впечатления от С6

Производство: (2006-2012)

Автор на темата
El_Loco
Редовен
Мнения: 86
Регистриран на: 25 фев 2005, 20:32
Кара: ше Xantia 2.0 16V 155hp

впечатления от С6

Мнение от El_Loco » 03 апр 2016, 23:00

какви са вашите впечатления от модела. 2.7 дизел, че е най масов.

красива/грозна
чуплива/здрава
скъпа за поддръжка или евтина за класа си
върви ли прилично или по скоро е мудна
с много екстри или й липсва нещо като за премиум

общо взето са ми интересни впечатленията от колата...


krasolin
 
 
Мнения: 125
Регистриран на: 04 ное 2011, 23:25
Пол: мъж
Кара: citroen c6
Местоположение: stara zagora

Мнение от krasolin » 27 апр 2016, 09:11

Колега, аз карам 2.2 хди с ръчна скоростна кутия. За 2.7 от майсторите на ситроен знам, че е доста проблемен двигател. За динамичност е добре, но аз съм доволен и от 2.2. Ако не си съзтезател, 2.2 ще ти хареса. Но с6 си е тежка кола, не е за спортно каране. 2.2 е доста по евтин за обслужване от 2.7 хди. и според мен върви доста прилично. Сигурно ще се намерят хора, които веднага ще вземат да ти обясняват, колко тромава била с този двигател, колко шумна била и как не и ходила ръчната скоростна кутия. На мен ми харесва и според мен с ръчната скоростна кутия, ще имаш много по малко проблеми отколкото с автоматична скоростна кутия. За три години съм сменял- шарнири, тампони, биалети, лагери, абе каквото сменяш на всяка кола. Здрава кола е като цяло. Аз лично съм много доволен засега, но трябва да я поддържаш и да сменяш всичко навреме. Откъм екстри си има всичко нужно,че и в повече. Не съм усетил липса от някаква екстра. Возията е страхотна. За класа си, направо е евтина за поддържане. Ако ще взимаш такава, гледай да е 2.2 или 3.0 хди. Това от мен.

Потребителски аватар

Fantomas ^
 
 
Мнения: 3500
Регистриран на: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Fantomas ^ » 20 ное 2017, 23:53

Отдавна исках да напиша,какви са ми впечатленията от С6 2,7 HDI, но изчаквах да минат поне няколко месеца и да се понатрупат километри.
Ето, че изминаха точно 6м. и 10 000км. Ще се опитам да опиша каквото се сещам.

1.Дизайн - (субективна материя ) - но за мен лично С6 е един от най-красивите автомобили правени. Мечтаех си за него от 2004-та когато започнахме да го обсъждаме тук.
Притежва онзи ситроенски чар и стил,напомня СХ.. а същевременно има модерна,елегантна стойка и бруртални пропорции. Общо взето всеки, който го е видял е бил очарован, независимо коя марка му е любима.Кола с излъчване и силно присъствие.

2.Купе - със сигурност много удобно за 4-ма пътници (*среднто място отзад е за дете обаче ).
Аз съм 186см. и шофьорката седалка не ми е дръпната до край, нещо което винаги съм правил във всяка една кола до сега. Отзад зад мен може да се седи ( не е като в s-calss или Skoda superb) но е достатъчно. Пространството като цяло е разточително и създава усещане за простор и спокойствие. Дизайна вътре е страхотно изчистен.Мен лично адски ме кефи тази права линия на таблото и липсата на издатина над основните уреди. Като те са разположени в 3 сектора: основно табло,центарлен мултимедиен екаран ( където също са и данните за температура на антифриза и маслото ), и head up display. Всичко е така проектрано, че НЕ натоварва очите и можеш да си нагалсиш яркостта на диспейте. На тъмно е супер удобно, особено за извънградксо шофиране да е включен само head up-а. Другите могат да се изключат (само скороста остава на основният).
Има супер приятно ambient осветление вградено във вратите.
Мястото за принадлежности обаче не е голямо. Жабката е средна големина, но най-готиното са 4 те вградени във вратите с плъгащите се капаци. Не са подходящи за вода по-голяма от 0.5л, но пък в документацията пише, че всяка е прокетирана за А4 папки :mrgreen: . Все пак класа е бизнес лимузина. 3 запалки и 4 пепелника - рай за пушачите. 2 отделения под регулируемият подлакътник. Едното е хладилна жабка. Събира точно 4 кена и 3-4 сникърса :) Другото е за очила или дискове.
Има и едно мини-капаче точно пред подлакътника - безценно за връзка ключове или дъвки.
Седалките са много широки - тип кресло. Регулират се във всички посоки - шофьорската има и 2 памети. Като се запаметяват стандартно, положението на седалката, огладалата, волана (за тези с ел.регулиране) и позицията на head up дисплея.

Ако има нещо, което не ме впечатлява в инериора е подлакътника на задната седалка-просто праче което пада... малък, и без никакви поставки или чекмеджета. За тези с lounge pack там има едно копче. За сметка на това в основта на задната седалка, ниско долу има чекмедже подходящо за дискове само. :notright: :ccc: Всички седлаки се нагряват. (предполагам за exclusive само)
А, и другото абсурндо са сениците... капачетата се чупят - моите и двете са счупени, както и тези на С6-та Pit.
Като цяло всички други материали са качествени. Кожа, дърво, таблото е меко, никъде нищо не ти ръби и не се клати.
Климатика е супер силен, има духалки и управление за задните псажери. Има и функция difuse - която промения въздушният поток така, че да не ти бие 'У челото :mrgreen: . Ползва допълнителни духалки, кото са на гърба на централния дисплей и .
Шумоизолацията е на съвсем друго ниво спрямо бившият ми С5-2. Страничните стъкла са от 2 или 3 слоя (не знам точно), всичко в колата седи някак си по-тежко и стабилно.Например - в подкалниците има нещо като кече, а не само твърда пластмаса, което явно доста обезшумява от към гумите.
Багажника не е от силните стрни на това купе тип fastback. С5-та ми беше комби и разликата е още по-голяма. Става за пътувзне все пак, не е чак толва зле.

3. Окачване - предишните ми Ситроени са били ВХ, ХМ, С5-2, карал съм СХ и Xantia. С6 обаче има най-доброто от всичко, което съм карал. По някакъв начин напомня ХМ и СХ взети заедно. Има онова типично за СХ поклащане и мекота, но същевременно се усеща стабилно и устойчиво като ХМ… но по-добро. Още една причина ако ще е С6 да е с AMVAR системата (2,7 и 3,0 hdi и 3,0i ). Въпреки огромното тeгло от 2т. колата се държи чудесно по завои, а за магистарлно каране е просто магическа, направо залепва за пътя, може би активният спойлер също помога за това (активира се на 2 степени - над 68км/ч и над 120км/ч). Sport режима е много по-усезаем от колкото беше в ХМ-а или С5. Друг плюс, който усещам е липсата на рязко потъване на задницата при потегляне. Това е удобно когато е паркирана със заднницата към бордюри, където почти винаги потъващата заднница на С5 се удряше.

4.Двигател - никога не бях имал кола с дизелов двигател, и винаги съм бил леко предубеден ако трябва да съм честен.
Това тракане, вибрации и миризма са ме плашели. 3години карах С5 с 3.0 v6 es9a двигателя. Залагах на това, че върви много добре… но сега вече смятам, че не е било точно така :)
v6 2.7 мотора е наистина много мощен и този огоромен шлеп (С6) се движи достатъчно пъргаво с него. Що се касае до тяга… бензиновият няма място за сравнение тук. 440nm срещу едва 290 при es9a се усещат като силно и мощно дърпане при ускорение и най-вече доускорение. При магистрално каране от 150км/ч да речем, за да стигне 200 не се усеща никаква мъка, не се чака да е развърти - всичко става бързо и без лаг. Двете турбини здраво захпват и от 1500 об/мин и до към 3500 нещата се случват бързо и с осезаема тяга. 3250 об/мин са около 200км/ч. В Германия с лекота се поддъжаше тази скорост. Акустичния комфорт също е много по-добър спрямо бензиновият вариант, при тази скорост.
Всички говорят колко е скапан този двигател, но се съмнявам, че тези които го казват някога са го имали, камо ли поддржали. Както казва един уважван от мен майстор - “едва ли е чак толкова лош, щом се слага на толкова много С5-ци, С6-ти,Пежа и Range rover-и Jaguar-и. Да има документирни дефекти със счупени валове и не работрщи турбини и тн. Процента обаче на “счупените” двиагтели мисля, че не е голям. Не ми се рови , но съм почти сигурен, че ще има подобна статистика и за други уважавани марки. Просто ние се надъхваме (особено тук в БГ) от митове и легенди. Доста чужди форуми съм чел.... и чета, и никъде не се наблюдава тази параноя по 2.7 hdi. Напротив, даже редовно биват чипосвани до 240-250 к.с. и 500+ nm.
Вярвам, че при правилна подръжка , а именно точното мсло и редовната смяна на всички консумативи ще поддържат този двигател в добро здраве. Това не е състезателна кола и не слдва да се третира като таква.
Моят конкретно го купих на точно 200 000км. Докато течаха преговорите с продавача, колата навъртя 4000 за 1м. (в обявата беше на 196 000). но докато отида беше на 200 050км.
Имаше проблем с EGR клапаните, а именно понякога не си намираха позицията и на опр. обороти, колата придърпваше.В началото се ядосах и реших, че ще ги сменям. Но спед това избрах да ги елиминирам софтуерно и да откача буксите. Всичко това стана на около 203 000км. От тогава насам, няма никакви грижи.Проблеми с EGR мисля, че могат да имат всичи дизели.
Сега върви супер мазно и леко, без чудене в ниските обороти.
Бих казал, че 2,7 е уникален двигател, който е силно подценяван и охулван. Има огромна мощност и приличен , даже нисък разход. При мен той е 6,0-7.5 извън градско и 12-14 в София. Точно с 3-4л/100 под бензиновият шестак.
За мен бензиновият има предмиство на празен ход (не се усеща, че нещо изобщо работи в колата) и звука при високи обороти, където и се усеща че върви. Реално това са над 3500-4000 до към 6000-6500.
Кой обаче може да поддържа подобни обороти особено с автоматик, особено в града , особено с 5м кола тежаща 2000кг.? (1860 + 100кг водач :-P )
Не казвам, че бензиновият 3.0 не върви. Но се иска майсторлък и ръчка за да го накараш да върви осезаемо.

2.7-та няма този звук, но категорично има мноооого по-голяма тяга в целия оборотен диапазон. От 1000-1200об. има усещане за мощ, като работата е мека и не се чува тракане, не се усещат вибрации, освен леко на празн ход.
До сега съм сменил всчики течности и филтри и това е. Миналата седмица смених воден радиатор поради сълзене, и не ми се искаше да посрещна зиамта с течаш радиатор. Не смятам това за ужасно, мисля, че може да се случи на всяка кола на 10г.

5.Скорости - Asin Warner AM6 - абсолютно същата като на С5-та ми. Работи безупречено мазно и адекватно. Тази е със сменен мозък на 194 000 км..обаче.
6.Спирачки - просто ще дам малко данни.. 330мм предни и 302мм задни с двубутални апарати. Усещането няма нищо общо с С5. С6 просто спира. Смених всички дискове и накладки, тъй като старите имаха вече сериозен ръб, въпреки, че спираха чудесно. Направх и реглаж на преден и заден мост за всеки случай :)

Колата я взех от човек в Кьолн в края на май 2017, като 2016-та на 194 000км е бил обслужен двигателят - ремъци, ролки и течности. Както и някои елементи от ходовата част. За сега няма шумове и тропане.

За 10 000 км средният разход по БК е 8.5. Моето градско е на мн. къси дистанции - средно по 2км в посока.

С две думи, С6 с този двигател е много добро решение и като цяло красива, здрава и надеждна кола. Разбира се 3.0 HDi е еволюцията и е считан за много по-добър и икономичен. Уви са само след 2009-та и са доста по-скъпи. Бензиновите също са само до 2009-та и също държат цена, пак защото са малко бройки.
Последна промяна от Fantomas ^ на 23 ное 2017, 15:45, променено общо 3 пъти.
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4245
Регистриран на: 08 мар 2006, 20:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 21 ное 2017, 00:49

Ами бензинов 3,0 C5 X7, който е с аналогично тегло и с "мизерните" 290 Nm, го дават с 2 секунди по-пъргав от C6 - ицата. И това е от атмосферен мотор. :wink: . Явно при теб автоматът на бившия C5-II е оставил лошо впечатление.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1638
Регистриран на: 04 дек 2007, 01:12
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; Xsara TD Exclusive

Мнение от Stuman » 21 ное 2017, 00:55

Има само един начин да разберем.
Тянко, ще ги пуснем ли? :)

Sent from my PLK-L01 using Tapatalk


Потребителски аватар

Fantomas ^
 
 
Мнения: 3500
Регистриран на: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Fantomas ^ » 21 ное 2017, 13:33

Някой се засегна че си позволих да кажа, как бензиновият шестак не върви :hihihi:
Разбирам да пиша, като повечето хора без да съм карал, но съм карал точно 3г, и то не малко пъти съм го "тероризирал", и много добре знам как върви. Автоматика никак не ми е развалил впечатленията, напротив.
Само дебело искам да подчертая, че нито С5 нито С6 независимо от вида двигател не са бегчаки и всички мечти и блянове за многото вървеж са по-скоро плацебо от егото на водача, защото пише v6.

На база написаното в по-горния пост за 2,7 hdi и опита ми с 3.0i мога да кажа, че върват прилично добре и двата,особено имайки опредвид тонажа.. но ще повторя по-ясно каква е за мен разликата:

1. При дизела решаваш да изпревариш, или да се престориш или да се включиш в движението - натискаш педала на 1/2 от хода и вече е станало това. Всичко което ти трябва е в диапазона 1500-2500-макс 3000об/мин
2. При бензиновият мотор - всичко това става след сваляне на поне 2 предаваки, якото бучене и над 3500-4000об и нагоре за да върви.

Пак казвам, аз не съм състезател и още повече на коли като С5 и С6 не им отива да се карат като голфове и бмв-та. Именно за това в реланото ежедневно шофиране, където педала не се натиска до долу всеки път - с този двигател 2,7 се чуствам много по-добре. От ниски обороти се усеща дърпане, което иначе е съпроводено с повече шум и дискомфорт от смяна на предавки.

Не съм дизeлджия :x обичам си бензиновите мотори, другата кола в семейството е малка турбо-бензинова с ръчна кутия и доставя голямо удовлствие, да се кара "напрегнато" и до 100км.ч със сигурност е по-пъргава от С6.

Колега liuliu , виждам и знам, че си застъпник не бензиновият агрегат и че твоята е с ръчна кутия, но поста ми беше за С6 с 2,7 дизал, в отговор на въпрос в другата тема.
Не знам в кои каталози гледаш "Че го дават" еди какво си време :) в auto data например (нека хвърлим око на 2 С6-ти, защото отново разлика в теглото м/у С5 и С6 има, и смятам за правилно да се обърне внимание само на С6-те, съответно с бензиновата "ракета" и с ужасният дизел )
* всички тези сухи ТТ данни са пълни глупости, но в общи линии могат да дадат някаква представа. Теглото обаче не е глупост и всеки ученик, знае, че вис. тегло убива всички мечти за драг и тн. Така, че не гледай С5 и С6 с един аршин. С5 "го дават" с малко по-пъргав - да. Но да видим двата мотора в едно и също купе. :cool:

DT17 - https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=14895
ES9A - https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=14896

В друг мнобго интересен сайт, който намерих има хубави диграми на кривите на мощността и въртящият момент:

Имайки предвид, че 2.7hdi и 3.0i са с идентична мощност в к.с. 204 vs 211 - около 3% разлика... интерсни графики.

DT17 - http://www.automobile-catalog.com/curve ... matic.html
ES9A - http://www.automobile-catalog.com/curve ... matic.html

и само забележете графиките на този двигател по-долу и спсле пак ги вижте и премислете... :)

DT17-3.0 http://www.automobile-catalog.com/curve ... matic.html

* какво е въртящ момент и какво значение има за това какво усещаме в колата,вярвам че всеки знае.. но явно не съвсем :)

@ https://fakti.bg/avto/197263-moshtnost- ... e-po-dobre
@ Стоиле, ще се пуснем лятото с летните гуми и с С6-та на Танов :xixi3: или ако ми намериш друга бензинова С6-та. :mrgreen: :wink:
@ Очаквам Ситроенчев да ми се скара и обясни как неговият С5 е по-бърз :-P
Последна промяна от Fantomas ^ на 23 ное 2017, 16:11, променено общо 1 път.
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1638
Регистриран на: 04 дек 2007, 01:12
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; Xsara TD Exclusive

Мнение от Stuman » 21 ное 2017, 20:58

Дай с дизеляка, че ми е любопитно. :D
Аз обаче ще използвам тайното копче, което превключва от газ на бензин хахаха

Бензиновия шестак си върви супер, ако е ръчка и дори е доста динамичен (карал съм). Просто автомата убива всичко в него и все трябва да го мачкаш. :)
Докато дизела с високия въртящ момент в ниските обороти завърта турбината в хидротрансформатора с лекота. :)

Sent from my PLK-L01 using Tapatalk



pvalchev
Редовен
Мнения: 56
Регистриран на: 03 дек 2004, 17:47

Мнение от pvalchev » 21 ное 2017, 21:47

Fantomas ^ написа:
21 ное 2017, 13:33
Някой се засегна че си позволих да кажа, как бензиновият шестак не върви :hihihi:
Разбирам да пиша, като повечето хора без да съм карал, но съм карал точно 3г, и то не малко пъти съм го "тероризирал", и много добре знам как върви. Автоматика никак не ми е развалил впечатленията, напротив.
Само дебело искам да подчертая, че нито С5 нито С6 независимо от вида двигател не са бегчаки и всички мечти и блянове за многото вървеж са по-скоро плацебо от егото на водача, защото пише v6.

На база написаното в по-горния пост за 2,7 hdi и опита ми с 3.0i мога да кажа, че върват прилично добре и двата,особено имайки опредвид тонажа.. но ще повторя по-ясно каква е за мен разликата:

1. При дизела решаваш да изпревариш, или да се престориш или да се включиш в движението - натискаш педала на 1/2 от хода и вече е станало това. Всичко което ти трябва е в диапазона 1500-2500-макс 3000об/мин
2. При бензиновият мотор - всичко това става след сваляне на поне 2 предаваки, якото бучене и над 3500-4000об и нагоре за да върви.
Напълно съгласен, бензинов двигател без турбо му трябва обем, и за да върви добре бензинов на това купе - трябва да е над 4,5 л. Тогава и въртящият момент ще към 400 Н.м и от 0-100 ще бъде за около 8,5 сек на трета предавка, не на втора. За мен двигатели с максимална мощност над 6000 об/мин са безумие, никой не може да ги ползва пълноценно, затова и постепенно отиват в историята. Ако С5 със 3.0 бензинов двигател прави 0-100 км/ч за 10 сек, ще е му е трудно в нормални условия да догонва среден клас автомобил с малък бензинов турбо двигател, които в повечето случаи са под 10 сек на 0-100 км/ч и то на трета предавка. Не съм карал ситроен 3.0, но съм карал кола турбо-бензин 150 кс, тегло около 1300 кг и усещането за вървене е налично (0-100 км/ч за около 8 сек). Тази кола при нормално използване, поддържа около 2000 - 2500 об/мин и ускорява с усещането на средно голям дизелов двигател.

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1473
Регистриран на: 23 фев 2005, 19:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 21 ное 2017, 22:06

Е не, тоя трилитровия дизел утепа всичко. От 1500-3800об. 450нм. постоянни, това кърти всичко живо.

Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk



Потребителски аватар

Fantomas ^
 
 
Мнения: 3500
Регистриран на: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Fantomas ^ » 22 ное 2017, 00:29

Нали! А ако видиш данните за разхода - също кърти.
2,7-та от 1500 до 3500 има над 400hm, което никак не е зле също. Аз за това си позволих да споделя, че DT17 2,7 се оказа никак не е лош мотор.
Сту, знам че бензиновият върви добре - и то с ръчка ще е по-добре, но при нормалната употреба на нашите шлепове, просто дизела се усеща по-лесен и комфортенда , именно защото галиш педала и колата се движи супер , натискаш малко повече и вече дърпа много ясно.. няма нужда от бой по лоста и педала ( не сме на писта ).
Впрочем колко об./мин бях при 180км/ч, че съм забравил? Над 4000 нали?
Дизеляка спи на 2750 при тази скорост и вътре е все едно с 80км/ч.
Абе кво спорим, като ще предплатя една tesla roadser и ще видите вие... бензин-дизел... шок! :ochki: :mrgreen:
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1473
Регистриран на: 23 фев 2005, 19:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 22 ное 2017, 14:14

О това ясно, сигурен съм че върви яко. Изкефи ме графиката че е права линия.

Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар

Stuman
 
 
Мнения: 1638
Регистриран на: 04 дек 2007, 01:12
Кара: Citroen C5 3.0 V6 by Carlsson; Xsara TD Exclusive

Мнение от Stuman » 23 ное 2017, 21:59

Днес бях при Vato да кордисваме газовата. Той реши да я посмачка, за да види как върви, и нещо не беше очарован, ама с 2ма мъже по 100кила, 400кила пелети в багажника и климатик...толко може вещицата. :D
След това покарах неговото 406 V6 ръчка и....то върви 2 пъти повече от автомата!!!

Sent from my PLK-L01 using Tapatalk



Dobrev
Нов потребител
Мнения: 21
Регистриран на: 09 авг 2016, 13:54
Пол: мъж
Кара: Citroen C6 2,7 HDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Dobrev » 28 ное 2017, 16:27

Напълно съгласен с Fantomas ^

Аз също карам С6 и съм много доволен то този автомобил. А за комфорта на дълъг път да не говорим, той минава сякаш си за минути на мястото.

Аз не откривам недостатъци освен че ако се наложи, търсенето на части е тегава работа :)

П.П. Ако искате вярвайте ако искате недейте ама на Тракия лятото дръпнах едно оранжево Ламбо :ilovecitroen:


Vato1
 
 
Мнения: 367
Регистриран на: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; 2 х Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6;405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 28 ное 2017, 18:53

На АМ Тракия с такъв автомобил падат пломби и се разбиват камъни в бъбреците. Не стават тези ламбота и това е :). Той затова не се е напъвал много човекът.
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96

Потребителски аватар

Mitko64
 
 
Мнения: 1272
Регистриран на: 20 окт 2008, 17:14
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia 2.1 TD Форд Ескорт 1,8 TD С5 ІІ 2,0 HDI EXCLUSIVE 138 кс.
Местоположение: Козлодуй

Мнение от Mitko64 » 28 ное 2017, 22:17

Според един популярен виц ,не се карат много тия Ламбо-та :D :cool:
Футболът е на живот и смърт за мен? Не,нещо повече!
Бил Шенкли


Vato1
 
 
Мнения: 367
Регистриран на: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; 2 х Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6;405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 29 ное 2017, 00:10

Преди няколко лета ми беше направило впечатление колко бавно караше едно Мазерати в участъка между Пазарджик и Пловдив. Видимо се забелязваха вибрациите на машината, а как се е чувствал шофьорът - мога само да предполагам. Сигурно като на лагерна количка. И това са ни магистралите... Ама друга тема е това :).
Важното е, че със цитроня няма проблем. Е, малко по-често май сменяме тампони и биелетки, ама пусти топки, какво да правиш. Изглаждат неравностите и това е.
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “С6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост