ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Спирачките блокират след палене


Автор на темата
Charger
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 07 фев 2013, 18:19
Пол: мъж
Кара: '06 Citoren Xsara Picasso 1.6 16V 110 к.с
Местоположение: София

Спирачките блокират след палене

Мнение от Charger » 07 ное 2017, 21:20

Здравейте колеги. Имам проблем с ксантията 1998 1.9 турбо дизел, с двоина хидравлична помпа. Педалът на спирачката твърд. При сваляне на спирачния кран се счупиха два тройника. Побългарихме маркучите. След като запалим двигателя и четирите колела блокират без да е натисната спирачката. Моля дайте мнение за решаване на проблема. Благодаря :)

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1594
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 08 ное 2017, 06:38

Търсете проблема там където сте пипали, явно не сте сглобили крана правилно или сте разменили местата на някоя тръбичка.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk



Автор на темата
Charger
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 07 фев 2013, 18:19
Пол: мъж
Кара: '06 Citoren Xsara Picasso 1.6 16V 110 к.с
Местоположение: София

Мнение от Charger » 08 ное 2017, 17:03

Всички маркучи прегледахме внимателно и извадихме схеми на системата, за да сравним кое как е свързано. Пробвахме и да разменим някои, с цел да предотвратим грешно свързване. Няма резултат.


pipilica
 
 
Мнения: 323
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 08 ное 2017, 19:12

Дали сте сглобили правилно крана към педала, може нещо да запира и да държи крана натиснат, то и без друго има много малък ход.

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2800
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от lendo » 09 ное 2017, 15:49

Може и самият кран да се е предал вече, но мисля, че трябва да задържа само задните, а не всички колела.
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Vato1
 
 
Мнения: 425
Регистриран: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6; Peugeot 405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 09 ное 2017, 19:49

Какво сте правили по спирачния кран? Защо сте го сваляли?
Като начало развийте двата болта, които държат крана към лоста на педала. Така ще проверите дали не сте го сложили неправилно.
После си проверете как сте сложили тръбичките за високото налягане. Не е трудно да ги объркате. Обратките (маркучетата) не могат да предизвикат този ефект. Те правят мазалото.
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96
Citroen Xantia Activa Turbo C.T. '95


Автор на темата
Charger
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 07 фев 2013, 18:19
Пол: мъж
Кара: '06 Citoren Xsara Picasso 1.6 16V 110 к.с
Местоположение: София

Мнение от Charger » 09 ное 2017, 20:50

Здравейте отново прегледах тръбичките, но не мога да съм сигурен в маркучите ако някой може да ми даде някаква схема на тези маркучи с тройниците ще съм много благодарен.


Vato1
 
 
Мнения: 425
Регистриран: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6; Peugeot 405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 09 ное 2017, 22:30

Чакай пак да попитам - какво сте правили по спирачния кран?
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96
Citroen Xantia Activa Turbo C.T. '95


Автор на темата
Charger
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 07 фев 2013, 18:19
Пол: мъж
Кара: '06 Citoren Xsara Picasso 1.6 16V 110 к.с
Местоположение: София

Мнение от Charger » 10 ное 2017, 02:30

Разглобих го след което му смених външния о- пръстен и тефлоновия сложих, почистих го сглобих го и след което го сложих по обратният ред. Видях че има проблем и ходих да взема друг 2-ра ръка и пак същото...


Vato1
 
 
Мнения: 425
Регистриран: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6; Peugeot 405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 10 ное 2017, 08:09

Маркучите на обратките не са причина за блокирането на спирачките.
Най-вероятно не сте монтирали биберона както трябва - трябва да щракне, когато се намести - има гнездо от вътрешната страна на биберона, където трябва хубаво да влезе края на буталото на крана. Ако не сте го сложили правилно - това е "дефекта", който наблюдавате. Другият възможен проблем е да сте повредили уплътняващите пръстени при монтаж / поставяне и да има пропуск. Но аз залагам на биберона.
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96
Citroen Xantia Activa Turbo C.T. '95

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Хидравлика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост