ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Задните спирачки не държат

Производство: Mk I (1997-1999), Mk II (2000-2006)

Автор на темата
Deleted User 39861

Задните спирачки не държат

Мнение от Deleted User 39861 » 29 май 2018, 21:48

Здравейте колеги вчета бях на прегшед о се оказа,че задните. спирачки не държат.
След това ходих при майстор пишман малко излезе. Сменими задните цилидърчета при което нямаше ефект.след дъшги размишления рихме да тестваме абс-са понеже несе чуваше да работи оказа се че при тест с обд работи но само при тест някакви идеи какво се случва с абс-а и защо не работи отзад на задните колела нямам датчици за абс бо разбрах ,че помпата пак трябва да нагнетява но него прави


failure
 
 
Мнения: 197
Регистриран: 10 ное 2005, 05:56
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDi 90++, Peugeot 206 1.4 HDi 70++
Местоположение: София

Мнение от failure » 30 май 2018, 16:07

Провери под задния мост кантара - ако имаш такъв, може да е запекал и да не пуска течност към задните цилиндри. Като втори вариянт си виж задните челюсти - да не са останали без феродо, както и реглажа им.
Пророчество на Пулсен: Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва.
Failure has thousands of reasons, success doesn't need one.


Автор на темата
Deleted User 39861

Мнение от Deleted User 39861 » 30 май 2018, 17:43

Забравил съм да напиша ,че на задния мост нямам кантар .Отностно челюстите миказаха че са износени максимум с два милиметра


failure
 
 
Мнения: 197
Регистриран: 10 ное 2005, 05:56
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDi 90++, Peugeot 206 1.4 HDi 70++
Местоположение: София

Мнение от failure » 31 май 2018, 11:16

Ръчната спирачка на кой зъб хваща? Ако хваща високо не са ти регулирани задните челюсти или нямаш феродо. Има един механизъм за саморегулиране който клеясва и запича. Сваляне на здния барабан, почистване и смазване на механизма, слагане на барабана и регулиране на челюстите през отвор за болта на колелото докато усетиш леко стържене по барабана.
Пророчество на Пулсен: Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва.
Failure has thousands of reasons, success doesn't need one.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xsara”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта