ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

DS7

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1806
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Re: DS7

Мнение от ferrari4456 » 02 май 2018, 20:05

Не е останал в миналото, колата е нова и надеждна, просто не е това което исках.Исках тръпка и емоция като от хубав автомобил, а в момента не се различава много от булшинството на шофиране, а по скоро на лъскава обвивка.Не мога да разбера и защо слагат още стария 6 степенен Айсин, съжалявам даваш 100 хиляди и получаваш кутия която се е слагала и 2005-та година.
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

Автор на темата
Citroenchev
 
 
Мнения: 3290
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Citroenchev » 02 май 2018, 22:19

DS5 си е дърта концепция, автомата си е дърт и той ... но не е лош.

На DS7автомата е 8 степенен. За Volvo ще ви разочаровам ...имам си в главата бръмбар, иска ми се нова кола. Та ходих на тест драйв. Абсолютно постна версия е 90 К лева (няма кожа даже). И понеже имам приятел с ново Volvo от МотоПфое ... със сигурност качеството далеч не е отлично.

За DS5 (именно хибрид, тествах го цял ден, почти нов - пробег около 2 000 км) и на мен не ми пасна за каране. Затова си търкалям С5-та, която ми пасва далеч повече ...

Чакам за тест драйв на DS7, макар че днес вече си купих "играчка" която ще глътне много пари ... НО-О-О много ме кефи за каране ...
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995

Потребителски аватар

nelsky
 
 
Мнения: 349
Регистриран: 15 окт 2013, 19:07
Пол: мъж
Кара: Citroen DS5 2.0 HDi 163
Местоположение: Варна

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от nelsky » 02 май 2018, 22:56

На мен все ми се иска един 3-литров С5, седан, с кожено табло...Ама при мен 2 коли са прекалено много. По-добре да си спести парите и да си изчакам за ДС7. Поне по снимките ме кефи много.
Бивши:
Opel Vectra A 1.6i (75 Hp)
Opel Astra H 1.4i (90 Hp) Easytronic
Nissan Qashqai 2.0 (141 Hp) 4x4 CVT
Citroen C5(X7) 2.0 HDI 163 EAT6
Citroen DS5, HDi165 Aut. Sport Chic
Kia Sportage III 2.0 CRDI (184 Hp) Automatic

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1806
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 02 май 2018, 23:05

Може би оптималното между комфорт и усещане ще си остане C5, макар и дърта концепция.Коженото табло, големия шестак, чар който не остарява.Както са казали стара чанта, ама лачена!
Твърдя с две ръце, че C5-та ми от 2005-та е по-приятен от DS5 2014 година, въпреки 9те им години разлика.Просто е морално остаряла.Седнеш в едното, седнеш в другото и те лъха вече на овехтяло.Но пък новото ми е просто лъскаво, без особена индивидуалност.
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

Автор на темата
Citroenchev
 
 
Мнения: 3290
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Citroenchev » 03 май 2018, 07:42

Точно за това говоря и аз ... моето Х7 не е с кожено табло и двигателя е доста локумения бензинов ES9A ... муден и слабоват в това купе, но много тих, без вибраций и винаги можеш да круизваш спокойно в рамките на разумните скорости ...

А за индивидуалност ... 2003 г си купих 3 годишна Xantia, но беше 2,1 ТД ... а исках V6 Аctiva ... после 2008 си купих V6 ама не Activa ... и вчера си купих V6 Activa :debil:

Това е автомобил с характер...
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


pvalchev
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 03 дек 2004, 16:47
Кара: C4P

Мнение от pvalchev » 03 май 2018, 08:56

ferrari4456 написа:
02 май 2018, 14:42
Чист съперник на Volvo XC60.Заради качеството на изработка съдено по Ds5 за съжаление бих избрал Волвото.
Volvo XC60 е наличен и версия 4х4, което при DS7 липсва, поради глупавата (или липсата на) стратегия на PSA.
Качество на изработка и качествто на сглобка - премиум автомобил не се прави лесно, дори и от PSA го знаят (пример Пежо RCZ).


gari
 
 
Мнения: 1955
Регистриран: 05 апр 2007, 20:01
Пол: мъж
Кара: Xantia HDI- 110к.с+++.-комби, Фиат брава 1,9JTD+++, Лагуна 1, фаза 2-1,6-16v K4M
Местоположение: Русе

Мнение от gari » 03 май 2018, 09:48

Citroenchev написа:
03 май 2018, 07:42
......................................................................... и вчера си купих V6 Activa :debil:

Това е автомобил с характер...
Еййййййй ако е истина, честито!!!!!!!! Не мога да отрека, че Ксантията е кола, която още не ми е омръзнала и ми е удоволствие да я експлоатирам.
Бивши-ВХ14RE-84г,ВХ-1,4ми-92г,Ксантия-1,6,Ксантия-1,9ТД,Ксантия-2,1ТД+++;
Сега - Ксантия комби 2,0 HDI-110кс +++, Фиат брава 1,9JTD+++ и Рено Лагуна 1, фаза 2-1,6-16v K4M;
Купи си Ситроен и ще забравиш останалите!


prawler
 
 
Мнения: 126
Регистриран: 10 апр 2007, 15:32
Кара: С5 III 2.0 Hdi
Местоположение: Бургас

Мнение от prawler » 03 май 2018, 23:32

Да ме извиняват но щом и 4Х4 не е, просто приключвам с марката. Доколкото разбирам С5 също е приключило и не се планира нов, така че няма какво да се очаква с интерес освен фирмени бюджетници.
За тия 100 бона си взимаш F-Pace на Jaguar и не се занимаваш с глупости, а караш 300 коня дизел звяр.


Zygot
Нов потребител
Мнения: 17
Регистриран: 29 яну 2018, 11:40
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.0HDI Gen1 2008

Мнение от Zygot » 04 май 2018, 00:00

Колата не е лоша, но Ситроен явно имат проблем с меркетинга. От 10тина години следя автомобилните новини и все нещо пропускам около ситроен. За този модел дори научавам от темата.

Нямам как да имаш продажби без маркетинг. Да правиш джипка без 4х4 дори като много скъпа екстра е безумно.

Потребителски аватар

wbgenetic
 
 
Мнения: 486
Регистриран: 18 юли 2016, 22:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.2, Estate, 2005, ZF 4HP20 (проект "Корабът майка") || VF7RE4HXE76666728
Местоположение: София/Перник

Мнение от wbgenetic » 04 май 2018, 08:12

Че те в Китай представиха новото Ц5.... След някоя друга година и по Европата. Само няма да е баш с топки, а с онези хидравлични възглавници-амортисьори

Потребителски аватар

nelsky
 
 
Мнения: 349
Регистриран: 15 окт 2013, 19:07
Пол: мъж
Кара: Citroen DS5 2.0 HDi 163
Местоположение: Варна

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от nelsky » 04 май 2018, 08:22

За маркетинга съм съгласен. Разправям на колегите, те хабер си нямат. Повечето не знаят и ДС5 какво е, въпреки че се продава от 6 години.
Ама пък за Волво и Ф-пейс се нагледахме на реклами и си мислим, че са страотни.
За 4х4 е вярно за съжаление, но те и 3008, и 5008 нямат. Май хибрида ще е 4х4, както е и ДС5. Ама тогава сигурно ще е 150 000 лева, ако съдим сега по разликата в цените на ДС5 дизел и хибрид.
Бивши:
Opel Vectra A 1.6i (75 Hp)
Opel Astra H 1.4i (90 Hp) Easytronic
Nissan Qashqai 2.0 (141 Hp) 4x4 CVT
Citroen C5(X7) 2.0 HDI 163 EAT6
Citroen DS5, HDi165 Aut. Sport Chic
Kia Sportage III 2.0 CRDI (184 Hp) Automatic

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1806
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Мнение от ferrari4456 » 04 май 2018, 10:00

Синхронизацията на 4х4 при хибрида е пълно безумие.Излизах зимата по снеговете с DS-a, е няма тръгване.Мотора си върти как му падне с робота, отзад не може да си контролира потеглянето и буксува.
Преимуществото на 4х4-то е само потеглянето му на асфалт, наистина хибрида с бесните с нютон метри при потегляне от място къса доста мощни коли, а теб те лепи за седалката, чак лошо ти става.Но от там нататък 4х4-то е фактология.
И пак гледам още преди да е произведен умира...наистина за подобни пари по-добре да си вземеш я Волво, я Ягуар.Между другото Volvo XC60(поне 2015та) е със същия Aisin 6 степенен, като при нас.
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!

Потребителски аватар

Автор на темата
Citroenchev
 
 
Мнения: 3290
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Citroenchev » 04 май 2018, 12:09

Мисля че доста сериозно преувеличавате. Първо защото цените на VOLVO и Jaguar са съвсем други :wtf: писах ви кокретика, защото вече ходих в МотоПфое ... и второ 4х4 отдавна не е тенденция в този ценови клас и тип овтомобили.

Аз лично съм покарал 4х4 (Е-клас и Пасат) и дори и да има опция 4х4 не бих я купил. Разхода на гориво е с над 1 л100 нагоре, без да имам и най-малка нужда от това. На сух и мокър асфалт, при позволените от закона скорости няма никаква разлика, а сняг в БГ има две седмици ... при което никога не ми се е случвало да закъсам с предното. При моя пробег от около 20 000 км годишно ще изгоря 200 л гориво повече, за 5 години 1000 л повече :mismis: за какво?

За маркетинга съм съгласен - но не навсякъде. В Испания и Португалия видях много DS5, а новия отделен шоурум на DS кърти мивки. А БГ, с ниендерталското разбиране че от голф2 по "убаво" няма очевидно е извън плановете на компанията
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


pvalchev
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 03 дек 2004, 16:47
Кара: C4P

Мнение от pvalchev » 05 май 2018, 22:05

ferrari4456 написа:
04 май 2018, 10:00
Синхронизацията на 4х4 при хибрида е пълно безумие.Излизах зимата по снеговете с DS-a, е няма тръгване.Мотора си върти как му падне с робота, отзад не може да си контролира потеглянето и буксува.
Преимуществото на 4х4-то е само потеглянето му на асфалт, наистина хибрида с бесните с нютон метри при потегляне от място къса доста мощни коли, а теб те лепи за седалката, чак лошо ти става.Но от там нататък 4х4-то е фактология.
И пак гледам още преди да е произведен умира...наистина за подобни пари по-добре да си вземеш я Волво, я Ягуар.Между другото Volvo XC60(поне 2015та) е със същия Aisin 6 степенен, като при нас.
Да се надяваме, че PSA са научили нещо и направят хибрида добър заместник на 4х4. Досегашните им "low cost" решения им костваха клиенити за DS. Например EGS кутията е поносима в пежо или ситроен (особено базови модели), където по-ниската цена може да компенсира мудността на кутията, но тя е абсолютно неподходяща за вграждане в DS. Всички дизелови Volvo XC60 са с 4х4, и тук това има смисъл тъй като цената на 4х4 е около 5-10 % от цената на колата. За премиум марка (каквато всъщност я рекламира PSA), опцията 4х4 е задължителна, хибрид също дава предимство.
Aisin 6 степенен (TF-80 SC) и Aisin (TG-81SC) се различават доколкото имам информация по наличието на две допълнителни предавки. Осем степенният автоматик се използва също във Volvo XC60 от поне 4 години, също така се ползва и от BMV.

Потребителски аватар

bubsy
 
 
Мнения: 312
Регистриран: 07 ное 2007, 21:41
Кара: Xsara 1,4I,99г.,C5,2.2HDI,204hp,2011
Местоположение: София

Мнение от bubsy » 12 май 2018, 14:53

Гледах и аз DS 7 в тубата но явно беше топ версия и хич не ми допадна този кич вътре.Ще се чувствам като чалгаджия вътре(лично мнение).Като знам,че няма как да си го позволя спя спокойно :bigsmile: Относно скоростите PSA вече се отказаха от Aisin кутиите и вече ще има само роботизирани.Колега взе скоро Ц кросър-два съединителя,4х4 и смяна на масло само скромните...800лв в АМК.Смяна през около 80хил.км.Сега се връщам от АМК Божурище и много ми хареса DS 5.И за такъв пари няма но ме отчайвате с оплакванията от него.Стори ми се приятна кола.
Прикачени файлове
IMG_20180512_130917.jpg

Потребителски аватар

nelsky
 
 
Мнения: 349
Регистриран: 15 окт 2013, 19:07
Пол: мъж
Кара: Citroen DS5 2.0 HDi 163
Местоположение: Варна

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от nelsky » 12 май 2018, 16:07

DS5 си е хубава кола. Оплакваме се, но кахърите й не са повече отколкото при другите марки. Даже при другите сигурно са повече. Ситроенчев писа за скърцащия му Пасат, Спортиджа, който имах няколко месеца, беше с прецакан тъч на навигацията. Не подлежи на ремонт в сервиза, ново нави 5 хилки, не може да се постави и заместител по нормален начин. Иначе 7 години гаранция- а, то за навито била 3 години, гледай ти.
Писал съм и преди-първия ми ДС5 нямаше други проблеми освен проблема със спирачките (оказа се, че е имало сервизна акция за ремонт при по-ранните бройки, но това го разбрах доста по-късно) и кутията взе да приритва при превключване от P на D, но това беше от километрите и е позната болка . Скърцания в интериора и обелени пластмаси нямаше. Явно кофти късмет при сегашния и поскърцва (при лоши пътища). Сигурно си виждал по салоните колко от "премиум" автомобилите имат гадни обелени пластмаси.
Бивши:
Opel Vectra A 1.6i (75 Hp)
Opel Astra H 1.4i (90 Hp) Easytronic
Nissan Qashqai 2.0 (141 Hp) 4x4 CVT
Citroen C5(X7) 2.0 HDI 163 EAT6
Citroen DS5, HDi165 Aut. Sport Chic
Kia Sportage III 2.0 CRDI (184 Hp) Automatic


pvalchev
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 03 дек 2004, 16:47
Кара: C4P

Мнение от pvalchev » 12 май 2018, 16:55

bubsy написа:
12 май 2018, 14:53
Гледах и аз DS 7 в тубата но явно беше топ версия и хич не ми допадна този кич вътре.Ще се чувствам като чалгаджия вътре(лично мнение).Като знам,че няма как да си го позволя спя спокойно :bigsmile: Относно скоростите PSA вече се отказаха от Aisin кутиите и вече ще има само роботизирани.Колега взе скоро Ц кросър-два съединителя,4х4 и смяна на масло само скромните...800лв в АМК.Смяна през около 80хил.км.Сега се връщам от АМК Божурище и много ми хареса DS 5.И за такъв пари няма но ме отчайвате с оплакванията от него.Стори ми се приятна кола.
Малко подвеждаща информация, първо защото PSA не се отказват от Aisin, дори напротив, PSA ще произвежда във Франция 6-степенните скоростни кутии под лиценз на Aisin. Второ, във връзка с по-високата хибридизация, PSA ще започне вграждането на скоростни кутии с двоен съединител (e-DCT) на белгийската фирма Punch. Тези кутии ще са предназначени за 48 Волта хидбридна система. Този договор между PSA и Punch се смята за най-значителното постижение на Punch до сега.
C-Crosser не е Ситроен и не е показателн за обслужване.
DS серията е опитът на PSA да навлезе в крепостта на висок клас автомобили доминирани предимно (или само) от немски производители. Това в което вярвам, че PSA ще се справят е в качеството на сглобката, технологиите - различните асистенти и в добрия разход на гориво. Това в което няма да се справят много добре е в динамиката в сравнение на немските премиуми. Дори Волво не успяват да пред Ауди, нарпимер, но пък Алфа Ромео, успява с динамика и поведение, но страда още от качество на сглобка и налични технологии.

Потребителски аватар

bubsy
 
 
Мнения: 312
Регистриран: 07 ное 2007, 21:41
Кара: Xsara 1,4I,99г.,C5,2.2HDI,204hp,2011
Местоположение: София

Мнение от bubsy » 12 май 2018, 20:27

Френският концерн PSA взе решение да се откаже от автоматичните скоростни кутии на японската компания Aisin и да премине на роботизираните трансмисии на фирмата Punch Powertrain. През седемдесетте години на миналия век Punch е подразделение на холандската фирма DAF и се занимава с производството на вариатори.

След 2000 година Punch започва да прави агрегати за китайски компании и делото им завършва с покупката на марката от китайци. Днес Punch е китайска компания, но щабквартирата и продължава да е в Белгия.

В рамките на тоталната хибридизация и електрификация на моделите на PSA, французите решават да се откажат от проверените с времето японски трансмисии Aisin и да се доверят на нов доставчик - Punch Powertrain.

Обяснението е, че роботизираните трансмисии на Punch са значително по-опростени и по-добре пригодени за хибриди и електромобили. Специалисти обаче са на мнение, че рокадата е станала под влиянието на китайците от Dong Feng, които участват в управлението на PSA.

Освен това скоростните кутии Punch са значително по-евтини. Роботизираната трансмисия Punch Powertrain hybrid DT2 разполага с два съединителя и с интегриран 48-волтов стартер-генератор, който е идеален за т.нар. меки хибриди.

Това прочетох в една статия.


pvalchev
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 03 дек 2004, 16:47
Кара: C4P

Мнение от pvalchev » 12 май 2018, 21:29

bubsy написа:
12 май 2018, 20:27
Френският концерн PSA взе решение да се откаже от автоматичните скоростни кутии на японската компания Aisin и да премине на роботизираните трансмисии на фирмата Punch Powertrain. През седемдесетте години на миналия век Punch е подразделение на холандската фирма DAF и се занимава с производството на вариатори.

След 2000 година Punch започва да прави агрегати за китайски компании и делото им завършва с покупката на марката от китайци. Днес Punch е китайска компания, но щабквартирата и продължава да е в Белгия.

В рамките на тоталната хибридизация и електрификация на моделите на PSA, французите решават да се откажат от проверените с времето японски трансмисии Aisin и да се доверят на нов доставчик - Punch Powertrain.

Обяснението е, че роботизираните трансмисии на Punch са значително по-опростени и по-добре пригодени за хибриди и електромобили. Специалисти обаче са на мнение, че рокадата е станала под влиянието на китайците от Dong Feng, които участват в управлението на PSA.

Освен това скоростните кутии Punch са значително по-евтини. Роботизираната трансмисия Punch Powertrain hybrid DT2 разполага с два съединителя и с интегриран 48-волтов стартер-генератор, който е идеален за т.нар. меки хибриди.

Това прочетох в една статия.

Пак настоявам, че това което написано по-горе не отговаря на истината. PSA не се отказват от автоматичните трансмисии, дори ще ги произвеждат и като целта им е да увеличат дела на автоматични кутии спремо ръчни - източник тук http://media.groupe-psa.com/en/groupe-p ... aw-license .
Роботизираните кутии на Punch Powertrain, да не се бъркат с роботизираните кутии на PSA. Последните няма да се предлагат повече, дори и в малките модели като С3. Роботизираните кутии на Punch Powertrain са кутии с двоен съединител, които по същество са две кутии в един корпус и два съединителя, и не са автоматични кутии в класическия смисъл. Такива кутии използват от Фолксваген DSG или Рено EDC.
Инфо за кутиите с двоен съединител на Punch Powertrain - тук http://media.groupe-psa.com/en/groupe-p ... on-systems .
Възможно е PSA да използва e-DCT (на Punch Powertrain) само за малките бензинови и дизелови хибриди, но е вероятно да остане на Aisin за нехибридните приложения и по-големите дизелови двигатели.

Потребителски аватар

bubsy
 
 
Мнения: 312
Регистриран: 07 ное 2007, 21:41
Кара: Xsara 1,4I,99г.,C5,2.2HDI,204hp,2011
Местоположение: София

Мнение от bubsy » 12 май 2018, 21:36

Това е добре.Толкова свикнах с моята,че чак ми харесва :D Не превключва бързо като DSG примерно но е доста по непретенциозна откъм обслужване.Имам приятел с DSG с доста и скъпи проблеми с тази кутия.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “DS3,DS4,DS5”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост