Побългаряване "паяка" на ВХ-а и смяна обратки


elmack
Четящ
Мнения: 5
Регистриран на: 11 окт 2014, 16:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Контакти:

Re: Побългаряване "паяка" на ВХ-а осъществено

Мнение от elmack » 10 ное 2014, 19:04

Здравейте! Дилемата е следната:
http://varum.bg/search.html?phrase=%D0% ... 0%B8%D0%B2
или
http://varum.bg/search.html?phrase=%D0% ... 0%B0%D0%BD
що се отнася до bx 1.9 trd от 94-та... кой ще издържи налягането и кой температурата? другият въпрос е за диаметрите? освен да сваля моите и да меря, има ли някой който вече ги знае?

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1489
Регистриран на: 30 яну 2008, 13:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Мнение от niki721220 » 11 ное 2014, 21:51

Моя описан по горе вариант ми изглежда най лесен, за това и го препоръчвам макар да не знам точно какво ще правиш . Ако ще махаш целия паяк го правиш с бързи връзки 6Х4 полиуретанов шлаух , налягане няма в обратките, температурата я издържат без проблем - разбира се далече от двигателя.Началото на оттечките от хидроцилиндрите и коректорите така или иначе е с изходи 4мм. Същия е и външния диаметър на белите обратни маркучета който се връщат от конжуктьора и предпазния клапан. Затова го предпочитам като диаметър и ползвам някой от оригиналните обратки.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.


elmack
Четящ
Мнения: 5
Регистриран на: 11 окт 2014, 16:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Контакти:

Мнение от elmack » 13 ное 2014, 13:55

На какво викаш обратки и как изглеждат конжуктьора и клапана?

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1489
Регистриран на: 30 яну 2008, 13:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Мнение от niki721220 » 14 ное 2014, 06:23

По лесно ще е да ми кажеш първо- ти какво искаш да правиш .
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.


elmack
Четящ
Мнения: 5
Регистриран на: 11 окт 2014, 16:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Контакти:

Мнение от elmack » 14 ное 2014, 06:40

Купих ситроена преди около 2 месеца. Пъррво се счупи стартера, оправихме го, след което започна да ми тече зеленото... докато разбера какво става изхабих 4 литра LHM. вдигнахме я на крик. от налягането взе че протече по-силно. реално се оказа долу м/у гумите, по-близо до пасажера вдясно на шофьорското място. изтече всичко и се брибрах дундуркайки на гърне. Смятам да с.еня всичко, защото не искам след месец пак да кърпя. много малко е писано в нета. и все пак се радвам че може да ми излезнат по-малко от 100лв. частите. все още не съм намерил къде и кой да ми го направи. Живея и ранотя много близо до магазина за Хидравличните части Варум. само че канал нямаа. та затова питам ако взема да се потрудя малко.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4241
Регистриран на: 08 мар 2006, 20:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 14 ное 2014, 10:36

Тръбите минават около предния мост и е много тегаво за работа - страшна плетеница е. Ако тръгнеш да правиш една "артерия" ще скъсаш друга - с тия остарели маркучи.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1489
Регистриран на: 30 яну 2008, 13:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Мнение от niki721220 » 14 ное 2014, 20:08

Майстор ще ти вземе цифра, ако въобще се навие да го прави . Трябва човек които се занимава със ситроени и познава нещата. В раздел за сервизи има способни хора, които могат да се справят в София. Ако решиш ти да се занимаваш трябва малко да попрочетеш и ще се справиш, но трябва да имаш голямо желание иначе няма да стане - гъзуртенето и въртенето под колата без канал е доста кофти . Другия вариант на мен ми изглежда по грозен /на снимките двигателя е свален /:



Трябва обаче да се подготвиш със знания.

http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... bx-13.html

http://www.xxdave.wz.cz/Citroen%20BX%20 ... de/m15.htm
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.


bx 16 tri
 
 
Мнения: 746
Регистриран на: 16 авг 2008, 07:32
Пол: мъж
Кара: BX16TRI Benzin ХU5J
Местоположение: Търговище

Мнение от bx 16 tri » 14 ное 2014, 21:46

Мъркучето което влиза в предния коректор е желателно да е със скоба няма налягане но има дебит, оригинално е с такава има опасност от гимнастикага горе долу да излезе. При ксантия е тръбичка и няма тази опастност.

Потребителски аватар

alex_pro
 
 
Мнения: 670
Регистриран на: 30 дек 2006, 00:14
Пол: мъж
Кара: ше BX16TRS ИЗГОРЯ !!! сега с BX19TRS D2C на метан , Peugeot 806 1.9TD
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от alex_pro » 15 ное 2014, 00:58

Колега, не си уцелил времето за тази работа, без канал и в тези студове трудно ще стане. Намери си познат с гараж и канал и ми пиши на ЛС. :drink:


elmack
Четящ
Мнения: 5
Регистриран на: 11 окт 2014, 16:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Контакти:

Мнение от elmack » 15 ное 2014, 01:07

Здравей, Сашо! бях ти писал преди известно време. канала койдо намерих до нас, или по гочно човека спря да ми вдига телефона. сега чакам друг да ми даде отговор. притежавал сервизче (пак гаражче) в красно село. Споко, записал съм ти телефона.

Потребителски аватар

Автор на темата
niki721220
 
 
Мнения: 1489
Регистриран на: 30 яну 2008, 13:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Мнение от niki721220 » 06 дек 2017, 22:44

Потвърждавам, още работи безотказно системата без никакви аварий. Маркучите нямат напукано или разядено.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.


ЧефоС
 
 
Мнения: 803
Регистриран на: 15 окт 2005, 19:37
Пол: мъж
Кара: Ситроен С4
Местоположение: Белащица, до Пловдив

Мнение от ЧефоС » 07 дек 2017, 11:12

Браво! Значи добре си се справил. Аз преди 8 г. продадох моя ВХ, но за голямо мое огорчение купувача вече го е предал за скраб. Поне да беше взел подобренията от мен, и щеше за изкара само от тях тройно повече пари.

Който тепърва ще прави нещо по хидравликата на ВХ, [attachment=0]Sxema.jpg[/attachment]мисля, че ще му е полезна схемата.
Прикачени файлове
Sxema.jpg

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост