ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Разочарован от АМК Пловдив

За актуална информация и снимки, следете и страницата на АМК във фейсбук:
Изображение
Правила на форума
Изображение

Централен офис
Адрес: Божурище, ПК 2227, бул. Европа 157
Вход от централната улица на Божурище

Централа:
Тел: 02/80 22 222
Факс: 02/80 22 106

Автор на темата
Stinkle
Новак
Мнения: 8
Регистриран: 23 авг 2012, 21:21
Пол: мъж
Кара: Citroen C3 1.4 HDI 2002 г.
Местоположение: Horsens

Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от Stinkle » 16 окт 2013, 01:45

Здравейте колеги. Искам да споделя моето преживяване и дълбоко разочарование от АМК Пловдив имах проблем с централното от ключа. Тъй като живея в Дания реших да се прибера до България за да оправя и някои работи по колата, защото е много по евтино. Отидох до АМК Пловдив и хора там бе убедиха че ще ми оправят централното от ключа.Чаках си аз близао час и половина в кафето на АМК и забелязах че колата не пали и се притесних малко. След няколко минути реших да слезна и да попитам какво става и човека каза че има проблем в BSI. Спря да пали, нищо не работеше по таблото, нито един бутон не работеше в колата. Евентуално колата запали и до там. Естествено попитах от защо е станало така и ми отговориха че са ми обновили софуера ( за което обнивяване не бях оповестен ). Казаха ми че немогат да направят нищо повече. Оставиха ме с кола която не показва нищо на таблото и неработещ нито един бутон в колата. Казаха ми че BSI се е прецакал нещо и за това решиха да ме пратят при някакъв човек, който оправя проблеми свързани с BSI, компютри и други подобни. Съответо последваха разправии с АМК и се опитаха да ме изкарат мен виновен. Както и да е след 2 дни човека (при когото ме пратиха от АМК) ми оправи колата, но това ми струваше 350 лева (BSI + табло). Човека трябваше да намери друг BSI за да пробва, но не станало само с него. След това пробвал BSI + таблото от колата от която е взета и стана. Платих си на човека и веднага след това отидох до Ситроен с иск да ми върнат парите. Познайте какво стана. Не ми върнаха и една стотинка. Стигна се до изпълнителния директор в АМК Пловдив, но пак нищо. Съжалявам че не се разправях повече, но просто нямаше как това да стане защото един ден по-късно пътувах до Дания. Това е сбита история на моето преживяване в Ситроен Пловдив.

ПС: btw през цялото време се опитваха да ме изкарат мен виновен. Предполагаха че съм пипал по колата ( циритам: Вие сигурно нещо сте пипали по колата? Пипали ли сте? ), защото неможело да стане така. Те теглели софтуера директно от Ситроен Франция и е невъзможно. А това че майстора който работеше със софтуера Лексия незнаеше Английски никой не констатира. Както и да е. Разочарован съм и никога повече няма да стъпя там.


zerd
Редовен
Мнения: 82
Регистриран: 08 ное 2010, 22:43
Пол: мъж
Кара: С4 Picasso Exclusive 2.0I 16V BMP6-пневматично окачване
Местоположение: Карнобат

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от zerd » 16 окт 2013, 08:04

Жалко че трябва да го кажа но - типично по Български.Това е масово явление в Б-г. Липса на кадри.Сервизите се стискат и не пращат хора на обучение а ако някой се понаучи разбира се че си отваря сервиз с пиратски програми и предлага алтернативни евтини части.

Потребителски аватар

moni74
 
 
Мнения: 2256
Регистриран: 19 окт 2005, 16:47
Кара: Citroen Berlingo XTR 1.6 BlueHDI S&S 120hp
Местоположение: Созопол/Бургас
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от moni74 » 16 окт 2013, 08:11

Stinkle написа:... А това че майстора който работеше със софтуера Лексия не знаеше Английски никой не констатира. ...
А мен това ме изуми! Какъв диагностик е, как чете данните от Лексията, ако не знае английски? Кой знае какво е направил по колата ти...
Клубна карта №00071
Изображение


zerd
Редовен
Мнения: 82
Регистриран: 08 ное 2010, 22:43
Пол: мъж
Кара: С4 Picasso Exclusive 2.0I 16V BMP6-пневматично окачване
Местоположение: Карнобат

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от zerd » 16 окт 2013, 08:18

Е ти пък много искаш - да знае и английски още малко ще поискаш и да е завършил инженер :bigsmile:


Автор на темата
Stinkle
Новак
Мнения: 8
Регистриран: 23 авг 2012, 21:21
Пол: мъж
Кара: Citroen C3 1.4 HDI 2002 г.
Местоположение: Horsens

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от Stinkle » 16 окт 2013, 10:25

Забравих да кажа че майстора ме попита дали знам английски, защото незнаеше как да преведе: "Until big service" и пишеше някакви милиони километри. Даже ме попита тая кола да не е била на толкова километри и да е превътан километража. Тук в Дания това е нелегално и могат да ти пишат глоба на стойност повече от 5000 лева. Тъй като на всеки 2 години се ходи на технически преглед и там проверяват колко си карал през изминалите 2 години. Също тъка като си правиш застраховка трябва да им кажеш приблизително колко километра караш на година и така могат да засекад дали си връщал километража. А бе с няколко думи казано хората тука не правят такива работи.

Потребителски аватар

l_lazarov
 
 
Мнения: 1564
Регистриран: 04 окт 2004, 16:47
Кара: Египетско син C4 1.6 e-HDi, 115 hp, 2012 г. Преди: Xsara HDI 2.0 '02 110 hp AL4; ZX 1.6i, 90 hp, 1995 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от l_lazarov » 16 окт 2013, 22:21

:offtopic: Без да взимам страна, само да Ви светна, че в Пловдив май всички Lexia са на руски. Какво общо има тук английския?

PS Темата не е за този раздел. До колкото ми е известно, Citroen - Пловдив няма нищо общо с АМК.
Днес е по-добре от утре, вчера - по-добре от днес!
Проверете преди да пишете!
Лентата е част от платно за движение!

Потребителски аватар

Anojarov
АМ - Габрово
Мнения: 2097
Регистриран: 04 апр 2007, 09:22
Пол: мъж
Кара: Brlingo K9 Feel Blue Hdi 100,C3 Aircross BlueHDi 100 BVM Shine

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от Anojarov » 17 окт 2013, 07:27

Aвтомотор Пловдив е собственост на Автомотор Корпорация София.
Колкото до случая - не коментирам.
“Помни вчера, мисли за утре, но живей днес.”

Потребителски аватар

l_lazarov
 
 
Мнения: 1564
Регистриран: 04 окт 2004, 16:47
Кара: Египетско син C4 1.6 e-HDi, 115 hp, 2012 г. Преди: Xsara HDI 2.0 '02 110 hp AL4; ZX 1.6i, 90 hp, 1995 г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от l_lazarov » 17 окт 2013, 07:32

Съжалявам да го науча. Без коментар.
Днес е по-добре от утре, вчера - по-добре от днес!
Проверете преди да пишете!
Лентата е част от платно за движение!

Потребителски аватар

stamenov1
 
 
Мнения: 1667
Регистриран: 15 авг 2006, 11:37
Пол: мъж
Кара: Ситроен C5 1.6 HDI 2006 г., Ксантия 1.6 газ "star gas" без екстри+економайзер, климатроник, вече и ксенон 5000 к., 95 г. вече не Рено Рапид 1.1 газ-бензин
Местоположение: Плевен - Ралево
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от stamenov1 » 08 апр 2019, 08:03

Явно нещата не са се променили все още.
vkk написа:
27 мар 2019, 13:57
Днес цял ден се опитвам да си запазя час в АМК за въпросните накладки и НИКОЙ не вдига телефона нито на сервиза, нито на частите! От 9 часа до 14 часа ... Впрочем - веднъж ми затвориха дори :ti ma prebi:
Нищо, нищо не се е променило в АМК от преди 15 години!
Нямах нерви повече и си записах час в Пежо.
......
Винаги съм бил доволен от Пежо сервиза в Пловдив и този път също не ме разочароваха!
Естествено, както обикновено, ми се обадиха от централата на другия ден, да ме питат дали съм доволен, което и в Балканстар не се случва!
Дано и АМК някой ден да станат поне наполовина добри в работата с клиенти, колкото СФА
ХОРА КАРАЙТЕ РАЗУМНО! УМНИЯТ ОТСТЪПВА !!!
ПРАВЕТЕ ДОБРО, ЗАЩОТО ЗЛОТО В СВЕТА И БЕЗ ТОВА Е МНОГО!!!
КАРТА №228
Продавам очила за нощно шофиране и мъгла

Потребителски аватар

Sotis
 
 
Мнения: 356
Регистриран: 08 апр 2011, 23:50
Кара: Xsara 1.6 16V
Местоположение: Пловдив

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от Sotis » 25 апр 2019, 20:44

Хубаво е да има повече разочаровани, та никой да не ходи там.
Че много мразя да чакам на опашки. Не стига че са извън града и трябва винетка да идеш при тях, че и да си пазя ред, ами не е чесно.
Добре, че мен още не са ме разочаровали. :bigsmile:


ДимоАндреев
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 31 окт 2019, 17:27
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 ;disel;1600cc

Re: Разочарован от АМК Пловдив

Мнение от ДимоАндреев » 07 ное 2019, 14:25

Anojarov написа:
17 окт 2013, 07:27
Aвтомотор Пловдив е собственост на Автомотор Корпорация София.
Колкото до случая - не коментирам.
На 31.10.2019г. отидох в сервиза на Ситроен в Пловдив за обслужване на моя Ситроен Ц4 : смяна на масло на двигателя,доливане и смяна на филтри. В един момент приемчика ме извика от кафето да ми покаже ,че ми е счупена кората под двигателя. Като я видях го попитах как са я счупили ,а автомонтьора ми отговори че била счупена. Обърнах се към приемчика и го питам : Не виждате ли че това е току що счупено,защо ме лъжете ??? Започна едно хъкане,мъкане и от двамата. Останах РАЗОЧАРОВАН от обслужването. В този сервиз работят 2 автомонтьори и още 8 човека са в салона и офисите. Това ли е стратегията на управление на АМК ???

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Въпроси и коментари”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост