Ремонт полуоска 1.4i

Производство: (1991-1998)

Модератор: zx_zvqr


Автор на темата
demerdzhiev
Четящ
Мнения: 9
Регистриран на: 22 апр 2015, 20:26
Кара: zx 1.4i
Местоположение: Сливен

Ремонт полуоска 1.4i

Мнение от demerdzhiev » 23 окт 2017, 15:44

Напук на твърденията на всички във форума че полуоските на 1.4 не се разглобяват - разглобяват се, малко по-различно но се разглобяват, през вътрешното каре, външното е капсуловано и то се разглобява, но там е съвсем друго тесто и не се заемам да го правя, но за смяна на маншони на полуоската, е достатъчно разглабянето на вътрешното каре, с цел да не се слагат от тия силиконовите маншони, които се разтягат и минават през цялото каре и издържат по 1 година и ето го резултата:
нов лагер, нови маншони, нова грес и още 50хиляди километра :)
Изображение
Изображение
Изображение

След като изрежеш стария маншон на вътрешното каре, остава ламаринената облицовка, която има ръб отвътре който пречи на трипалцовия лагер да излезе от чашката, има и културен начин, но така или иначе ще се сменя затова го срязах със секачките и извадих лагера, почиства се всичко, има една зегерка на върха на оста точно след лагера, сваля се и лагера се изтегля със скоба,

Изображение

след което може да се смени маншона на външното каре, нанизва се маншона на вътрешното каре, след което се слага отново трипалцовия лагер, зегерката и се затваря вътрешното каре, новата ламаринена облицовка на чашката, трябва да се запечата в края (валцова) , аз я занесох на стругар, сложи на струга една ролка с лагер вместо нож и я натиснахме по цялата периферия и прибра перфектно.

Върни се в “ZX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост