ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

сервиз Alex Devil Auto

Място където ще се хвалите или оплаквате от майсторите.

Автор на темата
toxicz
Новак
Мнения: 9
Регистриран: 09 апр 2012, 13:48
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso ХДИ
Местоположение: София
Контакти:

сервиз Alex Devil Auto

Мнение от toxicz » 13 юли 2012, 10:08

Да ви разкажа за моята случка в сервиз Alex Devil Auto
От един собственик на Xsara Picasso HDI.
Колата ми правеше проблем и гаснеше в движение ей така из веднъж все едно някои е врътнал ключа и край, имам колата от 2 месеца и това ми го е правила точно 3 пъти иначе си имаше динамика и вървеше супер през останалото време.Понеже дойде време за отпуска и почивка реших да стегна колата за морето за да не ми направи този номер на магистралата.
Четох по форумите и видях доста позитивни мнения за този сервиз относно френския дизел.
Сега като се позамисля може и те да са ги писали тези мнения.Но както и да е.
Закарах я в сервиза на горе споменатия човек и от редовната проверка в интернет стигнах до извода, че проблема може да е или в подкачваща помпа или в клапана за високо налягане. Коментирахме с приемчика и той се съгласи, че наистина може в някой от тези неща проблема. Оставих я и зачаках резултат. На другия ден ми се обадиха и ми обясниха, че проблема е в ГНП-то и че трябва да се свали и да се занесе на ремонт(рециклиране) защото изкарвала стружки и те запушвали клапана за високо налягане. Ремонта на нея ще е от порядъка на 300 – 500 лв. и за свалянето на помпата още 220 лв. за сервиза. Казвам ОК почвайте я щом от това е проблема и пак зачаках семейния автомобил да се върне в къщи. След още един ден аз загубих търпение и се обадих около 16.00 часа да попитам как вървят нещата с ремонта. От там ми отговориха, че помпата била ОК и,че в клапана за високо налягане бил проблема а тои струва 330 лв. Преглътнах майтапа които си направиха с мен и отидоха да си прибера автомобила. Понеже имаше и други неща за смяна сметката чукна 920 лв. В тях си бяха включили 220 лв. за сваляне на помпа 50 лв. замерване на помпа а именно според тях след компютърната диагностика за която ми взимат още 30 лв. проблема е именно в нея плюс 320 лв. клапан и така и не разбрах за какво са едни 25 лв. за ел. труд ни както и да е. Платих си чинно и си тръгнах с надеждата ,че всичко е наред. Още на другия ден усетих, че колата е малко по спъната но с една идея, помислих си, че това е от центровката нали са сваляли помпата явно е има малко закъснение но гледам разхода е добър на бор комп, майната му ще си я карам така. След още един ден изпаднах в едно хубаво задръстване и колата започна леко да тресе все едно и бяха с една идея ниски оборотите. Обадих им се и я закарах пак да я погледнат. Обясних им какъв е проблема и отидох на работа. По обяд ми се обадиха, че колата е наред и да ходя да си я взимам. Отидох и по време на получаването ми се обясни как трябва да се отваря резервоара да се чисти и как проблема сигурно е бил в подкачващата помпа. Нервирах се и си тръгнах с нея. Колата изкара точно 2 км и започна да подскача цялата и угасна. Обадих им се и ги попитах какво са правили по колата да неби да се е разкрачил някои кабел или нещо? ДОКАРАЙ НИ Я НИЕ ЩЕ Я ПОГЛЕДНЕМ. 20-30 км в.час и пак там оставих я и пак за пореден път и си тръгнах. След 3 часа ми се обади някои от сервиза и ми обясни как целия проблем бил в дюзите и как на една ремонта бил 300 лв. имал сам 2 развалени и една за почистване и много ми стана странно как така колата вървеше преди това на 1 дюза. За цялата работа ми поискаха още 1100 лв. като бяха включили още някакви пари защото трябвало да се маха резервоара и да се чисти.
Казах им да събират сергията и нищо да не пипат повече по колата и ще си я прибера счупена.
920 лв. за ремонт и колата е 100 пъти по-зле от колкото като им я закарах това е моята равносметка.
Аз лично се чувствам измамен.
Вие си правете изводите дали да се доверите на прехваления сервиз.

Потребителски аватар

Mironcho
 
 
Мнения: 558
Регистриран: 25 мар 2011, 14:32
Пол: мъж
Кара: караше -Citroen: SAXO 1.5D/'98г.
Местоположение: София

Мнение от Mironcho » 13 юли 2012, 10:51

:( ейййй аман, значи имам чуството, че масово тея "френски сервизи" стават по-зле и по-зле и ако нямаш вътрешен човек си покойник, хем ще те дерат, хем не се знае какви врътки за твоя сметка ще направят :ela_mi:
... после защо френските коли с лошо реноме при нас - ми като няма свестни майстори... все "разбирачи" :...:
Добре, че във форума кой каквото знае споделя и някой проблеми си ги оправяме сами, че иначе :fuck:

Потребителски аватар

evilzet
 
 
Мнения: 1497
Регистриран: 05 окт 2004, 17:02
Кара: Xsara Picasso excl. 2 HDI '03;(ZX 1.9D)
Местоположение: Варна

Мнение от evilzet » 13 юли 2012, 11:25

Ще ми е интересно да се включат и от сервиза, горните неща звучат плашещо.
Писах едно лично в Пежо форума на Alex_Devil.

Потребителски аватар

ves pes
 
 
Мнения: 2592
Регистриран: 07 фев 2009, 23:45
Кара: citroen xsara 1,6i 8V ;break '98,Hard Tail Frame
Местоположение: София

Мнение от ves pes » 13 юли 2012, 11:30

Преди няколко години имаше подобна тема . Или бъркам сервиза. Може да е изолиран случай!?! Колега toixicz, a ти писа ли във форума за проблема и бяха ли ти препоръчали друг сервиз?
Give me fuel,give me fire-give me xsara - I desire!!!




http://www.youtube.com/watch?v=DhpMjJE4 ... re=related САМО ТИ ! ! !


Автор на темата
toxicz
Новак
Мнения: 9
Регистриран: 09 апр 2012, 13:48
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso ХДИ
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от toxicz » 13 юли 2012, 11:42

ves pes написа:Преди няколко години имаше подобна тема . Или бъркам сервиза. Може да е изолиран случай!?! Колега toixicz, a ти писа ли във форума за проблема и бяха ли ти препоръчали друг сервиз?
Не не попитах а разчитах ,че след като има доста позитивни мнения за този сервиз ще ме оправят. И ще ми е за обица да се допитвам вече. Вчера след като си взех колата тя не запали пред сервиза. Алекс излезe и подигравателно ми каза "Ето аз к-во ти казах че е от дюзите проблема" и си замина. Разглобих въздушния филтър и пръснах с СТАРТ флакон и колата запали. Което ме навежда на мисълта ,че подкачващата помпа не дава достатъчно налягане. Ще си сваля резервоара и ще си я правя сам. Нищо ,че съм IT ще се науча и коли да ремонтирам :) не е ядрена физика.
Последна промяна от toxicz на 13 юли 2012, 12:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

M.Gruev
 
 
Мнения: 1013
Регистриран: 12 апр 2010, 11:48
Кара: хидравлично, колкото по-старо - по-добре.
Местоположение: Казанлък

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от M.Gruev » 13 юли 2012, 11:57

В много лоша ситуация си изпаднал колега. Това което аз бих направил на твое място е да си харесам някой от форумните сервизи и да закарам колата там. След кaто обясниш цялата ситуация, но без да споменаваш името на сервиза, ги накарай да прегледат всичко, което е пипано в предишния сервиз. След като ти оправят колата ги накарай да ти документират всички излишни неща, които не е трябвало да пипат и сменят. След това отиваш в сервиза на Alex Devil Auto и им казваш да ти върнат поне парите за труд и изискваш компенсация за това, че са ти губили времето. Ако не желаят да се разберете като хора има комисии, на които работата им е да се занимават с такива неща.

Изолиран случай или не, не е редно клиента да плаща грешките на сервиза. Трябва да си поемат отговорността за безсмислените ремонти. Не може да отидеш с конкретен проблем и да дадеш близо 1000 лева и този проблем да стане по-зле от колкото е бил. В такива ситуации трябва всички да се научим да си търсим правата, защото по-добър начин за подобряване качеството на услугите няма!

Потребителски аватар

Lee
Модератора
Мнения: 3319
Регистриран: 02 окт 2004, 16:40
Кара: Citroen ZX 1,9i 16V
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Lee » 13 юли 2012, 12:32

Да, темата преди няколко години беше моя и проблема беше пак с угасваща колата (2.0 ХДИ) или по-скоро непалеща. Колата вися пред серзиза 3-4 дни без резултат и дори не я закачиха за диагностика така както си беше отпред. Возех си я като багаж с пътна помощ напред назад тогава, но накрая си я оправих в оофициялния сервиз колкото и да бе странно. Поле проблеми ниаккви до ден днешен, та даже и новия й собственик е доволен :)
Ама както и да е, аз вече съм забравил за случката.

Колега, това което си написал звучи доста лошо за сервиза ако нещата са протекли по тои начин и за тези колосални суми.
Сигурен съм че сега Алекс ще скочи да обяснява колко си 'лош' :lol:

п.с. споделям мнението на колегата над мен.

п.с. Виж някъде из форума тук или в Пежо съм писал тма как се свалят дюзите и къде се носят за рециклиране, а даже и как да си смениш разпръсквача ако искаш сам :) Но най-добре е да ги занесеш на едно от двете места по-долу.
Имаш опция при Иван в Яна или в НН Сервиза на Бош до летището. Рециклирането определено не излиза 300 лв за дюза, а по-малко.
-----------------------------------------------------------


alex_devil
Нов потребител
Мнения: 35
Регистриран: 30 яну 2007, 23:12
Кара: Citroen Xsara Picasso, Peugeot 405 1.9 SRI Break.
Местоположение: София

Мнение от alex_devil » 13 юли 2012, 12:47

Ама как бях сигурен, че ще ме нахраниш, само чаках да започнеш да плюеш.
В целия трактат, който си написал пропусна да споменеш 2/3 от цялата ситуация. Пропусна да споменеш, че още от самото начало те предупредихме в общи граници от къде до къде може да ти се разпростре ремонта, както като труд, така и като части. Обясни ти се, че в 90% от случаите при твоите симптоми проблема е в ГНП, но има вероятност да се окаже инжектори или подкачваща помпа. Ти явно реши, че ще имаш късмет и ще се разминеш само с помпа, свалихме я (за незапознатите, тази помпа се сваля, като се разкачи целия ангренаж), занесохме я на проверка (която също струва пари), клапана ти за високо налягане беше целия в стружки, от сервиза за помпите директно ми казаха "помпата е перфекна, търсете причина другаде". Ние ти се обадихме и ти казахме, ти каза "Не мога, скъпо ми е слагайте помпата обратно", предупредих те, че проблема ти ще остане и ще се влоши, ти каза "скъпо ми е", сменихме ти клапана за всеки случай и ти казахме, че ако колата не се оправи си вземаме клапана обратно и ти връщаме парите, останалата част от огромната сума която си платил е за части по окачването, демпферна шайба семеринг лагер климатик и пр. ........... аз имам документ в който си пише съвсем ясно за какво си платил. 25 лв. ел труд плати за 3 кабела от датчика за високо налягане които бяха с нарушена изолация и ги изолирахме ............
След като ти дойде да си вземеш колата първия път те предупредих съвсем ясно, какво ще последва след като не сме направили нищо и че със смяната на този клапан има някакъв минимален шанс да се оправи, но стружките няма от къде да се вземат ей така, ти каза "добре' и си замина. В понеделник ми цъфна и каза, че колата не се държи добре и има проблем. Предупредих те отново, че преди да свалим дюзите и резервоара само си говорим и няма да ти решим проблема, ти отново каза, че ти е скъпо и след 2 часа си прибра колата, след това закъса на Карфур и на въже се върна обратно. Тоя път кандиса да свалим дюзите, поради простата причина, че нямаше на къде да мърдаш, свалихме ги и ги занесохме на проверка, от там ми казаха 2 дюзи пълен аут, цена 300 лв. на дюза, една за 170 лв. и една идеална. След това почнаха едни кандарми кой какво да прави, първо казваш "правете" после "скъпо ми е", "какви са тия цени", "потърсете от АМК нови", "айде по-бързо нямам време......в събота ще ходя на море" :? , накрая отсече, "аз толкова пари за кола няма да давам, сглобете я как да е и да си я вземам". Ние ти я сглобихме и си взехме клапана обратно върнахме ти парите и ти си отиде със зор, че колата ти едвам запали със стартов спрей пред сервиза.
Това което ме удивлява обаче е как през цялото време на теб ти се обяснява по телефона кое колко струва, до какво ще доведе и тн. ти се съгласяваш, след 10 мин звъниш и казваш точно обратното на това което си казал, е аз как да се разбера с теб? Всеки който е малко в час с тези ХДИ му е съвсем ясно как точно се прави диагностика на системата с високо налягане и колко време отнема, както и пари. Ако искаш евтинко, купи си бензин с газ (както съм направил аз ) и си карай.
Аз не съм врачка, че дистанционно да ти пипна проблема без да разглобявам, като разглобя цялата кола, да го направя за 30 лв? Всеки иска да му се уважава труда ама като дойде време да си плати и се почва. Като нямаш пари защо в крайна сметка ми каза "сваляйте дюзите да ги проверявате", имаше надежда, че за 15 лв. на дюза ще ти решим проблема или .........?
Винаги съм се удивлявал на хора като теб, като седиш тук в сервиза мълчиш като риба ама като седнеш зад компа си номер едно. Страшен пич си. Отдавна съм свикнал с мисълта, че няма как да огрея навсякъде и всички да са доволни, но с хора като теб, нямам и желание и слава богу такива мрънкачи дето искат да им стане колата срещу 5.38 лв. са все по-малко.
Успех ти пожелавам с ремонтите от тук нататък.

П.С. Ооо да, дойде време за разплата пак, колегата Lee отново му дойде душеш, как пък не се обърка да не пишеш, относно другия колега, който дава подобни съвети, малко се е пообъркал, тук не става въпрос за грешка на сервиза, а за ПРОВЕРКА, за което клиента е предупреден колко ще му струва, за "грешката" му върнахме парите, ще ме прощаваш.
А между другото колега Lee, навремето колата ти преседя 1 седмица навън не по мое желание, един друг човек с който май сега си бъркате по дупките, реши, че френските коли но го кефят и на мен ми писна да лежа по улицата, но това е друга тема.


KLAMER
 
 
Мнения: 215
Регистриран: 21 юни 2011, 11:30
Пол: мъж
Кара: XSARA PICASSO, 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от KLAMER » 13 юли 2012, 13:11

Според мен, нещата няма да се оправят, докато не започнем да алармираме съответните контролни органи.
Ако не са ти взели никакви пари , то тогава и дума не може да става да имаш нещо към тях. Но да оставиш толкова пари, и то по тяхна диагностика и препоръка, после да сменят диагнозата, и да вземат пари за ремонт по първата...И накрая да няма резултат !? Това е немислимо ! Колега, за мен работата ти е за Асоциацията за Защита на Потребителите . Най-малкото за да имат запис за този сервиз. А, акто се насъберат няколко - кой знае ? Някой може и да затвори този сервиз. Само да вметна от опит - хората там си работят, и съдействат с каквото могат. Опитай задължително.
Докато не започнем да си търсим правата, ще продължават такива "Играчи" да си играят с нашата неяснота по автомобили , и ще продължат да търсят лесни пари. Уверен съм, че на този Алекс, хич не му пука дали си си тръгнал доволен. А, повече се радва на бързата пчелба която е реализирал. Единствено ще се трогне, ако му похлопат на вратата и поискат сметка защо , как и защо не е потърсил вариант за решаване на предявената рекламация (А, той отметна ли те в журнала по рекалмации - това е нарушение, ако не го е направи, и подлежи на санкция от 500 до 1000 лв, члена по който беше не го помня...Ако имаш интерес, мога да подскажа.). И , така ако започнат да го търсят всяка седмица, със съответният акт..няма ли да му е по-евтино да започне да работи !?
Моят съвет е да напшеш всичко това на един лист в последвоателността която се е случила (като задължително вметнеш където е необходимо номер фактура, касов бон, ред на който е упоменато че е извършена диагностика от тях, и задължително приложиш КОПИЕ на фактурата). като СТАНОВИЩЕ, или нещо подобно и поискаш да сложи печат с входящ номер, един вид че е запознат. И поискай да ти върне писмен отговор. Сигурен съм,че тогава разговора ще стане друг. Ако ме послушаш, ще видиш какъв ефект има това. УСПЕХ и задъжително да кажеш резултата .

..::[ Редакция (13 Юли 2012, 13:11)

Я, интересно ! Сервиза се включи...Аз като работещ в сервиз, ще си позволя малко да те опонирам...
И дума не става кой е врачка, кой не е е. Има уреди, и инструменти. Затова клиента се обръща към сервиз.
Как така сте свалили помпата да я диагностицирате !? Нямате ли манометри - тези помпи са лесни за диагностика, без сваляне. Те създават налягане, и единствено се регулира изходящото налягане чрез въпросният клапан, който също подлежи на лесна диагностика. Затова не е коректно да взимате пари на клиента, за сваляне (това как се сваля си е ваша грижа...). Щом сте спестили от оборудване, и се оказа, че проблема не е в помпата... Няма лев. Така е редно. Особенно , след като сте се разбрали за връщане на парите, най-малкото не е коректно да прехвърляш топката на клиента той да си търси парите .
Затова се обръща към сервиз - ако ще се сменя наред, докато се УЦЕЛИ проблема - сигурен съм, че и клиента сам би си го направил. За мен , описаната ситуация си е пропуск в диагностиката. Затова не следва клиента да плаща нещо, което е в резултат от некомпетентността на сервиза (в случая механика, но пък той си е отговорност на сервиза,нали ?). А, да заплати само това, което е в пряка връзка с ремонта. А, след като сте правили диагностика... Как така е излязло впоследствие, че има дюзи за смяна ? Нали уж сте правили диагноситка, и според нея, не са били проблемни ?
Според мен, в този сервиз, в този случаи е налучквано. Или пък , явтомобила се е правил от некомпетентен механик. КОйто и да е варианта, не следва клиента да плаща за експериментите на сервиза.

Потребителски аватар

N.Anev
 
 
Мнения: 168
Регистриран: 13 апр 2011, 20:18
Пол: мъж
Кара: синьо бяло в черен кръг и три букви главни!
Местоположение: София

Мнение от N.Anev » 13 юли 2012, 13:20

Колега даваш по 1000 лв. за ремонти и ходиш в сервиза на @alex_devil. Ама и ти си за бой :po tikvata:
Като ще раздаваш по толкова много пари по добре отиди в АМК Божурище поне знаеш, че ще ти оправят колата пък и гаранция ще ти дадат.
А сервиза на @alex_devil, честно казано и аз мислех да ходя там, поговорих си с 2-3 колеги от тук и от пежо форума и няма да стъпя там. Всички казаха, че са се връщали по 3-4-6 пъти да се дооправя нещо. Що за сервиз е т'ва? Там е проблема, ама не е там, после се оказва съвсем друго.. абе ужас :tupo:.
За задния мост на един колега по същия начин 4 пъти се връща :tupo:. Нямам думи просто.
Сигурен съм, че за 1000 лв. в АМК Божурище щяха да ти оправят колата и отдавна да си забравил, че си ходил там.
А дори и 1300 да са пак си заслужава да дадеш 300 лв отгоре и да знаеш, че колата найстина е ОК, а не да дадеш 1000лв. и да е по зле от преди както ти сам казваш.
Livin' life in the fast lane
Movin' at the speed of life and I can't slow down
Only got a gallon in the gas tank
But I'm almost at the finish line, so I can't stop now
I don't really know where I'm headed, just enjoyin' the ride


alex_devil
Нов потребител
Мнения: 35
Регистриран: 30 яну 2007, 23:12
Кара: Citroen Xsara Picasso, Peugeot 405 1.9 SRI Break.
Местоположение: София

Мнение от alex_devil » 13 юли 2012, 13:28

Пиша за последен път, после само ще ви гледам сеира.
Сега колега се съсредоточи, явно нямаш грам опит, падане на налягане понякога, обикновено над 700 бара ->клапан за високо налягане пълен със стружки->помпа сваляне за да се тества на 1700 бара ->помпа наред->колата започва да прекъсва отново и обикновено на рязко подаване на газ при 700 атмосвери или барове->сваляне на дюзи-> тестване на 1700 бара и висока температура->две дюзи текат като лейка, една по-малко, една идеална-> клиента каза "пари нямам"->сглобка обратно->връщане на пари за нашия клапан, слагане на неговия->довиждане.
Прибери си го ти да си го тестваш.

Желателно е клиента да си погледне поръчката + касовата бележка и тогава да пише врели некипели.
Адиос, само ще ви чета и ще ви гледам "компетентните и опитни" мнения.
А, на паркинга отново е пълно с коли за ремонт, странно защо? :lialia:

Потребителски аватар

N.Anev
 
 
Мнения: 168
Регистриран: 13 апр 2011, 20:18
Пол: мъж
Кара: синьо бяло в черен кръг и три букви главни!
Местоположение: София

Мнение от N.Anev » 13 юли 2012, 13:33

Докато има балъци, ще има и тарикати!
Познай ти от кой си! Нещата ще се обърнат един ден ;)
Взимате много пари за едно голямо НИЩО.
С Какво вашия сервиз е по добър от Оторизирания сервиз на Ситроен (АМК), че чак цените са ви по високи и то за едното нищо!
А, на паркинга отново е пълно с коли за ремонт, странно защо? :lialia:
Това ми беше достатъчно за да не стъпя в сервизчето ти. Даже няма и да си помисля да го направя!
Livin' life in the fast lane
Movin' at the speed of life and I can't slow down
Only got a gallon in the gas tank
But I'm almost at the finish line, so I can't stop now
I don't really know where I'm headed, just enjoyin' the ride

Потребителски аватар

Anojarov
АМ - Габрово
Мнения: 2277
Регистриран: 04 апр 2007, 09:22
Пол: мъж
Кара: Brlingo K9 Feel Blue Hdi 100,C3 Aircross BlueHDi 100 BVM Shine

Мнение от Anojarov » 13 юли 2012, 14:24

alex_devil написа:Пиша за последен път, после само ще ви гледам сеира.
Сега колега се съсредоточи, явно нямаш грам опит, падане на налягане понякога, обикновено над 700 бара ->клапан за високо налягане пълен със стружки->помпа сваляне за да се тества на 1700 бара ->помпа наред->колата започва да прекъсва отново и обикновено на рязко подаване на газ при 700 атмосвери или барове->сваляне на дюзи-> тестване на 1700 бара и висока температура->две дюзи текат като лейка, една по-малко, една идеална-> клиента каза "пари нямам"->сглобка обратно->връщане на пари за нашия клапан, слагане на неговия->довиждане.
Прибери си го ти да си го тестваш.

Желателно е клиента да си погледне поръчката + касовата бележка и тогава да пише врели некипели.
Адиос, само ще ви чета и ще ви гледам "компетентните и опитни" мнения.
А, на паркинга отново е пълно с коли за ремонт, странно защо? :lialia:
Колега не си прав.И помпа и дюзи ,и клапан на рейката и на помпата се тестват без да се свалят.Стига да има кой и да знае как. Не вземам страна - всеки е прав за себе си. Но както и писаха по горе - за толкова пари платени колата трябва да лети и да няма проблеми.
“Помни вчера, мисли за утре, но живей днес.”

Потребителски аватар

M.Gruev
 
 
Мнения: 1013
Регистриран: 12 апр 2010, 11:48
Кара: хидравлично, колкото по-старо - по-добре.
Местоположение: Казанлък

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от M.Gruev » 13 юли 2012, 14:56

На колегата сме му дали съвети на базата на това, което е казал тук. Дали нещата стоят така или не ... има хора, на които работа им е да разберат.

Не си мислете, че и в АМК сервизите не правят големи простотии когато им дойде музата. Последната, която изживях е съвсем прясна - от тази седмица. :bigsmile: Разбира се човешко е да се греши, но по-важното е когато нещо такова се случи да се поеме отговорност и нещата да се разрешат по един цивилизован начин.

Потребителски аватар

BGtok
 
 
Мнения: 2188
Регистриран: 02 май 2008, 21:46
Кара: Берлинго 1,9 D . C5 2.2 HDI Exclusive Avtomatik Navi ......... Xsara 1,6 16V VTS
Местоположение: София-Горубляне

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от BGtok » 13 юли 2012, 14:58

Явно работят на принципа "проба-грешка" и налучкване.... :notright:

Сервиз "Alex Devil Auto-fortunetellers"
●● :citroenlo2: ·٠•● CITROEN ●•٠· :citroenlo2: ●●
Член на Club Citroen Bulgaria


alex_devil
Нов потребител
Мнения: 35
Регистриран: 30 яну 2007, 23:12
Кара: Citroen Xsara Picasso, Peugeot 405 1.9 SRI Break.
Местоположение: София

Мнение от alex_devil » 13 юли 2012, 15:12

Изображение

Изображение

Ето това са многото пари дето клиента е платил, прословутия клапан го няма в тази поръчка защото така или иначе ние му върнахме парите, както се бяхме разбрали, втората поръчка беше изцяло по настояване на клиента, като накрая той се отказа от всичко.


Автор на темата
toxicz
Новак
Мнения: 9
Регистриран: 09 апр 2012, 13:48
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso ХДИ
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от toxicz » 13 юли 2012, 15:29

А само да уточня ,че за клапана ми се върнаха 175 лв. от 330 лв. защото си приспаднаха тестването на дюзите.
Та на кратко тествахме всичко за 800 лв. и колата пак е счупена :D и да допълня, как така 2 дюзи са АУТ като си я прибрах на ход без проблем като изключим ,че запали трудно?

Да вярно е, че ми върнаха парите за клапана. След като си удържаха за монтаж/демонтаж и проверка на дюзите взех 175 лв от 330лв. Значи равносметката е 749 лв и все още колата е по зле от колкото като я закарах. И как така си закарах колата на собствен ход на 1 дюза не знам :)

lubitel - от правилата на форума:
"няма нужда да цитирате мнението, непосредствено, преди вашето - има бутон "Нов отговор".
Както няма нужда и от два поста един след друг.

Обединил съм двете мнения и съм изтрил излишния цитат. Авторът, ако иска, може да коригира останалото.


KLAMER
 
 
Мнения: 215
Регистриран: 21 юни 2011, 11:30
Пол: мъж
Кара: XSARA PICASSO, 2.0 HDI
Местоположение: Варна

Мнение от KLAMER » 13 юли 2012, 17:29

Колега, дотук мненията са в твоя защита, като е явно , че дори не се чувства и гузен.А, такива следва да бъдат НАКАЗАНИ. :mrgreen:
Отиди до Комисията за Защита на Потребителите, и виж какво ще кажат и те по въпроса. Е, освен , само като версия го кзавам , наиситна нямаш нещо което да криеш... :o
Но, ремонт препоръчан от сервиз, след собствена диагностика, и не дал ефект - никъде по света не се плаща. Презумпция ! Иначе - Що за ш...н Диагностик си !?

Потребителски аватар

PIT
just married
just married
Мнения: 4967
Регистриран: 09 мар 2007, 11:12
Пол: мъж
Кара: C6 2.7 HDI, '06 C5 2.0 HDI 16v АСК
Местоположение: София

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от PIT » 13 юли 2012, 18:02

Не вземам страна в конкретния спор, но поне не мисля, че е редно да се натрапват във всеки пост тия суми, дето реално за за доста повече неща.
Не, че остатъка пак е малко, но не можеш да ме убедиш, че 220+50+30+25+144 = 749 ...
06C6V6 :cool:

Бившите:
'98 Xantia ACTIVA 2.0 HDI
'94 Xantia 1.9TD

Потребителски аватар

SoSo
 
 
Мнения: 1397
Регистриран: 20 юли 2009, 19:55
Пол: мъж
Кара: Peugeot 607 2.2 Hdi / Peugeot 406 Estate 2.0i 16V / Peugeot 306SL 1.9D / Peugeot 106 1.0 Mi / Citroen Jumpy 1.9 TD
Местоположение: Бургас / Стара Загора
Контакти:

Мнение от SoSo » 13 юли 2012, 21:05

Колега @alex_devil, точно поради такова отношение към оплаквания от клиенти никога не бих те препоръчал в който и да е форум. Да не говорим ако се включи съпругата ти за какъв разговор става дума. :ti ma prebi: Знам, че това не те притеснява много силно, тъй като паркинга е пълен, но е добре да се замислиш все пак.
Който не работи, той не греши. Истината може да е някъде по средата, но ти си с 1000 лева напред, така че е уместно да си по-диалогичен.
Peugeot Fans Bulgaria

"Нещо от фолио" - един начин да си уникален!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта