ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Отказа да пали

Производство: (1986-1998)
Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Отказа да пали

Мнение от iko » 16 авг 2013, 13:57

Здравейте колеги
Отново се нуждая от помощ. Колата вчера отказа да пали.
Тъй като преди имах проблеми с помпата, се хванах първо за нея. Оказа се, че си работи и отива бензин до карбуратора. След изваждане на кабела от едната свещ и завъртане за стартиране, се оказа че няма никаква искра.
По съвет на мой познат, проверих дали идва захранване на куплунга на бобината. Ето я и нея
Оказа се, че не идва никакво захранване като дам на контакт. Самият куплунг е с четири кабела. Единият е от кондензатора а другите три влизат в един сноп и незнайно на къде отиват.
Къде що имаше куплунзи съм ги вадил един по един, но всички са съвсем читави. Няма мръсотия или окиси.
Понеже моите познания са до тук, та затова моля за помощ ако някой е патил с такъв проблем.
Лошото е, че ме изостави по пътищата и сега е в едно село около Свищов.
Благодаря Ви предварително!

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 16 авг 2013, 14:52

Щом бензиновата помпа върти инерционния изключвател отпада като вариант. Виж на трети пин на буксата на бобината дали имаш 12 волта при контакт.
Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 16 авг 2013, 15:07

Няма колега. Понеже не знам точно на кой трябва да има +12V, ги проверих и трите но никъде не излезе.

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 16 авг 2013, 15:17

Този плюс идва от пети крак на сдвоеното реле, което е до ЕКУ-то. Виж неговата букса. В краен случай пусни едни 12 волта от акумулатора към бобината временно за проба.
Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 16 авг 2013, 15:34

Това реле ли имаш в предвид

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 16 авг 2013, 15:45

Да, това трябва да е.
Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 16 авг 2013, 15:52

Как да разбера кой е 3-ти пин на буксата на бобината?
Като я махах да замеря дали идва напрежение до нея, не забелязах никакви надписи на същата.

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 16 авг 2013, 16:04

Има номерация със сигурност.

Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 18 авг 2013, 09:24

Благодаря колега!
Дано се окаже окаже от него реле, че иначе само ще бия път до селото дето ме изостави а и не знам какво друго да проверявам.

..::[ Редакция (Нед Авг 18, 2013 8:24 am)

Вчера след ровене и оглед, се оказа че релето си работи. Захранване до трети пин на буксата на бобината идва за части от секундата като дам на контакт докато е сработило релето за помпата. Изключили релето за помпата като същата направи налягане, изчезва и захранването.
Понеже не знам последователността във веригата, кое на къде и на какво подава сигнал, ударих пак на камък.Усъмних се обаче ето в този датчик:
Разкачих буксата която се оказа че е с три крачета и замерих с мултицета. Никъде никакво съпротивление.
Може ли в този датчик да е проблемът и как се демонтира за да се замени?

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 18 авг 2013, 11:01

Ето ти схема.
К46 е въпросното реле
М12 е помпата
Т1 е бобината

На 14-ти крак трябва да имаш постоянен плюс след контакт, на 8 и 15 постоянен плюс и преди контакт. На 7 трябва да имаш маса. Виж ако имаш инерционен изключвател / S39 / дали няма да щракне като силно натиснеш бутона му. Това, че релето ти сработва за секунда не е нормално. По някаква причина ти липсва плюс или маса от захранването му.
Това, което си снимал е датчика на коляновия вал B54. Може проблема да е в него, да. Можеш единствено да провериш съпротивлението между 1 и 2 пин на буксата му. Трябва да е между 300 и 500 ома. За други проверки ти трябва по-специална апаратура.

Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 18 авг 2013, 11:18

Няма никакво съпротивление на датчика като го замервах. Три пина са и понеже не знам на кои точно да замеря, замерих ги всички един спрямо друг но никъде никакво съпротивление.
А този инерционен изключвател къде би трябвало да се намира и какво представлява?
Датчика имаш ли някаква идея как се сваля?

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 18 авг 2013, 11:32

Инерционен изключвател по-скоро нямаш. Той се слага след `95-та всъщност.
Датчика на коляновия вал е фиксиран с един болт с торксова глава.
Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 18 авг 2013, 11:40

Вижда се само маншон около датчика и никъде никакъв болт.
Явно този маншон се маха?

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1310
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от SoSo » 18 авг 2013, 12:14

Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Потребителски аватар

Автор на темата
iko
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 27 ное 2005, 00:41
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 2.0 HDI 2004г.
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Отказа да пали

Мнение от iko » 22 авг 2013, 14:16

Мерси колега. Явно маншона се вади и под него е закрепването. Остава да поръчам датчика и до ден два пак при колата.

..::[ Редакция (Чет Авг 22, 2013 1:16 pm)

Благодаря ти за помощта колега SoSo!
Всичко излезе от импулсния датчик. Намерих го на моргата за 20лв, сложих го и веднага запали. Вече съм и в Русе благополучно.
Поздрави!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “AX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта