ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Какви са ви впечатленията от автомобила, който карате !

Модератор: lendo


Автор на темата
medun412
Нов потребител
Мнения: 42
Регистриран: 19 ное 2013, 11:11
Пол: мъж
Кара: CITROEN Xsara I 1.8i Millésime BREAK ; CITROEN Xsara II 2.0 HDI BREAK
Местоположение: Gabrovo

Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от medun412 » 08 яну 2014, 13:54

Не знам дали темата е за тук. Искам да науча повече за този мотор, а именно XU7JB 1,8 бензин 8 кл., 1 разпределителен вал.
Дотук знам малко за него, по скоро повърхностни неща. Главно на хартия. Ако има някой с проблеми, доработки, познати детски болежки, ще съм благодарен ако сподели. В интерес на истината обичам да знам какво и как има под капака, но все още съм в небрано лозе с тази сладка французойка.
Ако има значение, инсталиран е в Ксара 99г.

Потребителски аватар

c_chanev
 
 
Мнения: 2377
Регистриран: 23 апр 2008, 18:32
Кара: Mazda 626 2.0DITD '99 Комби; KTM 640 Adventure R '99; бивши: XM 2.0 Turbo C.T. Estate 1992; XM 2.0i R6A 1991; Xantia 1,9 TD, Opel Astra 1,6, Honda Africa Twin 750 1991
Местоположение: Поморие
Контакти:

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от c_chanev » 08 фев 2014, 13:35

90 коня е нали? Старата версия, която е със 101 коня се слави със слаба бутално-цилиндрова група. Поне така казват хората. На по-новия вариант го нямало този проблем.
Клубна карта №231
Продавам Xantia 1.9TD и ХМ 2.0i на части!

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4466
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от liuliu » 09 фев 2014, 16:18

Ксантията с тоя мотор е пълна скръб - кекав, муден и харчещ много.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.


Jovani
 
 
Мнения: 3567
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от Jovani » 09 фев 2014, 16:33

Карал съм Ксантия комби с този мотор: става за предвижване от т.А до т.Б разход София с клима лятото 10.5, извънградско около 8.5.
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника


ggergi
 
 
Мнения: 321
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от ggergi » 23 фев 2014, 00:47

Едно време карах Москвич :super: ,разход 6-6.5 на 100 и беше с много як мотор!Ксантията гълта много, особено на градско.

Потребителски аватар

Светослав Стефанов
 
 
Мнения: 1584
Регистриран: 01 ное 2004, 16:09
Пол: мъж
Кара: C5 2.0i 2005, а жена му C5 2.2 HDI 2005 Exclusive+ автоматик 4HP20
Местоположение: Ботевград

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от Светослав Стефанов » 24 фев 2014, 08:53

Е това си е тотално за бисерите във форума.

Колега, и други сме карали Москве. Айде по леко с изцепките.
Няма значение колко пълен е животът ви, винаги ще се намери
място и за две бири.


JKARA
 
 
Мнения: 120
Регистриран: 09 юни 2009, 09:24
Пол: мъж
Кара: Ксантия 95 1,6 хечбек ; Ксантия 99 1,9 ТД комби ORGA 7798; AX 96 1,5Д
Местоположение: гр. Свищов

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от JKARA » 24 фев 2014, 18:06

Не :) по скоро базикат Медун, защото е модератор във форума клуб Москвич и доскоро караше Москвич.


ggergi
 
 
Мнения: 321
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от ggergi » 26 фев 2014, 15:15

Светослав Стефанов написа:Е това си е тотално за бисерите във форума.

Колега, и други сме карали Москве. Айде по леко с изцепките.
Карали сме какво ли не, даже и лагерни колички. Да си чувал за Алеко?

Потребителски аватар

Светослав Стефанов
 
 
Мнения: 1584
Регистриран: 01 ное 2004, 16:09
Пол: мъж
Кара: C5 2.0i 2005, а жена му C5 2.2 HDI 2005 Exclusive+ автоматик 4HP20
Местоположение: Ботевград

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от Светослав Стефанов » 27 фев 2014, 08:40

Ми преди Ксантията имах такова. Първата ми кола, която съм си купил. И си я обичах.

Този разход може да се постигне на дълъг път с 80-90 км/ч, но не е реален.

За якия мотор - як, як, колко да е як...76 коня...Изпреварванията са си голям адреналин, петата му скорост е недобре изчислена, става само за равно, като види баир все едно си включил задна, повече от 160 не може посмъртно да развие, само по нанадолно. Никаква еластичност при доускорение.

Не че 1.8 мотора е особено добър, но е много по-приятен за каране от горецитирания.

А с Москвичовия двигател Алекото си е пълна трагедия.
Няма значение колко пълен е животът ви, винаги ще се намери
място и за две бири.


ggergi
 
 
Мнения: 321
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от ggergi » 28 фев 2014, 13:35

Калпав мотор. За какъв чеп му е компютър да го командва като и 4-те инжектора пръскат на едно, все едно е моноинжекция? Гори като змей, особено на градско. Отзивите за бутало-мотовилковия механизъм е под всякаква критика. Московеца го карах нов, беше 11 500 лв. 1990г. Знам го като пръстите на ръката си. До 100 000 км държи включително и гумите. Ксантията пък макар и дърта (1997 г.) e в пъти по-комфортна от Москвича, но с много по-скъпа поддръжка.

Потребителски аватар

Светослав Стефанов
 
 
Мнения: 1584
Регистриран: 01 ное 2004, 16:09
Пол: мъж
Кара: C5 2.0i 2005, а жена му C5 2.2 HDI 2005 Exclusive+ автоматик 4HP20
Местоположение: Ботевград

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от Светослав Стефанов » 28 фев 2014, 16:54

Направо да се чуди човек що всички не карат Алеко.

А за чих му е компютър - без коментар. Сигурно елка трябва да му сложат. Нещо там да си цъка...

И последно - и аз на москвето всичко му знаех - ма не питай защо. И като е евтин за поддръжка колко му струва изкърпването на изгнилите ламарини? Ама сигурно твоя не е имал проблем с ръждата...
Няма значение колко пълен е животът ви, винаги ще се намери
място и за две бири.

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1660
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: 2xCitroen C5 X7 2,0Hdi Aisin
Местоположение: София

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от liuben » 28 фев 2014, 22:10

Аз пък нямах грижи с въпросния мотор , извън градски разход го свалях на 8/100 газ. а в София 12/100 като много рядко се е качвал над тези стойности , да имаше лек разход на масло но мисля нормален за кола на незнайно колко км. Имах и такава ксантия автоматик но тя беше на реални 100000 и я карах само на бензин , там нямаше никакъв разход на масло и разхода на бензин беше 7/100 извън и 10/100 в града. Това за 101 коня мотора.

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using Tapatalk

..::[ Редакция (Пет Фев 28, 2014 10:01 pm)

Ето това ми беше автомата. И за тази кола мога да гарантирам че е на реални км. Но като и гледам цената няма да се продаде.
http://www.mobile.bg/11380889155233328

..::[ Редакция (Пет Фев 28, 2014 10:09 pm)
ggergi написа:Калпав мотор. За какъв чеп му е компютър да го командва като и 4-те инжектора пръскат на едно, все едно е моноинжекция?
Тук не си прав за този мотор който пита колегата е 90 коня и не пръскат заедно дюзите.


Автор на темата
medun412
Нов потребител
Мнения: 42
Регистриран: 19 ное 2013, 11:11
Пол: мъж
Кара: CITROEN Xsara I 1.8i Millésime BREAK ; CITROEN Xsara II 2.0 HDI BREAK
Местоположение: Gabrovo

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от medun412 » 05 мар 2014, 10:50

Тая тема станала интересна без да се усетя.Как пък ми са е понесло пиянското име чак до тук.За протокола продължавам да имам москвич, който скоро ще подкарам отново.Интересно е как все още никой не е споменал алкохолизъма ми :drink2:

стана ми интересно за чии му е комп, сефте чувам за мн. точков инжекцион, в който дюзите пръскат винаги едновременно, поражда в карбураторния ми мозък диви въпроси без отговор.

Инача по гореспоменатия мотор съм съгласен че е муден, но идеята му е високия сравнителен върт. момент при сравнително ниски обороти (с 2 думи мотор за чички, бензинов дизел), не случайно е с толкова дълги всмукателни колектори.Иначе относно инжекционната система е с по-нови (май бях дочул пиезо) дюзи сравнено с TU5 например моторите (1.4, 1.6).Доколкото знам това е базовия мотор на Пежо 406, слаган е на Берлинго/Партнер, Закъсара и на по-стари от това самоносещи конструкции не е слаган, а иначе черпи корените си от мотори като 1.9 бенз слагат на Пежо 205 ГТИ.На ангренажа пишеше и някаква Ланча и някакви по- стари движки. :Help:


ggergi
 
 
Мнения: 321
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от ggergi » 07 мар 2014, 00:33

"стана ми интересно за чии му е комп, сефте чувам за мн. точков инжекцион, в който дюзите пръскат винаги едновременно, поражда в карбураторния ми мозък диви въпроси без отговор". Пръскат тия дюзи та се леят даже,едновременно и полувременно.
Последна промяна от ggergi на 27 апр 2014, 00:12, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2728
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от lendo » 07 мар 2014, 13:42

Малко да се съобразите с темата, без излишни задявки!
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


petrov_vl1987
Новак
Мнения: 5
Регистриран: 07 юли 2007, 22:46

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от petrov_vl1987 » 25 мар 2014, 21:01

Аз съм с двигател 1.8i 8v на ксантия комби 97г. вече девета година и съм доволен.Разхода ми градско във Варна е около 13 газ,навън пада до 9.За тези години съм му сменил само един мап сензора(изклучвам консумативите) и като цяло съм много доволен от двигатела.Наистина е малко муден,но не смятам,че е проблем.

Потребителски аватар

vagabond
 
 
Мнения: 2204
Регистриран: 31 май 2007, 17:10
Пол: мъж
Кара: Бела мачка самальот, с аеродинамика на тухла четворка
Местоположение: Мордор (София)
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от vagabond » 26 апр 2014, 20:11

ggergi написа:Медунчоооооооо а на здраве :drink2:. Много знайш ве мой чувек "стана ми интересно за чии му е комп, сефте чувам за мн. точков инжекцион, в който дюзите пръскат винаги едновременно, поражда в карбураторния ми мозък диви въпроси без отговор". Пръскат тия дюзи та се леят даже,едновременно и полувременно,па ние лапаме домати с колците :lol:. Опраи си малко граматиката чи не е ясно? Заеби пеугеота бая народ изрева.
Ако имаш желание да си полезен във форума, престани със спама, и се дръж уважително към колегите в противен случай ще го приема за неспазване на правилата!!! БАН-а ти е в кърпа вързан!
Каква е тая участ бе, народе- какъвто и байрак да се развее, дръжката му все ти е отзад.....


ggergi
 
 
Мнения: 321
Регистриран: 20 фев 2014, 23:35
Пол: мъж
Кара: c5
Местоположение: Стара Загора

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от ggergi » 13 май 2014, 00:02

:evala ta bre:

Потребителски аватар

Dino Kirov
Редовен
Мнения: 77
Регистриран: 15 окт 2007, 15:26
Пол: мъж
Кара: Peugeot 405 SRx4
Местоположение: Пловдив

Re: Отзиви от патили и радостни от XU7JB(1.8i 8V)

Мнение от Dino Kirov » 13 мар 2015, 00:42

Да изтупам темата от прахоляка. Тоя мотор на Партнер/Берлинго с Данжел 4х4 (старото 4х4 с трите диференциала, не новото с виско куплунг) как ще се държи? Може ли да се сложи XU10 на тази кутия? Предполагам е BE3, раздатката при старите Dangel баничарки не знам дали е хваната за двигателя като при BX/405 4x4.

Знам, че моторът е от "старите" - алуминиев с ризи, главата май е същата като при XU9J2, впръскването е полупоследователно (semi-sequential injection).
1999 Peugeot 406 RHZ
1994 Peugeot 405 RFV
1991 Peugeot 205 DKZ

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Отзиви за Citroen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост