ВАЖНО!
Във връзка с прилагането на Регламент /ЕС/ 2016/679, СНЦ „Клуб Ситроен - България“ ще предприеме промяна в политиката за обработване на личните данни. Ще бъдете информирани какви данни се събират и с каква цел, след което ще е необходимо Вашето съгласие. В случай, че не желаете да предоставите лични данни, профилът Ви във форума ще бъде деактивиран

Сервиз "ДИМОНА"

Място където ще се хвалите или оплаквате от майсторите.

Струва ли си Сервиза?

Не, никога по-вече не бих отишъл там
18
26%
Бива, средна работа
11
16%
Доволен съм
18
26%
Много съм доволен
12
18%
Перфектен
9
13%
 
Общо гласове: 68


Asenski
Нов потребител
Мнения: 32
Регистриран: 25 сеп 2007, 12:15
Кара: Citroen C5 2.2HDI 2001
Местоположение: София

Re: Сервиз "ДИМОНА"

Мнение от Asenski » 27 апр 2009, 22:28

Здравейте,

Искам да изкажа и моето мнение относно сервиз "Димона", макар че незнам дали все още така се нарича, защото това име е събирателно от имената на тримата младежи които започнаха заедно преди 11-12 год. от които в момента е останал само Митко, но както и да е, името не е важно.
Следя форума относително често и се радвам от възможността да сме си взаимно полезни. Просто в тази тема мисля, че информацията е доста стара и не съвсем актуална.
Според мен, доста хора включително и от форума си ходят там редовно (включително и аз), но не пишат нищо защото просто си знаят как стоят нещата и това че някой е писал отрицателни мнения не ги касае особено. Така се създава отрицателно мнение за сервиза, което според мен не отговаря на истината.
Вярно е че преди 2-3 години Митко имаше проблеми с намирането и задържането на персонала, но мисля че след като направи някои промени сега нещата стоят доста добре в организационно ниво. Сега има 2-3 момчета, които вършат основните дейности а Митко само ги контролира, а като излезе нещо специфично или по електрониката и компютъра, той се заема. Все още много трудно отговаря на телефон и затова, който иска да се свърже с него, най-сигурно е на място.
Ще спомена някои факти, които не са споменавани, а може да са от полза на доста колеги с проблеми по автомобилите си.
Малко хора (освен редовните посетители) знаят, че Митко има Lexia от 2-3 год., което за колеги с автомобили след 2000 г. е важно, защото сме доста пряко зависими от този софтуер. И горе долу от толкова време има и окончателно решение за ФАП филтъра на дизелите. Като под окончателно имам предвид слага емулатор, който симулира работата на филтъра и проблема се решава веднъж завинаги.
А още по-малко хора знаят, че Митко има договор и поддържа автомобилите на френското посолство (и това ако не е срам за АМК и СФА).
В тази връзка искам да споделя една случка от миналата седмица, бях там на кафе, понеже живея на 100м от сервиза и понякога ходя да досаждам понеже ми е интересно. Дойде едно С5 с шини на клубния сервиз на Райска градина, което предизвика моят жив интерес и за има няма 1 час му беше решен проблем с прекъснат кабел на инсталацията, (който не се е сблъсквал с автомобилна инсталация той не знае какво чудо е особено при новите коли) при което аз се оцъклих, а човека си замина доволен. Не ми се мисли, какво щеше да му се случи ако беше отишъл с такъв проблем в АМК. А днес минавайки оттам гледам е ден на 607. Едното тъкмо се лишаваше от безценния си ФАП, а другото с червен номер 0800 (сещайте се, на мосю Посланник) чакаше за нови амортисьори. А като погледнеш под капака - 99% С5, както и новото С5-III под капака е 100% Пежо 407.
Мисля, че като познания и опит особено с по-новите модели Митко е доста напред с материала. За цените нищо не мога кажа, защото другаде не съм ходил, а и предполагам минавам по малко по-различен параграф.
Сега сигурно доста колеги ще ме обвинят в пристрастие, но все пак мисля че фактите говорят сами.
Просто искам да го препоръчам като алтернатива на АМК на колегите особено с по-нови автомобили, ако искате да спестите доста време и нерви. А далеч съм от мнението, че има сервиз от който всички ще са доволни, все пак там работят хора.
Накрая мога да кажа само, че от 10 год. вече трети автомобил си поддържам само там и засега не смятам да сменям сервиза.
Дано не ви е прозвучало прекалено хвалебствено. Не ми беше такава идеята, а само да актуализирам информацията в темата, понеже както писах в началото ми се струва, че е доста остаряла.
И нека никой не се почувства засегнат или обиден от този пост, всички искаме само да си помагаме :evala ta bre:

Потребителски аватар

Dass
 
 
Мнения: 945
Регистриран: 14 май 2008, 07:39
Кара: Xsara Picasso 1.8i с ГИ BARDOLINI, Honda NT650V Deauville
Местоположение: София (KN12PR)
Контакти:

Мнение от Dass » 26 май 2009, 22:36

На това да си закараш колата за ремонт и след това да установиш, че са ти сменили разервната гома с "галош" как му викаш?

Аз му викам "кокошкарска история"! Колко ще "спечели" от това????? До там ли го е докарал? И проблема не му е "с набирането на персонал", защото той лично каза на едно от момчетата да върне гумата! :dolu: :dolu: :dolu: :po tikvata:
Ако го познаваш - попитай го да ли си позволява ДА КРАДЕ резервни гуми от зелени Ксари...

Аз на такъв човек НЕ БИХ СИ ПОВЕРИЛ КОЛАТА, ако ще и папата да си кара "папамобила" там за ремонт!
Първо :drive: и после :anotherbeer: - НИКОГА обратно!!!
_________________
Клубна карта № 00230


emil tarassov
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 26 апр 2011, 12:36
Кара: Citroen Xantia
Местоположение: sofia

Мнение от emil tarassov » 30 май 2011, 16:02

сферите се свалят с уред за смяна на маслен филтър :evala: :merci: :P :eiii: :notright: :hihi: :wink:


chicho
 
 
Мнения: 775
Регистриран: 31 яну 2008, 20:52
Кара: citroen XM 2.5 TD Exclusive ORGA 7172; xantia 2,1td; C6 2,7hdi
Местоположение: София
Контакти:

Член на Клуб Ситроен-България

Мнение от chicho » 31 май 2011, 16:24

Колега, ако знаеш някъде да ги свалят със специален инструмент, кажи и ние да знаем и да ходим там :...: :wink: :drink: Пак добре че не се е наложило да се ползва чук и секач, щото и това съм виждал на други места.


emil tarassov
Новак
Мнения: 3
Регистриран: 26 апр 2011, 12:36
Кара: Citroen Xantia
Местоположение: sofia

Мнение от emil tarassov » 31 май 2011, 19:04

в Горубляне има един сервиз където пълнят сфери,в края на квартала е,и нямаше чукове и секачи,хахаха,представям си го наживо :po tikvata: :ti ma prebi: :lol:

Потребителски аватар

pharmako
Четящ
Мнения: 6
Регистриран: 04 май 2015, 16:09
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso 2.0i 16V
Местоположение: София

Мнение от pharmako » 08 фев 2017, 11:20

Margarit написа:преместено от 'Ситроен клуб' на dir.bg:
Намира след прелеза на Международния (бул. "Първа Българска Армия") по посока Орландовци, между газостанцията и бензиностанцията, халето в дъното, има табела! Момчетата правят само френски коли, не взимат скъпо и работят добре. При тях смених ремъците и ролките на ХМ 2.5 тд - 60 лева за труд.Правят всичко - основни ремонти, хидравлика,ремонт на рейки а отскоро дори изчукват и боядисват(също съм много доволен)
Тел: 088 83 72 143 - Митко
Здравейте, дали адреса и телефона за актуални, предвид че никой нищо не е написал в този пост от години? Благодаря.

Потребителски аватар

liuben
 
 
Мнения: 1584
Регистриран: 23 фев 2005, 18:46
Пол: мъж
Кара: Citroen C5II 4hx+4hp20
Местоположение: София

Мнение от liuben » 08 фев 2017, 17:51

Телефонът е същия на Митко но сервиза не е там, последно беше с/у мелницата. На прелеза ако идваш от Хаджи Димитър към Сточна Гара свиваш на дясно и на вътре по улицата след някакви общежития в ляво се намира. Това е инфо от преди 5 години.

Sent from my Moto-G2 using Tapatalk

Потребителски аватар

pharmako
Четящ
Мнения: 6
Регистриран: 04 май 2015, 16:09
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso 2.0i 16V
Местоположение: София

Мнение от pharmako » 16 фев 2017, 11:24

цитат: "На прелеза ако идваш от Хаджи Димитър към Сточна Гара свиваш на дясно и на вътре по улицата след някакви общежития в ляво се намира. Това е инфо от преди 5 години."

Благодаря, това на ул. Индустриална ли се пада или по скоро на Владайска Ръка?

Потребителски аватар

vvenkov
Редовен
Мнения: 93
Регистриран: 06 мар 2006, 18:31
Кара: Xantia 2.1 Turbo D 12V Break; C5 II 2,2 HDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от vvenkov » 16 фев 2017, 13:40

Това е Улица Градинарска. Още си е там Митко.
бъзикчия

Потребителски аватар

pharmako
Четящ
Мнения: 6
Регистриран: 04 май 2015, 16:09
Пол: мъж
Кара: Citroen Xsara Picasso 2.0i 16V
Местоположение: София

Мнение от pharmako » 16 фев 2017, 16:24

цитатЛ "Това е Улица Градинарска. Още си е там Митко."

Благодаря! намерих го в картата ул. „Градинарска“ 5-А, 1510 София

https://www.google.bg/maps/dir/%D1%83%D ... !1m0?hl=bg

Потребителски аватар

Bitterman
 
 
Мнения: 722
Регистриран: 10 юли 2008, 16:53
Кара: Xantia 2.0i 16v XA II 135кс 1996г, AX 1.1i 60кс 1992г GTI, Xantia 3.0 V6 Activa 1997г.
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Bitterman » 12 юни 2018, 13:37

Здравейте колеги,

Отдавна ми се иска да кажа няколко думички за този тн. сервиз, понеже тяхната работа ми коства 400 на вятъра. Накратко историята - на 24-ти август 2017г заведох колата си там за повреден компресор, който в крайна сметка рециклираха. Според фактурата сменени бяха съединител, преден капак, лагер, опсово уплътнение, клапан, както и зареждане на системата със 720г фреон. Дотук добре, връщат ми колата с уговорката, че не носят никаква отговорност за качеството на извършения ремонт, можело да стане, можело и да не. Ако не станело - нов компресор. Що пък не - вземи тея 400 точки сега за рециклажа, пък ако нямаш късмет, после може да ти дойдат и едни 700+...

Очевидно съм нямал късмет, най-вече с избора си на сервиз. Карах колата още 2 дена и я прибрах за зимата, че имаше и други неща да и се правят. Вадя я сега напролет, пускам климатика, че беше горещ деня и изненада! Няма никой! След проверка в друг сервиз, зареждане на системата и 8 часа работа, 250г фреон бягат през "рециклирания" ми компресор. По телефона има обаче лесно предвидимото "ама ние нали Ви казахме", рециклирането не е решение, бла бла бла. И така, за жаост е минало повече от половин година откак работиха по колата ми и няма много какво да се направи законово, но нека поне този пост послужи да предпази някой от Вас.

Оставям Ви преценката, дали си заслужава рискът да се възлагат задачи на тея некадърници, аз лично с хора които не стоят зад делата си не желая да имам нищо общо.
Безценно: Хидроактивен клапан - ремонт на управляващата част => ПРОЧЕТИ

:ideiaimam: http://www.youtube.com/watch?v=VXRM2PoHGDw :ideiaimam:

Коефициентът на разгневена тълпа е равен на коефициента на най-тъпия в нея, разделен на броя на участниците


kikorak
 
 
Мнения: 181
Регистриран: 09 яну 2008, 08:57
Пол: мъж
Кара: караше С5, 2.2hdi, комби,2002г., сега Citroen C5 X7 HDI 204 Tourer 2011 АL6
Местоположение: София

Мнение от kikorak » 12 юни 2018, 20:52

Трябвало е да се довериш на сервиз, който се занимава само с автоклиматици, а не на такива, които се правят на "пенкелери" и накрая нищо не правят като хората. Пак не е гаранция, че ще свършат работа, но шансът е по-голям. Ако беше потърсил в интернет има отзиви за 2-3 фирми в София , които рециклират успешно компресори, сменят изпарители и кондензатори на автомобилни климатични системи и дават гаранция.

Потребителски аватар

ivanov6600
 
 
Мнения: 390
Регистриран: 23 окт 2006, 18:06
Пол: мъж
Кара: C4 Grand Picasso 2000HDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от ivanov6600 » 19 юни 2018, 14:45

То можеше и най малко да попрочетеш темата.

Отговори Предишна темаСледваща тема

Върни се в “Сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост