ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Отказа да пали

Производство: (1986-1998)

Автор на темата
ttsonev
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 05 ное 2013, 15:52
Пол: мъж
Кара: Citroen AX 1.1
Местоположение: София

Отказа да пали

Мнение от ttsonev » 05 ное 2013, 16:23

Здравейте,
Карам Ситроен АХ бензин. Но от две седимици отказва да пали. При завъртане на контактния ключ, таблото светва, чува се леко претракване и до там. Тази неделя сменхи стартера, заредих акумулатор, но проблема остава. След смяната на стартера в сервиза запали много трудно с една машина за подаване на ток. С бутане пали веднага. Къде може да е пробмът-акумулатор, ключ. Отделно приятел ми каза да се проверяло дали пиньона качва вода в делкото.

Предваритлено благодаря за всички мнения.

Потребителски аватар

porsche_power
 
 
Мнения: 246
Регистриран: 22 юли 2008, 23:52
Кара: Citroen AX
Местоположение: Sofia

Re: Отказа да пали

Мнение от porsche_power » 09 ное 2013, 22:58

Вода в делкото???? Бъзикаш се нали? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4517
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от ivo-zx » 10 ное 2013, 11:24

ttsonev написа:Отделно приятел ми каза да се проверяло дали пиньона качва вода в делкото.
Не мисля че ти е приятел. :girl_xixi: Намери някой дето ти е враг за да ти провери комутатора - идва ли нормално захранване, масата се бъзика обикновено. Да се провери с крушка за мигачи - 12V/21W, не с мултицет, защото ръждата провежда достатъчно за да мериш 12V с мултицета. :idea: Може и самият комутатор да се е прецакал, цената му е от 50 до 120 лв.

ПП. Всъщност щом пали с бутане едва ли е комутатор, вероятно става върос за лош акумулатор, хлабави или повредени клеми на същият, лоша маса към двигателя или дебелите кабели (+) акумулатор-стартер-алтернатор. Всичко се проверява с мултицет за 2-3 минути.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
ttsonev
Новак
Мнения: 2
Регистриран: 05 ное 2013, 15:52
Пол: мъж
Кара: Citroen AX 1.1
Местоположение: София

Re: Отказа да пали

Мнение от ttsonev » 10 ное 2013, 22:22

оказа се акумулатор :) И това го установихме след като в сервиза на Радиал до Техническия университет ми смениха стартера :). Преди няколко години бях много доволен от тях, но сега се замислям ...

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “AX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта