ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

масло 2т

Производство: Mk I (1997-1999), Mk II (2000-2006)

Жоро
Редовен
Мнения: 58
Регистриран: 20 апр 2010, 17:00
Пол: мъж
Кара: C4, 1560 cm3, HDI, 80 kW, 2010 г.

Re: масло 2т

Мнение от Жоро » 15 авг 2016, 15:15

Ефекти, които усещам: по-тих ДВГ, по-голяма пъргавост, по-малко гори (може и да си внушавам). Повишава цетановото число, подобрява нискотемпературните свойства на нафтата. След редовна употреба ми реши проблем с прекъсване на студен двигател. Също смазва дюзите. Е, хората са измислили добавка вместо да сипваме масло. Не оспорвам действието на 2Т маслото, но за 4ст./л оскъпяване не е ли по-добре да сипваме нещо, което е измислено за целта.

..::[ Редакция (15 Авг 2016, 15:15)

Ефекти, които усещам: по-тих ДВГ, по-голяма пъргавост, по-малко гори (може и да си внушавам). Повишава цетановото число, подобрява нискотемпературните свойства на нафтата. След редовна употреба ми реши проблем с прекъсване на студен двигател. Също смазва дюзите. Е, хората са измислили добавка вместо да сипваме масло. Не оспорвам действието на 2Т маслото, но за 4ст./л оскъпяване не е ли по-добре да сипваме нещо, което е измислено за целта.


Salih Kurtov
 
 
Мнения: 149
Регистриран: 29 яну 2015, 16:14
Пол: мъж
Кара: Citroen c5
Местоположение: Bulgaria

Мнение от Salih Kurtov » 05 авг 2018, 23:41

Здравейте.
Аз слагам на другия дизел 2т масло и съм доволен, но някой може ли да сподели как се отразява двутактовото масло в дизела на коли, които имат филтри за твърди частици(ФАП) ?

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1835
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 05 авг 2018, 23:47

И аз слагах щилско, сега си намерих бензиностанция с румънска нафта и лики моли добавки и вече само на купешко :)
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

wbgenetic
 
 
Мнения: 725
Регистриран: 18 юли 2016, 22:49
Пол: мъж
Кара: Citroen C5 2.2, Estate, 2005, ZF 4HP20 (проект "Корабът майка") || VF7RE4HXE76666728
Местоположение: София/Перник

Мнение от wbgenetic » 06 авг 2018, 08:16

liuben написа:
31 юли 2016, 09:18
Аз ползвам кауфландското от години .

Sent from my MOTO-G using Tapatalk
И аз същото слагам. Около 100-150мл на зареждане. Така си наследих колата със заръка от предния собственик... И понеже проблем с двигател нямам реших да не правя експерименти без... За тих двигател не знам... На фона на предната ми атмосфера бензин този дизел е по-тих 😂

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1607
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 06 авг 2018, 08:27

100мл/20л. е пропорцията. Сега, вече 3-4 резервоара слагам Дизел Юнак на д-р Мермерски и съм доволен.

Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk



Автор на темата
n.stoyanov
 
 
Мнения: 310
Регистриран: 26 юни 2015, 12:27
Пол: мъж
Кара: Xsara Exclusive 2.0 hdi 90 p.s
Местоположение: Varna

Мнение от n.stoyanov » 12 сеп 2018, 21:25

Колега "liuben" ако слагаш 100 грама двутактово масло на 20 л. ми се вижда много то на трабант се слага по 2 грама на литър на литър максимум 4 грама на дизела .


Jovani
 
 
Мнения: 3465
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от Jovani » 12 сеп 2018, 21:40

Какъв е тоя Юнак?
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1607
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 12 сеп 2018, 21:47

n.stoyanov написа:Колега "liuben" ако слагаш 100 грама двутактово масло на 20 л. ми се вижда много то на трабант се слага по 2 грама на литър на литър максимум 4 грама на дизела .
Колега с тия два грама на литър трабанта ще даде фира след по малко от час работа :-)
Пропорцията при него е 1:50 или 20гр. на литър.

Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk



Добавено от автора след 2 минути 21 секунди:
Jovani написа:Какъв е тоя Юнак?
https://diesel-hero.com


Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1607
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 12 сеп 2018, 21:49

Jovani написа:Какъв е тоя Юнак?
https://diesel-hero.com


Изпратено от моят Redmi Note 4x с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2900
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 12 сеп 2018, 21:57

На последните три резервоара почнах да слагам по 400-500мл 2Т масло (това за 60 литра) от Кауфланд.

Разликата с преди това е - ни-как-ва! :D С него и без него е абсолютно все тая. Хем зареждах от най-различни места.
Ego = 1 / knowledge


apollo11
 
 
Мнения: 1196
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Мнение от apollo11 » 12 сеп 2018, 22:01

Идеално!!
Щом не усещаш разлика, значи всичко е ок..
Иначе маслото се слага за смазване елементите на помпата и дюзите,че нали вече дизела е спо-малко сяра и парафин..а те именно смазват..

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2900
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 13 сеп 2018, 21:35

Аз се надявах да стане като бензинка, че да спре да се чува двигателя на място :D
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2900
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 17 сеп 2018, 12:50

Една доста полезна статия по въпроса:

2-Stroke Oil In Diesel – A Technical Study
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1835
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 17 сеп 2018, 13:57

Егати дългото. В Африка имат по хубава нафта от нашата.
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2900
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 17 сеп 2018, 14:34

По-добре обърни внимание на частта с натрупването на отлагания по инжекторите заради цинка в 2Т маслото :)
Ego = 1 / knowledge

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1835
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от mIRIx » 17 сеп 2018, 15:17

Обърнах. Незнам дали нисля правулно, но щеуплътни нашите олабени инжектори. Демек 2 резервоара с масло, 10 без
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

Swartalf
 
 
Мнения: 2900
Регистриран: 05 сеп 2007, 12:41
Пол: мъж
Кара: дъщеря си да се смее в Citroen C5 2.2 автоматик
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Swartalf » 17 сеп 2018, 15:19

Нищо няма да уплътни ами ще натрупа гняс която не може да се почисти от циклите на загряване/охлаждане на инжектора и после ще има спад в обема на горивото преминаващо през разпръсквача на инжектора. Поне според статията, де.
Ego = 1 / knowledge


apollo11
 
 
Мнения: 1196
Регистриран: 19 яну 2011, 22:14
Кара: xsara picasso NFZ 65kW+CNG;clio K9K;clio D7F
Местоположение: dobrich

Мнение от apollo11 » 17 сеп 2018, 16:27

Хубаво е да се прецени ,всеки зА себе си де, кое е по-сажно - да запази помпата или да прецака инжекторите..
За мен е по-смислено да се пази помпата,щото разпрусквача ще се смени или почисти в ултразвукова вана..
Цените са поносими рук,за разлика от ремонта на една помпа ;)

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Xsara”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост