ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

теч на зеленото


Автор на темата
kqmil_sali
Редовен
Мнения: 77
Регистриран: 15 окт 2008, 20:56
Кара: ZX 1.6i
Местоположение: Исперих

теч на зеленото

Мнение от kqmil_sali » 27 ное 2008, 13:17

здравейте на всички! аз сам нов собственик на най добрата кола в света! въпреки това изникна ми един проблем! онзи ден ъа вадя от гаража и :shock: ! потекло ми е малко от зеленото! вкарах я в един канал за да видя от къде тече и забелязах чее долу между двете предни седалки навсякаде е в масло! на едно мясти се саединяват 3 прозрачни трабички и от там салзи! :cry: проблема е че незнам към кой краг отговарят и как се сменят! несам богаташ и затова искам да си ги сменя сам ако е вазможно. ако пък ли не ще ходя на майстор ама незнам кам кого да се обарна тука в Шумен, че от сервиза на ситроеен мее страх! колата е 96 год 1.6i със 6 сфери! ако можете да ми дадете някакъв савет ще сам ви много благодарен!

ArthurDent: Правила на форума:
6. Пишете не само на кирилица, но и на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!

Потребителски аватар

morski
 
 
Мнения: 2322
Регистриран: 15 сеп 2006, 15:45
Кара: ХМ 2.5TD Exclusive, Xantia 1.9TD
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: теч на зеленото

Мнение от morski » 27 ное 2008, 16:16

Това са тръбичките за обратното масло до казанчето...на това място на което казваш са свързани мисля три шлаухки с гумен трипътник...вариантите са или да вкараш още малко шлаухките (но това е временно) или да смениш гумения детайл.
Ако винаги следваш, никога няма да водиш!


lisko
Нов потребител
Мнения: 44
Регистриран: 14 ное 2008, 23:37
Кара: xantia 2.0hdi
Местоположение: Карлово

Re: теч на зеленото

Мнение от lisko » 28 ное 2008, 00:09

здрасти,колегата морски е прав.пробваи да ги набуташ по-навътре,но предлагам да поогледаш малко по старателно да неби да подлизва от някъде по отгоре.например днес дори ми се случи на една ксантия точно на това място както го описваш се виждаше теч на зеленкото,но се оказа от захранващата тръба на хидравличната глава,малко по-отгоре,беше разлабена.затегнахме и край.другото местенце и то точно до тази тръбичка има още една на която е вкарано маркуче което връща излищното масло от реиката,та това маркуче е само подобие на такова,защото от годините е станало твърдо като тръба и е възможно или да есе е прекършило защото има малка чупка или скобичката която го стяга от твърдоста му вече да неможе да го държи така стегнато .успех


Автор на темата
kqmil_sali
Редовен
Мнения: 77
Регистриран: 15 окт 2008, 20:56
Кара: ZX 1.6i
Местоположение: Исперих

Re: теч на зеленото

Мнение от kqmil_sali » 01 дек 2008, 14:26

Благодаря ви за отговорите колеги! засега само доливам и карам защощо нямам канал за да го видя но за уикенда ще си ходя на село и там ще я побазикам! Благодаря много! :neutral:


TigerHunter
 
 
Мнения: 210
Регистриран: 24 юни 2009, 23:44
Кара: Citroen Xantiа 2.0 HDI 110 Break Daihatsu Feroza 1.6 16V / '91г. KIA Sportage 2.0TD 2000
Местоположение: Дупница

Re: теч на зеленото

Мнение от TigerHunter » 17 авг 2014, 20:54

Привет, колеги!


Предварително се извинявам че изравям тази тема, но това ми намери търсачката като най-близко.

Колата е от подписа (МК2).
Сълзи ми масло и си прикапва от този трипътник за обратното масло.
Забърсах и огледах добре. Изглежда е спукан леко отгоре.
Знам за дискутираната тръбичка и маркуче, които връщат от рейката. Правих ги преди година и теча не е от там.
Не се и стича от друго място. Абсолютно съм сигурен.
Случвало ми се е преди да се е извадило маркучето, което връща от коректора и ми изтече доста масло, докато се усетя.

Джаджата всъщност е по-скоро четирипътник.
Влизат три тънки маркучета. Едно идва отзад и две отпред, като едното е от коректора.
Отстрани (откъм лявото колело има едно коленце и по- дебело маркуче, което тръгва напред по магарето.
Не го проследих, но предполагам че се изкачва нагоре и връща към казанчето.

Урудката се намира почти точно под стабилизиращата щанга и е закрепена мисля със щипка към една пластинка.
Не се сетих да я снимам.
Някой знае ли и каталожния номер, за да я поръчам, или някаквъв вариант за побългаряване?

Теча не е значителен, но пукнатината би могла да се разрастне.

Благодаря предварително!

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4547
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: теч на зеленото

Мнение от PIT » 18 авг 2014, 11:30

Тука ако си го намериш. :)
Това е за 1.9ТД като филтрация на данните.
https://www.dropbox.com/s/sruryc7wz65df ... 0pipes.png

Предполагам, че си с климатик и ръчна кутия, така че да знаеш - номер 1 е 303 лв., а номер 2 е 75 лв.
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


TigerHunter
 
 
Мнения: 210
Регистриран: 24 юни 2009, 23:44
Кара: Citroen Xantiа 2.0 HDI 110 Break Daihatsu Feroza 1.6 16V / '91г. KIA Sportage 2.0TD 2000
Местоположение: Дупница

Re: теч на зеленото

Мнение от TigerHunter » 18 авг 2014, 19:31

Благодаря за схемата, но не го виждам на нея, или не мога да си я представя пространствено.

Въпросната джаджа се намира под тръбичката за обратното масло от рейката, но по-надолу и назад. Дори около 1-2 см по-назад от оста на стабилизиращата щанга.

На размери е съвсем малко по-голямо от пръскалката за предното стъкло(примерно)
Дълго е около4-4,5 см На височина е леко сплеснато (около1см).
Закрепено е на магарето, или по-скоро на една напречна планка на магарето.

Не мога да преценя дали е от доста твърда гума, или е пластмасово.
Черно е на цвят, както и тънките маркучета, които влизат в него.
Маркучетата само са надянати и са с диаметър около 4мм макс.

След обяд ще го снимам и ще кача снимка.


Ако това нещо струва повече от 10-15 лв, ще го побългаря.

..::[ Редакция (18 Авг 2014, 19:31)

Ето две-три снимки на четирипътника:
DSC00869.JPG
DSC00872.JPG
DSC00873.JPG

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4547
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: теч на зеленото

Мнение от PIT » 18 авг 2014, 23:06

Според мен това е дето на снимката е от дясно на числото 10. Събира обратното от двата цилиндъра. Т.е. се продава с номер 2.
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


TigerHunter
 
 
Мнения: 210
Регистриран: 24 юни 2009, 23:44
Кара: Citroen Xantiа 2.0 HDI 110 Break Daihatsu Feroza 1.6 16V / '91г. KIA Sportage 2.0TD 2000
Местоположение: Дупница

Re: теч на зеленото

Мнение от TigerHunter » 18 авг 2014, 23:22

От дясно на номер 10 според мен е предния коректор на височината.
Това е доста по-на ляво от него.
Явно го няма на схемата.
Интересно ми е как точно се нарича, за да се информирам колко струва.
...тройник, чертворник, четирипътник...? :?
...Явно ще се побългарява.

Не събира от двата цилиндъра със сигурност
.
Дясната тръбичка по посока на движението идва от буренцето на предния коректор.
Лявата така и не я проследих.
А отзад идва една пак същата по диаметър пластмасова тръбичка, изпод кората дето покрива тръболяците към задния мост.

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4547
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: теч на зеленото

Мнение от PIT » 18 авг 2014, 23:58

Коректора е над числото 10.
Аз говоря за картинката, а не за реалните местоположения и отстояния в колата. :)
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


TigerHunter
 
 
Мнения: 210
Регистриран: 24 юни 2009, 23:44
Кара: Citroen Xantiа 2.0 HDI 110 Break Daihatsu Feroza 1.6 16V / '91г. KIA Sportage 2.0TD 2000
Местоположение: Дупница

Re: теч на зеленото

Мнение от TigerHunter » 19 авг 2014, 00:02

Разбирам и много ти благодаря! :)
Това в дясно тогава, което визираш, не знам как ще отговори на номер 2.
Както и да е .

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4547
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: теч на зеленото

Мнение от PIT » 19 авг 2014, 00:08

Продава се цялото просто :) Както номер 1 е още по-голям паяк :) Те май и за това така му викат де :)
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


TigerHunter
 
 
Мнения: 210
Регистриран: 24 юни 2009, 23:44
Кара: Citroen Xantiа 2.0 HDI 110 Break Daihatsu Feroza 1.6 16V / '91г. KIA Sportage 2.0TD 2000
Местоположение: Дупница

Re: теч на зеленото

Мнение от TigerHunter » 26 авг 2014, 20:37

Явно, ще падне голямо ТНТМ.
Благодаря ти, PIT! :)

..::[ Редакция (23 Авг 2014, 21:23)

Колеги, ето снимки на накрайника(както и да се нарича той), който ми трябва.
Част от снопа връщащи към казанчето маркучи е . Вероятно целия маркуч е комплект с накрайника, но бих могъл да го снадя, ако е отрязан по-нагоре в посока казанчето.

Днес обикалях тукашните морги, но въобще не ме разбират за какво им говоря.
Моя накрайник (тройник, четирипътник) е безнадеждно остарял и е спукан на две места.
И за ТНТМ е сложна историята, понеже са различни диаметрите.







..::[ Редакция (25 Авг 2014, 21:01)

На етап побългаряване съм.
Липсва ми само едно маркуче с подходящ диаметър.
Утре мисля да сглобя и да запаля.
Междувременно, колега ще ми изпрати цял паяк за резерва.
Умувам и варианта с онези маркучета и бързи връзки за пневматика.





Ето и как изглежда цялата джаджа в края на въпросния маркуч.
Сега отрязах и коленцето и наставям директно на маркучето.





Опитах и да го лепя с какво ли не.
Не става.
Просто материала си е остарял и се разпада.

..::[ Редакция (26 Авг 2014, 20:37)

Цар съм на белите! :D
Чудя се в кой ъгъл да си бия кухата кратуна.
Побългарих системата, всичко е О.К, но ровейки из маркучетата съм строшил онова дето връща от предния антисинк клапан според мен.
Намира се под спирачния клапан и има нещо като лула на долния край, където се надява тъничкото пластмасово маркуче.
Всичко е прегоряло с годините и се троши и пука при най-малкото дръпване


Ето как стана побългаряването.
Там нямя никакви ядове.



Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост