ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 17 май 2008, 14:21

Колеги имам следния проблем. Налага ми се смяна на хидравлична помпа, моята е еднокръгова мога ли да я замяна със двукръгова? Xantia 2.0i 94g.

Потребителски аватар

Fantomas ^
 
 
Мнения: 2977
Регистриран: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | C6 2,7 HDI 2007 Сега кара: C6 3.0 HDI '2010 | Suzuki Burgman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Fantomas ^ » 18 май 2008, 13:09

Едва ли . Ще се вдига адски бавано. Ще трябва да преправяш и други неща. НЕ си заслужава.
Citroen е начин на живот.


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6468
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Sharo » 18 май 2008, 20:20

Мда, за спорта можеш да го направиш, но без заключващите клапани е безсмислено - ще я чакаш по няколко минути да стане.
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 18 май 2008, 23:13

Това заради по ниския дебит на помпата ли е ? По бавното изправяне имам в предвид?


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6108
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Dragonfly » 19 май 2008, 16:26

Да.
Общо взето барабар с помпата, ще трябва да закачиш директно рейката към единия кръг, да махнеш паяка и втория кръг към конжектьора директно.
Но проблема с вдигнето ще го има, заради доста по-ниската производителност на този кръг и липсата на анти-синк система.

Виждам и друг вариант, но нека да кажат и хората с повече знания и опит. Вариантът е да се ползва само кръгът с 6 плунжера и помпата да си работи като еднокръгова. Не знам как би могло да се ползват в един кръг и всички 8 плунжера, но ако не може, вторият трябва или да се демонтира, или да циркулира през него ЛХМ непрекъснато, за да маже. Еднокръговите 6+0 са с шест плунжера, но нямам данни дали не са с по-голяма производителност на един ход.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 16:49

И на мен ми доиде същата идея за изолирам единия кръг и помпата да работи като еднокръгова ама не знам дали ще се получи, ще пробвам и ще видя.

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 18:05

Според схемата няма проблем да се изолира предния кръг които подава налягане кум рейката и помпата да работи като еднокръгова. Малко помощ от колегите Тайландци
http://www.citroenthai.org/diy/pump62B.html :evala:


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6468
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Sharo » 19 май 2008, 19:13

По-скоро, както каза Dragonfly, трябва да се изолира кръга за окачването, защото там са само 2 буталца. Но на другия има клапан, който може да обърка нещата.
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 20:01

Някои да каже само кои са 2 -та плунжера за рейка и кой е техният изход.

Потребителски аватар

morski
 
 
Мнения: 2352
Регистриран: 15 сеп 2006, 15:45
Кара: ХМ 2.5TD Exclusive, Xantia 1.9TD
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от morski » 19 май 2008, 20:07

В тази тема има схема на двукръгова помпа, А е за окачването, а С е за рейката.
Ако винаги следваш, никога няма да водиш!

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 20:11

Благодаря, ще пробвам и ще видя какво ще се получи.
ПП:За всеки случай имам и две еднокръгови помпи от които евентуално може да се сглоби една.


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6108
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Dragonfly » 19 май 2008, 20:25

Lucas написа:Някои да каже само кои са 2 -та плунжера за рейка и кой е техният изход.
2-та плунжера са за ОКАЧВАНЕТО.
Рейката иска доста по-голям дебит и за нея работят всичките 6. При еднокръговите паякът има грижата да разпределя общия дебит според консуматорите.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 20:28

Това ми е идеата да оставя 6-те плунжера да работят и паяка да разпределя за консуматорите.

Потребителски аватар

morski
 
 
Мнения: 2352
Регистриран: 15 сеп 2006, 15:45
Кара: ХМ 2.5TD Exclusive, Xantia 1.9TD
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от morski » 19 май 2008, 20:36

Dragonfly с риск да отидем към графа :offtopic: сега ходих да гледам на моята...та А по схемата е към регулатора, а С е към рейката.А аз мисля че през А помпят 6-те плунжера...може и да греша ест., не съм виждал разглобена помпа още.
Ако винаги следваш, никога няма да водиш!

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 20:42

Точно през А помпят 6-те плунжера. а за разглобена помпа виж тук http://www.citroenthai.org/diy/pump62B.html

ПП: Грешка през Ц помпят 6-те

Valt66: Правила на форума:
15. Няма нужда от два поста един след друг! Има бутон Изображение


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6108
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Dragonfly » 19 май 2008, 20:52

Морски,
нямах предвид твоето мнение, а този ред от Лукас
Някои да каже само кои са 2 -та плунжера за рейка
което вероятно е написал по инерция, а не от неправилно разбиране. Но аз му го посочих за всеки случай, да не стане грешка :D Шестте са разположени радиално и изходът е по-близо до ремъчната шайба, т.е. казаното от теб е вярно.
Иначе, най-добре би било да се изкормят тези два плунжера, ако е възможно, а изходът да се затапи.

Добавка: Не съм съвсем сигурен кой изход за какво е, затова моля не вземайте казаното от мен за достоверно, докато не съм сигурен в отговора.
Последна промяна от Dragonfly на 19 май 2008, 20:58, променено общо 1 път.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 20:55

Dragonfly как мислиш дали ще се получи?


Dragonfly
Контрагайка
Мнения: 6108
Регистриран: 04 фев 2006, 23:46
Кара: Xantia 1.9 TD Комби, 1998, 6 сфери без ХА
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Dragonfly » 19 май 2008, 21:01

Невъзможни неща няма, но както добавих горе, не съм съвсем уверен в момента кой кръг къде му е изходът. Освен това помня, че някъде гледах данни за милилитри на оборот на различните помпи, само трябва да го открия. Това е важно.
Чалгата, рапът и Уиндоус не прощават.
(c) 2009 Dragonfly

Потребителски аватар

Автор на темата
Lucas
 
 
Мнения: 104
Регистриран: 22 дек 2007, 10:42
Кара: Xsara 1.8 16V Exclusive 00г. (XU7JP4) Mini One 1.6 2012
Местоположение: Шумен
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от Lucas » 19 май 2008, 21:07

Според мен като разгледах схемата 6 те плунжера помпят през C изход а и на снимките ясно се виждат 6 те ламаринки в задната сферична част на помпата които явно играят ролята на възвратни клапани.

Потребителски аватар

morski
 
 
Мнения: 2352
Регистриран: 15 сеп 2006, 15:45
Кара: ХМ 2.5TD Exclusive, Xantia 1.9TD
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на хидравлична помпа (еднокръгова- двукръгова)

Мнение от morski » 19 май 2008, 21:14

А какъв е проблема да се махне разпределителя на потоците, да се вържат двата плунжера за рейката, а шестте към регулатора на налягането.Мисълта ми е че еднокръговите помпи всъщност са с 6 плунжера доколкото знам, по-скоро около рейката не знам дали ще се получат нещата...

ПС. По схемата не знам как ги виждаш нещата, ама аз специално вдигах капака за да видя кое къде отива :wink:
Ако винаги следваш, никога няма да водиш!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост