ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Един силов тунинг проект C4 coupe 1.6 hdi MADNESS Motorsport

Силов и аудио визуален тунинг.
Тема само за маниаци и спортен дух.

Модератор: lendo


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 05 дек 2013, 17:38

Генерацията бе проверена и не открих язви, вече не вкарва газове вътре,освен когато несъм на място и няма силен вятър който да духа в посока под колата към ДВГ-то... явно тогава парното го вкарва вътре, но решението от Ситроен е цъкаш копчето за циркулация на въздуха в купето и решаваш проблема. Иначе когато няма такъв вятър ,проблем няма.

Да се похваля обух се с зимни гуми. Bridgestone Eagle - с рънфлат система. Доста съм доволен за сега от гумите ,ще ги видим в снега,но предполагам са добри ,защото като гледам и парите и са добри :ti ma prebi: :ti ma prebi:

..::[ Редакция (05 Дек 2013, 18:38)

Гумите съм и объркал модела.... :hihihi: Bridgestone Blizzak LM 25 ... За сега на мокър и студен асфалт много добре се държат,ще ги видим по натам в лоши зимни условия.


Междувременно се свързах с колегата VRPerformance и ми отговориха за премахване на аир флоу клапите на интеркулера ,че могат да ми ги премахнат успешно софтуерно и хардуерно срещу 250 лева, това смятам да е следващият мод, а с него и по големият интеркулер :drink:

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2724
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от lendo » 06 дек 2013, 15:59

Какво правят тия клапи? Нещо регулират дали да се заобикаля интеркулера, или да променят дебита през него ли?
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 07 дек 2013, 18:02

Тези клапи за мен са загадка,въпреки това смятам ,че са напълно излишни, защото на останалите дизели - от ВАГ групата примерно ,същите липсват... Както и на много други Генерал Мотърс също. Нали като цяло целта на интеркулера е да охлажда въздуха който навлиза в турбината.. Е тея клапи си мисля поне така си го обеснявам,че с хилядите си датчици по тях,взимат някакви стойности за температура на въздуха ,за дебита въздух който минава, за налягането ... Така МИСЛЯ аз ,може и да несъм прав, за мен това е една усложнена маимунка ( част ) ,която ми пречи да продължа с проекта си ,понеже голямото турбо се завърта на 180 градуса с уестгейта нагоре ,а входа на тръбата на интеркулера не е отгоре както при оригиналното турбо ,а директно стърчи надоло - дефакто най прекия път до челния интеркулер. А другата просто от колекторите горе слиза директно доло в кулера. И понеже при поставянето на друго турбо ,и понеже оригиналните пътища и интеркулер няма как да се запазят ,ми е необходимо премахването на тая шукарийка :bigsmile:

Някой ако има сервизен менюал нека го сподели ,защото имам малко идеи относно дюзите и разпръсквачите ( да ги заменя с такива от БМВ 3000 дизел ) казват ,че стават ,но имам леки съмнения относно три различни двигателя на БМВ 3.0д - 184 ,204, 214 (мисля че беше или 224 ) Та искам да подбера правилните помпа дюзи ,но преди това ми трябва устройството на сегашните заедно с всички уплътнения,семеринги и т.н.
Имам регистрация в service.citroen.com ,но там за тези услуги който точно ме интересуват се изисква заплащане, а пари за глупости нямам, в крайна сметка ще сваля една помпа дюза и ще отида с нея в моргата и ще сравнявам :bigsmile: НО въпроса е да не спирам да карам колата в студените дни ,защото с обществения транспорт до работа НЕ Е приятно :girl_xixi:


F1L
Нов потребител
Мнения: 29
Регистриран: 05 мар 2010, 14:40
Пол: мъж
Кара: в момента - Peugeot 406 2.2 HDi; Преди - Peugeot 406 2.1 TD; Peugeot 405 1.9D; Citroen XM 2.0i
Местоположение: Русе

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от F1L » 09 дек 2013, 19:58

Нали като цяло целта на интеркулера е да охлажда въздуха който навлиза в турбината...
Интеркулера охлажда въздуха, който излиза от турбината и влиза в горивната камера.
Дюзи от 2,8HDi няма ли да станат също? Във форума се продаваха нови такива на половин цена.

Успех с проекта! :evala:


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 09 дек 2013, 20:28

За тези от 2,8 нямам представа, до сега се мъчих да сваля оригиналните :? Мисията невъзможна, ако някой е свалял кажете тея дюзи как излизат бре развих гайките на шпилките и тъпата дюза не помръдва :? А намерих интересни разпръсквачи и искам да пробвам дали ще станат... Но дюзата няма махане като заварена е ,има някакъв чалъм ,но нещо немога да го открия

Потребителски аватар

PIT
 
 
Мнения: 4810
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от PIT » 10 дек 2013, 00:57

Дано не стигаш до това положение...
http://www.youtube.com/watch?v=pEh9tgi68Rk
Че не е ясно къде у нас имат нужната подобна техника за изваждане...
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD


DeeN
Нов потребител
Мнения: 43
Регистриран: 29 май 2008, 17:09
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara 1.9TD
Местоположение: Zlatica

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от DeeN » 10 дек 2013, 01:38

Това от нагар ли се получава ?
Калибра на части - цени като за в криза
C20XE - двигател пълен комплект

Потребителски аватар

mIRIx
 
 
Мнения: 1931
Регистриран: 25 юли 2007, 22:53
Пол: мъж
Кара: Citroen Секси 1.5 D - 2001 без тунинг елементи, Citroen C5ко 2.0 HDi 138 2004 на края exclusive без топлене на дупарата.
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от mIRIx » 10 дек 2013, 09:15

Аха, и не се мъчи на ръка има си специални инструменти за тази цел , инак става плаче майка
Не се сърдете, че пиша грешно! на тъмно и с телефон, особено лоша комбинация. Ако някой се дразни много да ми пише на ЛС да си поправя грешките!
Няма нищо по хубаво от домашната бира и 5 ++ цилиндров двигател
||| \~/ - Скара Бира
Изображение пот на 100 м. с таз ръчна количка

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2724
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от lendo » 10 дек 2013, 13:48

:shock: :?
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 11 дек 2013, 19:39

Леле момчета, ВЕЧЕ ИМАМ ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ! Закарах колата в ЕЛМИРА Ситроен център за проверка на дюзите ,исках да се уверя че всичко е наред ,казаха ми че има една която е протекла,викам си хм, покажете ми я - отивам и да реално на 3 ти цилиндър беше омазнено около дюзата ,викам ОК, сменете всичко необходимо за да се отстрани проблема ,а преди това проблеми никакви колата си вървеше на пушкааа...
Отивам да си взема колата ,вдигам капака всичко в смрад и омазнено ,защо незнам, както и да е,паля тръгвам до 2500 3000 оборота колата е добре ,но след това става все едно е без турбо :ti ma prebi: Отивам на околовръсното за тест - колата бучи и повече от 180 км/ч неможе да вдигне!!!!! А преди това на същия път правеше 210 с едни и същи гуми. Преди ремонта на 2 ра предавка въртеше гуми вкарвам 3та и продължава за секунди да превърта и свети тракшъна, а в момента имам чувството че и на 1-ва неможе да превърти :o :( СТРАШНО РАЗОЧАРОВАН СЪМ,незнам как са извадили тази дюза ,казаха ми ,че са ми сменили подложката медната под разпръсквача и една пластмасова подложка на самата дюза.. В момента не сълзи от там НО КОЛАТА НЕМОЖЕ ДА ОТКЪСНЕ... Потресен съм просто, утре ще им я закарам ,ако трябва ще се кача при управителят и ,за да разговарям с него ... Неможе преди да я вкарам колата да си къса подметките ,а след ремонта който ТРЯБВА ДА ПОДОБРИ работата колата да е страшно влошена. НЯМАМ ДУМИ ПРОСТО да ви опиша колко съм бесен,а тъкмо бях разговарял с момчетата от Меднесс Моторспорт Пловдив относно един ,качествен чип с който ми дават 40 кс и 100 нютона..... просто съм ужасен ,незная какво ще ми отговорят в отговор утре като отида ... просто незнам.
Освен това колата повече от 5.5-6.0 на 100 в градски услови в нормален трафик и студено време неми е давала ,като се пали сутринта да загреее 2 минути и преди да се изгаси се остав половин минута да работи на място за да се изравни температурата на турбото с темп. на двигателя, а в момента показанита са 8 на 100 по борд в града и 6 на 100 извън града при скорост от 95 км/ч , за разлика от 4.0 на 100 при скорост от 100 км/ч преди въпросния ремонт !! Незнам какво да правя чуствам се зле... незная дали ще има лек за моята колица повече .... Това са страшно не компетентни хора според мен,а съм сигурен ,че ще се оправдаят ,че са си свършили качествено работата и ще откажат всякакво съдействие за тяхна сметка за отстраняването на проблема който са създали :mad:


Vandan
 
 
Мнения: 747
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Vandan » 12 дек 2013, 17:30

В Плевен други майстори няма да намериш. В близките околности също. И разход от 4 на 100 извънградско и 5-6 градско за стара кола и то в студено време много нереален ми се вижда.

Потребителски аватар

Citroenchev
 
 
Мнения: 3521
Регистриран: 22 дек 2004, 15:24
Пол: мъж
Кара: Всичко, което доставя удоволствие
Местоположение: Горна Оряховица/София/Севлиево/Москва

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Citroenchev » 12 дек 2013, 18:04

това е 1.6 HDI, при около 100 км/ч извънградско разход около и леко на 4 л/100 е напълно нормален (още повече че е С4)
бивши Citroen-и и други:
C15D 1987
BX 17RD 1988
BX TurboD Pallas 1993
Xantia 2.1 TD SX Plus 1998
Xantia V6 24 Valve EXCLUSIVE automatic Hidro-Active 1999
VW Jetta Trendline 1.4TSI DSG 2012

Автомобил проект Citroen Xantia Activa V6 1999

сега Citroen C5 X7 V6 24 Valve petrol Exclusive 2009 и VW Passat B8 1.8TSI DSG Highline 2016

От време на време Xantia 1.9TurboD Estate 1995


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 12 дек 2013, 20:42

Днес след диагностиката и тест драйва който му направих, установиха следното..

Чу за това бучене което му казах ... вика нормално е ,аз му отговарям абе как го нямаше преди да дойда тук и колата вървеше и той ,избухна скара ми се и ми обясни ,че го дразня вече :kukuku: Защото само е свалил дюзата подменил е съединенията и я е сложил отново на мястото и... Диагностиката не отчете грешки в горивнат система, свали ми дебитомера ръси го там с някакъв спрей (уж го почисти) уж показанията му били по добри след почистването ( бил се зацапал от маслените пари ) и ме изпратиха да си ходя... Колата все още си е така до 3000 оборота е пъргава и след 3000 все едно турбото затихва и едвам стига до 5000 оборота,а преди всичко се случваше доста бързо... УСТАНОВИ ,че турбото ми е заминало и вика по добре отдели пари за турбо отколкото да ми губиш времето...
Е аджеба как турбото предния ден беше наред ,а на други след смяната на въпросните уплътнения няма да е наред :notright: :fuck:
Попринцип аз ще сложа по голямо турбо ,но все си мисля,че проблема не е в него - колата не пуши и не губи масло... Интересното е че предния ден преди интервенцийте имаше сълзене от дюзата дефакто изпуска налягане и колата би трябвало да върви по лошо в сравнение след като е поправен и отстранен проблема? А всъщност стана обратното ,чудя се дали да не закарам колата в автомотор корпорация,за да я свалят и там и да проверят работата на колегите си от конкурентния сервиз който уж се смята за по добър... Или да оставя нещата така и да сменя турбината с по голяма,но се опасявам ,че данните реално няма да са реалните възможни на автомобила понеже има нещо което го скопи усезаемо за 12 часа времева разлика.... :ti ma prebi:
В събота ми предстои пътуване до Кюстендил и ще видя как се държи колата... Ще я изпробвам по обстойно по магистралата... Изминалата нощ неуспях да заспя... толкова много съм вманиачен в колата ,просто тя е 2рата ми обич след моторът ми... А аз съм такъв перфекционист ,че не е истина .. който ме познава,ми каза след като споделих за проблема - Манията ти за перфекционизъм те изигра този път... нетрябваше да я пипаш... А аз просто мразя да знам ,че има нещо малко там което малко е нужно за да е наред ,а аз него правя при полуежение ,че имам възможност... Мъка ми е...
Навсичкото отгоре тези неарници ми скъсаха уплътнението оранжавото от турбината към дебитомера която е ПРЕД МЕН и казаха А МИ ТЯ СИ БЕШЕ СКЪСАНА !!!!! просто съм потресен... :tupo: :tupo: Несъм за тези 34 лева който ще дам да я сменя просто ме е яд на отношението им... ЕДВАЛИ някога ще използвам услугите им отново... Бих се навил да пробвам сервиз който не е оторизиран,но не и техните услуги...


Vandan
 
 
Мнения: 747
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Vandan » 13 дек 2013, 11:46

В Плевен нямаме почти никакъв избор на сервизи извън официалните. Аз ходих при небезизвестния Пламен Пенчев за един често срещан по С5-ІІ ремонт и останах с впечатлението, че вижда за пръв път такава кола. Трябваше да показвам разпечатани снимки и диаграми от форуми и Ситроен сервиз, за да се ориентира поне малко. Ходих за диагностика на колата преди покупката при стария ми майстор Данчо "Жицата" (само при него бях ходил с предишните ми коли) - срещу бензиностанцията на Лукойл преди изхода на Плевен за Кат. Той започна да клати колата ляво-надясно, за да проверява окачването, както ми проверяваше предишните коли с механично окачване. Въобще не направи нищо, за да види състоянието на хидравликата - вдигане, сваляне, натискане на предница и задница - т.н. цитрогимнастика, с която се запознах после от форумите. В Плевен никой не разбира много от Ситроени, особено по-нови модели. По-известните си имат достатъчно клиенти с коли от по-широко разпространени марки и модели (по-стари VW, Audi, Opel, Ford) и те отсвирват за по-късно или те гледат "лошо" защо им караш тези френски недоразумения.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 14 дек 2013, 01:11

Днес отивам в Автомотор Корпорация и от там да си споделя ВПЕЧАТЛЕНИЯТА :ti ma prebi:

Отивам двете момичета зад бюрото ме питат каква ми е колата ,аз им отговарям Ц4 купе 1.6 ХДИ ,трябва ми оплътнението от турбото което излиза към МАФ сензора или към филтърната кутия, намира се в дясната част на турбо. И ТЯ МИ ОТГОВАРЯ !!!!!!! ЦИТИРАМ - " Ама чакай сега ти на кое викаш турбина ? Ти сигурен ли си,че твоята кола има ??? "

АЗ ВЕЧЕ НЯМАХ ТЪРПЕНИЕ ДА НАПУСНА ОБЕКТА ПО КУЛТУРЕН НАЧИН без да използвам цинизми... :bigsmile: Вика ми ей сега ще я проверим дали има турбо ,А АЗ ВЕЧЕ СЕ СМЕЯ и самоче несъм направил ето така --> :xixi3: :xixi3: ... Вика ми дай талонче,казвам и учтиво карам без документи САМО И САМО ДА МЕ ОСТАВЯТ ДА СИ ХОДЯ... излезе една зяпа номера на рамата - записала я грешно ,излезе другата , записа я правилно.В Ситроен Сервиз програмата търси Турбината 10 минути ,като цъкаше къде ли не и накрая несе сдържах и просто и казах да влезе в свръхпълнене и там ще я открие :mad: ... Отговора и беше: А вика ето я... А аз вече съм е така :tupo: .. Показвам и на картинката ,че като погледнеш турбината в дясната и страна има едно оплътнение между маркуч номер 1 и централния изход на студената част на турбото ( Оранжавото оплътнение което доста често се къса) ,а тя ми казва най-уверено - ЧЕ ТАКАВА ЧАСТ НЯМА ,ТРЯБВА НОВО ТУРБО .................................................. :ti ma prebi: :bravo: :tupo: Обясних и ,че предлагат резервната част на цена от 34,40 лв мисля ,че беше ,а тя остана доста очудена и нямах търпение да и пожелая лек ден и да затворя вратата от външната страна... ТАМ НЯМА ДА ОТИДА НИКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ !!!
Реших ,че по добре да отида в Елмира и да си я поръчам от там или да си купя силиконови маркучи и алуминиеви връзки и да си направя изцяло нови пътища...


Vandan
 
 
Мнения: 747
Регистриран: 02 юли 2013, 12:19
Пол: мъж
Кара: C5 ІІ 2.0i 16V 2005г.
Местоположение: Плевен

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от Vandan » 14 дек 2013, 08:26

Какво ти казах за майсторите в Плевен и Ситроен. Не са подходящи тези коли за нашия край и това е. Освен ако не искаш да биеш по 150-200км. за всичко и да се разкарваш до София. И ако трябва да оставиш колата в сервиза (и няма къде да останеш в София) да се налага да се прибираш и после връщаш пак за колата с друг транспорт.
Иначе ако искаш може да пробваш в АМК-Габрово при г-н Ножаров. В този форум има добри отзиви за него. Аз ходих за обслужването след покупката при него. Лично не бях доволен, че въобще не погледнаха откъде имам теч на "някакво" масло под колата. А това бе една от главните причини да ида там, а не в Елмира. После в Елмира дадох още маса пари за този проблем, който пак не е изцяло оправен. Но в момента, колкото и да се дразня (като теб), че покапва отдолу, нямам свободни пари да ходя по София за още ремонти.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 16 дек 2013, 14:11

Следваща стъпка ---> подмяна на заводската турбина с такава от Хонда 2.2 138/140 конски сили - CTDi - GT1752v, както и GT1852v от Рено 2.2dci 150 к.с. двигателите. Издирват се въпросните турбини в перфектно здраве,пари давам колкото е необходимо само да е в ПЕРФЕКТНО здраве!

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2724
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от lendo » 16 дек 2013, 15:58

Турбина GT1752v е масова. Използва се из доста коли, включително и VAG групата. Търси из форумите.
Колектор ще правиш ли, или някакъв преходен фланец? С едни по-големи дюзи ще заспят нещата :drive:
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.


Автор на темата
andrianc4
Редовен
Мнения: 56
Регистриран: 30 юли 2013, 13:07
Пол: мъж
Кара: Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110hp
Местоположение: Pleven ,Bulgaria

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от andrianc4 » 16 дек 2013, 19:35

Възнамерявам само преходен фланец,понеже нямам представа от какво може да паснат колекторите,а и да са на Т3 фланец към турбото( защото GT1752v е с 3 шпилки,а оригиналната е с 4 ), и поради тази причина,а и поради другата,че се разкрива място след като се премахнат Аир Флоу клапите на интеркулера,премести се с челен и реално има възможност, ДА по хубаво е с по отворени ,но за момента нямам представа от какво биха паснали...Евентуално след като се свали турбото да ги сваля от блока и да отида в някоя по голяма морга и да загубя един ден в мерене с шублера.А относно до турбината ,да масова е ,слага се също в ВАГ групата,но нямам представа реално на кой двигатели с кои кодове на мотора... Изпадна ми таблица само за Хонда.Ако имаш информация ,ще я консумирам с удоволствие.

Сега относно интеркулера, единя ми вариант беше от Сценик dci ,защото се монтира челен, но доста тънък ми се вижда :hmm: Другият е от Мерцедес Е класа W210 2.2 дизел от 98-99 година, това са евтините варианти, има и 3ти ,според мен най добър вариант - кулер от нета чисто нов алуминиев 190лв (дебел и с правилната дължина). Чудя се дали от въпросните коли по горе ще вършат работа,защото гледам обяви на по 50-60-75 лв втора ръка,а за останалите пари до 190 да вкарам в алуминиеви тръби и меки връзки,а ако не ще се купува този въпросния от нет-а за който споменах.

Потребителски аватар

lendo
Tuning men
Мнения: 2724
Регистриран: 03 окт 2004, 02:08
Пол: мъж
Кара: Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T. (XU10J2TE) 1997, 2 броя
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Един силов тунинг проект на C4coupe 1.6 hdi в зародиш...

Мнение от lendo » 17 дек 2013, 14:34

Колектор, ако решиш - най-добре е да ти направят конкретно за теб, или да търсиш в Ebay. Много трудна работа да намериш подходящ. А правения си е най-добрия вариант - с еднкви дължини и т.н. :wink:

Кулер - взимай алуминиев от нета за челен монтаж. Има доста размери - само прецени на теб какъв ще ти пасне. И не прекалявай с размерите, да не стане лагава. Предполагам все пак няма да гониш космически нива на бууст :bigsmile: Правиш си тръби, колена и меки връзки после и е готово.

За турбината гледай в Алфа, Ауди и VW форумите.
Би ми било интересно да видя колата на живо като пътувам за Русе някой път :drink:
Citroen Xantia Activa 2.0 Turbo C.T.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост