ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Проблем Citroen xsara exclusive 2.0hdi

Производство: Mk I (1997-1999), Mk II (2000-2006)

Автор на темата
sashkoss1
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 01 окт 2018, 21:46
Пол: мъж
Кара: citroen xsara exclusive 2.0hdi

Проблем Citroen xsara exclusive 2.0hdi

Мнение от sashkoss1 » 01 окт 2018, 21:56

Здравейте имам проблем с горепосочения модел кола 2001 година е.Проблемът се състой в това,че тече масло и то не малко количество,целия картер отзад е омаслен.Носих я на майстор и той каза,че е дозатор въздух и струва 380лв нов.Честно да си призная не бях чувал за това животно като "дозатор въздух" и почнах да търся в обявите за части и никой не знае какво е това чудо,та почнах да се зачудвам да не е егр-а той седи преди турбото пак и изпълнява същата функция като този дозатор.Та въпроса ми е дали някой знае дали дозатор въздух и ЕГР са едно и също просто с друго найменование и дали ако отида да ми го затапят,ще спре да тече и дпф-а мисля да затапвам,не мисля, че има общо, но колата пуши черно на гръм над 2000 оборота като я настъпя малко повече.Хората зад мен отбиват да изчакат да се махне пушека за да минат, че не се вижда нищо.


Автор на темата
sashkoss1
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 01 окт 2018, 21:46
Пол: мъж
Кара: citroen xsara exclusive 2.0hdi

Мнение от sashkoss1 » 02 окт 2018, 18:19

IMG_20181002_181047.jpg
IMG_20181002_181001.jpg
Ето и къде е самият теч, има мазно и около



турбото, иначе няма проблем с колата да кажем да е станала по-мудна.
Прикачени файлове
IMG_20181002_181019.jpg


medun412
Нов потребител
Мнения: 41
Регистриран: 19 ное 2013, 11:11
Пол: мъж
Кара: CITROEN Xsara I 1.8i Millésime BREAK ; CITROEN Xsara II 2.0 HDI BREAK
Местоположение: Gabrovo

Мнение от medun412 » 04 окт 2018, 02:00

Здравей колега

Ксара от 2001 ва няма ДПФ. Сиреч филтър за твърди частици в отработените газове. Колата има катализатор, стига все още да си е на мястото...

Това заграденото на снимката е ЕГР клапана. Дали е запушен, заминал се разбира като се свали. Има хора ги шунтират/затапват.

Между турбото и всмукателния колектор има пластмасов турбо път. Това е ако си 90 коня. Ако си 110 идва от интеркулера. По принцип пластмасата знаем старее особено в близост то изпускателния колектор.

П.с. и моята попушва но катализатора ми е пррмахнат по джамбазки причини.

П.с.2 и при мен пластмасата между турбо и колектор всмукателен е мазна но хора със 1.9 тди на ВАГ са ми казвали че това нищо не е

Дано някак съм бил полезен.


Автор на темата
sashkoss1
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 01 окт 2018, 21:46
Пол: мъж
Кара: citroen xsara exclusive 2.0hdi

Мнение от sashkoss1 » 11 окт 2018, 16:27

90 коня е,забравил съм да напиша.Проблема е,че не е мазно само ами и прави локви под колата демек тече много,за няма и месец съм долял 400-500мл масло при изминати 700км което си е бая.Майсторът ми обесни,че е дозатор въздух и служело за връщането на изгорелите газове там,демек същата функция като егр-а,предполагам ми го е казал по някакъв начин дето той си го знае.Ако го махна предполагам,ще спре да тече и пуши ? Проблема се появи на скоро и мисля, че е в следствие на каране само градско и то майка ми я кара бабешката 4км до работа,гаси я,после 4км до вкъщи и това е.И мисля,че се е запушил егр-а от това.Преди аз като я карах дори и градско си я понастъпвах до 4000-5000 оборота от време на време и такива проблеми нямаше с черни пушаци и прочие...


emo69emo
Нов потребител
Мнения: 23
Регистриран: 15 окт 2018, 11:06
Пол: мъж
Кара: xsara break N2 2.0 HDI 90hp
Местоположение: Варна

Мнение от emo69emo » 16 окт 2018, 15:40

Да не се е пукнала тръбата към турбото и от там да прокапва масло?


Deleted User 39861

Мнение от Deleted User 39861 » 18 окт 2018, 21:09

Защо си мисля за турбина незнам.
Ако след изгасяне на мотора от ключа продължава да работи то проблема е в турбината
турбината. Но като се загледам в снимката ми изглежда ,че тече масло от капака на клапаните смени си уплътнрнирто


Автор на темата
sashkoss1
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 01 окт 2018, 21:46
Пол: мъж
Кара: citroen xsara exclusive 2.0hdi

Мнение от sashkoss1 » 22 окт 2018, 12:06

Не,не работи,няма и проблем във вървежа,не пуши бял пушек...единствено капи,заминах за чужбина сигурно,ще се върна до макс 3 седмици и,ще я занеса на друг майстор и егр-а да махнат,че с тия черни пушалаци отзад не е работа,все едно карам локомотив :D :D

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xsara”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост