ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Преминаване от mph към km\h

Производство: Mk I (1997-1999), Mk II (2000-2006)

Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 14 Ное 2020, 20:15

Здравейте колеги,
Имам следния проблем. Монтирах си на xsara та bosch abs esp 5.7 , като смених и компютъра на мотора със bosch me7.4.4 , като изринах старият sagem s2000 , който е куплиран на мотор 1.4 TU3JP 75CV. Колата няма ядове освен че километража ми отчита не в km\h а в mph мили в час . Чудя се къде е проблема ? Никъде нямаше за избиране от mph към km\h в BSI с lexia търсих бая време . Примерно ако километража ми отчита 30 км/ч си е 50 реално или 50 си е 80 :ti ma prebi: . В предвид трябва да се има че има че имам ксара 1.6 16v, която е със ESP заводско и от нея сам копирал соофтуера на ECU на мотора . Остана ми като вариант и EEPROM в BSI , като прехвърлих VIN номера и PIN кода, но при опит за обучение на ключа ми измрънква- ' failure whilst programing key N1 ". Това днес борих последно. Просто дайте някаква идея по опитните който познават по в детайли мрежата и функционалността на тази кола . Освен ESP то да мята данните за скоростта не в km\h а в mph , затова се насочих към EEPROM в BSI , понеже може да има някаква заводска настройка която конвертира. Знам ли вече :hmm:
(Размених паметите EEPROM в BSI на двете коли, така че съм вземал BSI то от 1.6 единствено не съм ресетвал BSI )

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2289
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от longgo » 14 Ное 2020, 21:26

Лично.. нямам идея. Но имам предположение.
Датчика на ксарата би трябвало да е на кутията. Ако е там, има шанс компютъра да го чете и да предава на BSI и от там на таблото. Или вероятността е да се влезе чрез лексия в customer settings и да се обърне.
Ако е по-нова версия на Ксара и е направена като C5 тогава има шанс да взима отчитане за скорост/разстояние от датчиците на ABS-a.
Тогава ще трябва или да влезеш вероятно в опциите на тракшън контрола и спирачките и да се види в допълнителни настройки.
Ако и да ви взел настройките от епрома на стария BSI, от каква кола е взет ESP модула.. например. Но не вярвам да иска кодиране.
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 5043
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от ivo-zx » 14 Ное 2020, 21:53

По VAN, във BSI и пр. разстоянията са в километри. Таблото ако е в мили ги конвертира в мили.
Само това пише:
Note: On vehicles fitted with control panels in miles, the control panel
converts the kilometres into miles.
В Пикасото това се сменява от настройките на таблото, но там дисплея е цифров.

Тия ще ме скъсат:
The BSI acquires the signal supplied by the speed sensor located on the
gearbox. It then calculates the total number of miles and sends it to the control
panel via the VAN network.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 15 Ное 2020, 12:33

Благодаря ви колеги за бързите отговори :) ! ,
Сега нека малко по инженерно да подходя - първо вземах bosch abs esp 5.7 модул от picasso 2005 1.6 cdti от българия , като неговия номер на хидравличната част беше 0 265 225 158 а номера на управлението на черния капак или където се намират микроконтролерите и електромагнитите ( от долу ) е 0 265 950 72 . Първо сложих него и проблема при него си беше съшия със скоростта , като товава бях със sagem 2000 на двигателя. Откача ли буксата ESP или само CAN Hi Lo шината, километрите се взимат от Vehicle speed sensor , който е над скоростната кутия през sagem 2000 . Видях че със Lexia някой полета немога ги програмирам , примерно размер на гумите , понеже picasso имаше 185 х 65 х 15 а моята 195 х 55 х 15. Другия проблем беше че тоя модул единствено работеше когато е избран кода на 1.6 мотора (забравих го), примерно давам NFU TU5JP и мрънка със "wrong configuration" :ccc: . Затова едвам едвам намерих точния модул за моята ; 0 265 225 127 и управление номер 0 265 950 58 , в ebay там не познават цените маняците и тоя модул го имаше по 250 euro :mrgreen: :bigsmile: . Викам си аре ще се реши проблема като сложа точния ама не :ccc: . Кодиране всичко си направих както трябва и греда с километрите . След това реших ще изрина ECI на мотора sagem 2000 , като купих един bosch me7.4.4 от Мегапартс и със програматор налях софтуера от моята друга Xsara 1.6 която има заводски ESP на AM29F400 флаш паметта. Играх си няколко дена понеже тоя комп си иска и неговия дросел , който куплирах към моя , понеже закрепването не е еднакво а и бензиновата рейка на инжекторите пречи - ЩЕ пусна снимки ! Искаше си и електронния педал на газта с двата потенциометъра и кабели пускане , като пиновете неотговарят така че там правих и други магарии. Най накрая запалих мотора TU3JP със bosch me7.4.4 , като се учудих без да съм пипал картите на предваренията (3 на брой ), нито VE volumetric efficency enrichment нито карти за отворения дросел запали доста стабилно и и работи мн добре :shock: .
Та като натисна бутона ESP OFF си изклучва ASR и включва , значи има диалог между компютрите - дотук добре . Но проблема със скоростта остава . Междудругото ксарата със 1.6 която има ESP и размених нейното BSI е със номер "CN4" а 1.4 е със номер "CN2". Мислех си че само от разликите в софтуера в контролера - 2 x NEC незнайни контролера са вътре ще се реши проблема ама не :ccc: . Иначе чрез тоя BSI със номер "CN4" вече ми светва диодчето на бутона ESP off, е не че не се мъчих да възстановявам нереализирани елементи в другия модул "CN2" но това е друга тема и нестана номера понеже софтуерите в двата NEC незнайни контролера е различен и неискат да управляват драйвера uln2003 :ccc: .
Сега ще направя номера като няма да пипам нищо по EEPROM от 1.6 и ще го налея и ще тествам, ще му сменя VIN чрез lexia и ше обуча bosch me7.4.4 със съшият PIN код. Чудя се дали някъде прави Check sum , понеже незная кое е полето в паметта и затова неискам да я пипам

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2289
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от longgo » 15 Ное 2020, 21:21

nikolovs написа:
15 Ное 2020, 12:33
След това реших ще изрина ECI на мотора sagem 2000 , като купих един bosch me7.4.4 от Мегапартс и със програматор налях софтуера от моята друга Xsara 1.6 която има заводски ESP на AM29F400 флаш паметта.
nikolovs написа:
15 Ное 2020, 12:33
Най накрая запалих мотора TU3JP със bosch me7.4.4 , като се учудих без да съм пипал картите на предваренията (3 на брой ), нито VE volumetric efficency enrichment нито карти за отворения дросел запали доста стабилно и и работи мн добре :shock:
Аз лично.. не стоплих : хвалиш се, че имаш програматор , че ползваш WinOLS (и сродните) или..
Да, и 1.6 и 1.8 и 1.4 ще запалят и работят.. При смяна на GAGEM SL96 с Марели oтново не се пипа нищо. Пали и мърка като котка. Обемната ефективност и обогатяването ...нямат особено отношение по питането ти ми се струва, но поздравления за ентусиазма!

от няколко неща до тук не стана ясно (или поне за мен) :
- това, че скоростомера ти показва грубо 1.6 пъти повече същото ли е и за километража?
- гумите ти стандартните за колата +/- 10мм ли са или си с отклонение над 20% ?
- на диагностичната букса като закачиш лексията пак ли ти показва в реално време същото като на скоростомера отклонение спрямо GPS?

Отново ако предположим, че написаното по-горе е така но има другия казус : новия ABS / ESP модул чете по ABS датчиците скоростта за да сравнява в реално време и да активира ESP системата като игнорира този на кутията, но твоите са с повече маркери от тези заложени в неговия епром..а и той дава информацията по CAN нататък :hmm:
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD


Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 19 Ное 2020, 14:49

Даа учудващо е как мотор TU3JP запали стабилно със същите карти на предварението - същите времена на ъгъла на запалване. Все пак са на една и съща основа но на tu5jp e 16v i 1570 и засмууква мн повече въздух :) . Та мъчих със EEPROM , кодиране с Lexia и най накрая установих след навеждане и преглед на броя на зъбите каретата за енкодера на ABS - техния брой е различен :D . На борчето 1.4 съ ABS слагат 29 зъба а на борчето 1.6 със ESP слагат 48 зъба да напууква :ccc: . Лошото е че немога да намеря от тоя венец със 48 те зъба за като моята, но намирам от Xsara picasso. Външните размери съвпадат, но има разлики във вътрешните - освен да подлагам някакви втулки :hmm: . И се чудя как ще избия старите , поне на барабаните са куплирани към тях а отпред трябва да се разкачат карета :hmm: .
Междудругото води се сензорен пръстен и ето :

За Xsara
брой на зъбите: 29
ширина [mm]: 15,2
вътрешен диаметър [mm]:80,0
диаметър [mm]: 90,0
https://www.avtochastionline24.bg/dakatec/15729393

За Xsara Picasso
вътрешен диаметър [mm]:73
ширина [mm]: 10
брой на зъбите на ABS-пръстен: 48
диаметър [mm]: 88,5
https://www.avtochastionline24.bg/maxgear/12967825

Ще поръчам и от двата с цел да ги огледам но 48 зъба не намирам като за моята. Кажете колеги и вашето мнение :)
иначе 29 х 1.63 излизат горе долу 48 зъба :mrgreen: на енкодера


Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 20 Ное 2020, 12:14

Чудя се дали ще има материял да се отнеме на струг да стане от вътрешен диаметър [mm]:73 на 80 при положение че външните са почти еднакви :hmm:

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2289
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от longgo » 22 Ное 2020, 00:14

1.4 - 1360cm3 ТU3 срещу 1.6 - 1587cm3 TU5

На два оборота мотора прехвърля на теория въздух колкото обемът си. Но обемната ефективност за атмосферен и за такъв двигател може да я приемем за 85% или :

Въздух : 0.0012929 gram/см3
1.4 - 1360cm3 ТU3 > 1360 cm3 > 800об мин > 800/2 = 400 > 400 мин-1 * 1360 см3 * 0.0012929 gram/см3 * 0,85 = 598 гр/мин при 800мин-1
1.6 - 1587cm3 TU5 > 1360 cm3 > 800об мин > 800/2 = 400 > 400 мин-1 * 1587 см3 * 0.0012929 gram/см3 * 0,85 = 698 гр/мин при 800мин-1

Или излиза с има няма 100г повече въздух :cool: Та дали е чак "много повече" .. :hmm: :bigsmile:

- ако таблото приема стандартен сигнал от VSS сензора на кутията защо не се постави такъв ако е свален и да се ползва той и блокира този от модула (примерно) ?
- ако до таблото се изпраща сигнал, но не чрез CAN LO/HI команда а просто като PWM oт страна на модула, защо не се постави един микроконтролер от сорта на Attiny85 който да чете сигнала , след което да внася промяна по алгоритъм и да подава нов към километража. При 16Mhz той няма да има чувствително забавяне за да се отрази на отчитането в реално време

И двете са по-лесни от набиване на нови пръстени. С колко може да се "престържат" зависи от наличния материал. Падне ли под 2.5мм стена набиването ще е по-трудно, освен ако не свалиш частите на които се набиват да се престържат малко и те което е.. безмислена операция
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 5043
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от ivo-zx » 22 Ное 2020, 01:36

BSI чете сигнала от скоростната кутия и го изпраща по VAN на дисплея. Най-лесно е да се сложи между датчика и BSI.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 23 Ное 2020, 14:26

Добре колеги радвам се за проявения интерес от ваша страна :) . Така това което се случва е че когато колата е със ABS bosch 5.3 информация се взима от сензор наречен VSS - Vehicle speed sensor , със 3 пина от който маса , захранване и сигнал към ECU на мотора. Тогава ECU на мотора чете импулсите на датчика и обръща в КМ/ч . Сега има два вариянта единия е когато информацията от този сензор влиза директно към километража, втория е като при мене в последните модификации със BSI , ECU изпраща много съобщения по CAN bus 250kbs към BSI, който се явява като гейт който транслира данни за скорост. обороти, време за отваряне в ms на инжекторите и т.н , след което ги обръща в текущ разход и т.н. . Данните ги предава към часовниците като табло, мултифункционален дисплей , COM2000 (на него има зумер за взуков сигнал) през Van bus 62.5 kbs скорост. Вторият вариянт е чрез ESP bosch 5.7, който казва на ECU че аз съм ти другарчето и ще ме слушаш за неща като динамиката на автомобила, текуща скорост, дали да затвориш дроселовата клапа , понеже ще се обърне автомобила и трябва да се намали въртящия момент към колелата. Така тук се следят всяко колело поотделно и нещата стават сериозни .

В тази ситуация има два вариянта да се направят:

1 . Поръчах си CAN filter от тия за дето слагат за манипулирането на километражите , който ще бъде закачен като посредник между BSI и другите компщтри като ESP bosch 5.7 и ECU на мотора powertrain bus. Трябва да открия кое е ID message за скоростта и да умножа със 1.63 и така решавам проблема със км/ч. Трудната работа е откриването на това съобщение и във какъв вид е то . Но това няма да реши проблема ми със ESP за грешката която набива след време понеже сензорните пръстени не са точните - "Steering wheel angle sensor coherence (plausibility)"

2. Поръчах си следните сензорни пръстени , като предните са точно който трябва да са , а задните се оказаха закачени на барабаните и са със вътрешен диаметър 68.8 мм и външен някъде около 73-74 мм :cool:

Предни: https://www.autodoc.bg/triscan/7232791
вътрешен диаметър [mm]: 80
ширина [mm]: 15,2
брой на зъбите на ABS-пръстен: 48
диаметър [mm]: 90

Задни (барабани ) https://www.autodoc.bg/triscan/7014914 (пише че са за мерседессс :mrgreen: )
вътрешен диаметър [mm]: 68,8
ширина [mm]: 13
брой на зъбите на ABS-пръстен: 48
диаметър [mm]: 73

Сега поне намерих предните сензорни пръстени да са точните само дето са не 29 а 48 зъба, но задните ми е малко въпрос, понеже може да има хлабина и ще се чудя как да оправям положението. Намерих барабани със венец със 48 зъба ама от пежо 206 но там е със коронка и нестава опира у датчика иначе щях да ги взема. Ето информация за CAN filter има и схема има и информация как го хакнаха да извадят firmware чрез jtag, понеже това е ARM прассессор STM32F105 , има 2 х can блока .
https://dangerouspayload.com/2020/03/10 ... er-device/
Аз ми е едната идея да си направя нещо като филтър , който да пропуска всички суобщения и да променя стойността на определеното за скоростта. Донякъде намерих полуготов проект на Keil на C , който ще модифицирам ама как ще намеря кое е това съобщение - отговора е копане пък и вече застудя . Затова се насочих да си направя отчитането от 4 те колела да си е както трябва и ще видим реално какво ще стане, когато пристигнат частите - ако пристигнат :bigsmile:

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2289
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от longgo » 25 Ное 2020, 00:26

nikolovs написа:
23 Ное 2020, 14:26
Но това няма да реши проблема ми със ESP за грешката която набива след време понеже сензорните пръстени не са точните - "Steering wheel angle sensor coherence (plausibility)"
Toва означава непостоянен / невалиден сигнал от датчика за позиция на волана и няма много общо с датчиците на колелетата според мен.
Таблото си приказва по VAN двуканален с BSI не по CAN !
Mодула на волана , BSI , ABS ECU , ENGINE ECU си при казват по кан. Лично ме съмнява компютъра на мотора да го интересува мерните единици като КМ / мили.. Той отчита импулси. Има ги - колата се движи, настройва спрямо тях. Няма ги - колата е на място, съответно празен ход и климатик са по друг начин.

Относно CAN Messages : виж това https://autowp.github.io/
С едно такова: https://www.ebay.com/itm/253369172743 плюс ардуино с подходящ фирмуер (не помня точно от де го намерих) и Can Hacker v2.00.01 можеш да следиш пакетите срещу ниска цена но няма да сполучиш да модифицираш заради скоростта в мрежата.
И предвид, че таблото не си приказва по кан а по ВАН с BSI модула в общи линии нямаш ефект от модифицирането на командите от компа.
Мястото за което Иво говори си е най-лесното решение отвсякъде, или просто си виж хубаво в това какви настройки имаш за BSI през лексията защото най-вероятно там ти е целия проблем. :hmm:


Всъщност, сега отворих един PDF който е книжката за Ксара поколение 2 - и при обикновенния дисплей където е часовника и температурата и при тази с мултифункционалния, някъде второто или третото меню барабар C° <-> F , 12h <-> 24h се намира и настройката KMH <-> MPH

така че... :amii:
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 5043
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от ivo-zx » 25 Ное 2020, 01:34

Xsara
Instantaneous vehicle speed - Fast BSI Data -> Control panel/MFS - adr. 16

Xsara Picasso
Instantaneous vehicle speed - Fast BSI Data -> Control panel/MFS - 8, Air conditioning - 9, Radio CD - 10
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 26 Ное 2020, 00:37

Да кръговете на VAN bus са 2 - на единия се закача COM2000, сензор за дъжд и май климатик, а на другия изцяло info teiment - GPS , Multifunction display, Radio RD3, както и Instrument Cluster. Реално погледнато тази информация дето ми прати от "https://autowp.github.io" е мн полезна - благодаря ти закоето ! :) . Имам Can Hacker v2.00.01 но поради факта че застудя вече не ми се пипа по колата студено е и може лесно да изтине човек навън. Реално мога да ви покажа Github на човек, който реално е направил пълен reverce engineering на VAN bus и така се знае кое е съобщението за текущата скорост :

https://github.com/morcibacsi

С него си пишем отвреме навреме в linkedin , понеже аз сега намерих цветния дисплей от пежо 407 ама малкия и го глася за xsara - та. Подготвил сам и платка , като пуснах 4 от нея .
На powertrain линията CAN BUS 250kbps се закачат и сам свързал съответно steering weel angle sensor, Bosch esp 5.7 , bosch me7.4.4 който се свъзват с BSI. Попринцип трябва и автоматична скоростна кутия да се свърже към тая линия. Това са компютрите. Когато колата я въртя на някое кръгово усеща се как системата я държи колата сприрачките ги чувам , ASR отнема от въртящия момент чрез контрола на дроселовата клапа.Но нахаква ESP\ASR fault на дисплея и като се закача виждам че някое от 4 те колега е със следната греша: "Wheel speed sensor asleep" и "Steering wheel angle sensor coherence (plausibility)" . Според мене няма как да тръгне правилно със 29 те зъба на 4 -те колела. Със 48 -те зъба мн по точно се засича по ъгловата скорост дали дадено колело е блокирало или има по висока скорост от останалите :ccc:

Добавено от автора след 9 минути 32 секунди:
Реално в линка който си посочил виждам за по нови коли, на който руснаците са събирали информация ;
опаа.png
опаа.png (11.08 KiB) Преглеждано 122 пъти
но виждам за коли като C4 Sedan 308 407 и то май е след BSI

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 5043
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от ivo-zx » 26 Ное 2020, 01:10

nikolovs написа:
26 Ное 2020, 00:47
... Реално мога да ви покажа Github на човек, който реално е направил пълен reverce engineering на VAN bus и така се знае кое е съобщението за текущата скорост : ...
Щом го влече ...
van.png
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
nikolovs
Редовен
Мнения: 63
Регистриран на: 18 Яну 2013, 15:28
Пол: мъж
Кара: Xsara 1.4i
Местоположение: Bulgaria

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от nikolovs » 26 Ное 2020, 01:25

IMG_20201115_130017.jpg
IMG-faf472db3ac859ad119771b3092dbdf3-V.jpg
IMG-892e7e7ae97d26f96d9191440cf16f74-V.jpg
IMG-0d88643079878f9388e89f43c29f9332-V.jpg
IMG_20201121_160721.jpg
IMG_20201121_160709.jpg
IMG_20201115_130042.jpg
IMG_20201115_130026.jpg
IMG_20201115_130013.jpg
IMG_20201115_005846.jpg
IMG_20201114_233000.jpg
IMG_20201110_165530.jpg
IMG_20201018_151230.jpg
Прикачени файлове
IMG_20201115_130059.jpg
IMG_20201110_165542.jpg

Аватар

longgo
 
 
Мнения: 2289
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:48
Кара: КIA CEED CRD
Местоположение: Upnorth
Обратна връзка:

Re: Преминаване от mph към km\h

Мнение от longgo » 26 Ное 2020, 11:37

Датчика на волана ти е записана явно като постоянна грешка и щом след изтриване пак си седи имаш друг проблем там
Това с датчиците на колелетата може да не е свързано с броя импулси, а с времето за което импулсите идват до модула.
Ако имаш товар заради лоша спойка, букса, снадка пак може да се получи нещо подобно предполагам.
Като натиснеш на грешката в подробностите за нея ще имаш повече информация малко..
Модула на ESP системата не мести клапата. Подава се команда (заявка) към компютъра. В неговите карти са стойностите които той ще вземе за да коригира.
Отстрани на снимката с командата която си пуснал показва вероятността това нещо да работи в проценти. Не е казано че при всички коли от серията на ПСА ще е така.. :bigsmile:
http://longgo.eu
- xantia mk1 - 1.8-8V
- stilo 1.4 mpi
- xantia mk2 - 1.8 16v
- citroen C5 mk2 - 2.0 16V
- kia ceed 1.6 CRD

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “Xsara”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта