ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Теч около инжекциона

Производство: (1991-1998)

Модератор: zx_zvqr


Автор на темата
demerdzhiev
Нов потребител
Мнения: 36
Регистриран: 22 апр 2015, 20:26
Кара: zx 1.4i
Местоположение: Сливен

Теч около инжекциона

Мнение от demerdzhiev » 31 авг 2018, 17:52

На всмукателния колектор в ляво от инжекцион се появява постоянно една локвичка, с незнаен произход. Някой ако има идея
И още един проблем, лампата в купето не реагира на отворени врати, почистих датчиците които са до пантите на вратите проверих ги, дават контакт, но лампата не светва. А и пищялката за забравени пуснати фарове не работи. смених я, но няма ефект :Help:
Изображение

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4488
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 31 авг 2018, 22:05

Чак с незнаен произход, това не е ли масло? Гарнитура на капака на клапаните. Преди две години беше 7 и педесе лева, в брой с ддс. Провери за бушон за ламите, аз за 8 години не можах да намеря адекватен списък кой кой номер е, и за какво служи.
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
demerdzhiev
Нов потребител
Мнения: 36
Регистриран: 22 апр 2015, 20:26
Кара: zx 1.4i
Местоположение: Сливен

Мнение от demerdzhiev » 02 сеп 2018, 11:28

Не е от гарнитурата, идва откъм инжекциона, откъм главата е чисто. И всички бушони са здрави. Когато натисна лампата да свети постоянно - свети. В средно положение сиреч при отворени врати само - не свети

Потребителски аватар

ivo-zx
 
 
Мнения: 4488
Регистриран: 06 апр 2010, 18:56
Пол: мъж
Кара: Xsara Picasso 1.6i 16V 110 коне 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivo-zx » 02 сеп 2018, 16:55

За теча - на въздуховода от филтъра има един тройник, в него влиза вакум след дроселовата клапа, този вакум смуче капки масло от вентилацията на картера и ги вкарва след клапата за да изгорят в двигателя. Ако липсва този тройник това масло капе от там. Лявата снимка стрелката отляво. Това е от книга за Пежо 405, там има малко повече за Magneti Mareli, за ZX и ТУ3М Mаг.Mар. в Хайнеса не пише почти нищо.
zx-air.jpg

За светлините няма нищо сложно, някъде е прекъснал кабел.

310 LH front door pillar switch
311 RH front door pillar switch
312 LH rear door pillar switch
313 RH rear door pillar switch

130 Lights-on warning buzzer

742 Central interior light
zx-interior-lighting.jpg
zx-exterior-lighting.jpg
Каквото и да правиш, Пежо винаги ще има по-дълги фарове от теб!


Автор на темата
demerdzhiev
Нов потребител
Мнения: 36
Регистриран: 22 апр 2015, 20:26
Кара: zx 1.4i
Местоположение: Сливен

Мнение от demerdzhiev » 02 сеп 2018, 22:25

Благодаря! Ще прегледам пак

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “ZX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост