ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Да похвалим АМК (Автомотор Корпорация АД)

Място където ще се хвалите или оплаквате от майсторите.
Потребителски аватар

Автор на темата
stefanjor
Нов потребител
Мнения: 25
Регистриран: 09 юли 2008, 16:28
Кара: C4 Exclusive 2.0i 16V 143hp
Местоположение: София

Да похвалим АМК (Автомотор Корпорация АД)

Мнение от stefanjor » 04 ное 2008, 09:39

Това е писмото, което изпратих, като оплакване до АМК:
Оставих колата (С4) в автосервиз Божурище на 28 октомври и си я взех същия ден. Проблемът беше, че компютъра не отчиташе налягането в гумите. Повредата беше отстранена, но оплакването ми е за следното: Като оставих колата показанията на дисплея бяха, че има гориво за 120 км. След като си взех колата бяха навъртяни приблизително 20км. а на дисплея показваше, че имa гориво за 45 км. Като взех колата по обратния път стойността се повиши до 65 км. пробег с оставащото гориво. Притеснява ме това, че за да се получат горните показатели колата трябва да е карана на много високи обороти със силно форсиране на двигателя. Проблемът за който оставих колата в сервиза не изисква нито навъртането на толкова километри, нито такъв тип силово каране.
Протокол за това, че колата е била в сервиза и какви ремонти са правени по нея също не ми беше предоставен.

Стефан Гергиев

Приятно съм изненадан от бързата реакция от страна на АМК.
Днес получих отговор на писмото в което ми обясняват причините за стойностите на дисплея от които се бях притеснил. Обясняват ми по какъв начин се тестват въпросните датчици и т.н. и излиза, че притесненията ми, че някой джигит от сервиза е карал колата за удоволствие не са верни.
Ако някой се интересува от пълния текст на писмото ще му го изпратя на ЛС.
Та от мен една червена точка за АМК, поне що се отнася до връзки с клиенти :D
May the force be with you. . . Always!

Потребителски аватар

asg
 
 
Мнения: 938
Регистриран: 20 яну 2007, 20:47
Пол: мъж
Кара: Audi Q3 auto quattro etc.
Местоположение: Worldwide

Re: ВЪЗРАЖЕНИЕ - против лошото обслужване в АМК

Мнение от asg » 08 ное 2008, 15:48

Аз съм много доволен от обслужването в АМК и друг път съм писал за това, само добри думи за служителите.
Ето пример от петък, 07.11.08, трябваше ми копие от талона, автомобила е лизингов, та звъня в лизингов отдел в АМК-София към 0930ч и се разбрахме да пратят факс до АМК - Варна, после звъннах на секретарката във АМК-Варна да знае, взе ми номера на телефона и номера на автомобила, към 12ч ми звънна момичето , факса бил пристигнал и мога да си свърша работата с копието на талона, та към 13ч вече си прибрах копието.Това е пример за добро обслужване и то в петък :evala:


C2bubata
 
 
Мнения: 586
Регистриран: 28 авг 2008, 12:13
Кара: C2/1,4hdi TLC120 Chrysler Convertible и други

АМК - Божурище

Мнение от C2bubata » 09 фев 2009, 17:44

Колеги понеже много се плюе за АМК,нека ви разкажа моят допир с тях.При купуването бяха любезни и спазиха всичко както казаха за срокове и какво ли не ,даже аз имах проблеми с фирмата и ми седя колата 1 месец там,като за периода не ми е текъл нито лизинг нищо.2рият ми контакт беше като ожулиха С2ката това беше в понеделник,взех си писмото от алианс и 4тък или 5тък си взехме колата измита даже.3тия контакт беше миналата седмица,имах теч на масло и някакво притрисане,не бързах но получих час за 5тък,мисля че 1 ден след като отидох но ако бях настоял сигурно и веднага щяха да я вземат,в петък привечер ми се обадиха че е готова,но ако не бързам да остане до понеделник да видят дали няма да притриса на студено,днес си я взех колата.Аз лично съм много доволен от сервиза на АМК и да чукам на дърво не съм имал никакви проблеми,каквито съм брал в СФА,ама за тях не ми се говори.

Потребителски аватар

BaiLamarin
 
 
Мнения: 146
Регистриран: 01 апр 2008, 17:49
Кара: C15 1.8D
Местоположение: София
Контакти:

Re: Да похвалим АМК - София

Мнение от BaiLamarin » 16 окт 2009, 21:41

Ето и моето мнение- за Божурище. Да любезни са, вътре е топло, кафето е евтино. Ама трябваше ли да стоя час и 40 мин. да чакам за реглаж на предница? Нещо което се прави за 10 мин. Ясно е, че приемчика се мота , за да напише час и половина труд- което е смешно. Разбира се става въпрос за пари- реглаж на предница на С-15 за 59.52 лв. /как пък сметна стотинките :hihihi: / е меко казано прекалено. Добре, че я направи грамотен човек. Незнам защо смятат клиентите си за балъци и дойни крави? Здраве да е. :)
п.п. Единствената причина да отида там е, че предния майстор от Изток я беше объркал. И взех листа с правилните ъгли, да ги имам за следвъщ път, че усилената не излиза по всички стендове и хората я правят както дойде... :)

Потребителски аватар

liuliu
 
 
Мнения: 3969
Регистриран: 08 мар 2006, 19:01
Пол: мъж
Кара: C5-I V6 с ръчка с ГИ STAG 300 и домашно лъвче 306 1,9 D
Местоположение: София-Фондови жилища

Re: Да похвалим АМК - София

Мнение от liuliu » 17 окт 2009, 15:02

Да беше отишъл в Дианата в Люлин.Влизаш веднага, а и цената беше 25 лева (преди 2-3 години).Кафето също го има :D .
Двигателят е двигател, когато е дизел.
"Единственото нещо, което можеш да направиш преди мач с Барселона, е да отидеш на църква и да се помолиш" - Гордън Стракън.


Jovani
 
 
Мнения: 3410
Регистриран: 08 дек 2004, 17:07
Пол: мъж
Кара: C5-II 2006 2.0HDI16 с 138 кончета с ръчи юзди вече и с JR филтър и Ксара2 Ексклузив AL4
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Re: Да похвалим АМК - София

Мнение от Jovani » 17 окт 2009, 15:02

Както повечето колеги тук и аз стъпвах в АМК само когато се налагаше да се закупят части за колите (за Ксантиите) В крайна сметка малко по-скъпите "оригинални" части там даваха малко по-високо психологическо ниво на сигурност на ремонтите.Както и да е след моя грешка, налкожи се Ц5-ко да влезе в сервиза на АКМ за малко боя и тенекии. Две седмиципо-късно колата е като нова, е или почти, има някои неща за доизкусураване и за това ще иде пак в сервиза , но като цяло сън доволен от качеството на работата и отношението в АМК Дианабат
Клубна карта 101
Звукът в моята кола
Не смятай всяко движение за действие
Изследване се нарича онова, което правя, когато не знам какво правя.
Изображение
Вози си Lexia/Proxia/PP2000 в багажника

Потребителски аватар

Sando
 
 
Мнения: 2372
Регистриран: 05 ное 2004, 15:23
Кара: Xantia 1,8 16v 2001
Местоположение: Благоевград/Велинград

Re: Да похвалим АМК (Автомотор Корпорация АД)

Мнение от Sando » 11 ное 2009, 12:28

Да кажа аз една добра дума. Тъй като новата Ксантия, както ми обясни белгийският собственик, е била закупена във Франция, тъй като жена му е оттам, в началото е била обслужвана гаранционно там, а пък после е прехвърлена гаранцията в Белгия, или нещо от сорта, няма значение, та имаше един период, в който в сервизните документи не можеше да се разбере какво е писано - на френски, с краката и т.н. И отправих запитване по мейла направо до френския сайт на Ситроен. Писах номера на шаси и ги помолих да ме "светнат" какви ремонти са извършвани гаранционно по колата.
И след 10-ина дни се свързаха с мен по мейла от Автомотор, като обясниха, че по принцип подобни справки се правят срещу заплащане и т.н., но "за да засилят привързаността ми към марката", ми отговарят :D
Което си е похвално. Също така ще питам информативно колко струват подобен род справки, за да се знае, ако някой има интерес.
Уважаеми Господин Даракчиев,



Във връзка с Вашето запитване до Автомобили Ситроен- Франция, Ви уведомяваме, че те се обърнаха към нас, като официален техен представител на марката за България.

В тази връзка, след запитване до Техническа дирекция към „Автомотор Корпорация” АД, Ви информираме, че закупеният от Вас автомобил Citroen Xantia със номер шаси ******* е произведен в заводите CITROEN - Франция и е пуснат в експлоатация на 15.02.2001г., като същият се е ползвал от тригодишна удължена гаранция, а именно до 15.02.2004г. или до 50 000км, т.е. при изчерпване на едно от двете условия, време или километраж.

По време на този гаранционен период са извършени две интервенции по автомобила, а именно:

*********
Също така бих искала да Ви информирам, че подобен род справки се извършват срещу заплащане на такса, но с цел да засилим привързаността Ви към марката, ние Ви я предоставяме безвъзмездно.

Надяваме се че сме успели да отговорим на Вашите въпроси.

Бихме искали да знаете, че мрежата от оторизирани сервизи CITROEN е изцяло на Ваше разположение.

Моля да приемете нашите почитания.



С уважение,

Потребителски аватар

stovegan
 
 
Мнения: 622
Регистриран: 01 фев 2012, 18:54
Пол: мъж
Кара: Xantia Mk2 2.1 TurboD, C5 X7 2.0 180 BlueHDi, Jumper 2.2 PUMA HDi, Toyota Land Cruiser Prado J120 3.0 D4D
Местоположение: Пловдив

Re: Да похвалим АМК (Автомотор Корпорация АД)

Мнение от stovegan » 12 авг 2019, 20:51

Здравейте! Ще съм Ви благодарен, ако ми кажете как мога да подам оплакване от АМК Пловдив до ниво Франция.
Благодаря Ви предварително!

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост