ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Ударих на греда с проекта си..

Силов и аудио визуален тунинг.
Тема само за маниаци и спортен дух.

Модератор: lendo


Автор на темата
insaneangel
Редовен
Мнения: 52
Регистриран: 01 сеп 2013, 23:22
Пол: мъж
Кара: Xsara n1 1.6 8v stage 2
Местоположение: plovdiv

Ударих на греда с проекта си..

Мнение от insaneangel » 05 дек 2016, 23:19

Ето и снимка двигателя сглобен и палещ, но в ужасно състояние ( прекъсва, гасне, вече пропуши черно, цапа ламбдата, след форсиране вади облак бял дим или нещо като пара ми се струва) всичко е ревизирано по мотора, вала не е много агресивен(258 или 260 градуса беше) когато вала е на центровка ако запали без подаване на газ работи неровномерно подадеш ли му след това гадне, главата е портната , сгъстена и изпилена до ограничителя, просто вече не знам какво да правя с този двигател, уж за проект го подготвях с очаквания да изкара нещо, а то с вложени толкова много мерак и средства в крайна сметка нищо, не знам от какво има нужда вече мега ли иска широколентови сонди ли иска то май само това не съм му слагал... Ако някой се сеща нещо нека сподели или ако е тунинговал tu5jp двигател нека сподели от опит ще съм много благодарен от съвети или препоръките ви
Опитвам да кача снимката но нещо не излиза дано само при мен да е така
https://postimg.org/image/nfwpik94f/


Jovani
 
 
Мнения: 3583
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от Jovani » 06 дек 2016, 10:38

260 вал със изпилена глава, това нещо по дефолт няма да има празен ход. И трябва да работи със 100+ октана и на над 1300 оборота минимум празен ход. Съответно всичкото софтуер на мотора трябва да се корегира
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2732
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от lendo » 06 дек 2016, 15:54

Всъщност пипано ли е нещо по софта, или е с ново външно управление? Ако не е, Jovani е прав - няма да заработи нормално без да се настроят малко смесите поне малко и то с този голям дросел...
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
insaneangel
Редовен
Мнения: 52
Регистриран: 01 сеп 2013, 23:22
Пол: мъж
Кара: Xsara n1 1.6 8v stage 2
Местоположение: plovdiv

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от insaneangel » 06 дек 2016, 21:52

Дааа, няма празен ход или гасне или пърпори яко, относно управлението - не е външно и почти съм се отказал от този проект, защото вече надежди нямам, ако трябва Мега няма да издържа, а според вас няма ли да стане с чип на нейния комп, а и раздвижното колело не знам на аванс или на закъснение да го давам...празният ход от компа ли се настройва, когато се прави чип или има нещо за настройка

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2732
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от lendo » 07 дек 2016, 15:32

Тук по-скоро трябва да питаш там където правят "чип тунинг" дали изобщо биха се захванали със твоето ЕКУ. Предполагам, че само като им кажеш от каква кола е, никой няма да се захване. Но може питаш поне...
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Deleted User 1862

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от Deleted User 1862 » 16 дек 2016, 20:26

Къстъм чип, правен на дино, поне на едно 500-600 лв ще хвръкнат.

Относно проекта:

1. Какъв и колко завършен е този проект, при положение, че не сте се погрижили за един от най-важните компоненти, електрониката? Не става просто да изсипеш някакви железа и да се надяваш, че ще се получи на магия от само себе си.
Когато се прави проект, човек трябва да е предварително наясно (подготвен с инфо) за всички стъпки, всички действия, кое след кое се прави, какви части се влагат, какво точно трябва да се пипа и какво не, отначало докрай, до самото палене.

2. Със сигурност аванса и сместа са на някакво място, което е много далече от истината.

3. Не е ясно и самото асемблиране как е извършено и с какви части, възножно е част от проблемите да се дължат на хардуера.

4. Какво прави тази газова уредба в цялата схема?

Потребителски аватар

ra40
 
 
Мнения: 330
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от ra40 » 19 дек 2016, 21:09

Поне дросела е верен. :wink: Случайно дали си гледал какво дава TPS-a? При такава конверсия трябва да се разменят два кабела, за да чете вярно. Според това, което описваш май не си.

..::[ Редакция (19 Дек 2016, 22:09)
Jovani написа:260 вал със изпилена глава, това нещо по дефолт няма да има празен ход. И трябва да работи със 100+ октана и на над 1300 оборота минимум празен ход. Съответно всичкото софтуер на мотора трябва да се корегира
Тоя вал е много далеч от тия, дето нямат празен ход. :wink:


Автор на темата
insaneangel
Редовен
Мнения: 52
Регистриран: 01 сеп 2013, 23:22
Пол: мъж
Кара: Xsara n1 1.6 8v stage 2
Местоположение: plovdiv

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от insaneangel » 24 дек 2016, 14:06

Не съм, защото повечето от нещата не ги знаем, за друго ЕКУ ми е ясно, газовата уредба ми се искаше да си пстане, а за тпс-а това за първи път хо чувам и не знам къде или при кого мога да закарам колата да я види за такива тънкости

Потребителски аватар

ra40
 
 
Мнения: 330
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от ra40 » 24 дек 2016, 14:12

А кой ти прехвърли буксата на ТПС-а? Не си спомням точно кои два кабела бяха разменени, ама ако нямаш Лексия може да се ориентираш по Аутодатата.

Това моята глава ли е?


Автор на темата
insaneangel
Редовен
Мнения: 52
Регистриран: 01 сеп 2013, 23:22
Пол: мъж
Кара: Xsara n1 1.6 8v stage 2
Местоположение: plovdiv

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от insaneangel » 28 дек 2016, 00:38

Да твоята глава е, аз смених цялата инстация и датчици с такива от магнети марели така че и Тпс-а е за тези инсталация и управление,

Потребителски аватар

ra40
 
 
Мнения: 330
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от ra40 » 28 дек 2016, 08:24

А ЕКУ-то какво е? От 1.6 8V?


Автор на темата
insaneangel
Редовен
Мнения: 52
Регистриран: 01 сеп 2013, 23:22
Пол: мъж
Кара: Xsara n1 1.6 8v stage 2
Местоположение: plovdiv

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от insaneangel » 28 дек 2016, 19:57

1.8 8v

Потребителски аватар

ra40
 
 
Мнения: 330
Регистриран: 10 окт 2010, 23:40
Пол: мъж
Кара: Xsara VTS
Местоположение: Sofia

Re: Ударих на греда с проекта си..

Мнение от ra40 » 28 дек 2016, 20:04

Е предполагам си наясно откъде идва проблема? Двете карти сигурно не са много еднакви.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта