ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

AMI-6 какво да го правя

Производство: (1961-1978)

Автор на темата
pkb
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 11 апр 2015, 20:59
Пол: мъж
Кара: с5
Местоположение: гр.Сливница

AMI-6 какво да го правя

Мнение от pkb » 17 ное 2015, 20:07

Взех го пролета с много изгнило купе.Купих го най-вече заради двигателя,защото ми хвана окото и някаква идея да правя моторетка с него.В последствие видях какво правят от този тип коли,а именно марките Lomax,Burton и др.подобни.Това са киткари на базата на 2CV от стъклопласт.Всичко хубаво до тук,ако не беше "високия" стандарт на живот в Бг.Желая да направя нещо двуместно за разхода през лятото.Затова чакам някои свежи идеи за направа на купе от стъклопласт и дали ще мога да го регистрирам след това.
Прикачени файлове
Picture 004.jpg

Потребителски аватар

DrumVlado
 
 
Мнения: 926
Регистриран: 04 окт 2004, 12:03
Пол: мъж
Кара: Много Ситроени
Местоположение: Sofia

Мнение от DrumVlado » 17 ное 2015, 20:37

Тази модификация е вече много, много рядка и е една от най ценните от разновидностите на 2cv. Горещо те съветвам да я реставрираш!
Vladimir Vassilev
GSA Special Break 1984 (_›=Λ=‹_)
2CV6 Club 1981 (.°\\=//°.)
Dyane made in Iran 1975 [◙\/==\/◙]
Acadiane 1985 [◙\/==\/◙]
Visa Special 1986
А сега и C5 2,2HDI 170 2007
общо 364 к.с. !!! :)

Потребителски аватар

niki721220
 
 
Мнения: 1448
Регистриран: 30 яну 2008, 12:41
Кара: ше Ксара Пикасо , С4 Гранд Пикасо сега ВХ 15ТГЕ 92г. Лада Нива 08г.
Местоположение: Бургас

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от niki721220 » 17 ное 2015, 20:52

Остави ги тия идеи за моторетки колата наистина е рядкост не я ликвидирай. Потрай докато ти доиде хъс да я правиш или пробвай да я продадеш.
:ilovecitroen: :ilovecitroen: :ilovecitroen:



Сега
Истинската кола - Citroen BX 15TGE 1992 1.6 XU51C-B1F, 132NM при 2800 tr/min. , 80к.с. карбуратор Вебер 36TLP19/100- не е помирисвал газ
Лада 4Х4 /НИВА/, 2008г., бяла - 1.7i, 82кс., 128NM при 4000 tr/min. ,бензин/газ - Томасето Аласка и Тамона-Прогас.
Бивши
Citroen C1, 2006г., 1.0 VVTI - 1 KR-FE.
C4 Grand Picasso -2007, 1.6HDI, ESG кутия, Ексклузив - роботизирано многокомпютъризиран широкообхватен недоразумител.
Xsara Picasso -2002 , 2.0HDI 90к.с.

Потребителски аватар

hydrometalique
 
 
Мнения: 1991
Регистриран: 01 апр 2009, 20:16
Кара: Xantia 2.0 16v SW ; ; CX 25 Turbo Prestige; DSuper ; BX Sport
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от hydrometalique » 17 ное 2015, 21:16

Колегата е надрънкал купчина глупости. Всъщност дори някак си не у отива определението "колега".
Безуспешно продава таратайката от една камара време, дори е без документи, взета е от скрападжийница.
Безсмислено е да му се дават каквито и да било съвети.
http://www.dsclub-bg.com/

Do you realise, this world is totally fugazi

Where are the prophets, where are the visionaries, where are the poets
To breach the dawn of the sentimental mercenary


Автор на темата
pkb
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 11 апр 2015, 20:59
Пол: мъж
Кара: с5
Местоположение: гр.Сливница

Мнение от pkb » 17 ное 2015, 21:51

Да продавах я не доста,а ИЗВЕСТНО време и разбах,че в България няма купувачи.
Мераците се въртяха около подаряване,сори.
Ето и снимка на това което приблизително искам да направя.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Ami”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост