ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Колата загрява,много бързо и до много високи градуси?!

Производство: (1986-1998)
Потребителски аватар

Автор на темата
TheLittleAX
Нов потребител
Мнения: 27
Регистриран: 16 окт 2010, 13:55
Кара: Citroen AX '92 1.1
Местоположение: Пловдив

Колата загрява,много бързо и до много високи градуси?!

Мнение от TheLittleAX » 05 сеп 2011, 23:47

Здравейте колеги!Пак ще трябва да се обърна към вас...поне да кажете къде е проблема :? .Днес си карах цял ден колицата и нищо и нямаше.Преди малко ми се наложи да ида до един приятел и като спрях забелязах,че изпод колата ТЕЧЕ яко антифриз.Долях с вода и стана време да си ходя...както беше студена,за няма и 300 метра подмина 90 градуса.Пак спрях,пак тече антифриз.Изчаках малко да се охлади двигателя,пак карах 1-2 километра и вече загасих и бутах до нас,че ме беше страх да не блокира нещо.От какво може да е това така изведнъж...

Edit:Ремък,помпа,термостат...не звучи като скъп ремонт.Благодаря много :barman:
Последна промяна от TheLittleAX на 06 сеп 2011, 00:02, променено общо 1 път.
Car Audio-only two words but soooo many sounds :D

Потребителски аватар

suol
 
 
Мнения: 1705
Регистриран: 13 окт 2008, 23:26
Пол: мъж
Кара: За да не върви пеша
Местоположение: Русе

Мнение от suol » 05 сеп 2011, 23:55

Скъсан ремък ако помпата не е на ангренажа което ме съмнява или заял термостат и от преди това глътнала много въздух
Р 8485 ВА
Може да съм груб , но за сметка на това съм луд !

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4486
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 06 сеп 2011, 00:17

Виж от къде все пак тече антифриз! Може да е някое водно съединение. Ако не налееш системата добре, прегрява за 5-6 минути, аз съм карал почти без вода ZX-а към половин километър с две почивки, без да допускам прегряване и с доливане. Беше се скъсал маркуч, позакрепих го, но в бързината съм забравил да затегна горната тапа на радиатора откъдето имаше страшен теч. Ама това го видях после. :)
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Потребителски аватар

ketsa
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 14 мар 2006, 16:37
Кара: ZX 1.9D '95, AX 1.4D '95, Xantia 2.0HDI '99
Местоположение: София

Мнение от ketsa » 26 сеп 2012, 14:12

Най-вероятно е протекла самата помпа и не върти въобще, в следствие на което и бързото заграване. Ако е само теч от маркучи вероятно е загубила достатъчно течност, за да стане въздушна възглавница и да прекъсне въртенето на водата. Намери теча от къде е, оправи го, долей антифриз (идва зима все пак, може да забравиш за водата) и обезвъздуши. Ако е от помпата - смяна съответно и пак останалите процедури...
...1-3-4-2...


jijix
Новак
Мнения: 4
Регистриран: 05 авг 2010, 11:12
Кара: Citroen AX
Местоположение: Sofia

Мнение от jijix » 02 ное 2012, 10:39

Радиатора топъл ли е?
Сипи и вода и я обезвъздуши. Остави с-мата отворена от качачката на радиатора. Запали и се опитай да видиш в първата минута дали има някаква циркулация в радиатора.
Ако радиатора седи студен махни термостата и пробвай без него. Ако и без термостат пак загрее: Превъртащо или счупено колело на водната помпа. Вероятно е пластмасово :( Ако се е счупило може парче от него да е запушило някой отвор.

Потребителски аватар

suol
 
 
Мнения: 1705
Регистриран: 13 окт 2008, 23:26
Пол: мъж
Кара: За да не върви пеша
Местоположение: Русе

Мнение от suol » 05 ное 2012, 18:37

Ако е студен може и да е запушен и пак да няма циркулация през него :(
Р 8485 ВА
Може да съм груб , но за сметка на това съм луд !

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4486
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 05 ное 2012, 19:18

За една година и отгоре парчето сигурно се е разтворило вече. :lol: Каква е тази некрофилия да ровите в стари теми?
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!

Потребителски аватар

Georgi Nedelchev
 
 
Мнения: 2350
Регистриран: 22 яну 2008, 13:33
Кара: ZX
Местоположение: Русе

Мнение от Georgi Nedelchev » 05 ное 2012, 19:27

:xixi3: Мене пък ми стана любопитно, колко км е я тикал :D

Потребителски аватар

metonick
 
 
Мнения: 1595
Регистриран: 17 окт 2008, 16:16
Пол: мъж
Кара: Ситроен ХМ 2.5ТD Ex. & С4 1.4 VS
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от metonick » 06 ное 2012, 08:24

:wink: Тикайки е изхвърлил и той доста вода. :D
"Човекът е човек когато е на път" .....с хидравлично окачен Ситроен

Потребителски аватар

ketsa
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 14 мар 2006, 16:37
Кара: ZX 1.9D '95, AX 1.4D '95, Xantia 2.0HDI '99
Местоположение: София

Мнение от ketsa » 13 ное 2012, 11:09

Това, че е стара темата не означава, че не е актуална, колеги. Който я е отворил може и да не кара тази кола вече, но със сигурност в този момент темата би могла да даде полезна информация на някой друг с такъв проблем. При това ще получи цялата информация на момента. Ако има нещо допълнително ще пише, ще дискутираме и темата ще се обогати още повече и би станала още по-полезна за някого в бъдеще. Попадал съм на подобни стари теми и съм намирал точно това, което ми е решило проблема при това за няколко минути, а темата е трупана с месеци. Пишете и като си решите проблемите, защото обратната връзка също допълва темата :)
...1-3-4-2...

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “AX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост