ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Гасне при подаване на газ

Производство: (1986-1998)

Автор на темата
valio170298
Четящ
Мнения: 4
Регистриран: 13 ное 2017, 04:20
Пол: мъж
Кара: AX 11 54hp 1988

Гасне при подаване на газ

Мнение от valio170298 » 23 сеп 2018, 20:48

Здравейте,
имам ах 1.1 tre и наскоро си бях взел ремонтен комплект за карбуратора и му направих ремонт, наскоро забелязах, че когато подам рязко газ и колата направо забавя обороти и гасне изведнъж, а при постепенно подаване си форсира. Свещите също са сменяни. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?


Vato1
 
 
Мнения: 448
Регистриран: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6; Peugeot 405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 23 сеп 2018, 21:42

Ако си правил ремонт и след това се е появил проблемът се замисли какво си правил по време на ремонта. На първо четене - не ти работи ускорителната помпа, но може да напишеш и някои подробности - какъв е карбураторът, кога си правил ремонт, какво си сменял, имало ли е проблеми преди ремонта (явно е имало, след като си правил ремонт) и какви, колко време си карал след ремонта преди да се появи проблемът и т.н. Малко по-подробно, не всички могат да хвърлят боб.
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96
Citroen Xantia Activa Turbo C.T. '95


Автор на темата
valio170298
Четящ
Мнения: 4
Регистриран: 13 ное 2017, 04:20
Пол: мъж
Кара: AX 11 54hp 1988

Мнение от valio170298 » 24 сеп 2018, 10:21

При ремонта съм сменял всичко което си беше в комплекта (диафрагми, гарнитури и дюзичката) Карбуратора мисля, че е Weber и преди ремонта проблема беше, че нямаше тяга. Много спънато ускоряваше, но не гаснеше. Реших да направя един основен ремонт на карбуратора с този ремонтен комплект, при положение, че колата беше в гараж 7 години без да се пали. Предполагам, че ми е грешна настройката на сместа, но не съм на ясно как точно да го настроя правилно. Помпата ми е механична и стой в горната част на двигателя. също забелязвам, когато не се кара ден-два после е голямо помпане на педала със смукач докато запали.


Vato1
 
 
Мнения: 448
Регистриран: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6; Peugeot 405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 24 сеп 2018, 23:06

Отварял ли си преди това карбуратор? Защото ускорителната помпа няма много общо с горивоподкачащата. Правил ли си някакви снимки на карбуратора по време на ремонта?
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96
Citroen Xantia Activa Turbo C.T. '95


Автор на темата
valio170298
Четящ
Мнения: 4
Регистриран: 13 ное 2017, 04:20
Пол: мъж
Кара: AX 11 54hp 1988

Мнение от valio170298 » 24 сеп 2018, 23:11

Отварял съм на двутактов двигател преди. Снимки няма. Всичко от разглобяване до сглобяване съм го правил спрямо упътването на хайнс. Къде точно се намира тази горивоподаваща помпа?
То всъщност ускорителната помпа да не е един соленоид, стоящ в страни на карбуратора

lubitel - обединил съм мненията.


Vato1
 
 
Мнения: 448
Регистриран: 19 сеп 2011, 09:18
Пол: мъж
Кара: C5 3.0 HDI; Xantia Activa Turbo C.T.; Peugeot 406 coupe 3.0 V6; Peugeot 405 Mi16x4; Volvo S60R
Местоположение: Варна, Стара Загора

Мнение от Vato1 » 25 сеп 2018, 08:34

Горивоподкачащата помпа е тази, която ти пълни казанчето на карбуратора с гориво от резервоара, т.е. тази, която ти стърчи някъде по главата на маторя. Ускорителната помпа се намира в самия карбуратор и служи за обогатяване на горивната смес при рязко ускорение, за да не глъхне / гасне ДВГ-то.
Ако не са ти ясни тези неща, трябва да седнеш, да намериш малко техническа литература по въпроса и да четеш. Карбураторите си имат своите тънкости при ремонта и ако не си запознат детайлно с материята, със сигурност има голяма вероятност да пропуснеш нещо дребно, но доста важно. За съжаление не са останали много хора, които могат да ти свършат работа. Карбураторът трябва да се погледне на място, така дистанционно няма как да разберем какво си му направил. За пример - само настройката на нивото на поплавъците на Вебер отнема поне 30 мин със специален шаблон...
Бивш собственик на:
Opel Ascona 1.6 '86;
Peugeot 405 1.6mi '91;
Peugeot 405 Mi16x4 '91;
Peugeot 406 2.0i 16v '96;
Peugeot 406 2.2i 16v '99;
Peugeot 406 3.0i '99;
Citroen Xantia 1.8i '93;
Citroen Xantia Turbo C.T. '96
Citroen Xantia Activa Turbo C.T. '95

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “AX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост