ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Странностите при зетко

Производство: (1991-1998)

Модератор: zx_zvqr


Автор на темата
Димитър_Горанчев
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран на: 31 Мар 2017, 00:20
Пол: мъж
Кара: Citroen saxo 1.4 vts
Местоположение: Шумен

Странностите при зетко

Мнение от Димитър_Горанчев » 03 Сеп 2020, 19:23

Здравейте колеги,имам странен проблем със моя зетко 1.4 пълна инжекция ,паля на четвърт оборот ,има ниски всичко е ок ,тръгвам върви на гръм ,и в един момент от нищото забива муцуна и докато не я изключа от контакт или не натисна съединителя двигателя да спре да се върти и да го пусна пак не пали (това при опит да запаля на скорос ) иначе в момента на загасването въртя ключа и пали като нова ,а също така на ниски ако посефи 5/10 минути и загасва ,незнам какво е вече ,помпата работи ,прави налягане от 3.2 бара ,смених дюзи рейка ,датчик колянов вал ,дросел,пробвах с друг компютър и нищо,някакви идей ?

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4905
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Странностите при зетко

Мнение от ivo-zx » 03 Сеп 2020, 21:03

Може да се прочетат грешките преди да загасне. Аз имах подобен проблем - МАП сензора даваше на късо +5 волта които идват от ЕКУ-то и са общи със датчика на дроселовата клапа и сензора за температура на входящият въздух. Ей така си гаснеше в движение но ако изключа от контакт и пак включа и пусна плавно съединителя си палеше от инерцията. Веднъж беше бая нервно, връщах се от яз.Доспат, а зад мен се беше залепил пълен самосвал по нанадолнището. Загасна пет-шест пъти, а в колата бяха и жената и децата.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
Димитър_Горанчев
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран на: 31 Мар 2017, 00:20
Пол: мъж
Кара: Citroen saxo 1.4 vts
Местоположение: Шумен

Re: Странностите при зетко

Мнение от Димитър_Горанчев » 03 Сеп 2020, 22:34

Как го оправи колега ,че ми оисна да стоя с едната ръка на ключа да включвам и изключвам от контакт :rev: :rev: :rev: :rev:

Аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4905
Регистриран на: 06 Апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Странностите при зетко

Мнение от ivo-zx » 03 Сеп 2020, 23:39

Просто смених мап сензора. При теб може да е друго. Ама бая време ми къса нервите. Карах с една платка на таблото за която си написах софтуер и дебнех всичко подозрително. Трябваше ми около месец защото ставаше епизодично. Бях на Боаза пътувах към София, видях как падна напрежението. Извадих куплунга на мапа, прибрах се в София без да загасне нито веднъж, смених сензора и забравих за проблема.
2020-09-03 23_41_59-Clipboard.png
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
Димитър_Горанчев
Нов потребител
Мнения: 20
Регистриран на: 31 Мар 2017, 00:20
Пол: мъж
Кара: Citroen saxo 1.4 vts
Местоположение: Шумен

Re: Странностите при зетко

Мнение от Димитър_Горанчев » 04 Сеп 2020, 00:01

Сега откачих мапа и покарах ,абсолютно никаква разлика няма


pipilica
 
 
Мнения: 378
Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:53
Кара: ХМ 2.1 turbo diesel
Местоположение: София

Re: Странностите при зетко

Мнение от pipilica » 04 Сеп 2020, 02:48

Не знам дали ще ти е от полза но да ти кажа. Преди имах ВХ моноинжекция и от време на време правеше подобна магария, хванах алармата в издънка и оскубах кабелите, който я е монтирал турил едно реле да прекъсва един кабел на компа, идея си нямам за какво беше тоя кабел.

Публикувай отговор Предишна темаСледваща тема

Обратно към “ZX”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост