ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Въпроси около панела на климатроника.

Производство: (1989-2000)

Модератор: cholev


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 325
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Въпроси около панела на климатроника.

Мнение от pipilica » 31 окт 2016, 22:58

Днеска на два пъти изгасна целия панел, остана само подсветката на бутоните, и се опитва да тръгне но тръгва само ако успея да натисна бързо няколко пъти копчето за намаляне на оборотите на вентилатора. После направих опит, без вентилатор няма проблем всичко свети но ако пусна вентилатора на мах или предпоследна степен всичко по панела изгасва и присветва от време на време за 10-15 секунди ако през това време успея да намаля вентилатора остава светнало и работи.
Това държане ме навежда на мисълта за нагоряла, окислена връзка или бушон, та въпроса е как се сваля тоя панел, пипах отдолу и напипах болтчета явно се сваля цялата пластмаса под таблото, кой бушон е за тоя панел и други подобни.


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6793
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Мнение от Sharo » 02 ное 2016, 17:52

Дебела жица от бушон 2 при мотора (може бушониерата да се е е*ала) после долу в краката на шофьора самотна букса или другия и край - някъде под жабката на едно реле (или самото реле). Панела се дърпа - по два зъба от двете страни.
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5692
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 02 ное 2016, 21:21

Аз на стария ХМ изрових половината кола, поради тази причина. :mrgreen:
Като махнеш корите, ще видиш буксата за която е писал Шаро. Няма нужда да я търсиш, веднага се вижда колко е препечена. :D
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 325
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 03 ное 2016, 13:33

Благодаря за инфото.

..::[ Редакция (03 Ное 2016, 13:33)

Нямат номера
Предполагам е някой 30 А или 15 А
Прикачени файлове
1478172700273-1176303652.jpg


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6793
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Мнение от Sharo » 03 ное 2016, 14:33

Имат номера, дори и на снимката се виждат. Червения в средата, но както всичко друго в ПСА - и бушониерата е 100 вида, та може и на друг бушон да излиза...
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 325
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 03 ное 2016, 14:44

:oops2: :oops2: Леле не съм ги видял.
Почвам от най-лесното.

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5692
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Велико Търново България

Мнение от hristoxm » 03 ное 2016, 16:49

Ъкъ, потърси онази клема, точно под бушониерата се намира. 90% мисля от там ще да е! :ochki:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 325
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 04 ное 2016, 22:31

Мдаа бушона беше виновника, така е греел че са залепил за корпуса едвам го изтръгнах с клещи, ся ще се наложи да свалям за ремонт цялата бушониера щото и новия ще се прецака от лош контакт.
:drink: :drink: :drink:

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “XM”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост