ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Един силов тунинг проект C4 coupe 1.6 hdi MADNESS Motorsport

Силов и аудио визуален тунинг.
Тема само за маниаци и спортен дух.

Модератор: lendo


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 17 дек 2013, 22:22

Аа с размерите няма да се прекалява,че наистина имам приятел който получи хубав ЛАГ заради дебелоочието му... и накрая си купи нормален... А относно големината мисля,че съм харесал 2 от интернет доста прилични размери ,гледам подобни са монтирани на същия ситроен в един чуждестранен форумен проект. Относно надуването ,не мисля да я карам на повече от 1.4 - 1.5 с голямото турбо,в зависимост от конските сили който изкара дино стенда,аз гоня около 170-180 к.с. на мотора. С оригиналното турбо и генерацията Меднесс Моторспорт Пловдив ми дават 150 к.с. гарантирани на двигател и 100 нютон метра в повече, което означава ,че с голямата турбина и културно надуване ще имаме желания резултат.

Що се отнас да видиш колицата на живо ,няма проблем ,казваш когато пътуваш и ще пием по кафе. Много жалко ,че е зима... Купувах зимни гуми и джанти за лятото и се простих с една доста солидна сума пари ,иначе щях да съм доста по напред с перформанс тунинга... НО зимата е пред мен. От няколко дни имаме ново френско чудо в семейството - подаракът на майками от мен и баща ми - Пежо 206 дизел и все още еуфорията не е стихнала и сме адски щасливи от факта ,за още една френска кола в семейството след като е имало 4 немкси автомобила,а вече е останал само 1. Чувството да си различен е жестоко :girl_xixi: :bravo:


Vandan
 
 
Мнения: 630
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Vandan » 18 дек 2013, 08:47

Пежо 206 е толкова разпространен модел, че с него не си особено "различен". Според мен е най-широко използваната кола у нас (може би и в света) от френските марки. За жената навремето беше най-красивата кола и бе супер щастлива, когато си я купи. Чудесна градска (женска) кола.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 18 дек 2013, 09:21

Хаха колега, различни имах в предвид ,че всеки 2ри казва КУПИ СИ НЕМСКА КОЛА там е истината, а вече в семейството има повече френски отколкото немски. А аз имах доста добра оферта за бартер на един Баварец за Ц4 ката ми ,но като ги спрях една до друга, като влезнах в БМВ то, като влезнах в Ц4 ката ми и се отказах,единствения + на БМВ беше ,че вървеше повече от Ц4 ,но то бе 150 к.с. а Ц4 110 ,дефакто след модификацийте ,ще има Чао чао БМВ :girl_xixi: А с джантетата и регулируемото окачване ,който спинкат в гаража на пролет ще имаме стойка един път... Почти съм влюбен в тая кола,казвам почти защото напоследък ме ядоса малко,но мисля ,че след някой подобрения,ще съм влюбен отново изцяло :bigsmile: И като последен ъпгрейд,за да е пълно щастието оставям - поставяне на оригиналната навигационна система на автомобила, или ако не намеря афтърмаркет такава( в нет-а са по 599лв) и така, НО за сега сме съсредоточени към перформънс тунинг-а. :evala:


Vandan
 
 
Мнения: 630
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Vandan » 18 дек 2013, 10:36

Предполагам си младо момче щом си мераклия за бегачки. Гледам си и парче-майстор. Не отричай, че някое по-мощно БМВ нямаше да ти пасне след добро обслужване и естествено вкарани финанси.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 18 дек 2013, 11:04

Имам симпатий към въпросния модел който гледах ,но с 3.0 дизел двигател 204 к.с. ръчни скорости + чип = на ето такава усмивка :mrgreen: НО, дървено си стоят пред визията на Ц4 и табло и скоростомер и всичко... Младо момче съм да на 22 години, обичам да си правя колите сам,защото в тези сервизи персонала е изнервен на максимум от ниските заплати,лошите климатични условия през зимата и не само и гледат да претупат работата ,за да може да се оправят по бързо с поставените от приемчиците задачи и да бездействат в кафето на сервизния център на топло и да си говорят странични неща,вместо да си вършат съвестно работата, но ги разбирам. И аз работя на вън на студа 12 часов работен ден, и аз искам да съм на топло и чисто ,но за съжаление в нашата мила родина такова място е КЪТ,освен ако татко и мама неса заможни хора и неработиш в техния бизнес, смея да твърдя ,че всичко което имам и съм направил до сега съм го направил със собствени усилия и без помощ от кой да е ,отценявам парите и когато правя нещо го правя с любов и стимул, не целя да се състезавам с някого ,просто това ми доставя огромно удоволствие.. Често баща ми казва ,че това което съм се захванал няма смисъл и щом искам повече мощ,просто да си закупя кола конструирана заводски с повече мощност ,но самото преживяване да го направиш със собствените си ръце и да почувстваш резултата от всичко ми дава жесток стимул и просто го правя,защото в днешно време с малко познания и АКЪЛ ( да разбереш до къде да спреш ) можеш да постигнеш много.

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2587
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от lendo » 18 дек 2013, 13:39

:evala:
Аз като съм стар, да не се ли радвам на "бегачки"?
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1569
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: 2xCitroen C5 X7 2,0Hdi Aisin
Местоположение: София

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от liuben » 19 дек 2013, 22:00

Ти ! Стар ? :-)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using Tapatalk 2


picasso65432112
 
 
Мнения: 238
Регистриран: 26 фев 2012, 10:44
Кара: xsara picasso
Местоположение: София

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от picasso65432112 » 19 дек 2013, 22:23

Като минеш 40 ставаш стар за тази тема.
Аз отдавна си мечтая за един Jaguar 4,2 V8 и ще взема накрая на дърти години да си го взема, гледах ги по 8000лв. :fuck2:

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2587
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от lendo » 20 дек 2013, 14:19

:offtopic:
На 33 съм, сравенено с 22 :bigsmile:
Ама да не спамим по темата още :aliluia: :drink:
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 28 дек 2013, 01:11

Здравейте момчета, купих ново турбо, изчистих всмукателниа колектор ,турбо пътищата и интеркулера от АДСКАТА СМРАД която имаше..... По всмукателя беше някаква страшна мизерия нещо като сажди с масло лепкаво и гадно... Почти нямаше дупки всмукателя... Сега е като нов ,с нови оплътнения с нова гарнитура на капака на разпределителния вал ,всичко е подменено с ново... Затапихме ЕГР-клапана от блока още,всичко по учебник... НО СЕ ПОЯВИ ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ :ti ma prebi: :ti ma prebi: Колата върти на стартер НО НЕ ПАЛИ...... Пускам на контакт - чек системата за грешки на края на теста показва ОК, тръгвам да въртя ,върти на стартера но не пали... Махах горивния филтър за да разглобя ЕГР-а и все си мисля да не е дръпнало въздух нещо ,някъде... Докато въртяхме на контакт развивах тръбичките на дюзите изкара балончета ,но после започна да си хвърля нафта уж както трябва.. НО колата НЕ ПАЛИ... Неможе от работеща кола преди процедурите и след чисто новото турбо и почистените всмукателни колектори ,турбо пътища и интеркулер КОЛАТА ДА неможе да запали...... :ti ma prebi:
ОСТАВА СЪМНЕНИЕТО ЗА НЯКОЯ БУКСА КОЯТО СМЕ ПРОПУСНАЛИ ( С бащата ).... НЯКОЙ ИМА ЛИ ИДЕЯ ОТ КОЯ МОЖЕ ДА Е..... То се е видяло,че утре ще се разглабя наново ,но все пак ако някой му се е случвало след подобна процедура да не стартира двигателя..... Върти си ,всички други функций работят ,но няма палене.Единствено при първоначалното завъртане тръгна да пали претресе изпуши и огасна и от тогава само върти и не желае да запали... Помагайте ,че Ситроен ми е далече и ще трябва платформа ако неуспея да отстраня проблема... :ti ma prebi:

Потребителски аватар

Jo
 
 
Мнения: 421
Регистриран: 30 юни 2006, 18:59
Пол: мъж
Кара: Citroen XM 2.5TD Exclusive ORGA:8465
Местоположение: Брацигово

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Jo » 28 дек 2013, 11:03

Провери пак горивния филтър дали е пълен с нафта. Ако не е напълни го до горе и тогава пробвай отново.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 28 дек 2013, 16:43

:ti ma prebi: :ti ma prebi: Ходих в Елмира Ситроен център Плевен и диагностика ми вика, напомпи ли на помпичката нафта .. И аз викам ей несе бях сетил... Ами вика няма да я запалиш скоро и ми се смее :xixi3: Отиваш вкъщи помпиш докато ти се схванат ръцете и с последните си сили въртиш стартера... Позасмях се ,прибрах се и 10 тина минути помпане докато стана твърдо ( комън рейл системата работела под налягане 300 атмосфери и трябвало да направи налягането за да запали... ) ,чукнах стартера и о небесаааааа запали веднага.... Подкефих се ,оставих я да поработи ,купих от магазина 2 кутий бонбони с 2 колички да се почерпят момчетата за дето ми дадоха тая СВЯТА ИНФОРМАЦИЯ ,иначе обмислях варианти за пътна помощ и диагностика в сервиза.... За която щях да дам една камара с пари.... :ti ma prebi: Скоро ще дам отзиви.


Vandan
 
 
Мнения: 630
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Vandan » 29 дек 2013, 12:26

Браво. Честно казано, момчетата в Елмира не са лоши. Диагностикът мисля, че познава добре Ситроените. Проблемите най-вероятно идват от по-ниското заплащане и многото работа. Сякаш нямат стимул за работа хората. Отделно политиката на официалните сервизи е да се заменят направо цели модули и съответно майсторите не се занимават детайлно с някои проблеми, а направо казват, че трябва да се смени целия модул.

Потребителски аватар

ferrari4456
 
 
Мнения: 1729
Регистриран: 29 дек 2011, 11:57
Пол: мъж
Кара: C5 2.0HDi '02г и Xsara Picasso 2.0HDi '04г, C5 V6 '06г
Местоположение: София

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от ferrari4456 » 31 дек 2013, 02:31

И в някой случай този вариант, като смяна на целия модул е по-добър.
Имам познат пак с пикасо и му блокираха скоростите и даде 70лв за репатрак и 30лв на майстора и той само раздвижва жилата с грес и така два пъти и сега пак му бяха блокирали.Дано не се дразни автора на :spam: .
ПП Вътре колата ще се пипа ли или ще се остави в оригиналния й вид?
"Тих" за дизел е като "възпитан" за Убиец!


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 08 мар 2014, 08:46

Здравейте, на скучните и сънливи нощни смени няма какво да се прави, и викам да драсна някой ред ,какво сътворих по колата. Свалихме ние всмукателните колектори .... няма да ви казвам каква гняс беше вътре... почистих ги на пароструйка 300 градуса по целзий ,всичко блесна ,чистихме кулери мулери всичкооо, сложихме турбото с всичките чаркалаци ,затапих ЕГР от блока директно преди клапана ,за да избегнем повторно натрупване на нагар, само картерните изпарения още немога да измисля как да изведа да не влизат в турбината и да правят смрад... Понеже вариантите са малко,но съм мислил със щуцер като от Газов инжекцион ,но с по голям вътрешен диаметър и маркуче под кората на двигателя за да бягат парите надоло и да не маца турбото и пътищата... Все още несъм го реализирал защото не остава време и карам така...
Колата е адски раздвижена няма нищо общо с преди .... Един чип и предстои на пролет и всичко ще е перфектно.. Очакваме хубави резултати. Турбото е чисто ново Гаррет оригиналното ,поради причината ,че неможах да намеря втора употреба 1752в и 1852в ЗДРАВО в перфектно здраве ,само някакви с луфтове да си е*е майката... ,а за ново такова ми искаха скромните 3600 лева ,та реших да бъде оригиналното ,но чисто ново... за 1500 камъка... :hmm: Та сега с един приличен чип Меднес Моторспорт ми дават 150 к.с и 100 нютона отгоре на заводските и това като не застрашаваме турбото по техните думи,,

В момента се оглеждам за бууст метър ,понеже намерих една пролука оригинална в купето която може да се прекара въпросната джаджа и ме спира това ,че искам да е качествен който ще върши работа - иначе е за няколко часа монтажна работа и готово.. Ще си имаме уред който следи един важен параметър за турбодизеловите агрегати, незнам защо от завода производител неса сметнали това за важна част от автомобила ,но на по спортните модели вече го има като удобство ,екстра незнам точно как да се изразя.

Та това е за момента ,следващата стъпка е 4 бр Летни гуми за новите джанти 17" и чип тунинг. А след това ще видим колко ще издържи съединителя. И без това и за него имам планове живот и здраве :bigsmile:

Изображение

Изображение

Изображение

..::[ Редакция (15 Яну 2014, 20:15)

Здравейте, ново развитие ,монтирах си бууст метър за налягането на турбото и какво да видим - пик 1.5 , холд- 1.3 бар. Все едно е кола с чип ,НО нафтата не е барана,което ме навежда на мисълта ,че ако се хвърли малко нафтица с едно ремапче ще къса синджира хептен. Един плевенски чипър каза,че тея стойности за сток горивна карта са малко високи и е хубаво да се пренастрой,каза ,че нормално е до 1.1 холд с оригиналната карта, после вече е зле. И вярно с оригиналната турбина която пик-а и е 1.1 а холд си е 0.8 - 0.9 бара вървеше доста добре до 4000 оборота , а сега имаме пад още на 3600-3700 ,казва че с ремап ще трбва да блъска поне до 4300-4400 и ще върви много, събирам кинта за Маднесс моторспорт и на пролет живот и здраве,ще имаме графика преди и след. :bigsmile:

По натам,като изсъхне малко шосето ще направим 1 клип ,защото в момента се разваля и е адски хлъзгаво ,докато тествах се понапрегнах 1 път. :ti ma prebi:

..::[ Редакция (08 Мар 2014, 09:46)

Здравейте юнаци ,колицата става все по спортна и по спортна, новите джанти са боядисани и чакат да бъдат сложени, вчера монтирах и къси пружини отпред ,защото изпаднаха 2 преди на далавера, сега обаче ,се чудя откъде да намера задни ,че е малко като бъгиии, ако имате някакви идей от каква кола могат да станат на Ситроена (пежо 207-208 ?? ) ,че отзад са тънки горе и доло в края... Немога и да ги срежа като за първо време.... Та давайте идей. Ето снимка с новите джанти и снижената отпред.

Изображение

Изображение

Много съм доволен от джантите и боята. Оригиналните 16 ки са ЕT 27,Тeam Dynamics`a са ET 25 , нo търся фланци за да се разчекне още повече :twisted: :twisted: Отзад търся 20мм ,а за отпред 15-17 мм . АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ОТ КЪДЕ МОГА ДА СИ КУПЯ или има за продан да пише!!! :drink:

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4545
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от PIT » 10 мар 2014, 09:25

Щом си в Плевен, можеш да поръчаш да ти направи точно каквито искаш Росен - REZINA, ако го знаеш. Аз от него взех и не съм чул да има недоволни. Но са плътни от алуминиева сплав. Ако искаш някакви олекотени варианти дето са с доста по-малко материал, ще трябва някакви заводски да купиш от някъде.
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


Deleted User 1862

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Deleted User 1862 » 10 мар 2014, 12:50

По правило предните гуми се изнасят повече от задните, или в краен случай тр да са еднакви фланците. Ако извадиш задните повече ще имаш драма с насочването на носа на тоя самолет ;)


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 16 мар 2014, 22:40

Насочил съм се към 20мм на 20мм и ще видя как стоят отзад ,като пусна колата,защото взех от приятел с универсален размер,който стават за всички видове коли почти и отзад 20мм ми се струват доста и че ще опират,отпред стоят перфектно 20мм , но нямахме болтове намерихме едни ,но стъпката на резбата беше различна и влязоха само на 2 врътки колкото да стой джантата за фланеца ,неможехме да пуснем колата... НО ЩЕ ВИДИМ какво ще стане,сега на заплата ще видя да поръчам болтове от Горна оряховица и ще действам по фланците. :super: :drive: :dance:

..::[ Редакция (16 Мар 2014, 23:40)

Колата вече е и с пружинки отзад, утре отивам да поръчвам фланци ,в неделя идват дългите болтове и 2 нови гуми за отпред и ще се слагат вече,няма какво да ни спре :bigsmile:


rancez
Четящ
Мнения: 5
Регистриран: 31 май 2014, 12:08
Пол: мъж
Кара: Peugeot 307 1.6 hdi 110
Местоположение: Русе/Шумен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от rancez » 14 юни 2014, 23:38

Как върви проекта колега :) В Пежото разполагам с подобно 1.6хди и научих много неща от теб в темата ти :) Браво, поздрави и похвално, че избираш Ц4 пред масовото е46 ;) Какво стана с фланците? Отказа ли се окончателно да слагаш по голямо турбо, или за напред го обмисляш като вариант? Ако не се лъжа беше писал че имаш и окачване, монтира ли го вече?
Поздрави, успех в проекта за напред
п.п. Добре че ти беше темата, че да си направя рег и при вас "Ситроенци".

Mного хубава тема с доста полезно инфо. Похвално, продължавай и успех в идейте. Ще следя с интерес темата. Разполагам с подобен двигател и на моето 1.6хди и имах доста въпроси на който си отговорих след твоята тема :) Как е сега колата, коя ще бъде следващата стъпка? :) Сложи и фланци и джантите :) Похвално, че се занимаваш с тунинга на Ц4, а не да вземаш масовото е46 ;) Мисля, че беше споменал нещо за регулируемо окачване, монтира ли го? И какво е, ако не е тайна? ;) Успех за напред, ако всичко бъде наред може да се получи страхотен автомобил ;)
Отказа ли се вече централно да слагаш по голямо турбо/дюзи и т.н?

..::[ Редакция (14 Юни 2014, 23:38)

Има един колега от пежо форума 1.6хди сменил е перка на турбото .. взем от gt1749vb те са 49мм пък ако не са лъжа стоковате е на 44 , ии след чип и запушване на ЕГР, се полуачава 152 hp/ 360nm но започват проглеми със съединителя пр него , че с тия дето ги слагат.. няма как просто .. Ако си я чипосал и не си похвалил казвай как е ии имаш ли и ти такива проблеми ? :)
Low & Slow.. Качиш ли се веднъж на френско, оставаш на френско докраи!


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 16 юни 2014, 03:18

:finish: :finish: :finish: :finish: Колата в момента изглежда така :bigsmile:
Изображение

140 кс. - 300 nm :) :drive: :lialia:

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост