказателство за това :ochki: Ще пробвам да измия уплътнението с коресилин или нещо от рода , пък ще видим :hmm:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6087
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от Dragonfly » 23 яну 2012, 23:09

Кое разяжда бре?
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Потребителски аватар

Автор на темата
lubaka_xsanti
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2011, 20:58
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0 HDi 90 hp
Местоположение: Vratsa, Bulgaria

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от lubaka_xsanti » 23 яну 2012, 23:14

Добрия стар трик с парцалчето всеки си го знае :)) Йесс не съм единствения :) И мен ме дразни тая локвичка но сега я приемам като нещо нормално щом не съм единствения. Колко ли грама ще долея при следващото пълнене на сферите? :mmm:
Няма страшно и майсторите ми казаха същото за цвета на маслото че трябва да е ярко зелено, такова е.
Иначе преди няколко дни ми се появи еди шум от към ремъците все едно е ролка, шуми страшно силно, незнам какво да правя да я карам ли така или да я спирам докато не я оправя? Това сигурно е пистовия ремък или някоя ролка към него..

На линия
Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5358
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw,черен металик, за жената Picasso 2.0 HDI
Местоположение: Горна Оряховица България

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от hristoxm » 24 яну 2012, 06:18

Kanev2012 написа:Гумата т.е. уплътнението!
Ами той Драгона не го кисне в коресилин,а само го измива.Така,че споко нищо не разяжда! :)
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Кара ексклузивен ХМ, черен металик 2,5 ТD и за жената едно Picasso 2.0 HDI

Потребителски аватар

БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ
 
 
Мнения: 207
Регистриран: 04 юни 2007, 08:43
Пол: мъж
Кара: Караше Ситроен Ксантия 2.0 - 16V - 1993г. Седем "топчета"+ две по време на движение, с шини и стикери.Вече С5 | с шини и стикери.
Местоположение: Гр.Червен бряг обл. Плевен

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ » 24 яну 2012, 09:12

lubaka_xsanti написа:Добрия стар трик с парцалчето всеки си го знае :)) Йесс не съм единствения :) И мен ме дразни тая локвичка но сега я приемам като нещо нормално щом не съм единствения. Колко ли грама ще долея при следващото пълнене на сферите? :mmm:
Няма страшно и майсторите ми казаха същото за цвета на маслото че трябва да е ярко зелено, такова е.
Иначе преди няколко дни ми се появи еди шум от към ремъците все едно е ролка, шуми страшно силно, незнам какво да правя да я карам ли така или да я спирам докато не я оправя? Това сигурно е пистовия ремък или някоя ролка към него..
С извинение за отклонението от основната тема, но все пак е зададен и втори въпрос.

Колега, За тракането, провери как е шайбата на компресора на климатика /ако е с климатик/. При разбит лагер на шайбата, трака силно. Елементарна провека се извършва по следният начин: При запален двигател и вдигнат капак, се наблюдава шайбата на компресора, ако трепти, това е "болката". Другият начин е, сваля се пистовият ремък и се проверява на ръка. Ако, там е проблема, първо се отива при техник на климатици, да изтегли фреона и от там на подемник, за демонтаж на компресора. Сменя се лагера с нов, а също и осевото уплътнение, след това, обратно всичко по местата, зареждане и ... отново на път. От личен опит написах горното. Ако, причината за тракането, не е тази, или е ролка, или водна помпа. Успех!
Последна промяна от БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ на 24 яну 2012, 09:16, променено общо 1 път.
Приятелите и враговете са временни , вечни са интересите.
*** Да бъдем добри на пътя!!!
Чалгата уврежда ума. Да спрем увреждането!
Клубна карта Nr.: 263

Потребителски аватар

metonick
 
 
Мнения: 1409
Регистриран: 17 окт 2008, 16:16
Пол: мъж
Кара: Ситроен ХМ 2.5ТD Ex. & С4 1.4 VS
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от metonick » 24 яну 2012, 09:15

За казана->Даже уплътнява по-гуд - 'щото повърхностния слой леко омеква и по-добре "слепва" на мястото си . Щом почне да се"поти" около него - веднага процедурата с коресилина и следващата почти година няма грижа - поне така беше с години при ВХ-са.
"Човекът е човек когато е на път" .....с хидравлично окачен Ситроен


МИН
 
 
Мнения: 115
Регистриран: 13 май 2008, 15:56
Кара: Ситроен "Ксантия" 1,9 ТД, 1994г., ХА2, 7сфери
Местоположение: Пловдив

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от МИН » 24 яну 2012, 14:07

Колега Любака, ако си опитал с всичко подсказано от колегите до тук, провери здравината на връщащите маркучи. Възможно е поради втвърдяване да не уплътняват в щуцерите или по-лошо да има малки пукнатини и от тях да натича. Инъче, опитът с почистване, смяна на уплътнението на фланеца, нагряване на казанчето и полагане на подпора за компенсиране на потъналата горна стена на казанчето са си от полза :)
Успех в ремонта.
„Големите умове дискутират идеи, средните събития, а МАЛКИТЕ обсъждат хората“

Потребителски аватар

Автор на темата
lubaka_xsanti
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2011, 20:58
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0 HDi 90 hp
Местоположение: Vratsa, Bulgaria

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от lubaka_xsanti » 25 яну 2012, 21:07

Малко се отплеснах първия ми въпрос, но другия ми е по-важен, че ме е страх да си карам колата така, казаха ми че е опасно да не "запече" ако е ролка, но когато сменях ангренажа не се сетих да карам майстора да провери и другите ремъци как са... Те също сигурно се сменят тогава, но аз ги пренебрегнах, поради финансови причини, сега не знам какво да очаквам като цена за този ремонт.. Един майстор ми каза същото като колегата БОРИСЛАВ БАЧОВСКИ, че може да тази шайба, и ми каза да не карам на дълги разстояния, че при нагряване може да запече като е суха (това май беше за ролката)
Иначе възможно ли е тази шайба да се е повредила от пускането на климатроника по време на каране в студено време (казаха ми че трябва да се пуска от време на време, за да се раздвижи).
Благодаря на всички за съветите, утре ще я карам на един майстор да я гледа и прави, аз не смея да пипам където не ми е работа, а и в това време :)


javorsh
Нов потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 мар 2010, 20:18
Пол: мъж
Кара: xsara 1.6i , 8V
Местоположение: София

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от javorsh » 03 апр 2012, 14:44

Колеги, при мен на Ксарата като работи колата през няколко дена установявам че в казанчето на хидравликата се нагнетява въздух - между капачката и маслото - като развъртя капачката и се чува леко фъскане . Нормално ли е това - дали капачката не е дефектна или подменена? Капачката не трябва ли да има нещо като изпускателен клапан - точно за да не се нагнетява въздуха , а да може да излиза навън , в процес на обезвъздушаване ? То явно отнякъде вкарва малко въздух на моменти, но този въздух при мен се нагнетява в съда . А иначе около капачката навън от казанчето е леко омаслено - последното показава, че все пак има някаква пролука за навън ??? . Според вас това нагнетяване на въздух проблем на капачката ли е или не е ?

Потребителски аватар

Автор на темата
lubaka_xsanti
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 06 окт 2011, 20:58
Пол: мъж
Кара: Xantia 2.0 HDi 90 hp
Местоположение: Vratsa, Bulgaria

Re: Теч от казанчето на хидравликата

Мнение от lubaka_xsanti » 27 дек 2012, 23:59

Някой може ли да ми каже колко пари излиза проверка на сфера дали е за пълнене?
Също така след колко км. се пълнят ако са за пълнене? Предните ми са на 40 бара установиха в сервиза, да ги пълня ли или може още време да си карам така?
Имам теч от някаква мембрана, на задния коректор казаха в сервиза? Загубил съм доста масло, около литър. Видяхме къде е теча по принцип.. интересува ме скъп ли е този ремонт, за да съм подготвен?
Благодаря Ви!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта