Тампоните на предните хидроцилиндри излизат и на С6?

Производство: (2006-2012)
Потребителски аватар

Автор на темата
Fantomas ^
 
 
Мнения: 3499
Регистриран на: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Тампоните на предните хидроцилиндри излизат и на С6?

Мнение от Fantomas ^ » 08 сеп 2013, 21:03

Попаднах на доста демотивираща снимка :(

Изображение
Изображение

Както се казва в коментарите под снимнката, "The true follower of the tradition!" :eiii:

...от страницата style xm във facebook
https://www.facebook.com/groups/1073450 ... p_activity
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

Torongil
 
 
Мнения: 1586
Регистриран на: 07 май 2006, 12:19
Пол: мъж
Кара: ActivaV6
Местоположение: София - Варна

Мнение от Torongil » 08 сеп 2013, 23:45

"Истински" Ситроен
Ама много красив мамка му...
Vous n'imaginez pas tout ce que Citroen peut faire pour vous!


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 7681
Регистриран на: 03 ное 2004, 02:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Мнение от Sharo » 09 сеп 2013, 12:03

На това ръждата не му е простила... или някой е "оптимизирал" нещо отдолу :mrgreen:
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…

Потребителски аватар

citroen
 
 
Мнения: 1299
Регистриран на: 05 окт 2005, 17:09
Пол: мъж
Кара: Citroën C5 2.0 Hdi + Citroën Xm 2.5 TD + Citroën C5 2.2 HDi
Местоположение: с.Бързия / гр.Монтана
Контакти:

Мнение от citroen » 10 сеп 2013, 12:47

Защо не ги правят на принципа на Бх , не съм видял на тях да се случва такова нещо.

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3309
Регистриран на: 22 дек 2004, 16:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Мнение от Citroenchev » 02 ное 2013, 16:58

:shock:

има и още нещо което ме смущава...уж на моето С5 окачването е като на С6...ама виждам една букса на хидроцилиндъра отгоре...която сигурно е за управлението на твърдостта на окачването...ама защо моя няма такова нещо :skratch:
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 5019
Регистриран на: 09 мар 2007, 12:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Мнение от PIT » 02 ное 2013, 17:02

Това май само С6 си го има. Дето регулира отвора към сферата.
Мечтай си да ти е същото окачването :P :hihihi:
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3309
Регистриран на: 22 дек 2004, 16:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Мнение от Citroenchev » 03 ное 2013, 08:53

продава се :bigsmile:

абе нещо се съмнявах, защото на С6 и С5 "картинките" в сървъра са еднакви, но номерата на рез.частите са различни...




докато на задното окачване са различни и на С6-та се вижда "актуатора"




при което и сферите са други (сравнението е на С5 Х7 3.0 24 Valve и C6 3.0 24 Valve)

занчи само С6 има многостепенна промяна на твърдостта на амортизиране, докато С5-та си е като предишната С5-ца, т.е. има двустепанна промяна на твърдостта на окачването и на хода на окачването (от централните сфери) :hmm:
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


Jovani
 
 
Мнения: 3271
Регистриран на: 08 дек 2004, 18:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Jovani » 03 ное 2013, 13:47

Някъде 2010 при С5 минават от индивидуално 15 степенно управление на колелата (става опция за $$$) към 15 степенно на мост (стандарт) т.е. от 4 към 2 канала за управление
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3309
Регистриран на: 22 дек 2004, 16:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Мнение от Citroenchev » 03 ное 2013, 20:04

моята е 2009 :wink: има датчици за височина на всяко колело, на на мост...и когато я тествахме с Stef изкарва тестване на актуатори (4 броя) и казва че са в час...обаче къде са :skratch: идея нямам. Във всеки случай нямам въпросните букси на хидроцилиндрите...
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Потребителски аватар

Автор на темата
Fantomas ^
 
 
Мнения: 3499
Регистриран на: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Fantomas ^ » 04 ное 2013, 15:36

Някой проверявал ли е какви са цените за тези тампони ?
Изобщо кое се очертава, като най-проблемно ( съответно и скъпо) при С5 х7 и С6 ?
:hmm:
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3309
Регистриран на: 22 дек 2004, 16:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Мнение от Citroenchev » 04 ное 2013, 18:57

Всичко.... :amii:

Като цяло окачването изглежда да е читаво, но се скапват чрезвичайно бързо долните шарнири (които са всъщност само едни ролкови лагери)...според руските форуми живота им е около 40 К километра и са си консуматив. На един чифт накладки едни шарнири... :lol:

Останалото е доста здраво...но като всеки автомобил мине ли 150 - 200 К километра вече не се знае кое колко ще изкара
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Потребителски аватар

Автор на темата
Fantomas ^
 
 
Мнения: 3499
Регистриран на: 04 окт 2004, 17:18
Кара: ше - BX 14E '89 | ХМ 2.0 16v '95 BVA | C5II 2006 3,0 V6 Exclusive, BVA6 | Сега кара: C6 2,7 V6 '07 | Suzuki Bugrman 650 k7 Executive
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Fantomas ^ » 05 ное 2013, 11:46

Все по-често се оглеждам за С6 и си мисля дали след, като го спряха миналата година ще има части за него горкия:) Че с този малък тираж, не е много ясно май :po tikvata:
Citroen е начин на живот.

Потребителски аватар

DrumVlado
 
 
Мнения: 991
Регистриран на: 04 окт 2004, 12:03
Пол: мъж
Кара: Много Ситроени
Местоположение: Sofia

Мнение от DrumVlado » 05 ное 2013, 14:12

Този случай е от Английският форум на С6 и ако човек прочете там ще види че проблема не е в тампона. Цилиндъра се фиксира от шайба под тампона, която по някаква причина е паднала (ръжда, лош монтаж, дефект).
Vladimir Vassilev
GSA Special Break 1984 (_›=Λ=‹_)
2CV6 Club 1981 (.°\\=//°.)
Dyane made in Iran 1975 [◙\/==\/◙]
Acadiane 1985 [◙\/==\/◙]
Visa Special 1986
А сега и Xantia Break HDI 2001
общо 284 к.с. !!! :)


krasolin
 
 
Мнения: 123
Регистриран на: 04 ное 2011, 23:25
Пол: мъж
Кара: citroen c6
Местоположение: stara zagora

Мнение от krasolin » 05 ное 2013, 23:59

Това което съм сменил до този момент - два шарнира от дясно, единият от левите се обажда но още не е за смяна, десен лагер на главината и по лошо стечение на обстоятелствата от дясно лед фара. Не съм сигурен така ли му казват, просто пропускаше влага. Предстои ми смяна на предни цилиндри- леко са омаслени, но тази смяна за сега се отлага не е спешна, така казаха майсторите, но може би ще ги сменя скоро. Като цяло за кола втора ръка тези смени са нормални, важното е човек да не се притеснява, защото цените за с6 не са толкова страшни. Има и по скъпи части, ама то за коя кола няма. Така че колега Фантомас смело. Според мен части ще има и ще падат като цена, това забелязвам през 8-9 месеца през които я карам.

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3309
Регистриран на: 22 дек 2004, 16:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Мнение от Citroenchev » 06 ное 2013, 15:40

За цените не съм съгласен, защото вече сърбам попарата на PSA с по-стари модели. Цените на частите за Xantia се повишават переодично, при което с далеч по-големи от инфлацията скокове :wink: допълнително PSA си обявиха официално, че рез.част гарантират максимум 10 години след спиране от производство :( което за автомобил като С6 е просто убийствено (твърде малък тираж за да е интересен за афтър маркет производителите на части).

Два въпроса (понеже въпреки малките разлики окачването е идентично с това на моята С5-ца) - какво имаш предвид под "единия от левите се обажда"? т.е. какви са симптомите? При мен имаше леко проскърцване при максимално ляв волан от към лявото колело и преминаване през неравност, но луфтове никакви (ходих в три сервиза и отделно сам го проверявах)...затова реших да не сменям. Само 3000 км по-късно (едно идване от БГ до Москва и 700 км градско из Москва) и скърцането особенно при дъжд стана отвратително, а и усещам на волана като че ли задържане при въртене (много слабо, но се усеща). Предполагам, че просто самия шарнир вътре е пълен с ръжда...

Второто - защо въобще ще сменяш омаслените хидроцилиндри ако няма сериозен теч? При мен единия заден е омаслен, но за 16 000 км, които навъртях от Май месец до сега не се е увеличило омасляването и на един процент :hmm: а колата е минала маршрута през Украйна и Молдова два пъти (такива ями в БГ не сме виждали след 1997 г) ... та се чудя дали има смисъл да сменям превантивно или по-добре да се изчака докато протече сериозно :skratch:
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


krasolin
 
 
Мнения: 123
Регистриран на: 04 ное 2011, 23:25
Пол: мъж
Кара: citroen c6
Местоположение: stara zagora

Мнение от krasolin » 06 ное 2013, 21:08

За шарнира- като завивам плътно в дясно леко тропа, но на прав път не. Затова не бързам да го сменям. Относно цилиндрите си много прав и затова също няма да бързам да ги сменям. Дано само не се окажеш прав за частите.

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3309
Регистриран на: 22 дек 2004, 16:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Мнение от Citroenchev » 06 ное 2013, 21:49

Както се казва е една песен "а дано, ама надали" :( това е фирма в дълбока криза и едва ли ще сменят политиката за рез.части

За Xantia-та вече не мога да си купя дори водни пътища, добре, че най-проблемния (този към парното с двуцевката) го смених преди 2 години, а другите са елемнарни и могат да се "произведат" собственоръчно
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Потребителски аватар

Alexander Maslinkov
 
 
Мнения: 5265
Регистриран на: 03 фев 2005, 14:27
Кара: анти-антиретро
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alexander Maslinkov » 26 фев 2014, 20:58

1200лв е тампона с хидроцилиндъра, те са един дитайл
МНЗ предупреждава - Карането на дизел вреди на вас и хората около вас (не важи за добри карачи)
Да си припомним тракторната музика ... :hahaprostak:


krasolin
 
 
Мнения: 123
Регистриран на: 04 ное 2011, 23:25
Пол: мъж
Кара: citroen c6
Местоположение: stara zagora

Мнение от krasolin » 01 мар 2014, 00:30

Двата със смяната и работа ми казаха че ще струват 960- 1000 лева. Единият мисля струваше 386 лева. Предните ми са леко омаслени и мислех да ги сменям, но за 15000 километра не се е загубило и грам масло.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “С6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост