ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Заключен AX

Производство: (1986-1998)

Автор на темата
BardoSore
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 20 ное 2011, 01:49
Пол: мъж
Кара: AX 1.5D
Местоположение: Варна

Заключен AX

Мнение от BardoSore » 16 фев 2013, 18:05

Имам един AX, който от доста време седи без да е каран (1.5D 1995). Той по принцип си е с проблем с паленето и реших да го правя, но акумулатора е паднал, а колата е с централно...ключалки няма, само тапи. И сега се чудя как най-лесно да вляза в колата за да заредя акумулатора и съответно да ме дръпнат до сервиза? Ще се радвам на съвети, благодаря!

Потребителски аватар

alex_pro
 
 
Мнения: 658
Регистриран: 29 дек 2006, 23:14
Пол: мъж
Кара: ше BX16TRS ИЗГОРЯ !!! сега с BX19TRS D2C на метан , Peugeot 806 1.9TD
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от alex_pro » 16 фев 2013, 18:23

На мен ми се струва, че трябва да отвориш по някакъв елегантен начин предния капак :hmm:


Автор на темата
BardoSore
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 20 ное 2011, 01:49
Пол: мъж
Кара: AX 1.5D
Местоположение: Варна

Мнение от BardoSore » 16 фев 2013, 20:25

Елегантно с кози крак :bigsmile:
Дали има, някой с познание по заключващите механизми на колата? Четох естествено разни теми за отключване с тел и придърпване от вътрешната страна, но като си нямам идея кое къде е...

Потребителски аватар

qko_mlqko
мътеница
Мнения: 1792
Регистриран: 07 дек 2008, 14:35
Кара: Xantia 1,9TD 1995та с 8 сфери и много зъл BX 4WD 1,9D произведен незнайно кога; Honda CB600F Hornet
Местоположение: Видин / София

Мнение от qko_mlqko » 16 фев 2013, 23:10

Пробвай така:

90 YEARS OF 'CRÉATIVE TECHNOLOGIE'

" Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "


kqmil_sali
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 15 окт 2008, 20:56
Кара: citroen Xantia 1.6i с 6 сфери!
Местоположение: Исперих

Мнение от kqmil_sali » 16 фев 2013, 23:27

:eiii: Малееее, че то било много лесно. Аз преди няколко месеца си разбих ключалката на багажника за да вляза в колата.

Потребителски аватар

alex_pro
 
 
Мнения: 658
Регистриран: 29 дек 2006, 23:14
Пол: мъж
Кара: ше BX16TRS ИЗГОРЯ !!! сега с BX19TRS D2C на метан , Peugeot 806 1.9TD
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от alex_pro » 17 фев 2013, 08:51

От днес ставам джамбазин!!! Ако ви изчезнат Ксантетата да не се чудите :lol: :xixi3:

Потребителски аватар

marian1
 
 
Мнения: 1401
Регистриран: 02 яну 2008, 22:58
Кара: Xsara 1.6 exclusive- ГИ Кар газ ORGA-8633
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от marian1 » 17 фев 2013, 08:54

Това е по сложният начин, по лесният е да си сгънеш една стоманена тел на кука - и да повдигнеш, не ръчката за отваряне а палеца за заключване ( защото тук има палец, по новите вече нямат) - с това желязо ще си обелиш боята - палеца е по близко, по малко ще се криви вратата, и телта ще е по тънка

Потребителски аватар

sampo
 
 
Мнения: 257
Регистриран: 10 апр 2007, 19:58
Пол: мъж
Кара: BERLINGO BlueHDi 100 /2017г./
Местоположение: София

Мнение от sampo » 17 фев 2013, 11:41

Колега BardoSore, преди време в моя гараж остави BMW -то си приятел, замина за чужбина за месец. Получи се ситуация като твоята. Как я реших ? Много просто. Вдигнах колата на крик, легнах отдолу и закачих зарядното към стартера.Така атакуваш причината, а не следствието.


Автор на темата
BardoSore
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 20 ное 2011, 01:49
Пол: мъж
Кара: AX 1.5D
Местоположение: Варна

Мнение от BardoSore » 17 фев 2013, 12:10

Предното ми мнение не е одобрено още и все пак пише още едно...
Аз съм махнал тапата на мястото на ключалката и се вижда вътре, някой има ли идея кое да "барна"?
Иначе, ако бъркам с кука, къде по-точно да ръчкам?

Потребителски аватар

alex_pro
 
 
Мнения: 658
Регистриран: 29 дек 2006, 23:14
Пол: мъж
Кара: ше BX16TRS ИЗГОРЯ !!! сега с BX19TRS D2C на метан , Peugeot 806 1.9TD
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от alex_pro » 17 фев 2013, 12:57

sampo написа:Колега BardoSore, преди време в моя гараж остави BMW -то си приятел, замина за чужбина за месец. Получи се ситуация като твоята. Как я реших ? Много просто. Вдигнах колата на крик, легнах отдолу и закачих зарядното към стартера.Така атакуваш причината, а не следствието.
Това което ти написа колегата ми се струва най-разумно! Стартера е вързан директно със силов кабел за + на акумулатора. Вземи един читав акумулатор и го вържи за стартера, предполагам знаеш как става :bigsmile:

Потребителски аватар

marian1
 
 
Мнения: 1401
Регистриран: 02 яну 2008, 22:58
Кара: Xsara 1.6 exclusive- ГИ Кар газ ORGA-8633
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от marian1 » 17 фев 2013, 14:10

Вие май се шегувате.... нали ако дадеш + на стартера - той ще завърти, колата, най-вероятно е на скорост - и както го съветваш да я качи на високо - ще го сплеска!

Потребителски аватар

sampo
 
 
Мнения: 257
Регистриран: 10 апр 2007, 19:58
Пол: мъж
Кара: BERLINGO BlueHDi 100 /2017г./
Местоположение: София

Мнение от sampo » 17 фев 2013, 14:28

marian1 написа:Вие май се шегувате.... нали ако дадеш + на стартера - той ще завърти..
Нема да завърти бре колега, + се подава на дебелиьо кабел идващ от акумулатора .

Потребителски аватар

qko_mlqko
мътеница
Мнения: 1792
Регистриран: 07 дек 2008, 14:35
Кара: Xantia 1,9TD 1995та с 8 сфери и много зъл BX 4WD 1,9D произведен незнайно кога; Honda CB600F Hornet
Местоположение: Видин / София

Мнение от qko_mlqko » 17 фев 2013, 17:43

На силовия +, не на този от контактния ключ :wink: Това е доста хитро като решение :evala:
90 YEARS OF 'CRÉATIVE TECHNOLOGIE'

" Колкото по- проходим джип караш, толкова по-далеч ходиш за трактор. "

Потребителски аватар

alex_pro
 
 
Мнения: 658
Регистриран: 29 дек 2006, 23:14
Пол: мъж
Кара: ше BX16TRS ИЗГОРЯ !!! сега с BX19TRS D2C на метан , Peugeot 806 1.9TD
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от alex_pro » 17 фев 2013, 22:57

Мариане :) стартера има два плюса, единият е силов и е вързан директно към + клемата на акумулатора(30). А другият е обикновена жичка(10), която идва от таблото(контактния ключ).
starter.jpg

Потребителски аватар

marian1
 
 
Мнения: 1401
Регистриран: 02 яну 2008, 22:58
Кара: Xsara 1.6 exclusive- ГИ Кар газ ORGA-8633
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от marian1 » 18 фев 2013, 08:23

Благодаря, това е важно пояснение!


Автор на темата
BardoSore
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 20 ное 2011, 01:49
Пол: мъж
Кара: AX 1.5D
Местоположение: Варна

Мнение от BardoSore » 22 фев 2013, 14:15

Благодаря искрено на хората, които отговориха! Ще се постарая в следващите дни да направя всичко възможно за да вляза в колата по най-рационалния начин.
Имам голямото желание да стегна AX-а.

..::[ Редакция (22 Фев 2013, 14:15)

Влязохме в колата, стана с "кука" през отвора на уплътнението на стъклото. Как стана "магията" точно не ме питайте.
Сега AX-а е при майстора да го лекува, дръпнахме го до там преди малко.
Количката се беше амортизирала леко от стоенето. Стискайте палци за лек и финансово безболезнен ремонт.


ko4isan
Новак
Мнения: 1
Регистриран: 28 окт 2013, 13:22
Пол: мъж
Кара: сitroen ах 1400
Местоположение: София

Мнение от ko4isan » 28 окт 2013, 16:44

Здравейте, аз съм нов във форома , разгледах го ,но не мога да намеря тема или информация за централното заключване на ах , за това пиша тук . може ли да ме орентирате къде се намира модола за управление на централното , понеже колата заключва-отключва , когато иска ,мисля че е от кабелните връзки , а багажника може само с централно да се отваря. Мерси предварително лек ден:))

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “AX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост