ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Смяна масло на хидравлика на C5

Потребителски аватар

mermenkov
 
 
Мнения: 558
Регистриран: 22 ное 2012, 14:30
Пол: мъж
Кара: C2 1.4 HDI 2005 г., Seat Ibiza 1.9 TDI 2002 г., BMW 530D
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна масло на хидравлика на C5

Мнение от mermenkov » 28 авг 2013, 21:19

То и аз се надявам да се изпарило ама за да го хвана искам да го напълня докъдето трябва. Не знам дали ако го напълня докато видя маслото после няма да избие? Все пак си мисля че трябва да има някакъв толеранс, а може би и да идва от това че пълня системата при най-долно положение ама не се сетих да видя какво показва като е в нормално положение :tupo: А и дори да трябва да е догоре ОК, но за какво са слагали тези маркери на казанчето тогава :skratch:

А дали има разлика между С5 I и C5 II?

П.П. Впрочем то при мен може и да е от рейката която ми казаха че е малко тръгнала ама имало още хляб в нея ако не ме дразни лекото притропване при ниска скорост :D
Последна промяна от mermenkov на 28 авг 2013, 21:22, променено общо 1 път.
В миналото: Polo 1.4i '92г.; Rover 416i '92г.; Saxo 1.4i VTS '00г.; Berlingo 2.0 HDI '00г.; C4 Coupe 2.0 HDI '08г.; Golf IV 1.6i '99г., C5 '02


Jovani
 
 
Мнения: 3573
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Смяна масло на хидравлика на C5

Мнение от Jovani » 28 авг 2013, 21:21

Масло задължително LDS -оранжево е. Ако не си го сменял, вземаш 5 литра, отиваш при Наско, хем ще ти премерят сферите, хем ще ти сменят маслото. Иначе пускаш най-долу и гледаш на белязките под капачката, в ПДФ-а в поста ми малко по-нагоре на последната страница има картинка!
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

mermenkov
 
 
Мнения: 558
Регистриран: 22 ное 2012, 14:30
Пол: мъж
Кара: C2 1.4 HDI 2005 г., Seat Ibiza 1.9 TDI 2002 г., BMW 530D
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна масло на хидравлика на C5

Мнение от mermenkov » 28 авг 2013, 22:11

This is what I was told and it worked for me :)

There is a proceedure to follow when checking the LDS level:-

Lower car suspension to Minimum and switch off engine.
Open bonnet and remove black plastic cover over LHS to expose reservoir cap.
There is an oblong window embossed into the front sloping side of the plastic top half of the reservoir which you are to use as a level indicator.
Use only Citroen LDS fluid, (about £12 per litre).
Remove reservoir cap, this may be quite tight.
If your car is Hydractive 3, the level required is to the top of
the window.
If Hydractive 3+ (you have 3rd sphere mid point at each axel), the level is half way up the window.
Replace the cap loosely but do not tighten yet.
Start engine and raise car suspension to Normal operating level.
Now tighten cap.
Това е от един английски форум за френски коли и доколкото аз схващам трябва да сипя до средната чертичка. Явно има разлики между 3 и 3+, а аз съм с хидрактив 3+

Ето и повече инфо: http://activaclubfrance.free.fr/Doc%20t ... 0guide.pdf
В миналото: Polo 1.4i '92г.; Rover 416i '92г.; Saxo 1.4i VTS '00г.; Berlingo 2.0 HDI '00г.; C4 Coupe 2.0 HDI '08г.; Golf IV 1.6i '99г., C5 '02

Потребителски аватар

Lee
Модератора
Мнения: 3262
Регистриран: 02 окт 2004, 16:40
Кара: Citroen ZX 1,9i 16V
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна масло на хидравлика на C5

Мнение от Lee » 28 авг 2013, 22:48

няма смисъл да вдигате и свалят, нивото трябва да е точно на ръба по средата на казана при нормално положение на колата.
Там където самия казан е от 2 части и се слепват една за друга. Вижда се, като се разклати колата настрани и 'тъмната течност' трябва да се люлее около този 'ръб'.
-----------------------------------------------------------

Потребителски аватар

mermenkov
 
 
Мнения: 558
Регистриран: 22 ное 2012, 14:30
Пол: мъж
Кара: C2 1.4 HDI 2005 г., Seat Ibiza 1.9 TDI 2002 г., BMW 530D
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна масло на хидравлика на C5

Мнение от mermenkov » 29 авг 2013, 09:51

Загадката за мен е разрешена :D При хидрактив 3 се сипва масло до ниво "BASE" което се равнява до долното ниво на ресничките в гърлото за хидрактив 3+ се съпва до средното ниво "HYD" Което се равнява до горната част на ресничките в гърлото :wink: Прави се при най-спуснато положение на колата и при всяко повдигане маслото в казанчето намалява. Аз явно понеже ми е 1ви хидравличен Ситроен си мислих че вози ОК но сега е уау ефект за мен при возене /дано няма други последствия/, а и започна да се вдига за секунди време :D Сигурно това се дължи че глътна 1,7л. LDS :shock: Аз съм си виновен че не гледам.... ама съм си я купил така преди около 9 месеца сега ще следя нивото и дано не намалява :wink:
В миналото: Polo 1.4i '92г.; Rover 416i '92г.; Saxo 1.4i VTS '00г.; Berlingo 2.0 HDI '00г.; C4 Coupe 2.0 HDI '08г.; Golf IV 1.6i '99г., C5 '02

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост