ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

след десен завой колата спира за малко

Производство: (1986-1998)

Автор на темата
res5ect
 
 
Мнения: 315
Регистриран: 08 дек 2006, 21:53
Кара: Citroen AX 1.0 - 45 hp
Местоположение: Във колата
Контакти:

след десен завой колата спира за малко

Мнение от res5ect » 24 юни 2011, 15:51

Здравейте, след като направя десен завой и колата продължава да бръмчи но без да върви след 2-3 секунди вече отново мога да си я настъпвам.... някой знае ли диагнозата...? преди две седмици смених масло , филтър и гумички на клапани :ti ma prebi:
God is a DJ ~ Life is a dance floor ~ Love is the rhythm ~> You are the music <~
Oops!? Fa!L
c00L

Don't drink and drive - smoke weed and fly

Потребителски аватар

BGtok
 
 
Мнения: 2188
Регистриран: 02 май 2008, 21:46
Кара: Берлинго 1,9 D . C5 2.2 HDI Exclusive Avtomatik Navi ......... Xsara 1,6 16V VTS
Местоположение: София-Горубляне

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от BGtok » 24 юни 2011, 15:56

Качи я на канал и виж полуоските дали са на място.
Ако една от тях е леко излязла от фиксатора, (на скоростите)
при завой е доста вероятно да губи "връзка" :wink: .
●● :citroenlo2: ·٠•● CITROEN ●•٠· :citroenlo2: ●●
Член на Club Citroen Bulgaria


Автор на темата
res5ect
 
 
Мнения: 315
Регистриран: 08 дек 2006, 21:53
Кара: Citroen AX 1.0 - 45 hp
Местоположение: Във колата
Контакти:

Мнение от res5ect » 24 юни 2011, 18:29

даа имам проблем с дясна полуоска, на завой тропа ли тропа.....
1) мога ли ръчно да я фиксирам?
2) ako остане така какви ще са по нататъчните щети?
3) колко би ми струвал ремонта... но не с нова полуоска а просто колкото да не прекъсва....?
God is a DJ ~ Life is a dance floor ~ Love is the rhythm ~> You are the music <~
Oops!? Fa!L
c00L

Don't drink and drive - smoke weed and fly

Потребителски аватар

Deus
 
 
Мнения: 140
Регистриран: 08 май 2008, 23:13
Кара: ше Citroen Cx Super 2500 Diesel Сега - Peugeot Boxer 2.5D 1996,Nissan Almera Tino 2.2DI 2002
Местоположение: София

Мнение от Deus » 24 юни 2011, 19:03

Колега баща ми има същия проблем със 106-цата...Най-добре погледни маншона на полуоската към скоростите...ако е съсан го подмени и понеже така вече си свалил полуоскта - виж да няма износени шлици.Ако има - рециклирането е около 30-50лв а 2-ра ръка полуоска (поне на мен ми искаха 95лв) Успех
Противен до доказване на невинното!


cholev
 
 
Мнения: 2401
Регистриран: 28 сеп 2005, 09:45
Пол: мъж
Кара: BX1.9d (не кара вече) XM 2.5 TD Exclusive 1995г (La Route Maitrisee) (не кара вече) и Сексо 1.1 2000г. (Сребриста мълния) (чат пат кара) и С5 II 2.2 2005 (Арабски жребец)
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнение от cholev » 24 юни 2011, 22:01

:shock: -на щерката АХ-са като правя остър завой го има този ефект. Свързвам го естественно с липсата на подаване гориво при завоя (разни сили действат). Двигателя е същия. Някакъв конструктивен недостатък най вероятно.
Ама и вие 'избихте рибата' с тези полуоски :lol: .
накарайте човека да си смени полуоските :D
Citroen XM - The Ride Of Your Life.
http://www.dvol.bg/ivancholev/


Автор на темата
res5ect
 
 
Мнения: 315
Регистриран: 08 дек 2006, 21:53
Кара: Citroen AX 1.0 - 45 hp
Местоположение: Във колата
Контакти:

Мнение от res5ect » 27 юни 2011, 20:18

днес бях при един " майстор " с "хубав" сервиз , човека погледна... каза, че полуоски и маншони блестят.... качи се повъртяхме се на дясно... ии учудено заяви да ходя на електричар.... от там бил проблема... :skratch:
God is a DJ ~ Life is a dance floor ~ Love is the rhythm ~> You are the music <~
Oops!? Fa!L
c00L

Don't drink and drive - smoke weed and fly

Потребителски аватар

nicko
The AX Doctor
Мнения: 1276
Регистриран: 25 юли 2005, 17:11
Кара: Mazda 323 BA 1.5 16v
Местоположение: Добрич/Пловдив
Контакти:

Мнение от nicko » 10 юли 2011, 13:31

Е това с електрически проблем не мога да го свържа, освен ако не ти са хлабави болтовете които държат делкото или да му е износена оста и да прави парчета там, но пък щеше да ти губи центровка.

Сигурно ще прозвучи глупаво като въпрос, но бензин има ли? И ако има - КОЛКО? На мен тоя ефект ми се проявяваше като намали драстично бензина в резервоара.

П.С. Като идея, провери тампоните на мотора! Обърни внимание на тоя централния(м/у кутията и мотора долу) и на този от страната на ангренажния ремък.
Новата любов: Mazda 323 C/BA 1.5 16v (икономията е на почит)
Старата любов: Citroen AX 1.4 KDY(малолитражното карбураторно чудовище) Die you bloody GSI...
Спрете да чупите скоростните кутии на Saxo-тата!!!


Автор на темата
res5ect
 
 
Мнения: 315
Регистриран: 08 дек 2006, 21:53
Кара: Citroen AX 1.0 - 45 hp
Местоположение: Във колата
Контакти:

Мнение от res5ect » 10 юли 2011, 15:30

маалко под половината има... как да сваля тампоните ? къде са
God is a DJ ~ Life is a dance floor ~ Love is the rhythm ~> You are the music <~
Oops!? Fa!L
c00L

Don't drink and drive - smoke weed and fly

Потребителски аватар

Georgi Nedelchev
 
 
Мнения: 2350
Регистриран: 22 яну 2008, 13:33
Кара: ZX
Местоположение: Русе

Мнение от Georgi Nedelchev » 10 юли 2011, 15:33

res5ect написа:даа имам проблем с дясна полуоска, на завой тропа ли тропа.....
res5ect написа:днес бях при един " майстор " с "хубав" сервиз , човека погледна... каза, че полуоски и маншони блестят.... качи се повъртяхме се на дясно... ии учудено заяви да ходя на електричар.... от там бил проблема... :skratch:
Последно ? :bigsmile:
Поне не ти ли каза от къде тропа :ochki:

Потребителски аватар

nicko
The AX Doctor
Мнения: 1276
Регистриран: 25 юли 2005, 17:11
Кара: Mazda 323 BA 1.5 16v
Местоположение: Добрич/Пловдив
Контакти:

Мнение от nicko » 10 юли 2011, 22:39

Така, тампоните на мотора:

Единия е до бомбето от страната на амортесьора(на много лесно място е, вижда се отгоре без да махаш нищо).
Демонтажа му: повдигаш леко мотора с крик и откачаш болта който минава през лапата на мотора, както и болтовете които държат лапата за самия мотор и всичко излиза без проблеми. Принципно за да разбереш дали е здрав не е нужно да го сваляш.

Дргия(централния) се вижда само на канал. Той е захванат там където се срещат скоростната кутия и двигателя. Ще се ориентираш много лесно там как се сваля.

Идеята ми е, че ако тези тампони са заминали, при десен завой мотора се измества и полуоската се поизмъква от към кутията и прескачат шлици. Теорията ми е малко извратена като цяло, ама може и да е вярна. За проба: Хвани мотора за колекторите примерно(като е студен) или на друго удобно място и пробвай да го лашкаш във всички посоки. Принципно би трябвало почти да не мърда. Централния тампон се проверява много лесно. Слагаш колата на първа и почваш да я буташ леко напред назад и гледаш дали двигателя се "повдига"(т.е. се усуква да сме точни).

Друга идея:
Изчисти си сондата в резервоара. Така и така ще я извадиш, може да провериш дали и резервоара не ти е пълен с много утайки.

И последен вариант. Казваш, че полуоската тропа на завой, т.е. карето е заминало(предполагам външно). Има вариант и проблема да е от него. Струва ми се добра идея да смениш полуоската(да рециклираш тая, да купиш нова или да вземеш втора ръка).

Пак казвам, няма логика според мен да е от електрониката.
Новата любов: Mazda 323 C/BA 1.5 16v (икономията е на почит)
Старата любов: Citroen AX 1.4 KDY(малолитражното карбураторно чудовище) Die you bloody GSI...
Спрете да чупите скоростните кутии на Saxo-тата!!!

Потребителски аватар

bruno
 
 
Мнения: 262
Регистриран: 14 сеп 2008, 19:15
Кара: отново Citroen AX GTI, изживява тежко раздялата с Alfa 159. Да, от онези с шестте фара, но пък сега се радва на Toyota MR2
Местоположение: sf
Контакти:

Мнение от bruno » 19 юли 2011, 12:05

Deus написа:Колега баща ми има същия проблем със 106-цата...Най-добре погледни маншона на полуоската към скоростите...ако е съсан го подмени и понеже така вече си свалил полуоскта - виж да няма износени шлици.Ако има - рециклирането е около 30-50лв а 2-ра ръка полуоска (поне на мен ми искаха 95лв) Успех
:offtopic:
сори за офа, препоръка за място, на което рециклират полуоски, че моите са страшна работа ...
делкото не качва вода в карбуратора http://www.bgautoblog.com/

Потребителски аватар

ketsa
Нов потребител
Мнения: 26
Регистриран: 14 мар 2006, 16:37
Кара: ZX 1.9D '95, AX 1.4D '95, Xantia 2.0HDI '99
Местоположение: София

Мнение от ketsa » 26 сеп 2012, 22:54

bruno написа:...
Колко мислиш да я караш още? Аз рециклирах полуоски преди време и след 35к пак са за смяна, а всичко друго по колата не е мръднало и ще я караме като гледам още ... сега мисля да ги сменя евентуално...

lubitel - от правилата на форума:
Не цитирайте мнението, непосредствено преди вашето, има бутон 'Нов отговор".
...1-3-4-2...

Потребителски аватар

marian1
 
 
Мнения: 1401
Регистриран: 02 яну 2008, 22:58
Кара: Xsara 1.6 exclusive- ГИ Кар газ ORGA-8633
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от marian1 » 27 сеп 2012, 00:40

Моята теория е друга - датчика който повдига оборотите при завой - ( ако имаш хидравлика и датчик на хидравличната кормилна система) първо провери нивото на течността за волана, после провери датчика в ред ли е....

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2808
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от lendo » 27 сеп 2012, 13:34

Имаше подобен случай на познат на Рено 19. Оказа, се че някакви кабели на бензиновата помпа се местят в завой и то само десен :amii:
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
res5ect
 
 
Мнения: 315
Регистриран: 08 дек 2006, 21:53
Кара: Citroen AX 1.0 - 45 hp
Местоположение: Във колата
Контакти:

Мнение от res5ect » 10 окт 2012, 12:07

няма хидравкика, вече има нещо ново, както си карам, колата колата прекъсва за стотна, стрелката на бензиномера пада, сякаш е в изключено състояние............
God is a DJ ~ Life is a dance floor ~ Love is the rhythm ~> You are the music <~
Oops!? Fa!L
c00L

Don't drink and drive - smoke weed and fly

Потребителски аватар

nicko
The AX Doctor
Мнения: 1276
Регистриран: 25 юли 2005, 17:11
Кара: Mazda 323 BA 1.5 16v
Местоположение: Добрич/Пловдив
Контакти:

Мнение от nicko » 14 окт 2012, 12:38

Кабелите към помпата - 99% !
Махай задната седялка, ще видиш една гривна която държи помпата или сондата(не помня колата ти моно ли беше или карбуратор) Та, там трябва да имаш една букса с няколко кабела. Вадиш буксата, пръскаш с контактен спрей и я мушкаш пак. Пробваш и караш! След това, ако не се оправи, тея кабели почваш да ги търсиш къде отиват и гледаш за прекъснато. Последен вариант - бушони, но е малко вероятен, все пак провери всички и виж да няма някой клеасал. Дано това ти помогне и ти реши проблема :drink:
Новата любов: Mazda 323 C/BA 1.5 16v (икономията е на почит)
Старата любов: Citroen AX 1.4 KDY(малолитражното карбураторно чудовище) Die you bloody GSI...
Спрете да чупите скоростните кутии на Saxo-тата!!!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “AX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост