ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Въпроси около ХМ-а

Производство: (1989-2000)

Модератор: cholev

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5698
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Горна Оряховица България

Re: Въпроси около ХМ-а

Мнение от hristoxm » 13 дек 2015, 10:51

Фаровете за мъгла не могат да се регулират, хванати са с три болтчета за бронята! Крушките са Н3. За конденза, най вероятно е отлепено стъклото или има някъде дъпчица от камъче. За работа по тях, аз свалям бронята, става по лесно, от мъките да свалиш само фаровете. Развиват се дава болта М8, отстрани на бронята, пред предните гуми, три болта торкс, мисля 40, под предната решетка, две болтчета М6, под предния номер и две болтчета М6(ако ги има) под фарчетата отдолу. След това бронята се измъква напред и може да работиш спокойно. Аз сменях крушките на мигачите, бяха станали бели, поставих и закрепих фаровете както трябва, някой ги беше захванал както му дойде и се клатеха и сменях едната халогенна крушка.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 4413
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Мнение от liuliu » 13 дек 2015, 20:22

Бат Ицо, на първа серия се свалят с натискане на палци от страната на рег. номер... и имат регулируем винт с торксова глава ако не се лъжа. Но в повечето случаи, от влизащата през изгорелите капачета вода рефлекторите са заминали... телата им са метални (някаква сплав). Крушките са H3.
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1614
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 X7 2,0Hdi Aisin
Местоположение: София

Мнение от liuben » 13 дек 2015, 20:26

Да ама тоя е втора фаза.

Sent from my 6037Y using Tapatalk

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5698
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Горна Оряховица България

Мнение от hristoxm » 13 дек 2015, 22:55

liuliu написа:Бат Ицо, на първа серия се свалят с натискане на палци от страната на рег. номер... и имат регулируем винт с торксова глава ако не се лъжа. Но в повечето случаи, от влизащата през изгорелите капачета вода рефлекторите са заминали... телата им са метални (някаква сплав). Крушките са H3.
Благодаря! Не знаех. :bigsmile: :oops: :bigsmile:
Е той колегата ти е обяснил. :bigsmile:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 331
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 13 дек 2015, 23:39

Мда днеска разгледах от близо дясното и май е ръждясало рефлекторчето, лошо трябва ново, от кво става само от втора фаза или от ....

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5698
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Горна Оряховица България

Мнение от hristoxm » 14 дек 2015, 04:40

Стават само от втора серия, първа са с друг размер и захващане. Потърси в продавалника или ОЛХ. Аз като блъснах старият ХМ, от там си купих.
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 331
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 28 дек 2015, 04:15

От време на време спира да работи километража, стрелката пада на 0 и спира да отчита изминати километри. Според мен нещо жилото дава фира, или пък не е това, интересното е че като загрее и пусна парното почти не прекъсва. Почна да го прави ся в студа тръгвам и няма никой после почва да подскача и като дигне градуси си работи без проблем.
Не че ми е фатално аз карам по оборотомера ма все пак трябва всичко да работи.

Потребителски аватар

Citroenist
 
 
Мнения: 582
Регистриран: 15 сеп 2008, 10:37
Кара: BX Pallas turbo diesel '93
Местоположение: София

Мнение от Citroenist » 02 яну 2016, 12:57

Щом тръгва и спира няма как да си с жило. По-скоро проблема ти е електронен и е в датчика на скоростите или самия уред.
Rien ne bouge tant que vous CITROËN
Бивши:
BX Leader 14 '85
XM Turbo C.T. '94
BX TZD Turbo Tecnic '90 :)


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 331
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 21 фев 2016, 04:26

От известно време мисля да сложа парктроник, но не мога да измисля къде да сложа дисплея все ще ме дразни, ще стои като изцвъкан. Дали има парктроници само с пискун, хем се спестява прекарването на разни шнюрове до отпред, туряш го в багажника и ток от крушките за задна а пискуна някъде по кората.
Кво ще ме посъветвате за тая екстра.


Sharo
мацкотърсач
Мнения: 6792
Регистриран: 03 ное 2004, 01:18
Кара: ше AX electric 13kW
Местоположение: В ХМ-ите

Мнение от Sharo » 21 фев 2016, 20:35

В огледалото?
Perhaps this is the ultimate freedom, eh, Dreamlord? The freedom to leave…


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 331
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 21 фев 2016, 23:11

Бе то хубаво там, видях че има такива модели, ма как се прекарват кабелите.


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 331
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 25 ное 2018, 18:46

Да не отварям нова тема питам тук.
Някой да знае изводите на лостчето дето командва чистачките.

Потребителски аватар

hristoxm
 
 
Мнения: 5698
Регистриран: 28 юли 2008, 04:50
Пол: мъж
Кара: ше:Visa 1.1+Visa 1.1, BX 1.4 Leader, XM exclusiveDK5ATE сега XM exclusive Y4 DK5ATE 95Kw
Местоположение: Горна Оряховица България

Мнение от hristoxm » 30 ное 2018, 10:04

Какво за тях, схема ли ти трябва?
http://www.kozhevatov.ru/Manual/web/indexshemas.htm :bias:
Фирмата PSA, а преди това и Citroen, никога не са произвеждала автомобили с обозначение TDI !!!!!
Чудя се от къде ги купувате тогава?
Е, вече не се чудя и аз си купих такъв,TDi!(така пишеше в обявата) ORGA 8170, произведен на 23 март 1999 г.


Автор на темата
pipilica
 
 
Мнения: 331
Регистриран: 13 ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Мнение от pipilica » 30 ное 2018, 21:15

Благодаря ти, ще разгледам дано свърши работа.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “XM”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост